یاسی‌ترین

https://t.me/Yasitariin

یاسی‌ترین

https://t.me/Yasitariin

یاسی‌ترین

هرگز ندیده بودم چشم تو را چنین در خون و اشک غوطه‌ور، ای مامِ رنج‌ها! ای میهنی که در تو به خواری مثل اسیر جنگی یک عمر زیستیم. زین گونه زیستیم و به هق‌هق گریستیم.

به امید آزادی

بایگانی
آخرین مطالب

مجنونِ محجور، محبوسِ مجبور

جمعه, ۷ مهر ۱۴۰۲، ۰۳:۴۱ ب.ظ

برای درد پایانی نیست ولی برای زَهر چرا.

برای خواستنت پایانی نیست ولی شکستن چرا...

برای کودکی‌هایمان کنار هم...

برای راز و نیاز...

برای رهایی، مستی، پرواز...

 

محبوب دلم، 

محبوب دلم،

محبوب دلم...

 

محبوبِ 

دلم

 

باغبانِ بوته‌ی جدا مانده‌ی یاس..

مَحرمِ لمسِ شاخه‌های پیچکِ راز...

من تو را آرزومندم...

آرزومندم 

آرزومندم 

آرزومندم باز...

باز ....

  • یاسی ترین

نظرات (۲)

سلام عزیزم خوبی، دخترا خوبن؟ چه میکنی با مدرسه و درس دختر قشنگ؟ خودت خوبی؟ 

پاسخ:
سلام مهرناز جونم قربونت برم خوبیم شکر 
دیگه مشغولیم. چه خوب شد مدرسه باز شد 😂
خودت خوبی عزیزم دختر خوشگلت چطوره

سلام عزیزم، ممنون، ماهم حوبیم، میگذره شکر خدا، دخترم امسال کلاس پنجم، حس میکنم باید وقت بیشتری بذارم براش، درسها سنگین تر شده، دوره ی ما اینقدر درسها سنگین نبود، کتاب بود و نهایتا نمونه سوال حول و حوش مطالب کتاب، الان صد مدل سوال و کتاب و...، دیگه انگار یه لحظه غفلت عقب میندازه بچه هارو، از چی؟ خودمم نمیدونم، مشک با خودمم میگم ها، که ته ته تهش که چی، دلم نمیخواد استرس به بچه وارد شه، اما دلمم میخواد درسش عالی باشه، باور میکنی نمیدونم چی درسته بالاخره؟ خودمم میرم سر کارو میام و خدارو شکر همه چیز سر جاشه، معمولی، البته در عرض هفت ماه عمه کوچیکم، پدر بزرگ و مادربزرگم رو از دست دادم، سخت بود، هنوز جای حالیشون قلبمو فشرده میکنه، اما داریم میگذرونیم دیگه. چه کنیم. کاش وبلاگ داشتم باز کلی حرف میزدیم باهم توو خصوصی، تنبلیم میاد وبلاگ بسازم دوباره، در پناه خدا باشی دوست مهربونم. 

پاسخ:
خداروشکر 
الهی همیشه خوب باشی دوست قشنگم 
خدا قوت واقعا بچه‌داری و کارای مدرسه بچه‌ها انرژی سرشاری رو می‌طلبه 
ایشالا همیشه سرحال و پرانرژی باشی کنار دختر گلت
ای وای متاسفم عزیزم.‌‌... سخته واقعا 
قربونت برم عزیزم آره... ولی به نظرم تلگرام نصب کن بیا کانالم اونجا فضا صمیمانه و نزدیکه گپ هم می‌زنیم ❤️
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">