یاسی‌ترین

https://t.me/Yasitariin

یاسی‌ترین

https://t.me/Yasitariin

یاسی‌ترین

هرگز ندیده بودم چشم تو را چنین در خون و اشک غوطه‌ور، ای مامِ رنج‌ها! ای میهنی که در تو به خواری مثل اسیر جنگی یک عمر زیستیم. زین گونه زیستیم و به هق‌هق گریستیم.

به امید آزادی

بایگانی
آخرین مطالب

بنفشِ سرخ‌گون

دوشنبه, ۲۰ آذر ۱۴۰۲، ۰۲:۱۹ ب.ظ

زندگی سلام!

بیستم آذرِ پاییز قشنگم سلام! 

من اینجا، میان میلیاردها موجود زنده؛ آدم‌هایی که مثل مورچه‌ها در تکاپوی یافتن آذوقه‌ی زمستان، در هم می‌لولند و مورچه‌هایی که در صف‌های نامنظم خود، خرده‌ نانی به دندان می‌برند، میان حرکت سریع جنبنده‌هایِ تنها کره‌ی میزبان زنده‌ها، زنده‌ام.

صدایم همچون نجوای محزون باران میان شاخه‌های برگ‌ریخته‌ی چنارهای ولی‌عصر و نگاهم، وام‌‌دارِ تابش خورشید کم‌جان ظهر. تنم، تنیده در خویشتن و آرمیده میان طعم تیز و بُرَنده‌ی خون و قلبم... پاره‌های ستاره‌ای که از هم‌آغوشیِ دست‌نیافتنی‌ترین شهاب‌سنگ کهکشان بازگشته است؛ گرم، سرخ و پاشیده چُنان سکه‌های کوچکی که بر سر نوعروسی فرود آمده.

زندگی سلام!

صبح سلام، آغاز سلام، ادامه سلام...

سلام بر سلام که هر بار می‌آید و می‌گشاید و می‌تراود و ذره‌هایم را در دنیای کوچکِ پنهانِ میان دو دست لرزانش کنار هم می‌چیند تا دمی، سازِ بی‌بدیل هستی‌اش را بنوازد...

  • یاسی ترین

نظرات (۲)

سلام یاسی جان، دیر به دیر میای و دلم تنگ میشه واسه نوشته های قشنگت، دیگه از خودت نمینویسی، چه میکنی، دخترای گلت خوبن؟ وای که من چقدر خستم بخاطر این همه تکاپوییکه میبینم و آخرشم هیچ که هیچ، باور میکنی احساس میکنم تموم شدم، بازم بنویس برامون عزیزم. 

پاسخ:
سلام مهرناز جانم 
عزیزمی ❤️ 
خوبیم شکر خدا
میفهمم دوست عزیزم 
😘😘

تو خود زندگی هستی..تاریک و روشن

سلام بر تو.

پاسخ:
حنای عزیزم ♥️
سلام بر تو قشنگم 
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">