یاسی‌ترین

https://t.me/Yasitariin

یاسی‌ترین

https://t.me/Yasitariin

یاسی‌ترین

هرگز ندیده بودم چشم تو را چنین در خون و اشک غوطه‌ور، ای مامِ رنج‌ها! ای میهنی که در تو به خواری مثل اسیر جنگی یک عمر زیستیم. زین گونه زیستیم و به هق‌هق گریستیم.

به امید آزادی

بایگانی
آخرین مطالب

برجا

دوشنبه, ۲۹ آبان ۱۴۰۲، ۰۹:۱۲ ق.ظ

سلام 

صدای مرا از ادامه‌ی زندگی می‌شنوید!

از پاییز بی‌وفایی که به دو و با عجله می‌رود...

با باران‌های نباریده‌اش،

با برگ‌های زردی که نمی‌دانم کجا ریخته که ندیدمش.

و درخت خرمالویی که یادم نیست کجا دیده بودمش، لخت از برگ و سرشار از قلب‌های نارنجی.

 دلم برای کلمات تنگ است.

دلم برای بافه‌ی دوست داشتنی‌ام، وقتی سرانگشتانم را روی سر و گوش حرف‌ها می‌کشم و در هم گره می‌زنمشان تا شال‌گردن بلند احساسم را به دور خودم بپیچم.

دلم برای خودم تنگ است.

گرچه در خاطرم نیست کیستم.

  • یاسی ترین

نظرات (۶)

من خیلی روزها می اومدم سر می زدم ببینی کی ازت خبری میشه.

 

امیدوارم بهتر باشی عزیزم و زود به زود بنویسی واسه مون. 

پاسخ:
ای جانم صبای مهربونم ♥️
ممنونم از محبتت
قربونت😘😘😘

دل ما هم برات تنگه

برای خودِ خودت تنگه

 

چقدر این احساس دلتنگی رو منم به خودم دارم 

پاسخ:
ای جونم غزل مهربون ❤️

خیلی درگیره...

شال گردنها قصه‌ی عجیبی دارن وقتی یه نفر با عشق گره به گره و رج به رج برای کسی میبافه و توی هر گره یا هر رج ذوق تموم شدنش و دیدن شال، توی گردن کسی که دوستش داره، این قصه رو خواستنی‌تر میکنه

پاسخ:
درسته :) 
لای تموم اون گره‌ها یه دنیاست ♥️ 

ولی فکر کنم این قصه‌ها خیلی کمیاب شدن... 

دل کلمات هم برای تو تنگه که جادو کنی باهاشون :)) 

و ما هم...

پاسخ:
عزیزدلم ♥️♥️♥️ 
لطفت زیاده بهم مهربونم 😘🥰

منم دلم برات تنگه یاسی

برای قلم زیبات

بیا و برامون بنویس در چه حالی

پاسخ:
ای جانم مامان مهربون 🥰🥹 
چشم عزیزم 😘

امیدوارم مثل آخر پاییز رنگارنگ بشی به زودی..

کمرنگ نباش یاسی عزیز

پاسخ:
مرسی حنا جونم ♥️♥️♥️ 
خودمم از کمرنگیم بدم میاد :)
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">