یاسی‌ترین

https://t.me/Yasitariin

یاسی‌ترین

https://t.me/Yasitariin

یاسی‌ترین

هرگز ندیده بودم چشم تو را چنین در خون و اشک غوطه‌ور، ای مامِ رنج‌ها! ای میهنی که در تو به خواری مثل اسیر جنگی یک عمر زیستیم. زین گونه زیستیم و به هق‌هق گریستیم.

به امید آزادی

بایگانی
آخرین مطالب

جاودانگی

پنجشنبه, ۶ مهر ۱۴۰۲، ۰۸:۲۳ ق.ظ

و دیگر چه تفاوتیست میان سال و ماه و روز؟

تو خیال کن که نشستی‌ای رو‌به‌رویم؛

تو خیال کن که زودتر از پاییز، نشسته‌ای به تماشا.

بگذار پاییزِ عجول و ناماندگار، لی‌لی کنان تا یلدا، بی‌حواس و سرخوش ازمان دور شود...

دیگر چه تفاوتیست میان لحظه‌ها؟

حالا بهار هم پاییز است محبوب من، و پاییز، چهار فصل از جنون مرا در دل دارد.

تو خیال کن که نشسته‌ایم به تماشا؛ من به تماشای چشم‌هایی که می‌خندند و تو ‌‌‌‌‌به تماشای رقص گیسوانی بی‌قرار.

و خورشید به تماشای دست‌های ما...

و شبی که گذشت به تماشای دل‌های ما.

  • یاسی ترین

نظرات (۴)

درود

وبلاگ زیبایی دارین ، به من هم یک سر بزنین :
366day.ir

راستی ممنون میشم اگه من را هم به پیوندهای روزانه تون اضافه کنین.
سپاس فراوان

 

پاسخ:
سلام 
ممنون 
  • ستاره درخشان
  • سلام یاسی جون .خوبی؟

    خواستم بپرسم ازت اگر یه روزی شوهرت برگرده پیشت دوباره میری باهاش زندگی کنی و میبخشیش؟

    پاسخ:
    سلام عزیزم قربونت خوبم تو خوبی 
    نه عزیزم 
    البته بحث بخشش نیست، الانم چیزی ازش به دلم نیست 
    فقط دیگه نمیشه کاریش کرد 
  • ستاره درخشان
  • مرسی عزیزم منم خوبم‌.یاسی امروز میدونی همسر چی میگفت میگفت دوس دارم زنم سیاست داشته باشه و زرنگ باشه.خواسته هاشو با سیاست بگه منم گفتم سیاست یعنی ریاکاری و درویی حقه و فریب .دوس داری اینا باشم؟ یاسی به صداقت و روراستی و به اینکه طرفش بی شیله پیله باشه عادت نداره .از بس تو جو سیاسی بزرگ شده کلا اونجوری دوس داره خودشم همونجوریه که مثل شکنجست برای من کنار اومدن با چنین ویژگی های شخصیتی .انگار ده ساله زیر شکنجه ام و تحمل میکنم! تازه گفت پس نباید زن من میشدی .گفتم پس زن کی میشدم؟اینجا غیرتی شد گفت نه نه زن خودم.راست میگه .تفاوت شخصیتیمون از زمین تا آسمونه.چیزی که برا اون ارزشه واسه من فاجعست و زشت و بلعکس .نباید با هم مزدوج میشدیم..حق دارم سرم و بکوبم دیوار؟؟

    پاسخ:
    بعضی وقتا مردا اینجورین😂 یهو فکر می‌کنن از تو نمی‌دونم کجاشون از و نظریه درمیارن 🤣 
    ولش کن سرتو هیچ جا نکوب شل کن بقیش هم بگذره 🥺😔
  • ستاره درخشان
  • اووووم باشه شله.پس تو هم شل کن دیگه.

    پاسخ:
    شله خواهر، شللللل🤣
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">