یاسی‌ترین

https://t.me/Yasitariin

یاسی‌ترین

https://t.me/Yasitariin

یاسی‌ترین

هرگز ندیده بودم چشم تو را چنین در خون و اشک غوطه‌ور، ای مامِ رنج‌ها! ای میهنی که در تو به خواری مثل اسیر جنگی یک عمر زیستیم. زین گونه زیستیم و به هق‌هق گریستیم.

به امید آزادی

بایگانی
آخرین مطالب

آرومم کن، آخه بی‌تابه دلم

جمعه, ۲۹ ارديبهشت ۱۴۰۲، ۰۳:۱۱ ب.ظ

دیشب،

فلافل و سمبوسه، روی نیمکت‌های چوبی، در حالی که داری عرق می‌ریزی با نوشابه‌های تگری.

دلم می‌خواست حداقل یک هفته، شبانه روزی با فلافل تغذیه بشم، از بس که خوشمزه بود.

تو اون هوای داغِ داغ، هر طرف نگاهت می‌افته، خانمای بندری رو می‌بینی که چادرهای رنگیِ نازک دور خودشون پیچیدند و دستاشون پر از النگوئه. بعضیا هم از همون شلوار خوشگلا پوشیدن که روی قسمت مچش خیلی قشنگ کار شده.

منم هی عین این ندید بدیدا تند تند هوا رو بو می‌کنم میگم ببین چه بوی دریا میاد! انگار که پشت همین ساختمونا دریا باشه، می‌خنده و می‌گه آره چون واقعا پشت همین ساختمونا دریاس! 

می‌گه بیا یه کوچولو هم شده الان بریم دریا! 

بزن بریم :)

از خیابونی که سر تا تهش فلافلیه می‌گذریم و می‌رسیم کنار ساحل سنگی.

 

 

با من گوش کن 

 

 

  • یاسی ترین

نظرات (۶)

سفر خوش ، عزیز دل💕💕💕

پاسخ:
ممنون مامان خانوم 😘♥️

خوشحالم داره بهت خوش میگذره عزیزم:***

بهت خوش بگذره عزیزم

پاسخ:
مرسی عزیزم 😘❤️
شما جنوبیا خیلی ماهید

سلام جانم، انشالله همیشه به خوشی عزیزم، امیدوارم یه عالمه بهت خوش بگذره یاسی قشنگ و لطیف

پاسخ:
سلام عزیزم ♥️
ممنونم قربونت 😘😘😘

خوش بگذره بهت مهربونم.

لحظه به لحظه اش 😍😘😘😘

پاسخ:
ممنونم عزیزم ♥️♥️

نکنه رفتی خیابون ۲۲ بهمن بندر عباس!! وااای من اونجا کلی خاطره دارم

پاسخ:
آره 😁 
آخی 😍

ماه بودن از خودته عزیزم هرچند هرمزگان از ما دوره ولی همه مردم جنوب عین هم هستن.

ولی واقعا جنوبیها احساس راحتی و حس خوبی به همه ی ادمها میدن

من خودم وقتی از جنوب رفتم دوسال یزد زندگی کردم و چندسال تهران

تازه متوجه شدم چقدر زندگی در جنوب متفاوته و تو نیازی نیست خیلی نگران اعتماد کردن و نکردن به کسی باشی چون مهربانی بی دریغ هست

اما در جاهای دیگه کمی متفاوتر این قضیه ...

 

پاسخ:
فدای تو 
جنوب سرزمین بزرگیه که آرزو دارم یه روزی وجب به وجبشو دیده باشم 
یزد هم عالیه 
♥️♥️♥️
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">