یاسی‌ترین

https://t.me/Yasitariin

یاسی‌ترین

https://t.me/Yasitariin

یاسی‌ترین

هرگز ندیده بودم چشم تو را چنین در خون و اشک غوطه‌ور، ای مامِ رنج‌ها! ای میهنی که در تو به خواری مثل اسیر جنگی یک عمر زیستیم. زین گونه زیستیم و به هق‌هق گریستیم.

به امید آزادی

بایگانی
آخرین مطالب

دست از سرم برنمی‌دارد؛ چه خوب :)

دوشنبه, ۲۶ دی ۱۴۰۱، ۰۸:۴۶ ب.ظ

از بین تمام «عزیزم» های دنیا، تنها یک بار این کلمه، به شکل خاص و دلنشینی ادا شده.

هیچ‌کس هم تفاوتش را نمی‌داند... جوری که حتی خودِ گوینده هم نمی‌داند حتی.

حتی خودِ من! آن‌قدر گفته‌ام عزیزم و می‌گویم... اما این عزیزم‌ها کجا و آن عزیزم تو کجا! 

حتی خودت هم بعد از آن عزیزمی شبیه آن نگفتی...

می‌شود بارها و بارها به آن لحظه فکر کرد و هر بار نو شد. می‌شود تازگی و شیرینی‌اش را تا ابد با هر بار یادآوری چشید.

می‌شود عزیزمت را توی قاب کوچکی نشاند و بر گردن آویخت. می‌شود شب‌ها بوسیدش، نوازشش کرد و خوابید. 

می‌شود وقت دلتنگی...

آخ امان از دلتنگی... 

راستی...

هیچی:)

  • یاسی ترین

نظرات (۵)

آخ امان از دلتنگی برای چیزهایی که قرار نیست دیگر رخ دهند...

پاسخ:
نسرین جان ♥️ 

چیزهایی که قراره نباشن اما دلتنگیشون بمونه :)

یاسی جانم

چه خوب که نوشتی 

دلتنگت بودم 

گیسو چطوره؟ آلما حالش خوبه؟ 

پاسخ:
عزیزم 
ممنونم 😍😍😍
بچه‌ها خوبن شکر خدا 
دختر گلت چطوره ؟
چند بار خواستم پست روزمرگی بنویسم نشد 😁 
ایشالا می‌نویسم :)

سلام عزیزم خوبی؟ دخترای خوشگلت خوبن؟ راستی ادامه ی داستان زندگیت رو نمینویسی دیگه؟ 

پاسخ:
سلام مهرناز جانم فدای تو
خوبیم  شکر دختر نازتو خوبه 
می‌دونم که نصفه نمیذارم 
ولی حسش پریده 😁🙈


  • بانوچـه ⠀
  • امان از آن خاص هایی که دلتنگیم براشون

    پاسخ:
    اوهوم 🥺🥺🥺❤️❤️❤️❤️

    یاسی این پست های عشق و عاشقیتو که میخونم یه پوچی صادق هدایت طور میگیرم !

    یعنی تو با نوع نگاهت به عشق میتونی جوری ازش بنویسی که تبدیل به یه سلاح کشتار جمعی بشه:)

    بابا زن نکن اینکارو باما ، قبلا با یه ساندویچ بندری خرکیف میشدم الان همش دلم نیمه گمشده میخواد:))

    پاسخ:
    الهی 🤣🤣🤣🤣🤣 
    خدایا 
    والا من خودم الان یک چهارم خودمم 😁😁😁 باقیم نیست 
    آخ من دلم بندری خواست :(
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">