یاسی‌ترین

https://t.me/Yasitariin

یاسی‌ترین

https://t.me/Yasitariin

یاسی‌ترین

هرگز ندیده بودم چشم تو را چنین در خون و اشک غوطه‌ور، ای مامِ رنج‌ها! ای میهنی که در تو به خواری مثل اسیر جنگی یک عمر زیستیم. زین گونه زیستیم و به هق‌هق گریستیم.

به امید آزادی

بایگانی
آخرین مطالب

گفتم مگر به خواب ببینم خیال دوست

شنبه, ۲۹ مرداد ۱۴۰۱، ۰۲:۳۰ ب.ظ

شاید خواب تو را دیده‌ام.

نمی‌دانم. 

شاید نیمه‌شب، حتی یاد اینکه روزی عشق تو را مشق می‌کردم، قلب یخ‌زده‌ام را اندکی، فقط اندکی گرم کرده باشد.

خواب دیدم یا بیدار بودم؟

خیال کردم یا حقیقت داشتی؟

شاید خواب دیدم که در آغوشت بودم،

پس چرا صبح که بیدار شدم ردپای لب‌هایت، هم‌چون بوسه‌های عمو نوروز بر گونه‌های ننه سرما نشسته بود؟؟؟؟

کاش مرا طاقتی تا بهار بعد باشد و تو را رحمی و اندکی شفقتی...

  • یاسی ترین

نظرات (۲)

عشق یعنی همه بفهمن برای اون چه کردی، ولی خودش ندونه...

پاسخ:
♥️♥️♥️

سلام عزیزم

سهند کجاست؟

پاسخ:
سلام 
خونه
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">