یاسی‌ترین

https://t.me/Yasitariin

یاسی‌ترین

https://t.me/Yasitariin

یاسی‌ترین

هرگز ندیده بودم چشم تو را چنین در خون و اشک غوطه‌ور، ای مامِ رنج‌ها! ای میهنی که در تو به خواری مثل اسیر جنگی یک عمر زیستیم. زین گونه زیستیم و به هق‌هق گریستیم.

به امید آزادی

بایگانی
آخرین مطالب

هنوز زنده (۲)

دوشنبه, ۱۷ مرداد ۱۴۰۱، ۱۰:۱۲ ق.ظ

دیشب بدترین شب زندگی‌ام بود؛ می‌گویم بدترین چرا که هنوز کسی از آینده خبر ندارد، مهم نیست چه خواهد شد، مهم این است که چه شد..

مثل این بود که سر امتحان ریاضی باشی، برگه را جلوی رویم گذاشتند و هیچ نمی‌دانستم! پاسخ‌نامه را گذاشته بودم روی سوال‌ها و آرام‌آرام پایین می‌کشیدم تا یکهو با همه‌ی سوال‌ها مواجه نشوم. اما آخر سر نگاه می‌کنی میببنی همه‌ی سوال‌ها را خوانده‌ای و... ناگهان خودت را تک و تنها و گرفتار می‌یابی، با برگه‌ی سفید پیش رویت چه کنی؟ سفیدِ سفیدِ سفید... نگاهی به اطراف می‌کنی، نه! هیچ‌کس نیست، دوربین بالاتر می‌رود، سالن خالیست... تقلبی هم توی آستین نداری.

مراقب هم که قدم می‌زند و تویی که هیچ نمی‌نویسی را معذب و معذب‌تر می‌کند. حتی فکر این هم هستی که چطور برگه خالی را تحویل دهی. ناگهان از خواب می‌پری... همه جایت درد می‌کند، قلبت با سرعت وحشتناکی می‌تپد... هنوز هم نفهمیدم خواب این موقعیت را دیدن (که از خواب‌های ثابت‌ام است) بدتر است یا خودش!

حالا از خواب پریده‌ام؛ اضطراب و تلخی و وحشت شب گذشته، از هر امتحان ریاضی‌‌ای که ندانی چه گهی بخوری بدتر بود.

امروز را آغاز کردن هم همانند وقتیست که برگه‌ی خالی را تحویل داده‌ای و پاهایت را روی زمین می‌کشی تا نمی‌دانی کجا...

قول دادم که فکر نکنم....

از توی فکر کردن، هزار داستان در می‌آید...

قول دادم فکر نکنم...

_بیا سوار موج بشیم 

_دستمو میگیری؟

_نه جدا، از دور مراقبم...

 

  • یاسی ترین

نظرات (۹)

  • ستاره درخشان
  • وای یاسی یعنی خود جریان و بگی از این مثالی که زدی هضمش راحت تره والا.😯

    امیدوارم همه چیز یه روزی درست شه برات.درست هم نشد تو قوی شدی خیلی قوی....

    پاسخ:
    هومممم خوشت اومد بردمت به موقعیتی که فکر کردی دیگه ازش فرار کردی 🤣🤣🤣🤣 نه جانم 😈 امتحان ریاضی و کابوسش تا آخر عمر باهاتونه یوهاهاها 

    فدای تو عزیزم ♥️
    من دیگه درکم از قوی و ضعیف قاطی پاتی شده🤣 یه خاکی به سرمون میشه بالاخره 😁

    این تیتری که جدیدا میزنید دلمو میلرزونه

    پاسخ:
    عزیزم 😔
    دل خودم رو هم.
  • ما و تربچه مون
  • یاسی جان نمیدونم چی بگم

    فقط برات آرامش آرزو میکنم

    چیزی که این روزها همه مون به شدت بهش احتیاج داریم

     

    پاسخ:
    ممنونم عزیزم ♥️
    یقین دارم بعد از سختی آسونیه.
    من هم برات آرزو دارمش🌷

    ما را به سخت جانی خود این گمان نبود....

    پاسخ:
    😔😔😔♥️♥️♥️

    وای دختر وقتی دقیق نمیگی چی شده بیشتر استرس میگیرم فکرم هزارجا میره

    پاسخ:
    متاسفم ناراحت میکنمتون😔
    استرس نگیر عزیزم ♥️
    من با خودم درگیرم 

    قبلنا واضحتر و مفهومتر مینوشتی یاسی😟

    پاسخ:
    دوست خوبم♥️
    هرچی موقعیت برای آدم سخت‌تر و غیر قابل هضم‌تر میشه، هذیان‌هاش هم گنگ‌تر میشه 😔

    چقدر این نوع خواب‌ها و استرس‌هاش برام آشناست...

    نمی‌دونم چی بهت گذشته یاسی جان ولی از خدا می‌خوام دلتو آروم کنه🌹

    پاسخ:
    ممنونم عزیزم ♥️♥️♥️♥️

    یاسی جان،عزیزم

    نگرانت شدمامیدوارم خیانت نباشه،من تجریش کردم همینجوری بود مثل همین امتحان ریاضی

     

     

     

     

     

    پاسخ:
    قربونت برم عزیزم 😘
    نه نیست
    همیشه هم اشکال از طرف مقابلمون نیست...

    فَإِنَّ مَعَ الْعُسْرِ یُسْرًا

    پاسخ:
    بله 🌷
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">