یاسی‌ترین

https://t.me/Yasitariin

یاسی‌ترین

https://t.me/Yasitariin

یاسی‌ترین

هرگز ندیده بودم چشم تو را چنین در خون و اشک غوطه‌ور، ای مامِ رنج‌ها! ای میهنی که در تو به خواری مثل اسیر جنگی یک عمر زیستیم. زین گونه زیستیم و به هق‌هق گریستیم.

به امید آزادی

بایگانی
آخرین مطالب

ولی من هر وقت حالم خوب نبود، بیشتر نوشتم.

دوشنبه, ۱۰ مرداد ۱۴۰۱، ۰۶:۳۲ ب.ظ

یا بهتره بگیم که، هر وقت دیدید که من آسمون ریسمون می‌بافم، یعنی که دلم تنگه. یا حرفی دارم که جایی نمی‌تونم بگم، یا مثلا دلم گرفته و مجالی برای ابراز نیست...

جوونیام، این مقوله‌ی «مجالِ ابراز» رو درک نمی‌کردم! الانم گاهی یه ردای ریزی می‌دم؛ مثلا می‌دونم الان وقتش نیستااااا ولی یهو دلم میشه هم‌اندازه‌ی دل یه دختر کوچولو، یه دونه پا می‌کوبه زمین، با بغض میگه نمی‌خوام و بعد چشماش اشکی میشه، اما خوشبختانه یهو به خودم میام و خیلی منطقی موقعیت رو درک و سپس ترک می‌کنم!

بعد چشمامو می‌بندم و سعی می‌کنم بخوابم. حالا اینکه دلت هی کشیده میشه از این‌ور به اون‌ور، جهنم! یا مثلا اون صبح لعنتی که پامیشی و لااااااامصب تا داری کم‌کم هوشیار میشی، مغز عوضی‌ت یادت می‌آره که دیشب خوابیدنی، غصه داشتی.

آره می‌گفتم، وقتی خیلی دلم می‌خواد بنویسم، دقیقا اون وقتاییه که مجال نیست.

  • یاسی ترین

نظرات (۲)

قلمت مانا, بنویس هر چه دل تنگت میخواهد 

 

پاسخ:
قربونت❤️
  • ستاره درخشان
  • من هر وقت حالم خوب نباشه فقط میخوام بخونم .گزینه اولم هم وب توست .ببین دوستان ات چیز جالب ندارن معرفی کنن تو نت من بخونم؟ آخه همیشه نمینویسی که

     

    پاسخ:
    چه جالب من هر وقت حالم خوب نیست تمرکزم برای خوندن کمه به سختی میخونم. ولی راحت می‌نویسم.
    منظورت وبلاگه؟
    تو همین بچه‌هایی که اینجا کامنت میگذارن، همه وبا خوبن سر بزن 
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">