یاسی‌ترین

https://t.me/Yasitariin

یاسی‌ترین

https://t.me/Yasitariin

یاسی‌ترین

هرگز ندیده بودم چشم تو را چنین در خون و اشک غوطه‌ور، ای مامِ رنج‌ها! ای میهنی که در تو به خواری مثل اسیر جنگی یک عمر زیستیم. زین گونه زیستیم و به هق‌هق گریستیم.

به امید آزادی

بایگانی
آخرین مطالب

نمی‌دانم از چه

دوشنبه, ۱۳ تیر ۱۴۰۱، ۱۰:۳۰ ب.ظ

من تو را دوست داشته بودم؛ سال‌ها.

من از دوست داشتن تو، رنج کشیدم، سال‌ها.

من از رنجی که کشیدم، تنهاترین زن کهکشان شدم.

من، تارهای نازک اتصال را گره‌های ریز زدم، من طناب‌های پوسیده را ترمیم کردم. 

من، این منِ نابلدِ بیست و دو ساله، این منِ پر از تشویشِ بیست و شش ساله، این منِ افسرده‌ی بیست و نه ساله، این منِ تنها و غریب سی و دو ساله، این من خسته‌ی سی‌و‌پنج ساله،

من، همان من ترسیده‌ی شش ساله است.

  • یاسی ترین

نظرات (۷)

عزیزمممم ... بیا بغلم ...

پاسخ:
کجااااااایییییی خانوم ♥️
بیااا
⁦༼ つ ◕‿◕ ༽つ⁩

آخ چقدددددر قشنگ بود یاسی

🥺🥺😥😥🤧

پاسخ:
ممنونم عزیزم 😍😍😍
  • حامد سپهر
  • یه وقتای هم دوست داشتن زیاد تنهایی میاره و ترس 

    ترسِ از دست دادن خیلی سخته

     

    پاسخ:
    ترس از دست دادن خیلی بده.
    یک عذاب دائمی، آخرش هم تنها میشی واقعا.
  • غ ز ل بانو
  • ای جانم یاسی

    بیا بغلم یاسی کوچکم

    پاسخ:
    غزل جونم ♥️

    خداروشکر که دیگه نمیفهممت

    از خدا می‌خوام این اتفاق بری توام بیوفته و دیگه هیچ دلتنگی‌ای رو هیچ نرسیدن و غم وصالی رودرک نکنی، میدونم وقتی هست ادم بال درمیاره و دیگه رو زمین نیست اما انصافاً به تلخیاش نمی‌ارزه...

    پیر شدیم بابا،بیا دوروز رو هم بی هیچ حسی بگذرونیم، راحت و بی دغدغه😔

    پاسخ:
    شاید اثرات سن باشه.
    یا اینکه وقتی آدم همه راه رو با کسی می‌ره و باز سرخورده میشه دیگه از تک و تا میفته.
    نه بابا پیر کجا بود 😌😁

    انگار من بودم این منِ تو.....

    پاسخ:
    عزیزدلم 🥺😘

    یاسی...

    قوی باش

    متکی به خود

     

    پاسخ:
    دوست خوبم ❤️
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">