یاسی‌ترین

https://t.me/Yasitariin

یاسی‌ترین

https://t.me/Yasitariin

یاسی‌ترین

هرگز ندیده بودم چشم تو را چنین در خون و اشک غوطه‌ور، ای مامِ رنج‌ها! ای میهنی که در تو به خواری مثل اسیر جنگی یک عمر زیستیم. زین گونه زیستیم و به هق‌هق گریستیم.

به امید آزادی

بایگانی
آخرین مطالب

من

شنبه, ۱۴ خرداد ۱۴۰۱، ۰۵:۵۸ ب.ظ

من، از بهار امسال چیزی نفهمیدم؛ زندگی و مرگ، عشق و بی‌تفاوتی، سکون و شکفتن چنان در همم پیچاند که مات و متحیرم.

من، در میان راه زندگی، بربالای جوانی، با دلی شبیه به یک بغل بابونه، با دامنی پر از ستاره، سوار بر تابِ بی‌تابی‌ام و ماه محرم اسرارم.

من، مست و فراموشی‌زده‌ام.

من، غریقی خودخواسته ام.

من...

من شکفته‌ام.

من، حال اکنونم را چنان شراب کهنه‌ی سالیان تنهایی‌ام می‌نوشم.

 

پی‌نوشت: به زودی به روال عادی برخواهیم گشت :)

  • یاسی ترین

نظرات (۱۸)

دلتنگ نوشته‌هاتونیم:)

پاسخ:
ممنونم لطف داری ☺️🌷

عزیزم، من یک معتاد به قلمت هستم و خوشحالم که برمیگردی به زودی😍🌷🥰 و جدی تر از اعتیادم دلتنگ و نگران خودت بودم و هستم🤗

پاسخ:
ای جانم ♥️♥️
قربونت برم من 😘 خوبم صبای عزیزم 🌷🌷🌷

عزیزِ صبورم...

چشم انتظار بازگششتم💜💜💜💜

پاسخ:
عزیزممممم ♥️🌷

یاسی جون زود برگرد که دلمون تنگه

پاسخ:
قربونت برم عزیزم 😘

سلام؛ از دیدن ستاره روشنتون خیلی خوشحال شدم، امروز اومدم یه کامنت بذارم که کجایید و حالتون و بپرسم که نشد.

انشاءالله که روزگار خوشی پیش‌رو داشته باشید.

پاسخ:
ممنونم عزیزم ♥️♥️♥️

جان دل 

بیا .زود بیا 

پاسخ:
عزیزم ♥️♥️♥️

امیدوارم بیشتر برامون بنویسی 

دلتنگیم:)

پاسخ:
عزیزم ♥️♥️♥️

یاسی جان...

و من هم منتظر رویش دوباره‌ات هستم🌱💚 

پاسخ:
آرامش عزیزم ♥️♥️♥️

سلام یاسی جانم

من هر روز،سه چهاربار بهت سر میزنم

هربار دست خالی برمی گردم

امیدوارم از پس طوفان های ویرانگر برآمده باشی

که رشد و زندگی بعد از این طوفان ها به سراغ آدم می آید

منتظرم خودت می دانی چه اندازه مشتاق خواندن از تو و دخترها هستم

پاسخ:
سلام عزیزم 
قربونت برم 😍
عزیزمی ♥️♥️♥️

ما نیز چیزی از بهار امسال نفهمیدیم....

منتظرت هستین بانو جان :)

پاسخ:
هعی...
قربونت عزیزم ♥️♥️♥️

دلمون تنگ شده برای نوشته هاتون

پاسخ:
عزیزم ♥️♥️

دلتنگیم...

پاسخ:
عزیزم ♥️♥️

سلام.زود زود برگرد.ما منتظریم 🥰😍

 

پاسخ:
سلام عزیزم ♥️
ممنونم 😘😘😘

قربون قلمت...

منم یه مدته نمیدونم چمه.... 😄 خداروشکر که در حال شکفتنی 😘😊

امیدوارم بزودی منم به روال عادی برگردم.

پاسخ:
عزیزدلی نرگس جانم ♥️♥️♥️
قربونت 😘
آره خیلی وقتا نمیدونیم چمونه 😅

زود برگرد یاسی

مردم بس که وبلاگتو باز کردم و مطلب جدید ندیدم🤕

خیلی دوس دارم همیشه کامنت بذارم اما واقعا فرصت نمیشه، فقط میخونم و لذت میبرم

پاسخ:
عزیزدلم 🥺♥️ ممنونم از محبتت 😘
لطف داری عزیزم 

یاسی....

نبودنت خیلی طولانی شداااا🙁🙁🙁🙁

پاسخ:
مامانی عزیزم 😍😍😍
میام حتمن ♥️

سلام یاسی جان کجایی خانمی؟ .. هر روز به وبت سر میزنیم.. خوبی عزیر؟

پاسخ:
سلام هانیه جان ♥️
ممنونم دوست مهربونم 😘 خوبم :) 
ایشالا می‌نویسم 

یاسی جان سلام، احوالت چطوره؟ 

گفتی به زودی برمی‌گردم و نیومدی... 

نگرانت شدم...

پاسخ:
سلام عزیزم 
آرامش مهربونم 
خوبم قربونت 😘
فکر میکنم نمیشه برای این وقفه‌های نوشتن و خشک شدن‌ها علت درستی پیدا کرد اما در مورد من خوبیش اینه که نوشتن نیازمه، و هر جا برم برمی‌گردم:) یه دنیا ممنونم که یادمی ♥️
دیروز داشتم فکر میکردم چقدر جای خالی نوشتن به چشمم میاد.
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">