یاسی‌ترین

https://t.me/Yasitariin

یاسی‌ترین

https://t.me/Yasitariin

یاسی‌ترین

هرگز ندیده بودم چشم تو را چنین در خون و اشک غوطه‌ور، ای مامِ رنج‌ها! ای میهنی که در تو به خواری مثل اسیر جنگی یک عمر زیستیم. زین گونه زیستیم و به هق‌هق گریستیم.

به امید آزادی

بایگانی
آخرین مطالب

ما هم بی‌مزاحمت می‌میریم

دوشنبه, ۲۲ فروردين ۱۴۰۱، ۰۱:۳۳ ب.ظ

_از دست خودم دلخورم ارغوان. دیگه از دست هیچ‌کس دلخور نیستم؛ فقط از خودم. بسه دیگه، چرا تموم نمیشه؟ چرا پا نمیشم؟ چرا نمیشم همون که بودم؟؟؟

_منم ازت دلخورم، خیلی به خودت سخت می‌گیری. مگه تو آدم نیستی؟ از چی ساختنت؟ از آهن؟ شنیدی میگن بعد از بعضی اتفاقا، دیگه اون آدم قبل نمیشیم؟ چرا خودِ الانت رو قبول نمیکنیش؟ چرا انقد سعی داری بگی من خوبم و همه چیز عالی؟

_می‌دونم. خستم. دلم برای خیلی چیزا تنگ شده؛ برای اندک وقت‌هایی که بلد بودم خوشحال باشم. الان فقط بلدم بخندم، هرچقدرم بیشتر می‌خندم، دردش بیشتره. اصلا می‌دونی چطوریه؟

-هوم؟

-با هر خنده، انگار سمباده میکشن به قلبم. اتفاقا بیشتر از قبل دارم می‌خندم! شایدم الکی الکی میخندم... از تظاهر خستم، از اینکه بگم خوبم، آره من خوبم، توام خوبی، همه چیز خوبه، فقط اونی که شبا در به در شده از اتاق به آشپزخونه، از مبل به اتاق، اونی که خواب نداره،  اونی که دلش پررررر می‌کشه، اونی که تمنا داره، اونی که مثل معتادا درد داره، اونی که هر شب و هر شب و هر شب خودشو با بیل خاموش میکنه، اونی که تا صبح هزار بار با اضطراب می‌پره دروغگوئه...

-از دروغ بدم میاد یاسی، کاش نگی!

-مجبورم ارغوان، مجبووووورم... نمی‌خوام آدمای اطرافمو ناراحت کنم. نمی‌خوام چس‌ناله کنم. نمی‌خوام هر وقت هرکی بهم رسید بگه بابا این که همش ناله‌‌س. واسه اینه مثل دیوونه‌ها می‌خندم. بهلولی شدیم واسه خودمون!

-بهلول که بودی! بهونه نیار :)

-فکر کنم دوباره باید بریم پیش آقای دکتر و قرص بگیریم، غم دارم، انقدر زیاد که حتی یادم بره چرا. احساس تنهایی شدید دارم؛ دلم میخواد به یه چیزی چنگ بندازم، هیچی ندارم... :) قد خرم سن دارم می‌دونم راه‌های دل‌خوش‌کنک فایده ندارن. ارغوان حتی اونقد بچه نیستم که برم خودمو به فنا بدم، یه خاکی تو سرم کنم، یه گهی بخورم، خودمو درگیر اشتباه جدید کنم، دو روز خوش باشم!!!

-خاک تو سرت یاسی!! چرا اینا رو میگی؟

-مثلا دیگه، انقد آدما هستن، از این گها میخورن...

-خب حالا تو نخور! همینجوریش گرفتاریم.

-نه خیالت راحت نمی‌خورم. انقد همه دنیا و آدمای توش و بازی‌هاش برام بی‌ارزش شده که دلم میخواد یه تف بندازم رو همش. یه تف گنده! همش استرس دارم... استرس تنهایی... به نظرم همون بریم پیش آقای دکتر. یه مشت کوفت و زهرمار بده بریزیم تو حلقوممون همین دو روزی که مونده هم بگذره.

-قرارمون این نبوده!!!

-دلم شکسته ارغوان... خسته شدم از خیال حتی، ده سال پیش یه دنیا شور و شوق داشتم الان چی؟ یه مامانم فقط. البته که بچه‌هام فعلا تنها دارایی باارزشمن، فقط زمانی که باهاشونم یادم می‌ره دنیا چه جور جاییه، مخصوصا گیسو، بچه‌ها وقتی خیلی کوچیکن، انگار یه دریچه‌ی کوچولو به بهشتن. شایدم تموم اون چیزی که خدا قصد و منظورش برای آفریدن بوده؛ بعدا یهو جفتک می‌ندازیم از خط خارج میشیم گند میزنیم به هدف خلقت :))

آره یه مامانم، که کارشو خوب انجام میده، می‌دونی چرا؟ چون همه فقط بیرونشو میبینن. گم شدم ارغوان، خودم تو خودم گم شدم. تو یه تنهایی بزرگ گم شدم. هرچی چنگ میزنم هوا رو هیچی دستمو نمی‌گیره... حتی نمیشه تلاش کرد، حتی نمیشه پرپر زد و خودتو به در و دیوار زد... فقط باید نشست و نظاره کرد تا باد کجا ببرتت...

هیچ کاری نمیشه کرد جز هیچ کاری؛ این دردناک‌ترین پایانه. 

-شر و ور نگو یاسی، من که می‌دونم تو انقد خری، انقدددد خری که دو ماه دیگه باز داری شیرینی نخودچیاتو میچینی تو فر، مهمونی می‌گیری، برای خودت و بچه‌ها میری خرید، مخ بابا رو میزنی بریم حیران، به این فکر می‌کنی که به سهند بگی بچه‌ها رو بذاریم جایی، دوتایی بریم کافه...

-نگو ارغوان، بغضم میشه...

-پاشو دو تا چایی بریز دختر.

  • یاسی ترین

نظرات (۱۴)

😥😢🥺😭😣😖🥺😭

پاسخ:
😘😘😘😘

اشکمو درآوردی بیا بغلم😢

پاسخ:
جانم عزیزم 🥺♥️

⁦( T_T)\(^-^ )⁩

زندگی یه موج سینوسیه دیگه کاریش نمیشه کرد یه روزهایی هم روز ما نیست:)

پاسخ:
آره 🥲
یه چیزی میشه بالاخره :)

صبح میشه این شب 

باز میشه این در ....

پاسخ:
الهی آمین ♥️

سلام 

ملت عشق، راه جدیدی تو زندگی من باز کرد شدیداً بهت توصیه میکنم بخوووووون شایدم خوندی ولی الآن دوباره بخون با نگاهی جدید میشه خیلی زیبا زندگی کرد ما مجبور به تحمل هیچ چیز و هیچکس آزاردهنده نیستیم. اینو بفهم خواهش میکنم

 

 

 

 

پاسخ:
سلام عزیزم 
خیلی ممنونم ♥️♥️

عزیزززم. کاش با یه مشاوری که شاید اسمش هم ارغوان باشه بیشتر در ارتباط باشی. 

یکی که موقع حرف زدن باهاش صدای خودت رو بشنوی. 

پاسخ:
آره خیلی خوب میشه ...
❤️❤️❤️

بهتر باشی...❤❤❤

پاسخ:
فدایت 😘😘😘
  • رها (مامان بهار )
  • یاسی جااااانم 😔😔😔

    پاسخ:
    عزیز دل ♥️

    یه چیز خوب داره این دنیا..

    میگذره.. 

    پاسخ:
    آخ گفتی 

    :(

    پاسخ:
    جان 😘

    رهاش کن بره رفیق

    خودت رو اذیت نکن

    کمااینکه دوتا جوجوهاتم کم باارزش نیستن عزیزکم

    برو پیش دکتر حتما بهتر میشی :) من میدونم

    پاسخ:
    قربون تو برم عزیزم ♥️

    چقدر شبیه حال من بود یاسی

    دارم میرم تراپی با یه دکتر کاربلد

    گفته تا تیر ماه بیا 

    تا کنکور پسرم تابعدش ببینم چکار میکنم

    پاسخ:
    عزیز دلم :(

    الهی خوب باشی همیشه ♥️

    گاهی آدما باید بشکنن و کم بیارن

    یجوری بشکنن که صداش به گوش بقیه برسه که بفهمن اینام آدمن

    بشکن یاسی بذار به گوش برسه صداش

    وگرنه جسمت میشه قبر روحت

    تا نگی هیشکی نمیفهمه و همیشه متوقعن گاهی داد بزن و بزن تو گوش کسی که آزارت داده،بهشون نشون بده که چقد باهات ظالم بودن شاید اونام به این تلنگر نیاز دارن

    ادما باید کم بیارن قرار نیست همیشه دیگران به تو تکیه کنن

    پاسخ:
    اوهوم :)
    قربون تو عزیزم ♥️♥️

    نمی‌دونم. .. شایدم خودم با خودم ظالمم

    ولی واقعا نقش قوی رو داشتن سخته. آدم نیاز داره وا بده.

    یاسی جان خوبی ؟

    پاسخ:
    رویا جانم ♥️
    خداروشکر  
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">