یاسی‌ترین

https://t.me/Yasitariin

یاسی‌ترین

https://t.me/Yasitariin

یاسی‌ترین

هرگز ندیده بودم چشم تو را چنین در خون و اشک غوطه‌ور، ای مامِ رنج‌ها! ای میهنی که در تو به خواری مثل اسیر جنگی یک عمر زیستیم. زین گونه زیستیم و به هق‌هق گریستیم.

به امید آزادی

بایگانی
آخرین مطالب

Wine-colored days warmed by the sun/ Deep velvet nights when we are one

يكشنبه, ۲۱ فروردين ۱۴۰۱، ۰۳:۰۴ ب.ظ

 

Speak softly love 

Andy_Williams#

 

 

 

Speak softly, love and hold me warm against your heart

به آرامی با من سخن بگو عزیزم و من را صمیمانه در قلبت محفوظ بدار.


I feel your words, the tender trembling moments start

حرفهایت را احساس می‌کنم، لحظات لطیف و پر ترس و لرز بین ما شروع شده.


We're in a world, our very own

و ما در دنیایی هستیم که مال خودمان است.


Sharing a love that only few have ever known

و عشقی را به اشتراک می‌گذاریم که کمتر کسی آن را دیده.

Wine-colored days warmed by the sun

روزهای عاشقی گرم و سوزان و به رنگ شراب هستند.


Deep velvet nights when we are one

و شب‌هایی که من و تو در آنها ما می‌شویم.

Speak softly, love so no one hears us but the sky

به آرامی با من سخن بگو عزیزم تا کسی جز آسمان صدایمان را نشنود.


The vows of love we make will live until we die

و عهدهایی که تا آخرین روز زندگیمان زنده‌اند.


My life is yours and all because

زندگی من مال توست، و همه و همه به این خاطر است که


You came into my world with love so softly love

تو با آن عشق لطیف و پاکت وارد زندگی من شدی.

Wine-colored days warmed by the sun

روزهای عاشقی گرم و سوزان و به رنگ شراب هستند.


Deep velvet nights when we are one

و شب‌هایی که من و تو در آنها ما می‌شویم.


Speak softly, love so no one hears us but the sky

به آرامی با من سخن بگو عزیزم تا کسی جز آسمان صدایمان را نشنود.


The vows of love we make will live until we die

و عهدهایی که تا آخرین روز زندگیمان زنده‌اند.


My life is yours and all becau-au-se

زندگی من مال توست، و همه و همه به این خاطر است که


You came into my world with love so softly love

تو با آن عشق لطیف و پاکت وارد زندگی من شدی.

  • یاسی ترین

نظرات (۶)

یاسی خوبی؟ حال دلت خوبه؟

جوجه هات خوبن؟ 

 

پاسخ:
خوبم عزیزم. یخده مودم پایینه. ولی خوبم.
جوجوها هم خوبن قربونت 😘😘😘

خودت خوبی؟ 
سوژه پیدا نشد برا نوشتن؟ 🤣 

لعنت به این مود! از اول سال نو همش مودم دنبال دراوردن اشک منه!

چرا دارم مینویسم:)

یاسی دانشمندا میگن هروقت بی حال و دپرسی برشما چیره گشت پاشین قرش بدین!

هورمون های شادی شروع میکنن به جیلیز ویلیز کردن و تولید مثل!

البته من متاسفانه بلد نیستم خوب برقصم صحنه ی کمدی درامی با رقصیدنم خلق میکنم واسه همین معمولا باید پاچه یکی بگیرم بعد که به استخون رسید اروم میشم!

ولی تو باشخصیتی مثل من نیستی همون یکم برقص :) 

پاسخ:
ای بابا 😔
مقاومت نکن بذار اشکا بیان

ایول خوبه ☺️

دانشمندان بلانسبت شما غلط کردن 🤣🤣🤣 اون دانشمندو به من نشون بده خودم به رقصش بیارم. 

آره. این ثابت شده. حتی اگر بی‌دلیل بخندی، مغز احمق فکر می‌کنه خبریه!!!! هورمون ترشح می‌کنه. ولی دل بی‌صاحاب این چیزا حالیشه؟

رقص من رو کسی ندیده تا حالا 😂 

چه خوب بود

بازم از این کارا بکن ❤️

پاسخ:
عزیزم ♥️ 
😘😘😘

من در انتظار ادامه قصه ت چروک شدم.....

پاسخ:
قصه‌ی خودم؟
یا بندباز؟
شرمنده 🥺

خودت خودتتتتتتتتتتتتتتت

 

:)))) دشمنات شرمنده عزیزم 

پاسخ:
ای بابا 😔 
چشششش

مغزم ریخته بهم. این داستان جدید هم همه فضا رو اشغال کرده.
می‌نویسم ایشالا.
البته چیزی هم نمونده دیگه رسیدیم به الانا :)

گفتی رقص من کسی ندیده تاحالا! 

سهندخان نیز ندیده اند؟:)

(:

پاسخ:
من تو عمرم، یک بار مثلا رقصیدم، اونم رقص نبود! 
روز عروسیم، آوردنم وسط منم کار خاصی نکردم 🤣
در باقی مجالس به دست زدن در حاشیه‌ی رقصنده‌ها مشغول بوده‌ام 😁

نه ایشون هم ندیده :)
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">