یاسی‌ترین

https://t.me/Yasitariin

یاسی‌ترین

https://t.me/Yasitariin

یاسی‌ترین

هرگز ندیده بودم چشم تو را چنین در خون و اشک غوطه‌ور، ای مامِ رنج‌ها! ای میهنی که در تو به خواری مثل اسیر جنگی یک عمر زیستیم. زین گونه زیستیم و به هق‌هق گریستیم.

به امید آزادی

بایگانی
آخرین مطالب

تک ستاره

دوشنبه, ۲۵ بهمن ۱۴۰۰، ۰۳:۳۵ ق.ظ

شب را دوست دارم. دلم می‌خواهد تمام نشود. ای کاش که شب‌ها دوبرابر روزها بود. یا نه اصلا دو تا شب داشتیم؛ یکی برای خلوت و بیداری و دیگری برای خواب. به ساعت نگاه می‌کنم؛ از سه گذشته و باز هم تنها نشسته‌ام توی هال و غرق خودمم. امشب، یعنی همین چند دقیقه پیش، یک آن فکر کردم خالی از هر حسی هستم؛ انگار یکهو تهی شدم! از خودم، از آدم‌ها، از تمام تعلقات، از هرچه بود و هست... داشتم فکر می‌کردم من هیچ‌وقت آدمِ رفتن نبودم؛ آدم دل‌کندن، تمام کردن، عوض کردن یا شاید فرار. همیشه بودم. همیشه با هرچه که به چالشم کشید، چشم در چشم مبارزه کردم، درآمیختم و با تمام پوست و گوشت و خونم چشیدمش...

کاش امشب تمام نمی‌شد... 

به تنهایی عادت کرده‌ام. لذت‌بخش است. آدم اصلا خوف نمی‌کند؛ ترس ندارد که! هیچی درش نیست، فقط یک منِ پر از سکوت است، تحملش سخت نیست؛ یک منِ آرام و بی‌آزار که کاریت ندارد.

  • یاسی ترین

نظرات (۸)

دیر وقت است فرشته ای در کار نیست از دنیا چیزی نمی دانم اسب رم می کند گاری بر می گردد از گذشته چیزی نزدیک تر می شود دیر وقت است بهانه ای در کار نیست شعر می آید و به جای تو زندگی را می گیرد…
#شهرام_شیدایی

پاسخ:
عزیزم چقدر قشنگ ❤️
ممنونم معصومه جون 😘

شاید یه وقتایی مبارزه وایسادن و جنگیدن نباشه. شاید یه وقتایی مبارزه رفتن باشه و دل کندن. 

پاسخ:
بله اینم هست!!! گاهی رفتن خیلی شجاعت میخواد عزیزم. دل کندن خیلی سخته :)

سلام عزیزم 

آدمایی که میتونن آرامش رو توی تنهایی پیدا کنن قوی ترینن ... 

پاسخ:
سلام خانوم ☺️
لذت بزرگیه ♥️

موافقم باهات

این خلوت خیلی خوبه

منم تنهاییهامو خیلی دوست دارم

پاسخ:
آره خیلی میچسبه به خصوص برای ما مامان‌ها 😂😍

احساس میکنم خیلی شبیه همسرت شدی🌸

اینطور نیست؟

پاسخ:
آره تا یه حد و حدودی، که هم در اثر هم‌نشینی با خودشه، هم در اثر سبک زندگی. 
اونم تو یه سری زمینه‌ها از خودش دور شده 😂😏
  • بـقـچـه ‌‌
  • تنهایی وقتی ترسناکه که آدم با اون «من» به صلح نرسیده باشه. وقتی که اون من بی‌آزار نباشه و کلی سرزنش و حرف داشته باشه. اون موقع آدم از تنها موندن خوف می‌کنه.

    پاسخ:
    آره موافقم. ولی یه وقت‌هایی هم هست که درگیر شدن با اون من به صلح نرسیده هم می‌چسبه!! انقد با خودت کلنجار می‌ری تا به نتیجه برسی؛ اگر هی از خودت فرار کنی بدتره.

    آره خوبه ولی مواظب باش سکوتت آتش زیر خاکستر نباشه😏

    پاسخ:
    چه تهدیدی 🤣🤣🤣

    خیلی وقت این ساعت از شب رو ندیدم 

    چنان بیهوش میشم که هیچی نمیفهمم :)))

    جای منم لذت ببر :)

    پاسخ:
    عزیزم 😂😂😂 سر کار میری خوب
    جات خالی♥️
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">