یاسی‌ترین

https://t.me/Yasitariin

یاسی‌ترین

https://t.me/Yasitariin

یاسی‌ترین

هرگز ندیده بودم چشم تو را چنین در خون و اشک غوطه‌ور، ای مامِ رنج‌ها! ای میهنی که در تو به خواری مثل اسیر جنگی یک عمر زیستیم. زین گونه زیستیم و به هق‌هق گریستیم.

به امید آزادی

بایگانی
آخرین مطالب

چالش

پنجشنبه, ۲۲ مهر ۱۴۰۰، ۰۱:۵۱ ب.ظ

به دعوت آرامش  و شارمین توی چالش با ساده‌ترین وسایل و در ساده‌ترین شرایط ولی حال‌خوب‌کن شرکت میکنم، قربت الی الله 😁

از آنجایی که محیط اطرافم خیلی شلوغ پلوغ بود گفتم سری به گالری گوشی بزنم ببینم چه چیزی پیدا میشود؛

به‌به چه خبر بود!

پر از خوشمزه‌جات 😌

من هم چندتایی انتخاب کردم 😋

 

 

 

 

 

 

 

 

  • یاسی ترین

نظرات (۱۸)

  • لیمو لیمو
  • ای خوووداا 

    چه پست دلبری:) 

    پاسخ:
    عزیزم 😍😍😍

    آخری رو بچلوووون خیلی🥰🥰🥰🥰

     

    دستای تپلش😍😍😍

    پاسخ:
    باشه 😁😁😁😋😋😋♥️♥️♥️♥️
  • شارمین امیریان
  • ای جااااانم بچه‌ها رو 🤩🤩🤩

     

    اولی کیک خیسه؟! منم عاشقشم

    پاسخ:
    😍😍😍😍

    هم‌خانواده‌شه 😂 کیک خیلییییی شکلاتیه 😭😋

    به به چه خوشمزه‌های دلبری 

    وای اون آخری رو ببین چه خوردنیه😍  

     

    + نه اسم چالش نه دعوت کننده نه دعوت شونده فقط یکسری خوردنی ریختی وسط سفره ما حمله کنیم اسمشو گذاشتی چالش😂😂 

     

    پاسخ:
    جای شما خالی 😋😋😋

    عالی بود 🤣🤣🤣🤣 
    بزار برم یه ادیت کنم 
  • مریم بانو
  • عکس گیسو به من انگیزه بچه اوردن داد!!

     

    حالا شوهر ازکجا بیارم؟؟؟؟

     

     

    پاسخ:
    ای جون دلم 😍😍😍

    عزیزم 😂😂😂😂😂

    ای جانم 😍😍😍

    خیلی خوب بودن عکسا 🙂🙂🙂

    پاسخ:
    😍😍😍😍
  • بانوچـه ⠀
  • چه حال‌خوب‌کن بودن عکس‌ها کلی قند تو دلمون آب شد ^_^

    پاسخ:
    عزیزم ♥️♥️♥️

    واااای خداااای مننننن اون آخری رو ببیییین🤩🤩😍😍😍😍

    آخ دهنم آب افتاد دستای کوچولوشو ببییییییین🥰🥰🥰🥰

     

    موهای آلما🥰🥰🥰🥰

     

    بقیه شم ول کن😁😅🤣

    پاسخ:
    ای جانم 😍😍😍😍😍♥️♥️♥️♥️

    😂😂😂

    فقط نقطه نقطه های رو دستش عزیز دلم 

    پاسخ:
    😍😍😍

    من فقط چشمم بچه ها رو گرفت مخصوصا الما.... دلم رفت براش 

    پاسخ:
    ای جون دلم ♥️♥️♥️♥️

    ای خدا جانم.... آلما و گیسو رو...

    😍😍😘😘😘

    پاسخ:
    عزیزم 😘😘😘😘😘

    یاسی ترین جان

    می دونی دلم چی می خواهد؟از این کیک های خیلی شکلاتی کنار چهارتا حال خوب کن هایمان !

    موهای آلما چقدر شبیه موهای زیناست!!!

    فقط زینا از دوسال و نیمگی دست به قیچی بود و هیچ وقت نشد موهایش آنقدر بلند بشود!

    گیسووووووووووو جان کاپ کیکی❤❤❤❤

     

    پاسخ:
    ببین آخه چیا دلت میخواد 🥲🥲🥲🥲🥺🥺🥺🥺 
    منم دلم میخواد خوب💔
    بچه‌ها رو بندازی تو اتاق 😁 چایی بیاری با کیک و هی حرف و حرف...
    عزیزم... آلما اولش موهاش فر بود اما عجیبه که اولین باری که کوتاهش کردیم صاف شد 
    هیچ وقت اجازه نمیده موهاشو ببندیم یا ببافیم 
    فقط یک بار نمیدونم چی شد دلش به رحم اومد اجازه داد منم از ذوقم عکس گرفتم 😁

    ♥️♥️♥️♥️♥️

    چه پست دلچسبی بود یاسی🍁🍁🍁

    ممنون که حال خوب کن هات رو هم با ما شریک شدی و امیدوارم شور و شعف  زندگیت دوچندان بشه🦋🦋🦋🥰

     

    پاسخ:
    خواهش میکنم حنا جون 😘😘😘

    مرسی عزیزم ♥️♥️♥️ توام همینطور

    ای جان :""")

    پاسخ:
    ☺️☺️☺️😍😍😍

    سلام یاسی جان

    دلم برای دست های کوچولو گیسو قنچ رفت عزیزم چه نازن هر دوشون 😍

    موهای آلما چه خوشگل شدن... خدا براتون حفظشون کنه ...

    پاسخ:
    سلام عزیزم ♥️
    قربونت برم ممنونم ☺️😘
    سلامت باشی 🌻

    قربونت عزیزم لطف داری 💐

    ببخشید کلمه غنج رو هم با ق نوشتم!!

    پاسخ:
    عزیزم 😘😘😘

    جاااااااان جاااااااان جاااااااااان 

    حال ما هم خوووب شد خیلی :)

    پاسخ:
    عزیزدلم 😘😘😘
  • یاس ارغوانی🌱
  • سلام :)

     

    عجب پست حال خوب کن خوشمزه ای بود 😅

     

    سلامت باشید الهی با حال خوب :*)

    پاسخ:
    سلام 😍
    بله 🤤🤤🤤😁😁😁
    ممنون
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">