یاسی‌ترین

https://t.me/Yasitariin

یاسی‌ترین

https://t.me/Yasitariin

یاسی‌ترین

هرگز ندیده بودم چشم تو را چنین در خون و اشک غوطه‌ور، ای مامِ رنج‌ها! ای میهنی که در تو به خواری مثل اسیر جنگی یک عمر زیستیم. زین گونه زیستیم و به هق‌هق گریستیم.

به امید آزادی

بایگانی
آخرین مطالب

تن طلایی

پنجشنبه, ۱ مهر ۱۴۰۰، ۰۸:۲۳ ق.ظ

سلام مهر! سلام مهربان! سلام زیبای یگانه! چه خوب شد که آمدی. خیلی وقت بود منتظرت بودم. اگر بخواهم زمان دقیقش را بگویم، از شب یلدایی که گذشت.

درست است که از وقتی که یادم می‌آید، هر بار می‌آمدی با خودت کلی شور و عشق و هیجان می‌آوردی اما چند سالی می‌شود که با من مهربان‌تری و امسال که گیسوی عزیزم هم به ما اضافه شده و چند روزی میشود که از حالت چهار دست و پا خودش را به عقب می‌کشاند و مینشیند. و مثل یک معجزه‌ی زنده، هر روز قدرت خدا و انسان را نشانم میدهد. چقدر خوشبختم من! چقدر خوشبختم که توی همین پاییز قرار است ایستادن و حرف زدن و خندیدن و هر لحظه زیباتر شدن گیسویم را ببینم‌. چقدر من خوشبختم که آلمای لپ‌لپی‌ام با دو دندان افتاده پیش‌دبستانی شده و قرار است برایش لقمه بگیرم و ظهرها که برگشت از ماجراهایش برایم تعریف کند‌. چقدر خوشبختم که امسال آذر باز هم میتوانم دست به کار شوم تا برای مهم‌ترین جشن سال، یعنی تولد آلمای قشنگم، کیک درست کنم و او شمع شش را فوت کند. بعد سعی کنم خنده‌ی دلربا و پر از حسِ قشنگ زندگی‌اش را در قاب دوربینم جا دهم و برای روزگار پیری‌ام یادگاری‌های قشنگ جمع کنم. برای روزی که با خودم بگویم یادش بخیر سی سال پیش تو همچین روزی رفتم تا برای اولین بار مادر بشم. یادش بخیر از وسط اون همه درد و سختی، گل خوشگلمو دیدم که قدم به این دنیا گذاشت تا دنیامو زیر و رو کنه. بعد تلفن را بردارم و زنگ بزنم آلما و بهش بگویم تولدت مبارک دخترم! خدا کند که انقدری عشق کاشته باشم که وقت درو دست خالی برنگردم و در حسرت توجه و محبت آلما غمگین نباشم. بعد آلبوم‌ها را ورق بزنم و از یک سالگی تا آن روز، پا گرفتنش را به تماشا بنشینم.

پاییزِ مهربان از تو ممنونم که دوازده سال پیش دستم را در دست‌های یارم گذاشتی. آذر که شد باز هم میتوانم بروم سراغ وسایل قنادی‌ام تا با همه‌ی عشقم کیک کوچکی به مناسبت این خوشبختی بزرگ درست کنم...

از حالا چشم انتظار خرمالوها و انارها هستم. از حالا دارم تصور میکنم یعنی باران که ببارد شانس این را دارم که با آلما چتر برداریم و برویم پیاده‌روی؟

چشم‌انتظار آن لحظه‌ای هستم که لباس گرم و بوت بپوشم و لپ‌ها و نوک دماغم یخ کرده باشد. سر آلما و گیسو کلاه‌های بافتنی قشنگ باشد و من برای صورت نقلی‌شان بمیرم. 

میدانم امسال هم مثل هر سال، خیلی از شب‌ها از اجاقِ گرمم بوی لبو می‌آید و همسر که از سرکار آمد میپرسم چایی یا لبو؟ و او خواهد گفت بیار دیگه هر چی داری بیار!

بعد من با چایی و لبو و کاسه‌ای انار دان شده بنشینم کنارش و مثل همیشه همه‌ی انارها را خودم بخورم!

پاییز تو خیلی زیبایی! تو خیلی مهربان و گرم و دوست‌داشتنی هستی. هرسال از فردای شب یلدا دلم برایت تنگ میشود تا آخر شهریور که روزها را بشمارم و انتظارت را بکشم. پس به پاس این همه عشقی که نثارت میکنم برایم دعا کن یک عالمه سال دیگر عمر کنم و هر سال خوشحال و سالم و پر از عشق، آمدنت را جشن بگیرم.

  

  • یاسی ترین

نظرات (۱۲)

چقدر شیرین بود این متن🥰

از اولش لبخند اومد رو لبم تا اونجا که انارها رو تنهایی میخوری دیگه بلند خندیدم😃

از ته دلم میگم عمرت درازباد😊 دنیا به آدمهایی چون تو نیاز داره تا گسی و تلخیش رو با شیرینی و ذوق جایگزین کنی🥰

پاسخ:
😍😍😍😍😍
عزیزم ☺️ معمولا انارا رو خودم میخورم 😂😂😂 
ممنونم دوست خوبم ♥️♥️♥️🌹🌹🌹 لطف داری عزیزم 😘😘😘

ان شاالله که عمرت طولانی و پر عشق باشه و هر سال عمیق‌ترین لبخندها بشینه روی لبات🍀 پاییز مبارکت❤️

پاسخ:
ممنونم عزیزم ♥️♥️♥️
برای تو هم همینطور 💚💚💚💚
پاییز توام مبارک 🍁🍁🍁🍁🍁

پایدار باشه تمام لحظه های زیبایی که وصف کردی و البته که لایقش هستی🦋🦋🦋

پاسخ:
عزیزمی حنا جونم 😘😘♥️🌹
  • ستاره درخشان
  • به به به بسیار زیبا و دلنشین.

    راستی پسر منم اذر ماهیه😀

    برای من لبو بذار لطفا😁

    پاسخ:
    😍😍😍
    ای جانم عزیزم زنده باشه 💚
    چششششش😂😍

    آخ یاسی گل گفتی مثل همیشه!

    پاییز برای من خیلی هیجان انگیز،

    تولد زینا و سالگرد ازدواج مان در آبان،حالا هم مدرسه ای شدن زینا،و راه افتادن روشنا

    زرد و آبی شدن شهرها و سرکار رفتن آقای میم آن هم هر روز!!!

    حضوری شدن مدرسه ها

    دوز دوم واکسن

    باااااااااااااااااااران

    تمام سال منتظر مهرماه بودم

    چه خوب شد آمد

    پاسخ:
    خدایا چرا ما این همه به هم شباهت داریم 😁😁😁😍😍😍😍
    خوشم میاد برای هر روز بیرون رفتن آقای میم هم خوشحالی 😂😂😂😂😂
    آخییییی.... آره چه خوب شد 🥺🧡

    به به...♥️

    عالی بود🧡

    کیف کردم💛

    🍁🍂🍁🍂🍁🍂

    پاسخ:
    عزیزم 😘😘😘😘😘😘🌹🌹🌹🌹🌹

    چه شروع پاییزی خوبی بود این جشن کلمه ها که کنار هم غوغا کردن یاسی 

    پاییز واقعا عشقه عشق اگر شروع عاشقی‌ها و یکی شدن‌ها باشه که دیگه هیچی 

    الان دارم فکر میکنم قلب من هر تیکه اش توی یه فصل مونده و همشون برام قلبی قلبی اند هر چهارتاش! نه اصرار نکن نمیتونم بینشون فرق بذارم😂😂😂

    پاسخ:
    😍😍😍😍😍 آره 
    ای جانم چه بامزه 😍😌 کل سال برات قشنگه 😌♥️ خوبیش اینه 
  • حامد سپهر
  • همه‌ی این خوشیها و خوشبختیهارو فقط یه مادر عاشق میتونه به خانواده هدیه بده تبریک میگم بهتون 

    با اجازه‌تون میخواستم حسودی کنم به این خانواده:)

     

    پاسخ:
    ممنونم دوست عزیز 🌹از همین خوشی‌ها برات آرزومندم 💚
    خواهش میکنم راحت باش 😁 حسودی آزاده

    من عاشق پاییزم... چه خوبه شمام دوستش داری ... مادر خدا بچه هات حفظ کنه، خدا زیادشون کنه الهی امین😂

    پاسخ:
    عالیه 🧡🧡🧡🧡
    ممنونم همچنین دختر گل شما رو 🌻

    منو از چی میترسونی آب از سرم گذشته 🤣🤣🤣 خودم مرض دارم بازم بیارم 
    الهی آمین

    سلام یاسی جون .من ماهاست که نوشته هات رو می خونم و لذت می برم ..دقیقا از داستان کچلی..چون خودم سه بار تا حالا موهامو از ته زدم ..به دلایلی که شاید بعدا بگم برات..توی نت سرچ کردم و اون نوشته ت اومد برام..بعد داستان تو سیب کوچولو و گیسو کمند رو خوندم..و عاشق تو و نوشته هات و اسم آلما شدم.. 

    پست های قصه ی من رو خوندم..اما تا قسمتی که رمز دار نشده بود..من ایمیل و وبلاگ ندارم..ممکنه که آیدی اکانت تلگرامم رو بدم و برام رمز بفرستی؟ دلم نمیخواد از لذت خوندن نوشته هات محروم بشم..

    اگه درخواستم مورد قبول واقع شد،برای کامنتم جواب بذار که برات کانون خصوصی بفرستم و آیدی بدم...مرسییییییی

    پاسخ:
    سلام عزیزم 
    وای اون داستان کچلی جالب شده همه با سرچ کچلی میرسن به وبم در حدی که کامنتاشو بستم خیلی داشت چرت و پرت میشد 😂😂😂😂

    خوش اومدی دوست من ☺️♥️ لطف داری بهم ممنونم 🌹
    باشه عزیزم آیدیتو برام بزار

    یاسی جان

    نوشتنم نمی آید بس که تلخ این ایام قبل عروسی وبا حرف و حدیث می گذره

    منتظر بعدش هستم🌸🌸🌸

    پاسخ:
    عزیزم 😘😘😘

    یاسی جون..منو یادت رفت...دلم ضعف میره نمی تونم پست های جدید رو بخونم..رمز ندارم...آیدی م رو برات خصوصی فرستادم..

    پاسخ:
    نه عزیزم من همون روز به همون آیدی پیام دادم اتفاقا برام سوال شد چرا سین نشده پیامم!
    مطمئنی آیدیت رو درست فرستادی؟
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">