یاسی‌ترین

https://t.me/Yasitariin

یاسی‌ترین

https://t.me/Yasitariin

یاسی‌ترین

هرگز ندیده بودم چشم تو را چنین در خون و اشک غوطه‌ور، ای مامِ رنج‌ها! ای میهنی که در تو به خواری مثل اسیر جنگی یک عمر زیستیم. زین گونه زیستیم و به هق‌هق گریستیم.

به امید آزادی

بایگانی
آخرین مطالب

دلتنگی

دوشنبه, ۲۱ تیر ۱۴۰۰، ۰۱:۲۷ ق.ظ

دیشب خواب دیدم خیلی به همسرم نزدیکم. چیزی که این روزها شاید حتی وقتی خانه هستم کم اتفاق بیفتد؛ به خاطر مشغولیتم با دخترها. چه برسد به حالا که یک هفته است خانه نیستم. دلم حسابی تنگ شده. حس و حال خوابم، شبیه روزهای اول عقدمان بود. توی اتاق کوچکش. شب‌هایی که تشک پهن میکردیم روی زمین و دور تا دورمان قفسه‌های کتاب بود. دلم برای بوی آنجا تنگ شده؛ مخلوطی از بوی چوب و سیگار و پیچ امین‌الدوله و بوی کولر آبی. دلم میخواهدش و این خواستن مثل بغضی روی سینه‌ام مینشیند. میبینی؟ من اصلا طاقت دوری‌ات را ندارم... میبینی من هر بار که از تو دور شوم بی‌قرارت میشوم؟ دلم میخواهد چهارده ساله شوم و سرم را بگذارم روی بالش کنار ضبط صوت و کاست دکلمه‌های خسرو شکیبایی را گوش کنم و بتوانم با قلب کوچکِ آن موقعم عاشقت شوم. 

برهنه به بستر بی‌کسی مردن 

تو از یادم نمیروی...

خاموش به رساترین شیون آدمی

تو از یادم نمیروی...

گریبانی برای دریدن این بغض بیقرار

تو از یادم نمیروی...

سفری ساده از تمام دوستت دارم تنهایی

تو از یادم نمیروی...

سوزن ریز بی امان باران بر پیچک و ارغوان

تو از یادم نمیروی...

تو ...

تو با من چه کرده ای که از یادم نمیروی

 
  • یاسی ترین

نظرات (۶)

💐💋

پاسخ:
❤❤❤🌷🌷🌷

آخی....

گاهی اوقات این دوری ها لازمه.

برای هر دو طرف...

کمترین نتیجه ش دونستن قدر باهم بودنه.

 

امیدوارم زودتر شرایط هموار بشه

و با بچه ها برگردید خونه😊

پاسخ:
آره 😊😊😊 ما خیلی تجربه‌ش میکنیم سالی چند بار قدر همو میدونیم😁😁😁
ممنونم عزیزم 🌷🌷🌷

گاهی برای آینه دلتنگ می شوم

با چشمهام گیج تو و منگ میشوم

رنگ شقیقه هام کمی سرختر شده

با دیدنت عجیب که بی رنگ میشوم

از دست غصه های پیاپی کلافه ام

با دردهام وارد یک جنگ می شوم

گاهی برای ساعت دیواری اتاق

تصویر پر تلاطم یک زنگ میشوم

و شیطنت برای همین مردم محل

یک روز بی قواره ی الدنگ میشوم

وقتی برای شاپرکان حرف میزنم

با غنچه های باغچه یکرنگ میشوم

وقتی برای آینه دلتنگ میشوم

حس می کنم که با تو هماهنگ میشوم

...

دلتنگی هایی از جنس متفاوت .. در وصل هم از عشق در آتش بودن...

 

پاسخ:
به‌به چقدر قشنگ ممنونم معصومه جون ❤❤❤❤🌷🌷🌷🌷

سلام.....این حال و هوا به نظرم هرگز تکرار نخواهد شد،دوران بی دغدغگی و عاشق بودن حتما با حال و روز پر دغدغه و پرمشغله امروز متفاوت،من هم گاهی دلم برای روزهای عاشقی و بی مشغلگی تنگ می شود....

پاسخ:
سلام. 😍
آره تا این وروجکا مستقل نشن فعلا برنامه همینه 😁 اما خوبه که یاد اون روزا تو خاطره‌ی آدم هست 
تازههههههه من خیلی وقت‌ها به عشق و عاشقی دوران میان‌سالی و پیری هم فکر میکنم 
وقتی که بچه‌ها بزرگ میشن و میرن دوباره تنها میشیم و وقت داریم برای این کارا 😁
  • نیــ روانا
  • کی بود منو به چالش کشیده بود که تا حالا دلت خواسته چند روز دور باشی از اهل و عیال؟😁

    می بینم «دخترک یاسی یاسی تو پر از احساسی» ما دلش تنگه

    ایشالا زود زود میری پیشش یا میاد پیشت عزیزم ❤️

    خیلی نمیتونم بگم درکت می کنم ولی خوب..

    پاسخ:
    😂😂😂😂 من من من من 

    آره خیلی دلم تنگ شده 

    الهی😁 دور نشدی توام دور شو درک میکنی😂 ممنون عزیزم 😚😚😚

    آخ آخ از دلتنگی و دوری

    همدرد مشترک سلام :)

    ولی دلتنگی با اینکه مثل زهرماره یه جورایی خواستنیه، اون انتظاره، اون بی تابی همش قشنگه 

    برای بهتر شدن حال و هوای عاشقی خیلی موثره🌹❣ 

    پاسخ:
    سلااااااامممم 😁😁❤❤❤
    آره آدم اینجور وقتا بیشتر دوست داشتنش رو حس میکنه 😊

    بله وقتی دوباره همدیگه رو میبینیم انقدر میچسبه 😍😍😍
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">