یاسی‌ترین

https://t.me/Yasitariin

یاسی‌ترین

https://t.me/Yasitariin

یاسی‌ترین

هرگز ندیده بودم چشم تو را چنین در خون و اشک غوطه‌ور، ای مامِ رنج‌ها! ای میهنی که در تو به خواری مثل اسیر جنگی یک عمر زیستیم. زین گونه زیستیم و به هق‌هق گریستیم.

به امید آزادی

بایگانی
آخرین مطالب

نامه‌ای برای تو

پنجشنبه, ۳ تیر ۱۴۰۰، ۰۸:۳۲ ب.ظ

تازه از پیش تو برگشته‌ام. هنوز حس شیرین بودنت مثل خونی گرم و تازه توی رگ‌‌هایم میچرخد و میدانم که خوشبخت‌ترین انسان توی کهکشانم. خیلی منتظر این روز بودم؛ هم خوشحال بودم و هم نمیدانستم برای اولین کادوی تولدت چه چیزی برایت بخرم که مناسب باشد. بالاخره بعد از کلی گشتن جاشمعی شیشه‌ای مشکی‌ای را برایت پسندیدم و امیدوار بودم خوشت بیاید اما اصلا فکرش را نمیکردم که انقدر خوشحال شوی! یعنی انقدر خوشحال که انگار خوشحال‌ترین انسان هستی و من انقدر به خودم ببالم و بتوانم حالا و بعد از اینکه تو کیلومترها از من دور شده‌ای و نمیدانم خوابی یا بیدار، پتو را روی سرم بکشم و چشم‌هایم را ببندم و فکر کنم یعنی مثلا سیزده سال بعد کجا هستیم؟ چه کادوی تولدی برایت خریده‌ام؟ خانه‌مان چه شکلیست؟ کیکت چطور؟ اصلا همه‌ی این‌ها را بیخیال! چقدر خوشحالی؟ بگذار حساب کنم ... سی‌و‌هفت ساله میشوی! نمیدانم چه حسی خواهی داشت؟

سال بعد عطر؛ که اسمش یادم رفته ولی یادم هست که خیلی خوب بود و دلم میخواست هر وقت که یقه‌ی پیراهنت را خوشبو میکردی سرم را به سینه‌ت بچسبانم تا بتوانم مدام تو را نزدیک خودم و زیر بینی‌ام حس کنم. سال بعد هم عطر! که اسم آن هم یادم رفته! و سال بعد و بعدتر و بعدترها باز هم عطر! فقط یک بار فندک زیپو. اگر هم از این سیزده سال دوبار دیگر هم چیز دیگری هدیه داده باشم که یادم نمی‌آید؛ این به آن معناست که نزدیک به ده بار عطر! چون که تو عاشق عطر بودی و دوست داشتی یک عالمه روی خودت خالی کنی.

خاطرات تلخ و شیرین زیادی داشتیم. هم روزهای تولدت، هم باقی روزهای با هم بودن. تولدهایی که دور بودیم و دلگیر و تولدهایی که چشم‌هایت را خنداندم؛ درست مثل اولین باری که چشم‌هایت با من خندید و دو تا از درخشنده‌ترین ستاره‌های آسمان مال من شدند. تولدهایی که دوتایی بودیم، تولدهایی که توی خانه‌ی خودمان گرفتیم، تولدهایی که سه تایی شدیم و تولدهایی که شمع‌هایت را کس دیگری فوت کرد که عاشق شمع و کیک و بادکنک بود! و اولین تولد چهارتایی...

امسال نمیدانستم برایت چکار کنم. راستش را بخواهی دنبال راهی بودم تا ستاره‌های چشم‌هایت را روشن کنم. اما حسابی دستم به بچه‌ها بند بود. آدم آزاد و رهای سال‌های قبل نبودم که توی مغازه‌های جینگیل پینگیل دنبال قلب‌های کوچک و خوشگل باشم یا آن دختر پر از شور و شوق که توی کارت پستال‌های عاشقانه‌ی لوازم تحریری‌ها غرق شوم و نتوانم انتخاب کنم. حتی امکان خرید کادو نداشتم. راستش را بخواهی یاد آلما افتادم که هر وقت که بداند تولد کسی هست، خیلی راحت و سریع با چند تا کاغذ رنگی و چسب و قیچی، زیباترین هدیه‌ای که هر کس میتواند توی عمرش داشته باشد درست میکند و ناب‌ترین خوشحالی‌ها را.

از دیشب تمام دغدغه‌ام درست کردن کیک بود و نوشتن نامه‌ای برای قلب مهربانت؛ تا بدانی که هرچقدر هم امکاناتمان کم باشد، چیزی که همیشه هست کلماتست و قدرت بی‌نظیرشان.

تولدت مبارک رفیقِ همراهم.

از طرف من و آلما و گیسو 

به یاد روزهایی که هر بار نامه‌ای برای هم داشتیم...

  • یاسی ترین

نظرات (۶)

  • نیــ روانا
  • عزیز دلم

    تولدشون مبارک😁🌸🌸

    مگر میشه مردی هر روز تو رو ببینه و چشماش نخنده 

    بمونید برای هم شاد و خوشبخت و پر از آرامش 

    به ۱۳ سال دیگه هم فکر کن 

    فکر نکنم اون موقع دیگه آلما و‌ گیسو مجال بدن تو کادو انتخاب کنی فقط باید بشینی و نامه ت رو بنویسی 😅

    پاسخ:
    ممنونم عزیزدلم ❤❤
    لطف داری عزیزم 😘😘😘
    قربونت 
    آره 😂😂😂 
    یه پست دیگه باید بزارم در مورد حواشی تولد! ما فقط از دست آلما میخندیدیم 😂😂😂😂 از همین حالا مدیر برنامه‌ریزیه بزرگ بشه دیگه هیچی 

    تولد همراه زندگیت مبارک باشه :-)

    پاسخ:
    ممنونم عزیزم ❤

    عالی بود یاسی جان

    چقدر قشنگ و با ذوق و با احساس

    چیزی که همیشه هست کلمات است و قدرت بی نظیرشان...

    بمانید برای هم کنار هم💖

    پاسخ:
    قربونت عزیزم ممنونم ❤❤❤❤🌷🌷🌷🌷

    آخی....

    چقدر قشنگ🥰🥰🥰

     

    دختر منم مثل آلما جان فوری دست

    به کاغذ و قیچی میشه برای هدیه دادن

    و کلی هم ذوق میکنه

     

    ان شاالله زندگیتون پر از عشق و آرامش و خوشبختی باشه همیشه🌿🌿🌿

    پاسخ:
    ای جون دلم خداحفظش کنه براتون 😍 بچه‌ها همینقدر پاک و مهربونن❤❤❤
    خیلی ممنونم عزیزم 🌷
  • بهی ستوده
  • چه نامه قشنگی

    خدا حفظتون کنه برای هم

    پاسخ:
    ممنون عزیزم ❤

    مردی باید تو رو طلا بگیره والا...😁

    پاسخ:
    😂😂😂
    لطف داری عزیزم 😘
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">