یاسی‌ترین

https://t.me/Yasitariin

یاسی‌ترین

https://t.me/Yasitariin

یاسی‌ترین

هرگز ندیده بودم چشم تو را چنین در خون و اشک غوطه‌ور، ای مامِ رنج‌ها! ای میهنی که در تو به خواری مثل اسیر جنگی یک عمر زیستیم. زین گونه زیستیم و به هق‌هق گریستیم.

به امید آزادی

بایگانی
آخرین مطالب

هفت سین کتابی

پنجشنبه, ۵ فروردين ۱۴۰۰، ۰۷:۰۵ ب.ظ

خوب عرضم به حضورتان که

۱. سال‌های ابری. علی‌اشرف درویشیان.

۲. سو و شون. سیمین دانشور.

۳. سگ ولگرد. صادق هدایت.

۴. سرگذشت یک ندیمه. مارگارت اتوود. 

۵. سه قطره خون. صادق هدایت.

۶. ساعت‌ها. مایکل کانینگ‌هام.

۷. سال‌ها. ویرجینیا وولف.

  • یاسی ترین

نظرات (۹)

باریکلا👏👏👏👏👏👏

پاسخ:
😍😍😍😍
  • شارمین امیریان
  • سلام.

    بگو چرا اونجوری قاطعانه مورد ۷ نیروانا رو رد کردی. 😏😉

    پاسخ:
    سلاااام😍
    آخه سوالات طبقه‌بندی شده یه جوریه 😁 بعد هم سعدی بوستانشون😁
    ولی خوب حل شد خوشبختانه 😂😏

    و البته اعتراف میکنم سرگذشت ندیمه رو هنوز نخوندم تازه خریده شده 🙊 سال بلوا رو نصفه خوندم جذاب نبود برام

    چه چالش خوبی 

    واقعا مرسی که این چالش رو انجام دادی یاسی جان 

    پاسخ:
    خواهش میکنم عزیزم  ❤❤❤

    ای‌ول بابا دمت گرمه

    منو باش گیر داده بودم چرا نویسنده ها علاقه ندارن اسم کتابشون با سین شروع بشه 

    نگو کم کاری از خودم بوده 🙁

    ولی صادق هدایت زیاد میخونیا برای روحیه بچه خوب نیس 😜

     

    + اعتراف میکنم خودمم قدیم تر چند کتاب از صادق هدایت خوندم از جمله همین دو تا ولی الان اصلا نمیدونم کجا هستند

    پاسخ:
    😁😁😁😁
    صادق هدایت خیلی خوبه 
    من خیلی سال پیش یه دوستی بهم بوف کور  داد انقدر خوشم اومد سه دور پشت هم خوندمش! بعد افتاد تو مخم برم باقی آثارشو بخونم رفتم کتابخونه دانشگاه هرچی ازش بود خوندم.
    برعکس تصور خیلیا، باعث افسردگی نمیشه. 

    پس اگر فکر کنی خیلی کتاب دیگه هم یادت میاد که خوندی 😊

    به به چه بانوی با کمالاتی 😍

    اصلا همسر نویسنده ت باید بهت افتخار کنه که همچین خانم فرهیخته ای داره ☺️😘

    پاسخ:
    شما لطف داری عزیزم  😍😍😍

    بیا یکم از سه قطره خون برام تعریف کن اگه حوصله ات کشید ننه

     

    من نفهمیدمش

    پاسخ:
    خیلی سال پیش خوندمش ننه
    تو تازه خوندی؟
    بخوام راجع بهش باهات حرف بزنم باید یه دور دیگه بخونمش 😁

    سال نوت مبارک راستی.
    .
    کاش هنوز کتابخون بودم. کاش واقعا 

    پاسخ:
    ممنونم سال نوی توام مبارک 
    واقعا....

    چند روزه کمتر به کارام میرسم بیشتر کتاب میخونم :)) البته گوش میدم.نمیخونم

    پاسخ:
    خیلی هم عالی 😍😍😍

    چه چیزا!

    پاسخ:
    آره دیگه 😁😎
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">