یاسی‌ترین

https://t.me/Yasitariin

یاسی‌ترین

https://t.me/Yasitariin

یاسی‌ترین

هرگز ندیده بودم چشم تو را چنین در خون و اشک غوطه‌ور، ای مامِ رنج‌ها! ای میهنی که در تو به خواری مثل اسیر جنگی یک عمر زیستیم. زین گونه زیستیم و به هق‌هق گریستیم.

به امید آزادی

بایگانی
آخرین مطالب

سلام

سه شنبه, ۲۶ خرداد ۱۳۹۴، ۱۱:۱۶ ق.ظ
بالاخره این بلاگفا از رو بردمان! بالاخره مهاجرت کردم... 
انقدر ننوشته‌ام که نمیدانم چه بنویسم! انقدر اینجا غریبه‌ام که فعلا هاج و واج فقط در و دیوارهایش را نگاه میکنم.
تشکری بسییییییار ویژه از نازلی مهربانم که راهنمایی‌ام کرد وگرنه من قسمت انتشار مطلب جدید را هم پیدا نمیکردم!!
نمیدانم چقدر از مخاطبانم را گم خواهم کرد؛ در واقع من اصلا نمیدانستم دقیقا چند نفر مرا میخوانند! به غیر از دوستانی که وبلاگ دارند و کامنت‌گذارهای همیشگی، احتمالا دوستانی هم بودند که نمیشناختمشان. هرچند چیز خاصی را از دست نمیدهند! اما حتمن داستان روزهایم را دوست داشتند که دنبال میکردند. حالا فکر میکنم نامردیست که گم شوند!
دلم برای وبلاگ قدیمی‌ام تنگ شده. دوست دارم جایی ریشه کنم و همانجا بمانم اما...

به همین زودی چهار ماه از زندگی جوجویی کوچولوام گذشت؛ اما من همچنان ناصبورم برای لمس ظرافتِ معجزه‌ی دوست‌داشتنی خداوند.
بابالنگ‌دراز مهربانم هم از همیشه مهربان‌تر است.
کفه‌ی زیبایی‌های زندگی‌ام را مثل همیشه‌ها پرتر میبینم؛ الطاف خداوند انقدر بزرگند و ارزشمند که بشود باقی چیزها را زیرسبیلی رد کرد؛ 
بعضی بداخلاقی‌ها، بعضی فراموشکاری‌ها، برخی...
دل‌تنگ که میشوم، قبل از شاکی شدن و سروصدا کردن سکوت میکنم. ساکت که میشوم فکر میکنم؛ فکر که کردم کاری میکنم؛ وقتی کاری کردم، انقدر سریع عکس‌العمل مهربان همسرم را میبینم که... 
شاید چشم‌هایی همیشه منتظر مهربانیمان باشند و ندانیم!
 
  • یاسی ترین

نظرات (۴۲)

  • ❤ ۞ ДtěԲéկ ۞ ❤ ...
  • سلام.
    .

    .
    موفق باشی گلم.

    .
    .
    .
    .ب منم یک سر بزن .
    .
    .
    با تبادل لینکم موافق هستم
    .
    .
    .

    بای.
    خونه نو مبارک
    خیلی راحت تر از چیزی که فکر کنی به سادگی اینجا عادت میکنی
    همیشه تغییر اولش کمی گیج کننده هست
    من مطمئنم همه خواننده هات ریعا جات پیدا میکنن
    توی وبلاگم ادرس جدیدت اعلام کردم
    عااااااقا پورسانت من یادت نره
    پاسخ:
    ای جانم ممنون عزیزدلم :)
    مرسییییییییی زیاد زیاد 
    پورسانت شما محفوظ میباشد :))))))))

    عزیزمممم خوش اومدی دوبارهههه
    میگم یاسی اگه بلاگفا درست بشه برمیگردی به اونجا؟
    فک کنم تا چند روز اینده اوکی بشه
    من ادرس جدیدت رو گذاشتم تو وبلاگم :)
    پاسخ:
    ممنون عزیزدلم 
    نمیییییییدونم!
    من که فک نکنم درست شه 
    مرسییییییییی آدرسمو گذاشتی 
    بوس بوس
    خونه نو مبارک یاسی عزیز
    ایشالا اینجا برای همیشه می مونی و ریشه می کنی، همه اونایی هم که نوشته هاتو دوست دارن پیدات میکنن.
    خداروشکر که حال دلت خوبه و آسمون زندگی ت صاف و آفتابیه.
    در شادی و تندرستی باشی...
    پاسخ:
    ممنون سیمین گلم ♥♥♥♥♥
    بووووس
    سلام خانومی دلمون برات تنگ شده بود و برای شعرهایی که واسه جوجه کوچولو میخونی 
    وقتی از شیرینی های زندگیت مینویسی چقد ذوق میکنم 
    مراقب خودتو و جوجویی خاله باشیا:-)
    بوس بوس
    اینجا فقط اشکالش شکلکاشه
    پاسخ:
    سلام مریم جونمممم
    مرسی عزیزکم
    ای جانم ♥ ♥ 
    دل خودمم تنگ شده بود. آووره کلا بلاگ پوکر فیسه :))) شکلک دوست نداره!
    من تو متنم شکلک نباشه مشکلی ندارم چون خیلی استفاده نمیشه که ولی تووکامنتا دوست دارم هیجانمو به خواننده هام نشون بدم :))
    سلام خانومی دلمون برات تنگ شده بود و برای شعرهایی که واسه جوجه کوچولو میخونی 
    وقتی از شیرینی های زندگیت مینویسی چقد ذوق میکنم 
    مراقب خودتو و جوجویی خاله باشیا:-)
    بوس بوس
    اینجا فقط اشکالش شکلکاشه
    سلام گلم
    سلام عزیزم
    سلام مامان یاسی مهربون:))
    بالاخره اومدی. اگه بدونی من چقدر آدرس وبلاگتو با بلاگ و بلاگ اسکای و همه چی امتحانش می کردم:) الانم از وبلاگ مریم فهمیدم اومدی:))
    چه خوشحالم که همه چی خوبه:) خداروشکر
    منم تو بلاگ وبلاگ ساختم ولی دوستش ندارم هنوز! دلم برای وبلاگ خودم تنگ شده:((((
    پاسخ:
    ای جااان سلام دلای گلم 
    الهی بگردم ♥♥♥ پس من چطور اصلا به ذهنم نرسید اسم دوستامو سرچ کنم :)))) 
    نمیدونم چرا فکر نمیکردم کسی وب جدید درست کنه!
    الهیییی منم دیر عادت میکنم ;-) 
    بووووس
    پیداتتتتت کردم
    یاسی ترینم
    بوس بوس قلب
    پاسخ:
    ای  جووونم ♥ 
    از کجا؟؟  ؟;-)
    دلم برات تنگ شده بود 
    سلااااااااااااااااااااااااااااااااااااام
    سلام به یاسی گلم
    خوبی یاسی جون؟؟
    نامرد می دونی چقدر دلم برات تنگ شده بود؟؟
    چه خبر ؟؟خودت ،جوجو؟؟خوبی؟خوشی؟خرمی؟در سلامتی کامل به سر می بری هوووووووووووع ؟؟؟!!!!
    یه عالمه حرف داشتم و دارم ولی به قول تو اینقدر ننوشتم دیگه نمی دونم چی باید بنویسم و چه جوری .....کامنتایی که بهت می دادم هم یادم رفته می خواستم ادیبانه کامنت بذارم ....
    قربانت 

    پاسخ:
    ای جاااااان 
    سلام رویای خوبم چقدر خوب که خبر دارم ازت
    دلم برات یه ریزه شده بود خوب
    ♥♥
    بوووس
    سلااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااام
    خیییییییییییییییییییییییییییییییلی خوشحالم که پیدا شدی :)

    پاسخ:
    سلام عزیزم 
    ممنون گلم چقدر خوشحالم که دوباره باهات حرف زدم
    چه خوووووب 
    :))
    سلام عزیز دلم مبارکه وبلاگ جدیدت.
    منم فکر می کنم چندروز دیگه بلاگفا درست شه و بشه همونجا ادامه بدی... خیلی خوشحالم امروز نوشته ات رو دیدم... خوشحالم گلم. زیاد. بوس بوس
    پاسخ:
    سلام نرگس جانم ممنون گلم ♥ ♥ ♥
    فدات بووووس

    من همیشه خاموش میخوندمت

    ولی بازم پیدات کردم

    پاسخ:
    چه جالب!!!!
    در هر صورت خوشحالم
    ممنون عزیزم ♥
    سلام یاسی جان
    اینقد ذوق کردم که پیدات کردم واقعا برای خواننده های مثل من که وبلاگ نداریم سخته پیدا کردن دوستان.
    جوجو چطوره؟ دلم براتون تنگ شده بود یه عالمههههههههههههه
    پاسخ:
    سلام عزیزمممم منم ذوق کردم اسمتو دیدم♥♥♥
    واقعا موندم چجوری دارید پبدام میکنین!
    قربونت عزیزم منم دلم تنگ شده بود
    شکر خدا جوجویی عالیه ممنون گلم
    سلاااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااام
    وبلاگت رو از وبلاگ تداعی آزاد پیدا کردم . خوبی . خوشی . الهی...جوجوت چهاااار ماه شد !! چی زود گذشت !! سلامتی . رو به راهی .. رو به رشدی..
    عهههه این شکلک هاش کو
    عزیزمی .
    ولی میگن بلاگفا میخاد درست بشه . پرشین هم یکم مشکل داشت امروز درست شد احتمالا بلاگفا هم به زودی درست میشه .
    پاسخ:
    سلااااااااام عزیزممممم چه خوشحالم پیدا شدیم :))) ♥♥♥
    خوب خوبم و نی نی هم عالی. 
    اوهومم زود میگذره... 
    هیچی شکلک نداره اینجا! خیلی هم جدی و رسمی ;-)
    یه چیز بگم ناراحت نمیشی؟ منم بجای تو بودم فقط به در دیوار این بلاگ زل میزدم . اینجا چرا اینجوریه . نچسبه بدجووور...میرفتی بلاگ اسکای خو...من تا حالا اسم بلاگ رو نشنیده بودم
    پاسخ:
    نه بابا چرا ناراحت؟!
    اوهوم.
    اما اونارو هم خیلی دوست نداشتم و ظاهرا به نظر میرسه گیر و گور بلاگ کمتره.
    سلام
    بارها بهت فکر کردم دلم خواسته ازتون سراغی بگیرم ولی نمیدونستم از کی وکجا .
    حالا خوشحالم که شماررا یافتم
    رنگ اینجا خیلی بیحاله .میشه با ابی ننویسی
    پاسخ:
    ای جانم ♥ 
    خوشحالم اینجایی آذر جان. اصلا فکر نمیکردم دوستایی مثل تو رو دوباره تو وبم ببینم. 
    آره رنگاش خیلی جالب نیس. حالا کم کم آشنا میشم با تغییر دادنش. البته من فکر میکردم بنفشه!
    بلاگفا درست شده . پاشو برو اونجا بنویس ... :)))))))))))))))))
    پاسخ:
    فک نکنم!!
    دوستان اشاره میکنن بلاگفا درست نشده . !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    پاسخ:
    اون درست بشو نیس ملودی جان ;-)
    سلام عزیزم... چقدر دلم تنگ شده بود...
    پاسخ:
    سلام گلم
    منممممم ♥
  • و ما ادریک ما مریم؟
  • سلام دختری
    ما رو یادت میاد؟؟؟
    واتس آپ؟؟؟
    پاسخ:
    سلام عزیزم.
    خیلییییی اسم وبت آشناس. اما متاسفانه یادم نیس :-( 

  • بانو (زن و بوسه)
  • سلام دوست خوبم، وبلاگ نو مبارک، اتفاقا منم مدتهاست تو فکر اینم که وبلاگ بلاگ ای آرم رو بنویسم. فکر کنم باید همین کار بکنم به زودی، از زندگی جدید کلی حرف دارم که باید نوشته بشه...
    اپسالا تو هم همینطور روند تصاعدی خوشبختی رو طی کنی و دستی کوچولو دونه سیب رو تو دست بگیری و محکم بغلش کتی... سالم و سلامت.
    پاسخ:
    سلام عزیزدلم
    ممنون دوست خوبم. اوهووووممم چقدر دوست دارم از این روزات بیشتر بگی.
    ممنون... ایشالا
    هورا هورا :)
    بلخره بلاگ جدید زدی... اگه بدونی چقد منتظرت بودم
    :*
    راستی جورابای نی نی چه رنگیه؟
    آبی یا صورتی؟
    پاسخ:
    ای جااااانم ممنون از لطفت عزیزم
    هنوز نشونمون نداده ;-)
    سلام یه دوست مهربان مجازی که مامان شده
    مباکه...
    عجله نکن و از این روزا لذت ببر...
    پاسخ:
    سلام عزیزممممم
    ممنون :-) 
  • و ما ادریک ما مریم؟
  • دلم تنگه پرتقال من اسبق.
    پاسخ:
    الهیییییییییییییی مریم جانممممم عزیزم 
    خوشحالم اینجایی 
    تو ذهن من با دلم تنگه پرتقال من هک شدی :) :*****
    یاسی ه خوب.وبلاگ جدیدت مبارک .امیدوارم زودی عادت کنی و موتور نوشتنت روشن بشه که ما هی بخونیم و حالشو ببریم.:-*
    چقدر خوشحالم که حال اینروزهات اینقدر خوبه.مستدام باشه الاهی .
    و جمله ی آخرت,شاید چشمهایی...فقط شاید.شایدم گاهی مهربونی جواب نده
    پاسخ:
    مرسیییییییییی روناک عزیزممممم 
    عشقی شما :**************


    شاید عزیزم...
    ممکنه به جاش دسر جواب بده :)))))
    سلام عزیزم. خوبی؟ کوچولو خوبه؟
    من بعد هنگ بلاگفا فهمیدم یه کوچولو در راه داری. خیلییییییییییییییییی خیلیییییییییییییی تبریک می گم.
    خیلی مراقب خودت و کوچولوت باش
    پاسخ:
    سلام عزیزم 
    ممنون شکر خدا 
    آخییی مرسی عزیزممم 
    ممنون :) :*
    به به، اومدی اینجا. دلم واسه نینی توی دلت تنگ شده بود. خوبه جوجو؟ بزرگ شده؟ الان دیگه اثراتش واسه بقیه هم دیده میشه، نه؟ نینی یاسی 3> :*
    پاسخ:
    ای جووونم 
    عزیزم 
    اوهوم بزرگ شده بچم :) الان فک کنم هفده هفته اش باشه 
    ولی شیکمم هنوز همونیه که بود :/
    ای جانممم نی‌نی :)) اینطوری میگی هی ذوق میکنم!

    سلوم ملیک مامانی...تو نامردی چون به بلاگفا وفادار نموندی...اومدیمو مثلا آدم خونش خراب شد...خو درستش میکنه...یا مثلا کسی مریض شد نمیندازش دور که یا عوضش نمیکنه که...خخخ مثالام تو حلقت...

    اینجا شکلک نداره که ایششش...من بدون شکلک نمینوتم نظر بدم شرمنده...مثه وب نازلی...تصن بدون شکلک حال نمیکنم...

    الهی خالش فداش بشه کوچولو روووووووووووووو....ایشالا همیشه حالت خوب باشه خانوم...ماچ نداره اصن حال نمیکنم خخخ...اصن میرم...بای

    پاسخ:
    سلااااممممم 
    بابا وفادار چی؟؟؟ الان آدما منتظر هم نمیمونن من اسکلم منتظر این بلاگفای دیوونه بمونم؟؟ مثالات هم از پهنا عزیزم :)))
    بلی بلی اینجا از این قرتی بازیا نداریم همه باید جدی و بدون شکلک حرف بزنن!!
    خدا نکنه عزیزم 
    بودی حالا!!
    خواننده خاموشم خواستم بگم پیدات کردم.خخخخخخخخخخ
    پاسخ:
    :))))))))))) بسیار هم عالی!
    خوشحالم
    وب جدید مبااااارک. ایشالا که اینجا لبریز از خاطره های خوش و شادکامی هات بشه.
    خوشحالم که دوباره پیدات کردم.
    پاسخ:
    ممنون عزیزم :)
    مرسی گلم 
    من نیز هم :)))
    :**
    سلام خونه ی نو مبارک 
    پاسخ:
    سلااام :)
    ممنون عزیزم 
    بلاگفا که کلا خراب کرد و فازمون رو پروند از این همه منتظر بودن
    مرسی یاسی جون بخاطر ادرس
    خوشحالم گمت نکردم ...
    و خوشحالترم که روزگارت روز به روز شیرین تر از قبله...
    خدایا شکرت
    بخاطر این همه مهربونیو نگاه...
    پاسخ:
    اوهوم. فازمونو پروند!
    عزیزدلی. 
    ممنون مهربون
    :**
    بنویس دیگه یاسییییییییییییییییییییی
    پاسخ:
    چشمممم
    :)

    سلام یاسی جونم...خوبی...احساس می کنم الان توی یه استخر اب یخ افتادم...جو اینجا اونطوریه...

    منم همچنان به بلاگفا وفادار موندم...حس می کنم دین داره به گردنم...بخاطر این چند سال که بی منت بهمون خدمت کرد...راستش امیدمو از دست ندادم و منتظرش می مونم...با وجودیکه خیلیییی سختمه ننوشتن...اما بازم می مونم...


    پاسخ:
    سلااااام آنه :)
    خوش اومدی 


    ههه چه بامزه! 
    آره خوب اما من حوصله وفاداری ندارم :))) الان قشنگ معلومه شوهرم بره زندان به پاش میشینم؟!
  • نسترن قدیم
  • من هم یافتممممممم 

    هوراااااااااااااااااااااااا

    ماچ برا نی نی :************* :)
    پاسخ:
    ای جاااااانم 3> 
    عزییییزدل
    ممنون 
    :***
  • عسل نوی نو
  • سلام اخ جون پس تو اینجایی یاسی .مبارک باشه  .جوجو جوجو طلایی چطوره
    پاسخ:
    ای جااااانم عسلییی  چه کیفی میکنم دونه دونه پیدا میشین :-) 
    ممنون عزیزم. 
    از همیشه سرحال تره ممنون خاله عسل♥
    سلام آلما شایدم آراز خاله و مامانیه مهربون
    یه مدت انقد درگیر بودم که اصلا به نت دسترسی نداشتم
    بعدش که سرم خلوت شد نشستم یه نفس کل مطلبایی که نبودمو نوشته بودینو خوندم
    خیلی جاها خندیدم خیلی جاها از شوق گریم گرفت و مطمین شدم از مهربونی خدا که این همه خواننده رو حداقل ناامید نکرد
    کلیییی حرف داشتم برا گفتن که این بلاگفا ...بازی در اوردو هی اومدم سر زدم بلکه درست شه ...نشد که نشد
    حس شیشمم گف صددرصد یه وبلاگ دیگه زدینو ..پیداتون کردم

    پاسخ:
    ای جااااانم آبجی یاسمن کجا بودی تو دختر :(((((((((( 
    خیلی وقت بود همش فکر میکردم کجایی

    خوشحالم که هستی 3>
    پس دل به دل راه داره راسته ها
    منم همش فکرم پیش شما بود انقد که خودم متعجب بودم از اینکه رسما یه دغدغه فکری خیلی پررنگ شده برام خبر نداشتن ازتون..بگذریم که کجا بودم و چرا نبودم..اما اون همه شوقم برا نیتی داشتن تو دلتون و نتونستن حرف زدن باهاتون واقعا شکنجه بود ..انقد حرفام تو دلم موند که دیگه از حس افتادم .. چقد دلم براتون تنگ شده بود..با اینکه نه دیدمتون نه خیلی در ارتباط بودم باهاتون چقدر ریشه دارین ..اخیش چقد حالم خوبه الان
    پاسخ:
    ای جاااانم عزیزممم بله درسته راه داره :)
    :************
    3>
  • مامان محمدامین
  • وای یاسی جون خداروشکر که پیدات کردم.خداروشکر.....چهارماهگی نی نیت هم مبارک عزیزم.خداروشکر که همه چیز ارومه
    پاسخ:
    الهییییییییییی
    مااااامان محمد امین سلاااام 
    چه خوب پیدام کردی 
    ممنون دوست خوبم
    منم وبلاگم توبلاگفابدلیل انتقال سرورهاحذف شد:(
    حالاازاینکه توبلاگ،وبلاگ ساختیدراضی هستید؟
    به نظرتون بهترازبلاگفاست؟
    پاسخ:
    آخی :(

    آره راضیم. فضای بلاگفا برای آدم خاطره‌انگیزه. فقط همین. وگرنه اینجا امکاناتش بهتره. به فضاش هم عادت میکنیم!
    اهان راستی توپنل مدیریتش امکان حذف وبلاگ وجودداره؟برای ثبت نام میشه شماره موبایل روواردنکرد؟
    ممنون که جواب میدی:)
    پاسخ:
    آره عزیزم امکان حذف داره. آره میشه وارد نکرد. من وارد نکردم. 
    خواهش میکنم :)
  • ♥ღஜ یزدان ♥ღஜ
  • سلام یاسی جان" خوبی؟
    امیدوارم همواره موفقیت سهمت باشه از زندگی.....بای
    پاسخ:
    سلام ممنونم :)
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">