یاسی‌ترین

https://t.me/Yasitariin

یاسی‌ترین

https://t.me/Yasitariin

یاسی‌ترین

هرگز ندیده بودم چشم تو را چنین در خون و اشک غوطه‌ور، ای مامِ رنج‌ها! ای میهنی که در تو به خواری مثل اسیر جنگی یک عمر زیستیم. زین گونه زیستیم و به هق‌هق گریستیم.

به امید آزادی

بایگانی
آخرین مطالب

آسه و ریزه

دوشنبه, ۹ مرداد ۱۴۰۲، ۰۱:۲۵ ب.ظ

ولی خب، زندگی چیز سمجیه. شایدم این خاصیت تکرار باشه. نمی‌دونم. فقط می‌دونم که تو تاریک‌ترین لحظات هم یکهو، باریکه نوری از دورها دیده می‌شه.

اینطوری میشه که هر زندگی، خودش هزار زندگی میشه و هر آدم هزار آدم. می‌فهمی چی می‌گم؟

یعنی مثلا منِ به زانو دراومده‌ی امروز، همون قهرمان ده سال پیشم. دو ماه دیگه شاید اون سرخوشه باشم که روی موج سواره، یا سه سال بعد زمین‌گیر.

 همه‌ی آدمای اطرافم هم همین بودند، توی این سال‌ها همه چیز چرخیده و چرخیده و چرخیده و مثل گِلی که زیر دست کوزه‌گره و تو داری تماشاش می‌کنی و هر بار که می‌چرخه و شکل می‌گیره، دیگه فکر می‌کنی تموم شد ولی باز می‌بینی که بلندتر شد یا کوزه‌گر نصفیشو کند کوتاه شد، گرد شد، لاغر شد و...

دیگه همینه دیگه...

پریروز یکمی موهامو کوتاه کردم؛ چند وقتی میشد این کارو نکرده بودم و داشت زبر می‌شد. سرم یه خورده سبک شده! دلم موهای بلند و وحشی و خر می‌خواد :)) ولی سالم. از چیزایی که واقعا ازش متنفرم موی دراز و مرده‌س. حالا یکم قدش کوتاه شده اما نرم و شادابه. 

دیگه چی؟

دارم آب می‌خورم! 

بله من اصلا آب نمی‌خوردم؛ من یک انسان چایی‌خور هستم که تمام تشنگیم با چایی برطرف می‌شد. حالا دارم خودمو مجبور می‌کنم آب بخورم. و متوجه شدم که بیشتر از پنج لیوان نمی‌تونم. امیدوارم همین حداقل رو ترک نکنم چون قبلا هم بوده که مدتی رو این روال بودم بازم رها شده. 

دیگه چی؟

قرص آهن و مولتی ویتامین.

راستش این سری پریود شدم داشتم می‌مردم و ترسیدم. گفتم خاک بر سرت حتمن هیچی آهن و ویتامین نداری داری از بین میری و این حرکت کاملا از روی ترس انجام شد!

دیگه چی؟ 

همینا :)

  • یاسی ترین

نظرات (۵)

سلام عزیزم، منم دلم از همون موهایی که گفتی میخواد، و البته یه شکم صاف و تخت، و یک کمر باریک و یه صورت بدون خط خنده و خط غم، دلم یه سفر خوب میخواد یاسی، یه سفر که از فرط خوش گذشتن هیجان زده بشم، دلم میخواد مغزم منظم باشه، اینقدددررر شلوغ و به هم ریختست که حس میکنم در حالی که به همه چی دارم فکر میکنم به هیچی فکر نمی‌کنم، دخترای قشنگتو از طرف من محکم ببوس. 

پاسخ:
سلام مهرناز جونم
به‌به موهای ابریشمی شکم تخت 😁😎 
الهی عزیزم‌‌... چقدر آدم به چیزای کوچیک و دل خوش کننده نیاز داره ☹️🥹 
قربونت عزیزم توام روی ماه دخترت رو ببوس♥️

باریکه های نور، چشمای آدم رو از نابینایی در میاره.. شوق بعدش بهتره:)

منم هر چی سعی میکنم آب بیشتر از ۲ الی ۳ تا نمیتونم بخورم.

حتما باید آهن مصرف کرد در دوره پریود مگر آهن فرد بالا باشد! 

پاسخ:
آره :) 
آره انگار بدن ما متوجه نیست 😂 
خیلی اوضاع خراب بود 😂 باید برم آزمایش بدم فکر کنم اوضاع خیلی خرابه 🙊 
خوش اومدی دوست من ♥️

با ترس حرکت رو به جلو :))))))

حال دلت خوش باشه همیشه یاسی جان

ان شالله آب زندگانی بنوشی

پاسخ:
آره با ترس 😁 
مرسی عزیزم
قربونت موجا جونم❤️

سلام یاسی جانم.... کجایی خبری ازت نیست..... حالت چطوره....

 

 

 

 

پاسخ:
سلام عزیزم شما خوبی 
خوبم قربونت خداروشکر ♥️ 
یکمم دستم به نوشتن نمی‌رفت ولی خوبه همه‌چیز 

منم چقدر حواسم به خودم نیست. دوست ندارم خودمو تو آینه نگاه کنم:( سر آلرژی دختر من مدت زیادی رژیم بودم و خیلیییی لاغر شدم، بعد که رژیم باز شد، با حرص فراوان خوردم و خوردم🤦🤦 خیلی چاق شدم و بد هیکل:( به پوستم موهام هیچی م نمی‌رسم:( بد می‌خوابم:( (نه فقط بدخوابی به خاطر بچه، خودم بدترش میکنم)

خلاصه که برم متنبه بشم:(

الان لبم حساااااابی پوسته ست، و در همین لحظه به خودم دارم فحش میدم چرا آب نمی‌خوری:/ کاش اولین قدمم همین آب خوردن باشه!

پاسخ:
عزیزم ☹️☹️☹️☹️ چقدر درکت می‌کنم... 
از ته دلم می‌فهمم که چطور میشه آدم اینطوری خودشو فراموش کنه...
چقدر مامان بودن می‌تونه آدمو از خودش دور کنه.
البته هستند کسانی که خیلی متفاوت می‌گذرونن. ولی ما به هر دلیلی...

مرضیه یه روزی این اتفاق می‌افته و احساس می‌کنی دیگه وقتشه یکم اوضاع رو مرتب کنی. می‌رسه اون روز... حالا یا به همین زودی یا کمی دیرتر. 
من همیشه منتظر بودم یه روزی خودمو دوست داشته باشم و به خودم برسم. الان هم به اون معنا دوست داشتن خودمو درک نکردم هنوز، فقط نگران شدم. نگران این همه از بین رفتن... دلم خواست پیر نشم، دوست داشتم زنده بمونم.
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">