یاسی‌ترین

https://t.me/Yasitariin

یاسی‌ترین

https://t.me/Yasitariin

یاسی‌ترین

هرگز ندیده بودم چشم تو را چنین در خون و اشک غوطه‌ور، ای مامِ رنج‌ها! ای میهنی که در تو به خواری مثل اسیر جنگی یک عمر زیستیم. زین گونه زیستیم و به هق‌هق گریستیم.

به امید آزادی

بایگانی
آخرین مطالب

نور خیره‌کننده‌ی نفرینِ اپی‌ها

چهارشنبه, ۲۲ آذر ۱۴۰۲، ۰۴:۱۲ ب.ظ

یک چیزهایی از ماه قبل یادم میاد؛ نمی‌دونم شاید هم ماه قبل‌ترش، تمام روزهای گذشته، که حس می‌کردم این من نیستم، حتی نمی‌دونم اون کسی که هست کیه؟ انگار تمام اتصالاتم به دنیایی که تعاریفش برام آشنا و نزدیک بود قطع شده و تنها چند نشانه کوچک مثل سوسوی چراغی دور از محله‌ای ناآشنا، دست‌هامو می‌گرفت و می‌گفت زانو نزن! بایست! این تویی... 

نبودم؟ بودم؟ نیستم؟ هستم؟

داد می‌زدم، 

تحمل نداشتم، تحمل کوچک‌ترین صدا، حرف، محرک و...

و کودکی اونها، پره از صدا، پره از حرف، پره از سوال، هیجان، تجربه، حرکت...

من زور زدم بایستم اما نمیشد.

من خسته بودم، 

از همه‌چیز،

هیچ‌چیز متوقف نمیشد، هیچ‌چیز مجال نمی‌داد... حتی ثانیه‌ای.

زمان منتظر من نبود و نیست.

مرخصی در کار نیست.

 

چاره‌ای نیست دوباره رفتیم سراغ اون سفیدا و سبزا و صورتیای ریز، که با آب قورتشون می‌دیم میرن پایین.

انیمیشن اینساید‌اوت رو احتمالا دیده باشید، یه وقتا غم، کنترلو دست می‌گیره و تمام جزیره‌ها یکی بعد از اون یکی فرو می‌ریزه.

اون سفیده، مثل اسلحه‌ی فریزکننده‌س. یعنی با اولین شلیکش، منو متوقف کرد. دادامو، حرصامو، تحمل ناپذیریمو. دیگه کسی امحا و احشامو نمی‌جوید، با اسکپ‌زن دل و روده و قلب و شش‌هامو مثل بستنی نمی‌کَند بذاره تو کاسه. دکمه‌ی خاموش رو زد. تا من دراز بکشم رو مبل، لَخت، بی‌وزن، آرام. من شدم فقط یک دهان که وقتی دخترا می‌گن مامان بگم جانم.

سروتونین‌ها ساخته شوند و سطل سطل ریخته بشند روی مغزم، تا اهمیت «چیزها» آنقدر کم بشه که فقط بشن «چیزها».

هنوز هم نمی‌دونم کجام، چیکار می‌کنم و چی می‌خوام؛ چون حقیقتا چیزی نمی‌خوام! 

آرزویی ندارم، هدفی ندارم، شوقی ندارم، چیزی به وجدم نمیاره... اما خب آسیبم برای بچه‌ها از بین رفته احتمالا.

دلم کنار هیچ‌چیزِ این دنیا آرام نمی‌گیره و البته خب به استثنای بچه‌ها. اونها حسابشون جداست.

دلم از دنیا سیره، گفته بودم بهت محبوبم ولی تو باور نکردی...

  • یاسی ترین

نظرات (۷)

یاسی عزیزم

 

کار خوبی کردی که دارو رو شروع کردی.

 

وقتی میشه از دارو کمک گرفت که حالت بهتر بشه چرا که نه!؟ 

 

امیدوارم به زودی آرزو و هدف و شوق و ... هم بیاد تو زندگیت! 

 

یادمه که یه وقتی تو این وبلاگ نوشته بودی چقدر زندگی کردن رو دوست داری و دوست داری پیر بشی و ... دوباره میشی همون یاسی عاشق زندگی. 

هزارتا اتفاق خوب تو زندگیت منتظر هستند تا تو بهشون اجازه بدی که بیافتن. هنوز زندگی کلی سورپرایز واست داره. این روزا دور نیست. 

پاسخ:
صبا جانم عذر خواهی میکنم دیر جواب میدم 
آره خیلی کنترل شدم 
نمی‌دونم صبا جون کسی از آیندش خبر نداره واقعا... 
مرسی از حس خوبی که منتقل می‌کنی ♥️♥️♥️♥️

خسته از بچه داری و کار خونه افتادم روی تخت..اما تنها کسی که تو دنیا الان میتونستم بچه هاش رو برای یه مدت نگه دارم تا مامانشون یه نفسی بکشه تویی..

بی اغراق...

پاسخ:
خسته نباشی عزیزم ♥️ مامان مهربون
قربونت برم مرسی از محبتت همین کلام از هزار تا عمل با ارزش‌تره

یاسی جان...

خوبه که آرامبخش میخوری

اگر همین ریزهای کوچولو نباشن آدم از هم می‌پاشه.

برای دلت قرار آرزو میکنم.❤️💜❤️

پاسخ:
مامانی جون
ببخشید دیر جواب میدم 
ممنونم از محبت همیشگیت ♥️♥️♥️♥️

سلام یاسی جانم، خوبی ،کجایی،دیر به دیر میای، دخترای عسلت خوبن؟ 

پاسخ:
سلام مهرناز جانم
خداروشکر میگذره
آره یکم اوضام بهم ریختس ببخشید دیر جواب میدم 
یه کم دیگه بگذره ایشالا روبراه تر میشم میام
  • عسل، فرزانه، نعنا هرکدوم😁
  • یاسی جانم امشب یهویی یادت افتادم و دیدم خیلی وقته ننوشتی!

    گفتم شاید با ‌کانال حال نکردی و برگشتی به وبلاگ

    ولی اینجا هم خیلی وقته پست نذاشتی

    خوبی؟ امیدوارم خوب باشی🧡

    پاسخ:
    کانال که هراز گاهی می‌نوشتم مهربونم😘 
    خوبم عزیزم
    ♥️♥️♥️♥️ 

    سلام عزیزم.یاسی جان کجایی.نمینویسی برامون.اوضاع خوبه انشالله؟

    پاسخ:
    سلام مهرناز جانم ببخشید دیر جواب میدم 
    یه راه ارتباطی برام بذار برات رمز بفرستم 
    خوبم قربونت ♥️♥️♥️

    سلام

    من دوست نزدیکت نیستم آیا ؟:)

    پاسخ:
    معلومه که هستی عزیزدلم 😍♥️
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">