یاسی‌ترین

https://t.me/Yasitariin

یاسی‌ترین

https://t.me/Yasitariin

یاسی‌ترین

هرگز ندیده بودم چشم تو را چنین در خون و اشک غوطه‌ور، ای مامِ رنج‌ها! ای میهنی که در تو به خواری مثل اسیر جنگی یک عمر زیستیم. زین گونه زیستیم و به هق‌هق گریستیم.

به امید آزادی

بایگانی
آخرین مطالب

ملجاء

شنبه, ۱۱ آذر ۱۴۰۲، ۰۹:۵۵ ق.ظ

 

آذر، موهای قرمزش را شانه می‌کرد. انتهای گیسوی بلندش رسیده بود به آغوش البرز. و کودکان پاییز، سوار بر پیچ و تابِ موج سرخگون موهایش، دست‌های کوچکشان را به گردن مادر آویخته بودند. و دهان‌های گرسنه در طلب نوشیدن حیات، سینه‌ی گرم و سرشاری را جستجو می‌کرد. 

دستم را گذاشته بودم روی شکم برآمده‌ام، تپش‌های قلب سیب مهربان، کف دستم را نوازش می‌کرد.

چشم‌های تَرم را گشودم، جان رفته‌ام را از میان پاهای لرزانم و جان جانانم را روی سینه‌ی بی‌تابم تماشا کردم.

دانه‌های انار را توی کاسه‌ی آبی سفالی ریختم، برف مثل کاغذ رنگی‌های به هوا پاشیده‌ی جشن‌های تولد کودکی، با متانت پا بر زمین می‌گذاشت. صدای نازک و بی‌پناهش همچون کشیده شدن آرشه‌ی ویولون، نوای غم‌ناک سرنوشتم را روی قلبم می‌کشید.

کسی یا کسانی از دل تاریک‌ترین تاریکی‌های شب با ظریف‌ترین صدای دنیا صدایم می‌زدند: مامان... مامان...

و من بهت‌زده از این همه بودن، بر خودم می‌لرزیدم؛ من کوه، من زمین، من هوا، من آسمان، من درخت، من خاک، من ابر، من خورشید، من دنیا، من گیسوان مواج و سرخ آذر بودم.

  • یاسی ترین

نظرات (۴)

سلام

تولد آلمای نازنین مبارک :* خدا حفظش کنه برات 

چه خوبه بودنش

پاسخ:
سلام نسترن جون
ممنونم عزیزم ♥️ 
واقعا..‌‌. 🥹 

قلمت زیباست.

پاسخ:
ممنونم حنا جانم ❤️

چه تعابیر ناب و زیبایی

پاسخ:
ممنونم عزیزم ♥️

تولد دختر نازنین و زیبا و باهوش مبارک باشه. 

 

خدا برای هم نگه تون داره. 

 

یاسی من دوست دارم تو کانالت مجددا در مورد رژیم و روند کاهش وزنت بنویسی. 

اصلا کلا دوست دارم بیشتر بنویسی. خیلی قشنگ بلدی کلمات رو کنار هم بچینی و اصلا وقتی کلمات از قلم تو جاری میشن قشنگتر میشن. 

 

البته میدونم لازمه ی همه درخواست هایی که دارم این هست که حالت خوب باشه و من واقعا از اعماق قلبم آرزو میکنم که حالت بهتر باشه :*

پاسخ:
مرسی عزیزم 😘🥰🥰 صبای مهربونم ♥️
فدای تو

منم دوست دارم بنویسم و احساس می‌کنم که کم‌کم دارم به اون سمت میرم که روی روال بیفتم 

ممنونم عزیزم شما لطف داری ❤️

امیدوارم هزاران برابر این حال خوبی که برام آرزو می‌کنی مهمون قلب مهربونت باشه 😘
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">