یاسی‌ترین

https://t.me/Yasitariin

یاسی‌ترین

https://t.me/Yasitariin

یاسی‌ترین

هرگز ندیده بودم چشم تو را چنین در خون و اشک غوطه‌ور، ای مامِ رنج‌ها! ای میهنی که در تو به خواری مثل اسیر جنگی یک عمر زیستیم. زین گونه زیستیم و به هق‌هق گریستیم.

به امید آزادی

بایگانی
آخرین مطالب

کانال تلگرام من

چهارشنبه, ۱۳ ارديبهشت ۱۴۰۲، ۰۹:۱۶ ب.ظ

در همین یک شبانه‌روزی که دسترسی به وبلاگ میسر نبود، کلی غصشو خوردم!

https://t.me/Yasitariin 

هم اینجا و هم آنجا هستیم.

و البته که هیچ‌جا وبلاگ خود آدم نمی‌شود!

 

  • یاسی ترین

نظرات (۱۱)

غصه خوردن نداره،

یروز همه اینا رو باید بزاریم بریم.

پاسخ:
اوهوم حرفتون درسته اما امان از وابستگی! 
خوش آمدین دوست من 

ما که لبیک گفتیم یاسی جوین شدیم

:)

پاسخ:
بله قدم رنجه فرمودین 🤣😘❤️

سلام عزیزم، عجیب نوشته هات بوی دلتنگی میدن، یاسی قشنگم، یاسی مهربونم

پاسخ:
سلام مهرناز جونم 
اوهوم...
♥️♥️

منم خیلی ناراحت نشدم ؛ نفهمیدم مشکل چی بودد:((((

پاسخ:
شوک وارد کرد بهمون 😂 

😍😘😘

پاسخ:
😍😍😍😍

عه من نمی‌دونستم دسترسی نداریم، قبول نیست :))

پاسخ:
متوجه نشدی بیان مشکل دار شده بود یا تلگرام نداری؟ متوجه نشدم 😁

خب درواقع هردو😂

پاسخ:
عزیزم 🤣 اکثر پستای اینجا رو اونجا میگذارم، و احتمالا یک سری مطالب روزمره کم‌اهمیت 😁 
حالا اگر دوست داشتی تلگرام نصب کن 

سلام عزیزم، یاسی جون چه خوبه که وبلاگ داری، باور کن اینجا شده برام یه جایی مثل یه فضای دور از هیاهو، انگار از زندگی ماشینی و صنعتی دور میشی و میزنی به دل طبیعت، اونقدر که همه درگیر واتس آپ و اینیستا و تلگرام اینها شدن انگار اینجا شده یه طبیعت بکر، خیلی خوبه که وبلاگ داری🌺🌺

پاسخ:
سلام مهرناز جونم ♥️♥️ 
آره واقعا هیچ جا وبلاگ نمیشه 
فضای آرامش بخشی داره که من هیچ جا تجربه‌اش نمیکنم 
😋😘😘

راستی یاسی جان ببخش میپرسم، اهکیاک یعنی چی؟ من معنیش رو نمیدونم☺️☺️

پاسخ:
خواهش میکنم عزیزم 
معنی نداره، یه کلمه‌ایه که خودم ساختمش. یه جور رمزه برای خودم. 
یک کلمه‌ای رو که داخلش ه‍ و ک داره، کاملا بدون هدف بردم تو باب استفعال. صرفا برای اینکه یه چیزی رو به خودم یادآوری کنم.

  • رهگذر دیوانه
  • شاعر این اشعار کیست؟

    پاسخ:
    میشه اسمش رو گذاشت شعر؟
    خودم می‌نویسمشون.
  • رهگذر دیوانه
  • شعر یا هر نام دیگری بگذاری، از دل نشین بودنشون چیزی کم نمیکنه

    پاسخ:
    ممنونم نظر لطفتونه.
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">