یاسی‌ترین

https://t.me/Yasitariin

یاسی‌ترین

https://t.me/Yasitariin

یاسی‌ترین

هرگز ندیده بودم چشم تو را چنین در خون و اشک غوطه‌ور، ای مامِ رنج‌ها! ای میهنی که در تو به خواری مثل اسیر جنگی یک عمر زیستیم. زین گونه زیستیم و به هق‌هق گریستیم.

به امید آزادی

بایگانی
آخرین مطالب

ماه من

جمعه, ۱۲ اسفند ۱۴۰۱، ۱۱:۴۷ ق.ظ

همیشه نزدیک تولد بچه‌ها، دوست دارم تنها باشم. دلم میخواهد با خودم خلوت کنم، خاطرات بارداری و آمدنشان را مرور کنم، روز و لحظه‌ای را یاد آورم که برای اولین بار توی آغوشم جا گرفتند. خصوصا آلما. که برای اولین بار حس‌های مادرانه را به قلبم ریخت. سال‌های اول، شب تولد آلما سرشار از شور و شوق بودم. حتی گریه می‌کردم و از یادآوری تجربه‌ی نابِ داشتنِ آلما مست می‌شدم. 

حالا فردا تولد جوجه کوچولو است. تولد دختر پر از احساس من. کوچولوی دوست داشتنی من. عروسک شیرین من که با حرف زدن‌ها و کارهایش دیوانه‌ام می‌کند.

وقتی آلما هم‌سن الان گیسو بود، حالی‌ام نبود که چطور بعدها دلتنگِ این سنش خواهم شد. اما حالا که تجربه کردم، حواسم هست که چقدر این روزها باارزشند.

تک‌تک حرف زدن‌ها و کارهای شیرینش را با جان و دل می‌بلعم.

همین حالا دارم به دو سال پیش فکر میکنم. به شبی که توی حیاط بیمارستان قدم میزدم. به سنگینی شکمم و پاهای دردناک و خسته‌ام.

به موجودی که داشت پا به جهان می‌گذاشت تا داستان زندگی‌ای رقم بخورد.

به زمزمه‌ی عاشقانه‌ای که تا آخر عمرم کنار گوشم نجوا خواهد کرد.

گیسوی قشنگم. تو برای من کورسوی امید بودی. من تو را توی روزهایی خواستم که فکر می‌کردم یک تنه همه چیز را می‌سازم. مرا ببخش.

مرا ببخش که آوردمت.

تو عزیز قلب منی. تو دوست کوچک منی. تو تمام منی. مگر می‌شود از بودنت پشیمان باشم؟ ولی تو مرا ببخش...

تولدت مبارک

 

صدای آلما و مامانم در پس‌زمینه 

  • یاسی ترین

نظرات (۱۷)

تولد گیسوی قشنگمون مبارک😍❤️

پاسخ:
ممنونم عزیزم ♥️♥️♥️
  • محبوب حبیب
  • سلام یاسی عزیزم

     

    تولد گل دخترها مبارک.

     

     

    حتی همین الان که با سختی پست ها رو میخونم چون غرق میشم توی ناراحتی هات، عمیقأ خوشحالم که گیسو هم هست و آلما و گیسو هم رو دارند و هر دو مشت رو و شما اونها رو. خدا برای هم حفظ تون کنه.

     

    شابد تا کمی بزرگتر شدن گیسو با وجود تنهایی هایی که داری، بزرگ کردن دو تا بچه سختت باشه ولی بعدش می بینی دو تا بچه در این شرایط، بهتر از یکی هستش. بر خلاف تصور عموم. 

    من این اعتقاد رو داشتم و این هفته تصادفا توی کانال مشاوره تلگرامی شنیدم این یه حرف روانشناسانه از دید بلند مدت هم هست. 

    دکتر هلاکویی یه حرفی میزنه واسه مشاوره یه خانمی که توی دودلی هست که با وجود دختر چهارده ماهه اش بعد دوازده سال ازدواج، آیا این ازدواج دوام میاره یا نه. همسرش هم نقش همسری رو ایفا نمیکنه و حتی محبت نمیکنه به همسرش. با اینکه با سختی و مخالفت خانواده ها ازدواج کردند. 

    اگر گیرش آوردی بشنو. یه کم شرایط شبیه هست. 

    اونجام میگه که اجازه بده فرزند دوم اضافه بشه. در عین حالی که داری بررسی میکنی جدا بشی یا نه. چه جدا بشی چه جدا نشی بودن فرزند دوم بهتر از نبودنش هستش. 

     

    پاسخ:
    سلام محبوب جان 
    ممنونم عزیزم ♥️
    عزیزمی 😘 

    چه جالب نشنیده بودم.
    نمی‌دونم شاید برای آلما بودن گیسو خوب باشه 
    این تنها نکته مثبتی هست که به ذهنم میرسه :) 

    ای جانم به این مادر و دختر... تولدش مبارک باشه 😍😍😘

    من فقط یادمه هر روز می اومدیم ببینیم زاییدی یا نه و همچنان خبری نبود و گیسو اون جای نرم و گرم رو ول نمیکرد😁😅

    پاسخ:
    قربون تو ممنون عزیزم ♥️♥️♥️ 

    وای آره داشت دیوونم میکرد 😂😂😂😂

    تولد گیسو جانم مبارک باشه عزیزم❤️🌺 

    امیدوارم در کنار هم به شادی و سلامتی و دلخوشی باشید

    شاهد بالندگی و موفقیتش باشی😘😍🥰

     

    پاسخ:
    ممنونم عزیزم 😘❤️
    قربونت برم 😍😍😍

    تولد گیسو جان مبارک باشه . چه خوب که داریش و چه خوبتر که گیسو تو را دارد. 

    ار حال و اوضاع کاریت بگو 

    پاسخ:
    ممنونم عزیزم ❤️❤️❤️ 

    هنوز نرفتم. تلفنی حرف زدم بازم. ظاهراً که قطعی شده ولی هنوز نگفتن بیا.
    ایشالا میام می‌نویسم 

    چه شیرینی خامه ای تو خونه داری😍

    خدا برات حفظش کنه💞

    پاسخ:
    آره 😋😋😋 
    ممنونم حنای قشنگم ♥️

    مامان خوش صدا :)

    دخمل صدا عروسکی رو قربون :*

    تولدش مبارک:*

    حتما اومدنش دلیل و حکمتی داره وگرنه محال بود بیاد...محال بود بخوای و بشه...

    همیشه خواستن مساوی اومدن طفل نیست یاسی ...

    پاسخ:
    قربونت عزیزم 😍😍😍😍❤️❤️❤️ 
    ممنونم نسترن جان

    آره حتمن همینطوره :)

    تولد گیسوی شیرین زبون و خوشمزه مبارک باشه😍🥰

     

    و این یعنی من دو سال هست که می خونم.

    پاسخ:
    ممنونم صبا جانم 😍

    عزیزم آره ♥️

    واییییی دورش بگردممممممممممم کلی با این ویس خندیدم و ذوق کردم و دلم برای خودت و بچه‌ها تنگ شد :)) ولی دندانپزشکی دهنمو سرویس کرده نمیتونم بیام عرررررر 

    پاسخ:
    ای جانم 😍😍😍 
    فرصت زیاده مهربونم 😘😘😘 

    تولدش کلی مبارک باشه این شیرین زبون:)

     

    پاسخ:
    فدای تو عزیزم ♥️

    تولد گیسو خانم خوشکل مبارک باشه ایشالا🥳🥳🎉🎊

    ایشالا که سایه‌ی پدر مادر همیشه رو سرش باشه و همیشه سالم و صالح باشه🌹

    پاسخ:
    ممنونم 😍😍😍 
    متشکرم 

    واااااااای چه شیرین زبونه ماشالا😍خدا حفظش کنه

    پاسخ:
    آره خیلی بلاس😂 
    سلامت باشی ممنون 

    یاسی هر لحظه از وجود بچه‌هامون ی روزنه‌ی نورِ.فکر کن شاخه‌های خشکیده‌ی ما جوونه‌های کوچک میزنند و به ما امید میدند که پاشو دختر هنوز باید ادامه بده.در عوض برای نگه داشتن این جوونه‌ها پوست میندازیم،جون میکنیم ،تمام توانمون رو میزنیم و همش خودسرزنشی که آیا من کاملم،آیا باید اجازه‌ی بودنش رو میدادم یا نه.هزار هزار فکر میپیچه توی ذهنمون نگاه مظلوم و ناتوانشون آبمون میکنه .ولی همینه که هست.میتونست بهتر باشه یا بدتر.باید قوی‌ بشیم و قوی بودن رو یادشون بدیم که توی این دنیای وحشیِ بی‌عدالت نامهربون خشن دووم بیارند.

    تولد دخترهات همیشه یادمه.تو یاسیِ قشنگ کوچولوی قلب منی.ذوق کردن و خوشحالیت من رو هم همیشه خوشحال میکنه.

    مبارکت باشه وجود نازنینش.

    ...‌

    و اینکه

    ببخشید که حس معذرت‌خواستن رو در تو زیادتر کردم😂

    پاسخ:
    بله همینطوره لیلا جانم 
    عزیزدلمی 🥺❤️ 
    فدای تو 

    نه 😂😂😂 

    یاسی جان مبارک باشه تولد دختر کوچولوت

    همیشه با خودم فکر میکنم اگه بعدها خواستم بچه ای رو به این دنیا بیارم در جواب سوالاش که چرا من به این دنیا آوردی چه جوابی دارم بدم؟؟؟؟؟؟

    بارها خودم این سوال از مادرم پرسیدم...

    پاسخ:
    ممنونم عزیزم 😘😘😘
    واقعا سوال و جواب سختی هست!
    من خودم بارها به این فکر کردم که چرا آلما ؟ چرا گیسو؟؟؟
    شاید اگر عقل الانم رو داشتم نمی‌آوردم 

    الهییییی چه قشنگ حرف میزنه این گیسو خانوم

    تولدش مبارک

    خودتم که چقدر خوش صدایی 

    عالی بود

    پاسخ:
    ممنونم عزیزم ♥️
    قربونت 😘😘😘😘

    تولدش مبارک

    دومی هایی که خط بطلان می کشند به فرزندآوری!

    من شرایط تو رو ندارم اما بارها به روشنا نگاه کردم و گفتم چرا بی موقع آمدی؟

    کاش چهارسال قبل آمده بودی

    حتما مادربهتری بودم

    اما خب فرزندآوری هم مثل ازدواج تصمیمی که با شرایط موجود گرفته میشه ولی اثرش در آینده است

    پاسخ:
    ممنونم مونا جانم ♥️♥️♥️♥️ 

    اوهوم همینطوره 

    این ویس رو برای اونایی که مخالف فرزنداورین بذاری، همشون امشب اقدام میکنن.

    تولدش مبارککک

    پاسخ:
    😁😁😁😁 
    آره 

    ممنونم عزیزم ♥️♥️
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">