یاسی‌ترین

https://t.me/Yasitariin

یاسی‌ترین

https://t.me/Yasitariin

یاسی‌ترین

هرگز ندیده بودم چشم تو را چنین در خون و اشک غوطه‌ور، ای مامِ رنج‌ها! ای میهنی که در تو به خواری مثل اسیر جنگی یک عمر زیستیم. زین گونه زیستیم و به هق‌هق گریستیم.

به امید آزادی

بایگانی
آخرین مطالب

از صبح وقتی یاد قرارِ بعدازظهرم می‌افتم نفسم به شماره می‌افتد‌. 

دوباره باید بروم سراغ مقنعه‌ام. توی راه با خودم تکرار کنم که با اعتماد به نفس باش، قوی باش، از موضع قدرت حرف بزن، تو توانایی و...

باید قوی باشی، باید محکم باشی تا بتونی به دستش بیاری.

اما واقعیت این است که به زور جلوی گریه کردنم را گرفته‌ام و فکر میکنم ضعیفم.

و دارم دعا میکنم که موقع حرف زدن، این تنگی نفسِ لعنتی امانم دهد.

 

هم‌اکنون به دست آوردن این شغل برایم از هر چیزی حیاتی‌تر است. و امیدوارم بتوانم خودم را، هیجانات و استرسم را، و نفسی را که بالا نمی‌آید کنترل کنم :(

 

اگر بشه چی مییییشه!

با تک‌تک سلول‌هام میخوامش. 

 

بعدا اضافه شد:

رفتم و زنده برگشتم :)) هرچند پوست انگشتم را آن‌قدر کندم تا به گوشت رسید و خون آمد. 

دقایق اولیه هم به زور نفس‌نفس زدنم را کنترل کردم :/ 

با پر کردن فُرم کمی زمان خریدم تا حالم جا آمد.

 

توافقات اولیه انجام شد. قرار شد تماس بگیرند توی همین هفته برای شروع بروم :) 

اگر تماس گرفتند و رفتم و صددرصد شد، درباره‌اش می‌نویسم.

خیلی خوشحالم ❤️

خیلی 😭

 

  • یاسی ترین

نظرات (۲۱)

برو ک ان شاالله هرچی خیر هست پیش روت قرار بگیره💚💙💜🧡

پاسخ:
مرسی عزیزم 😘❤️❤️

آخ جون! قطعا تو میتونی و از پسش برمیای👍👍👍

همه انرژی مثبت هامون به سمتت روانه میکنیم❤❤❤

پاسخ:
مرسی عزیزم 😘 
ممنونم ♥️

تو میتونی یاسی و برات دعا میکنم که انشالله میشه! تو بتونی عزیزم.

پاسخ:
ممنونم عزیزم 😘
❤️❤️

الهی که خوب پیش رفته باشه همه چی

پاسخ:
ممنونم عزیزم 😘😘❤️

از صمیم قلب برات دعا می‌کنم یاسی جون، انشاءالله بهترین برات پیش بیاد.

منتظر خبر خوشت هستم.

پاسخ:
ممنونم عزیزم 🥹♥️

ایشالا که میشه یاسی😍❤️

پاسخ:
ممنونم عزیزم 😘

بیا بنویس شده و ما هم از خوشی ت ذوق کنیم ❤💋

پاسخ:
رها جونم 😍 
فکر کنم شده :) 
دقیق نمی‌دونم 
الان به پست اضافه میکنم 

دلم روشن برات الهی شکر عزیزم

بی صبرانه منتظر هستم من

پاسخ:
عزیزدلم 😍🥹 
ممنونم 

چقدر منی:)

منم تو موقعیت های این چنینی دائم باخودم میگم قوی باش 

تومیتونی هر آدم چپر چلاغی میتونه پس توهم میتونی:)

یاسی تو میتونی:)

پاسخ:
😂❤️ 
مرسی عزیزم
آره باید بتونم شوخی بردار نیست 🤦🤣 کلی هم گنده .... کردم حالا میگم

عزیزدلم🥰 چشمام اشکی و قلب قلبی شد واست. من بدون اینکه بدونم نتیجه چی میشه بهت تبریک میگم، یه قدم بزرگ برداشتی، احسنت به تو.

 

روزهای خوب و استقلال در راهند❤️ هورااااا.

پاسخ:
ممنونم صبا جانم 😍😍 
مرسی عزیزم ♥️

وای یاسی جان بعد از چند وقت چقدر خبر خوبی دادی واقعا از صمیم قلب برایت آرزو میکنم که کار را بگیری و مطمئنم که خیلی خیلی موفق خواهی بود. قوی باش و ادامه بده بگذار بقیه شاهد سعادتت باشن

پاسخ:
مرسی مریم جان ♥️
ممنونم عزیزم 😘

الهییییییییی شکر :)

منتظریم زودتر بیای و بنویسی 

پاسخ:
قربونت عزیزم ♥️

به‌به ایشالا به سلامتی:)

امیدوارم مشکلی نباشه و از پسش بر بیایید البته با دوتا بچه قطعا مشکلاتی خواهد بود ولی همیشه یه راه‌حلی هست

پاسخ:
ممنونم :) 
امیدوارم 
آره سخت که میشه همه چیز 
ولی امید به خدا 😊
  • محبوب حبیب
  • سلام یاسی جونم.

    چقدر خوب که مصاحبه خوبی داشتی. انشالله که برات خیر پیش بیاد. اون تایم کاری گیسو و آلما رو کجا میگذاری ؟ 

    پاسخ:
    سلام عزیزم 
    ممنونم ❤️ امیدوارم
    میتونم ببرمشون با خودم و اینکه ساعت حضورم اونجا توافقی و گردشی خواهد بود 
    حالا می‌نویسم درباره ش

    تو خودت میدونی چقدر برات خوشحااااااالم :))🥰🥰 

    پاسخ:
    آره میدونم عزیزم 😍😍😍

    خدا رو شکر.

    ان شاالله که زودتر تماس بگیرن و خیالت راحت بشه.

    پاسخ:
    ممنونم عزیزم ♥️

    انشالله به زودی در شهر تو شکر ارزان شود..

    منتظر خبر های خوب و شیرین هستم

    پاسخ:
    ممنون حنای عزیزم ♥️

    سلام یاسی جان

    امیدوارم همه چیز خوب پیش بره دوست عزیز

    ببخشید یاسی جان شما جدا شدی؟

    پاسخ:
    سلام عزیزم 
    ممنونم ♥️♥️ 
    بله 

    ✌️❤️

    پاسخ:
    ❤️❤️

    بهترین هااا برات پیش بیاد

    بیا و خبرای خوب بده و تعریف کن

    پاسخ:
    قربونت عزیزم ممنون ♥️

    ایشالله که خیره و موفق باشی

    پاسخ:
    ممنونم عزیزم 😘❤️
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">