یاسی‌ترین

https://t.me/Yasitariin

یاسی‌ترین

https://t.me/Yasitariin

یاسی‌ترین

هرگز ندیده بودم چشم تو را چنین در خون و اشک غوطه‌ور، ای مامِ رنج‌ها! ای میهنی که در تو به خواری مثل اسیر جنگی یک عمر زیستیم. زین گونه زیستیم و به هق‌هق گریستیم.

به امید آزادی

بایگانی
آخرین مطالب

تو که قصد رفتن کرده باشی، حتی اگر نگویی، چشم‌هایم اشکی شدنشان را بلدند.

صدای سکوتت از دور، رساترین نجوای پنهانیست...

نمی‌دانم غصه‌دار دوری‌ دوباره‌ت باشم یا دلم از بودن همیشگی و از دورت قرص باشد.

مرا ببین! 

گلوله‌ای میان سینه‌ام دارم. 

درد پنهانی من... 

درد پنهانی من...

دردت به جانم :)

  • یاسی ترین

نظرات (۷)

یاسی... 

می‌دونم داری می‌جنگی، پیروز این نبرد هم خودتی مطمئنم🌹 :))

پاسخ:
آرامش دوست داشتنیم ❤️❤️

قشنگ بود

پاسخ:
ممنونم

خوشحالم برای قلب خوشحالت :)

پاسخ:
عزیزم ♥️♥️
  • مریم بانو
  • این رنج پایانی ندارد ....

    گل دخترا چطورن؟ یذره ازاونا برامون بنویس نامرد :))

     

    پاسخ:
    ای جانم 😍 حق باتوئه باید بیشتر بنویسم 

    دوست داشتم بگم خوب شدن ولی یه مورد اسهال استفراغ داشتیم کم به تازگی بحرانش رفع شد 😂😂😂 
  • بهی ستوده
  • یاسی فقط کامنت دادم بدونی هنوز میخونمت

    اما هیچی ندارم بگم

    هیچ چیزی ندارم که بنویسم

    کاش آسون تر بشه برای تو همه چیز

    پاسخ:
    ممنونم عزیزم ♥️
    لطف داری 
    :)
    مرسی مرسی 😘😘😘

    دقت کردید یک مدتیه چرت و پرت مینویسید؟من خاموش میخوندمتون و خوشم میومد از قلمتون ولی چند وقتیه 😑😑

    پاسخ:
    نوشته‌های من تحت تاثیر حالم هستند :)

    🧐🧐🧐🤨🤨

    یاسی اونروز ی نفر این استیکر ابرو داده بالا رو دایرکت داده میگه عکس اینستاگرامت اینجوریه😂

    پاسخ:
    😂😂😂😂 ریزبینی ملت منو کشته 🤣🤣🤣🤣
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">