یاسی‌ترین

https://t.me/Yasitariin

یاسی‌ترین

https://t.me/Yasitariin

یاسی‌ترین

هرگز ندیده بودم چشم تو را چنین در خون و اشک غوطه‌ور، ای مامِ رنج‌ها! ای میهنی که در تو به خواری مثل اسیر جنگی یک عمر زیستیم. زین گونه زیستیم و به هق‌هق گریستیم.

به امید آزادی

بایگانی
آخرین مطالب

اول از همه بگم، از همه دوستانی که میخوندمشون معذرت می‌خوام که حال و حوصله ندارم چیزی بخونم و کمرنگم. و خب گفتن نداره که تجربه نشون داده به حال قبل برخواهم گشت و این رو روی حساب بی‌معرفتی نگذارید :)

 

 

دوم اینکه دیگه فکر کنم هر آنچه ویروس و میکروب در سطح کشور بود رو من و دخترها یک دور تست کردیم و واقعا آرزو دارم روزی بیاد که هر سه تا مریض نباشیم 😂 نوبتی شده و قسم خوردیم انگار که قطع‌کننده این زنجیره نباشیم :/ 

 

روزهاست که حس می‌کنم، «من» کسیست که جایی جاگذاشتمش. هیچ تعریفی از خودم ندارم که ارائه دهم. انگار که به تخته پاره‌ای یا تخته پاره‌هایی چنگ زده‌ام تا فقط این روزها که مثل اقیانوس ناآرام و ناشناخته‌ای هستند بگذرند.

سطحی‌ترینِ خودمم. بی‌هدف... بی‌انگیزه... بی‌ذوق... بی‌انرژی... بی‌انرژی... بی‌انرژی...

هیچ چیز معنای خوشحالی یا ناراحتی قطعی ندارد. تمام حساسیت‌هایم انگار دود شده رفته هوا. همه‌چیز یکسان است و خاکستری.

دلم میخواهد این شیشه‌ی دورم را بشکنم، گریه کنم، از ته دل... دلم می‌خواهد آنقدر بلند داد بزنم می‌خواهمت تا تمام دنیا و قوانین و کائنات، گوش به فرمانم شوند...

من به تنهایی «من» را ندارم...

دست‌های مهربانت را پشتم بگیر.

  • یاسی ترین

نظرات (۶)

سلام یاسی عزیزم. امیدوارم که حالت خیلی زود خوب خوب بشه. میدونم که بعیده ولی اگه کمکی از من برمیاد بگو...♥️

پاسخ:
سلام عزیزم
خیلی خیلی ممنونم 
ممنونم از محبتت :) این دلگرمی‌ها بهترین کمکه ♥️♥️♥️♥️

وقتی بود،بودم

رفت،بود،نبودم.

 

...

زود خوب شو 💗

مَماخو

پاسخ:
ای جانم لیلای عزیزم ♥️

خوبم خوبم 😘😘😘😘

پزشکهای اینجا تا نمیری و بستری نشی دارو تجویز نمیکنن میگن برو آبمیوه و چای نباتتو بخور 

تو هم زیاد آبمیوه و سوپ بخور زیاد هم سر شوهر و دوست پسر و مدیر مدرسه و بچه حرص نخور .همشون جز خودت بی اهمیتن 

انگیزت هم کم شده چون هر چی میدویی انگار رو تردمیلی نمیرسی .کم بدو بذار زندگی مسیر خودشو طِی کنه

...

مادربزرگم نیست سلام برسونم رفته کشور دیگه پیش خواهرم

خواهرم منو وادار کرده وبلاگ زنونه بخونم جامعه شناسی زنان ایرانی دستش بیاد برای مقالش تطببقی بنویسه

کلی مطلب براش فرستادم از خوندن شماها .البته فقط برا تو کامنت میذارم خوشم میاد سر به سرت بذارم بامزه ای 

مهم اینکه اکثرتون زیر آبی میرید و علاوه بر شوهرتون پارتنر هم دارید 

برای نجات خودتون اقدامی نمیکنید

ترجیح میدید ناله کنید تا اقدام 

مشکل اکثرتون روابط تخمی جنسیه 

بقیه رو بعدا میگم بهت 

 

پاسخ:
بله همینطوره 

من الان اهمیت دادن‌‌هام از صد رسیده به بیست 😂 
حالا هر وقت دیدیش سلام برسون 

الان مبحث زیرآبی چه ربطی داشت نمی‌دونم 😂 
اگر مایل بودید آیدی تلگرامتون رو برام خصوصی بذارید 
چون وبلاگ ندارید نمیتونم چند تا سوال ازتون بپرسم 
  • مریم بانو
  • هی منتظرم اینی که با اسم امیر حسین کامنت داده بیاد بگه شما در برابر دوربین مخفی قرار گرفتید!!

    برادر کدوم خواهری میتونه برادرش مجبور به خوندن وبلاگ کنه که جامعه شناسی زنان ایرانی دستش بیاد؟؟!!

    به حق برادر های ندیده و حرف های شخمی نشنیده!

    توصیه هاتم از پاورقی کتاب "پشم هایش" بود؟؟

    نویسنده ش برادر ناتنی بزرگ علوی نویسنده کتاب چشم هایش

     

     

    پاسخ:
    🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣 
    دیوونه 
    🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣 

    من بهش گفتم بیاد اون پشتا سوالای تخصصی‌مو بپرسم 
    ببینم جریان چیه
    بخش‌هایی از این نظر که با * مشخص شده، توسط مدیر سایت حذف شده است

    * **** *** ** ** ****** ** **** ***** ********* **** ** **** ******* **** *** *** *** *** ********* ** **** ** **** ***** *** **** ***** ***** *** ** ***** ** **** ****** *** ** *** ***** ***** ****** **** ****** **** ** ** ***** **** ***** **** ** **** * ** ***** *** ***** **** *** *** ** **** ** ** **** ****** ***** **** *** ***** ******* ** ** ***** * **** *** **** *** *** **** ******** ******* ***** **** ** ****** ******* **** ****** ** *** *** **** *** **** *** **** *** **** ** *** ****** *** **** ******** ** *** *** ******** **** ** ***** *** *** ** **** ***** ***** ***** .خودت هم برو پیش تراپیست اگرچه بیشترشون اوشگولن .

    پاسخ:
    سلام خیلی ممنون از نظرت :) 
    موفق باشی 🌹 
    دلم خواست نظرت رو فقط خودم داشته باشم 

    با سلام 

    من بیمار کامنت مریم بانو شدم😂😂😂👌👌👌

     

    خدایی چی میگههههه این بشر! 

    پاسخ:
    سلام 😂 
    مریم خیلی بامزه‌س🤣🤣🤣 

    دیگه ما اون پشتا از نظراتشون بهره جستیم :)
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">