یاسی‌ترین

https://t.me/Yasitariin

یاسی‌ترین

https://t.me/Yasitariin

یاسی‌ترین

هرگز ندیده بودم چشم تو را چنین در خون و اشک غوطه‌ور، ای مامِ رنج‌ها! ای میهنی که در تو به خواری مثل اسیر جنگی یک عمر زیستیم. زین گونه زیستیم و به هق‌هق گریستیم.

به امید آزادی

بایگانی
آخرین مطالب

فتادم به راهی که پایان ندارد

دوشنبه, ۷ آذر ۱۴۰۱، ۰۹:۴۷ ق.ظ

 

 

دیدی که رسوا شد دلم، غرق تمنا شد دلم.

دیدی که من با این دلِ بی آرزو عاشق شدم.

با آن همه آزادگی، بر زلف او عاشق شدم.

ای وای اگر صیاد من، غافل شود از یادِ من… قدرم نداند….

فریاد اگر از کوی خود، وز رشته‌ی گیسوی خود بازم رهاند.

دیدی که رسوا شد دلم، غرق تمنا شد دلم.

در پیش بی دردان چرا فریاد بی حاصل کنم؟

گر شکوه‌ای دارم ز دل، با یار صاحبدل کنم.

وای ز دردی که درمان ندارد…

فتادم به راهی که پایان ندارد.

 

از گل شنیدم بوی او، مستانه رفتم سوی او.

تا چون غبارِ کوی او، در کوی جان منزل کند.

وای ز دردی که درمان ندارد.

فتادم به راهی که پایان ندارد.

دیدی که رسوا شد دلم، غرق تمنا شد دلم.

دیدی که در گرداب غم؛ از فتنه‌ی گردون رهی

افتادم و سرگشته چون، امواجِ دریا شد دلم.

دیدی که رسوا شد دلم، غرق تمنا شد دلم.

 

♥️محبوب قلبم تا جان در بدن دارم♥️

 

  • یاسی ترین

نظرات (۵)

در پیش بی دردان چرا فریاد بی حاصل کنم؟

گر شکوه‌ای دارم ز دل، با یار صاحبدل کنم.

 

آخ... آخ... :(((

پاسخ:
🥺🥺🥺🥺🥺😍😍😍😍
  • مریم بانو
  • هممون تو راهی افتادیم که پایانی نداره 

    تف به هرچی راه و پایانه!

    پاسخ:
    🥺🥺🥺🥺 
    چی بگم 😔
  • مریم بانو
  • الما بهتر شده؟ 

     

    پاسخ:
    آره تقریبا خوب شده ممنونم عزیزم ♥️
    خودم خیلی مریض بودم 😂 نوبت من شده بود. میترسم من خوب بشم گیسو مریض بشه 😂 ترجیح میدم من مریض بمونم :/
  • مریم بانو
  • عزیزم:)

    توخونه ماهم یک ماهه وضع همینه 

    اول من مریض شدم بعد داداش کوچیکه از مدرسه یه ویروس اورد بعد مامانم 

    بعد خوب شدیم داداش بزرگه یه ویروس دیگه اورد!

    بعد باز کوچیکه اون خوب شد من بزرگه خوب شد مامانم ...

    ویروسه عین حلقه هولاهوپ دورمون میچرخه!

    پاسخ:
    الهی 🥺🥺🥺 خیلی سخته 
    میدونی از یه جایی به بعد هم انگار بدن آدم ضعیف میشه دیگه
    ایشالا سلامتی بیاد تو خونتون و بیماری دور دور دور باشه ♥️
  • مریم بانو
  • ممنون :))

    ان شاءالله شما سه تا موفرفری خوشگل نیز تنتون سالم باشه 

    آره اتفاقا بعد نقاهت خیلی بی حالیم ههممون :)

    همه خستهههه یکی نیست یه تکونی به خودش بده بیوفته رو دور کارها

    من که افتادم تو فکر شوهر کردن ! بلکه اون موقع مریضی کمی تحویلم بگیره

    پاسخ:
    مرسی عزیزم ♥️
    خواهرم سخت در اشتباهی 😂😂😂😂😂 از این خبرا نیست 
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">