یاسی‌ترین

https://t.me/Yasitariin

یاسی‌ترین

https://t.me/Yasitariin

یاسی‌ترین

هرگز ندیده بودم چشم تو را چنین در خون و اشک غوطه‌ور، ای مامِ رنج‌ها! ای میهنی که در تو به خواری مثل اسیر جنگی یک عمر زیستیم. زین گونه زیستیم و به هق‌هق گریستیم.

به امید آزادی

بایگانی
آخرین مطالب

من از یادت نمی‌کاهم

پنجشنبه, ۲۶ آبان ۱۴۰۱، ۰۸:۴۹ ق.ظ

همه چیز برای یک ملاقات عاشقانه مهیا بود؛ تنی حمام رفته و با لوسیون خوشبو شده، موهایی نم‌دار و شانه شده، و قلبی که به وقت مسواک زدن بی‌قراری می‌کرد و از تصور در هم آمیختن بوسه‌هایی گرم به هم می‌پیچید. 

و باران که... شیشه پنجره را می‌شست و از دل او چه کسی یاد معشوقش را خواهد شست؟؟؟

زمان محکوم به تماشای لذت آدمیست.

و قلب انسان محکوم به فراموشی و فراموشی و فراموشی.

  • یاسی ترین

نظرات (۱۱)

  • آقای همکار
  • زلف تو خیس و تنت سرد و هوا بارانیست

    شاید آن مردِ پر از درد نمی‌خواستَتَت

    بگو این باران ببارد روی خاطراتِ غم‌زَدَت 

    اشک دوران است و آهی بر دل سودا زدَت

     

    دو بیت اول شعر یک‌ شاعری هست که تغییرش دادم تا حس ضد حال بیشتر بشه. دو بیت دوم هم برای ضد حال زدنه بهت سرودم. 

     

    + یک عدد آقای همکار حسود به اون بابایی که حتی تو مسواک زدن هم براش بی‌قراری میکردی :))

     

     

    ++ گاهی میخونمت 

    پاسخ:
    به به 
    به به 
    ببین کی رفته ادبیاتش رو قوی کرده برگشته 😂😂😂 در عین حال میخواد آه از نهاد ما دربیاره 😁 
    واقعا هم حسودی داره 😂 

    باعث افتخار هست :)
  • آقای همکار
  • این که ادبیات و شعر نیست:) ک*س شعره :) 

    ادبیات اینه:

    سوال اول: استعاره ی ماضی بعید شاعر را در این شعر بیابید؟ (۱ نمره)

     پاسخ: ک*و*ن سوزی یاسی

    سوال دوم: ماضی متمم فعل صرف شده در این بیت چیست؟ (۱ نمره)

    پاسخ: یک عدد شاعر حسود

     

     

    + آره به حضور من افتخار کن خیلی افتخار بزرگیه :) 

    ++ روز خوش و ل*ب تو ل*ب جذابی در زیر این باران پر برکت داشته باشید.

    پاسخ:
    😂😂😂 چرا انقد حسودی 
    این صرفا یک موقعیت خیالیه جناب همکار


    ممنونم :) 
    روز ما که به بچه‌داری و بدو بدو گذشت که البته خوشه :)

    اوه چه خوشگل و خوشبوو😍

    پاسخ:
    😍😍😍
  • شارمین امیریان
  • سلام.

    والا با این پست، من بی‌ذوق بی‌احساس هم دلم ملاقات عاشقانه خواست :)))

    پا شم برم حموم و بعدش لوسیون و مسواک بزنم😁😏😅

    پاسخ:
    سلام خانم دکتر ♥️
    😁😁😁 ببینم میتونم تخیلی همتونو هوایی کنم  
    به به چه ماه شدی 😍

    ژون ژون

    بده بزنیم 😆😶‍🌫️😋😋

    پاسخ:
    لیلا 😂😂😂😂😂
    عاشقتم ♥️

    جمله آخرت >>>>>💛

     

    پاسخ:
    😍😍😍😍😍
  • آقای همکار
  • عه تخیلی بود ؟!

    همش به بچه داری گذشت ؟!

     

    یعنی من از صبح به یک موجود خیالی حسودی کردم ؟!

     

    خسته نباشم واقعا :)

     

     

    + دلیل حسودی: نبود یار درست و حسابی که برامون بچه داری کنه :)

    پاسخ:
    بله بله 😁😁😁 

    آخی 
    خدا نصیبت کنه 😊

    ببخشید میتونم یه چیزی بگم؟؟

     

    آدمی که نسبت به کسی علاقه شدید داره, از بوی تن و مزه دهن ش لذت میبره, نه از بوی لوسیون و طعم خمیر دندون!

    پاسخ:
    بله بله صد در صد :) 
    ولی اینجور کارا به آدم حس خوبی میده 

    🧐🤨🤐؟؟؟؟؟؟؟؟

    نه نوشته‌ای....نه سلامی ...نه علیکی،نه توصیف عاشگانه‌ای،نه تعریفی .هعععییی.هعععییی

    صدا جیرجیرک میاد تو صفحه‌ات .این چه وضعششسشسشهههه؟

     

     

    پاسخ:
    من که پاسخگو نیستم 😁😁😁😁😁 
    بابا اعصاب نمی‌ذارن برای آدم 🥲 
    میام میام 
    تولد آلما شنبه‌س امروز می‌گیریم ننه‌ بابام میان 😂

    ای جان دلبرک سفید نرم نبینم عصاب مصاب نداری

    بساب بسابی پس...پاره و خسته نباشی.🤭

    تولد آلما رو یادم بود .وجود پرخیر و برکتش مبارکت باشه عزیزم.

    پاسخ:
    قربونت برم لیلا جونم 😘 
    پاره و پوره و سابیده شدم 🤣 

    فدای تو قشنگم ♥️
  • مریم بانو
  • من دارم بی ذوق ترین روزهای زندگیم میگذرونم 

    نه پیاده روی نه لبخند از ته دلی نه هم صحبتی نه دوستی

    تولد آلمای آتیش پاره هم مبارک یه گاز محکم از لپش :)))

    پاسخ:
    مریم 
    منم نمی‌دونم دقیقا دارم چیکار میکنم 
    گیج 
    منگ... 
    فقط روزا میگذرن همینطوری 

    ممنونم فدات بشم ♥️
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">