یاسی‌ترین

https://t.me/Yasitariin

یاسی‌ترین

https://t.me/Yasitariin

یاسی‌ترین

هرگز ندیده بودم چشم تو را چنین در خون و اشک غوطه‌ور، ای مامِ رنج‌ها! ای میهنی که در تو به خواری مثل اسیر جنگی یک عمر زیستیم. زین گونه زیستیم و به هق‌هق گریستیم.

به امید آزادی

بایگانی
آخرین مطالب

هوا بس مهربانانه سرد است!

پنجشنبه, ۱۹ آبان ۱۴۰۱، ۰۹:۳۳ ق.ظ

خدایا شکرت هفته‌ی صبحی تمام شد! این هفته برایم مثل یک عمر گذشت و با شکنجه؛ از ذکر جزئیات در این زمینه خودداری می‌کنم :))

دیشب، نیمه‌های شب از خواب پریدم و یادم آمد که فردا تعطیلیم و باز با آرامش چشم‌هایم را بستم.

ساعت هفت و نیم گیسو از توی تخت داد زد مامان شیر! دلم می‌خواهد از توی تخت درش بیاورم و دهانم را تاجایی که باز می‌شود باز کنم و درسته قورتش دهم‌.

در وصف خواستنی بودنش هرچه بگویم کم است، شیرین‌ترین سن بچه‌ها همین الان گیسو است. یاد این وقت‌های آلما میفتم و خیلی چیزها برایم دوره می‌شوند.

تلاشش برای حرف زدن و کلمات عجیب و غریب و دوست داشتنی‌‌اش و من که همچون کاشفی، هر کلمه‌اش را مثل گنجی ارزشمند گوشه‌ای یادداشت می‌کنم تا یادم نرود نیم‌وجبی خوشمزه‌ام چطور برای حرف زدن و ورود به کلمات سعی می‌کرد و خلق می‌کرد و مرا لحظه به لحظه عاشق‌تر...

 

دیروز و پریروز هدف حمله‌ی حرف‌های نیش‌دار پدر بچه‌ها بودم. بعضی وقت‌ها دوست دارم حرف‌هایش را ضبط کنم و اینجا بنویسم تا با بعدی دیگر از خودم روبه‌رو شوم، وجهی از من که فقط در ذهن ایشون نقش بسته است. هیییچ کس از کسان من، چه واقعی و چه مجازی مرا اینگونه تعریف نمی‌کند! بهش گفتم من انقدر برات بد بودم؟ گفت من لحنم اینطوریه! واقعا از نوشتن این بخش عاجزم، همان قدری که دیگر توانی در خودم نمی‌بینم که ایرادگیری‌هایش را تحمل کنم‌.

من نه خیلی خوبم نه خیلی بد؛ من مثل هر انسانی هم تهوع آور و غیر قابل تحملم، هم دوست داشتنی و خواستنی. ولی به جرات می‌گویم بعد از حدود سیزده سال، خاطره‌ای در ذهن ندارم که تاییدم کرده باشد، دلگرمم کرده باشد...

آدم‌ها با تمام بدی‌هایی که دارند، لازم دارند که رفیقی داشته باشند که هر بار برگشتند و عقب را نگاه کردند، نوازش چشم‌هایی را ببینید که می‌گوید عیبی نداره اگر هزار بار هم اشتباه کنی... ما اینجا با همیم که درستش کنیم... 

قبل‌ترها وقتی این اتفاق‌ها برایم می‌افتاد تا چند روز متاثر بودم اما این روزها می‌خوابم و بیدار میشوم و یادم می‌رود...

 

امروز صبح بعد از اینکه گیسو شیر خورد و خوابید رفتم توی بالکن و آنقدری نشستم تا تمام تنم یخ کرد و هنوز هم نوک انگشت‌های پاهایم به حالت قبل برنگشته :)

از تفریحات سالم این روزهایم؛ سردم شدن!

 

این پست می‌توانست سه برابر این باشد اما به دلیل کمبود وقت خلاصه شد.

  • یاسی ترین

نظرات (۱۴)

چرا مردها همین یه کار ساده رو بلد نیستن انجام بدن؟

بگردمت:(

من خیلی غصه‌ام میشه وقتی زن‌ها از رفیق نبودن همسرهاشون می‌نویسن....

کاش کاری از دستم برمیومد...

 

بیا بغلم اصلا

پاسخ:
چی بگم والا :) 
سرانجام خیلی از ازدواج‌ها همینه 
کاش همدیگه رو درک می‌کردیم‌.

قربونت برم 😘😘😘

اصلا اصلا این پستت مورد قبول نبود 

خیلی کم بود...برای دفعات بعد تجدید نظر بفرمایید لطفا .

...

ایراد که گرفت بگو آی آی آی تو یک نفر ساکت که اصلاااا صلاحیت ایراد گرفتن از هیچکسو نداره کلکسیون عیوب .

چیه وایمیستی حرف میشنوی جواب بده حداقل دلت خنک بشه.هرچی گفت بگو من همین که با وجود شوهر تعطیلی مثل تو هنوز کنارت موندم برو خداتو شکر کن وگرنه کی تو رو تحمل میکنه .

...

حارحارحار😈

پاسخ:
خیلی دیوونه و وحشی‌ای لیلا 🤣🤣🤣🤣 عاشقتم ♥️ 

آره خدایی کم بود تا من اومدم چونم گرم بشه بچه‌ها ریختن سرم 

آخه این حرفا رو بزنی دو تا می‌ذاره روش تحویلت میده 🤣 من اعصاب ندارم.
  • شارمین امیریان
  • سلام.

    دلم رفت برای گیسو😍

    بیشتر ازش بنویس لطفا

    پاسخ:
    سلام خانووم:)
    باشه 😍 یه پست باید مخصوص خودش بنویسم 

     

    تفریح سردم شدن آخه :)))) عاشقتم یاسی

     

    مردها خودشون آخه خیلیییی خوبن هرچی کمبود و کم و کاستی هست مال ماست، وگرنه اونها کامل کامل آفریده شدن:/ جفت پا باید رفت تو دل و روده و کمی پایین تر حتی مثلا 🙊🙊🙊🙊

     

    گیسو رو بخور لطفا! دخترک ما به شیر میگه ایر :))))

    پاسخ:
    خیلی میچسبه آخه 😂😂😂

    از کامنت‌های وحشی شما استقبال میشود 🤣
    اوه اوه ناقصش نکن به ضرر خودته 😁

    ای جانم ایر 😋😋😋

    بچه‌ها توی این سن قابلیت خورده شدن دارن:))

    سیزده سال یه عمره واقعا، وقتی آدما کنار هم میتونن بخاطر خیلی از خوبیهای گذشته از ایرادات کوچیک الان صرفنظر بکنن چرا اینکارو نمیکنن؟

    پاسخ:
    خیلی خیلی خوردنیه 
    دستشو کامل میکنم تو دهنم گاهی 😂
    اوهوم.
    آدما موجودات عجیبی هستن...
    من هم همینم :) هممون همینییم

    من خیلی خوشال میشم میام میبینم ستاره اسمت روشنه ولی ناراحتم میشم میبینم کم نوشتی :(

    سیزن های قبلی رو نصفه رها کردی و دیگه تمدید نکردی قراردادو یا بازم مینویسی؟ برا کریسمس منتظر ادامه پریویسلی آن یاسی اند سهندز لایف باشیم؟

     

    و اینکه عزیزم چجوری میتونی واقعن بری تو سرما بشینی؟؟؟؟؟

    من تو خونه میچسبم به شوفاژ باز احساس میکنم تو رگام آب یخ جاریه.

    اصن اینو خوندم انقققققد سردم شد رفتم پتو آوردم انداختم رو شونم ://///

    استخون درد نمیگیری بعدش؟

    پاسخ:
    نازنین 😍😍😍
    ای جانم عزیزم ♥️

    خیلی باحالی 😂😂😂😂 
    طوفان زده شدم نشد ادامه بدم ولی مطمئنم نیمه کاره نمیذارمش


    به خدا ششم حال میاد 
    الهی 🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣 خدایا 
    نه هیچیم نمیشه 
    من فقط سرم خیس باشه باد بخوره سردرد وحشتناک میگیرم 
  • محبوب حبیب
  • سلام یاسی جون.

    گیسو رو بخور. این کارها رو میکنه که نصفه شب بیدارت کرد اژدهای درونت بیدار نشه. این ترفند بچه هاست برای زنده موندن :دی

    شوخی کردم. آخ که خدا بچه ها رو اینطوری دلبر نمی آفرید چطوری اونقدر سختی قابل تحمل میشد. 

     

    در مورد بخش دوم نوشته ات. 

    این حرفهای پدر بچه ها بعد از این بود که میخواست درخواست تو رو ؛هضم؛ کنه؟

    الان این نتیجه ی هضم ایشونه؟ یا هنوز تا هضم اصلی مونده؟

     

    بهش بگو چقدر شانس داره دستمون بهش نمیرسه! 

    پاسخ:
    سلام عزیزم 
    آره 🤣🤣🤣

    دقیقا 

    آره 😂😂😂 
    هضم اصلی 😂😂😂 
    آره هضم اصلی مونده

     
    واقعا 🤣🤣🤣🤣

    سیزده ساااال .... دفعه بعد بگو کمال همنشینه عزیزم !

    راستش من از بچه ها در سنین هفت هشت ماهگی و سن گیسوی شما خیلی خوشم میاد ولی درحدی که روزی یه ساعت که شیرش خورده سیره و دسشوییشم کرده و خوابیده خوش اخلاقه بدن بهم !

    درهمین حد میتونم مادر خوبی باشم گاهی فکرمیکنم خدا اگر یه بچه درسن بیست و پنج سالگی اون حدودا بهم بده اون وقت میتونم مادر خوبی باشم

    خوبه دیگه از آب وگل دراومده دوره پوشک عوض کردن و شب بیداری نداره 

    دوران مدرسه و تکالیفش نداره دوران مزخرف بلوغ نداره منم که اعصاب ندارم اون وقت مدام یا گیسای اون تو دست من بود یا اون درحال جیغ و لجبازی 

    دوران عشق اول و این حرفاهم طی کرده منم مجبور به تحمل عن اخلاقی هاش برای عشق یه طرفه ش نیستم

    در همین حد که یه روز سرزده بیاد یه شامی بخوریم باهم بعدش پاشه بره سرزندگیش میتونم مادری کنم براش:))))

    پاسخ:
    😂😂😂😂 تازه به من میگه زبون‌دراز شماها رو ببینه چی میگه 
    شما یک عدد عروسک کوچولوی زنده میخوای 😂😂😂
    هر وقت ماتحت شستی مادر میشی 

    عالی‌ای تو دیوونه 🤣🤣🤣🤣🤣

    کامنت منم خلاصه ای از مجموع کامنتهاست مبنی بر خودن

    گیسو جان و حمله به پدرش😁😁😁😁😁

    فلذا از تکرار صرف نظر ، اما تاکید بسیار می نماییم😎

    همینطور کوتاه نویسی های اخیرت را😒😏

    پاسخ:
    🤣🤣🤣😍😍😍😍 
    عزیزم 
    چشم بیشتر می‌نویسم 😘

    وای خدا خانم از تو تختش داد می زنه مامان شیر🥰 من باشم یه دور می خورمش بعد شیر می برم خدمت خانم خانما🥰😍🥰

     

    وقتی ایشون حمله میکنه تو چیکار میکنی عزیزم؟

     

    پاسخ:
    آره 😁😁😁😍😍😍 
    الهی ♥️

    من همراه با گریه‌ای که کنترل نمیشه حرف میزنم و بهش میگم که این کار و اون کارو باهام کردی اونم میگه آره آره تو مظلوم دو عالمی از نقش قربانیت خسته نشدی؟
    و وقتی صد ساعت غر زدم و عر زدم آخرش ساکت میشم 

    سلام یاسی خانوم! 

    خواننده خاموش هستم که تقریبأ نزدیک به دوسالی هست که میخونمتون، حدودأ ۹۰ درصد نوشته هاتون رو خوندم و تو این ۹۰ درصد پیش اومده که از لحظه های خوبی که سهند براتون بوجود آورده بنویسید( مثلأ پست تولد آلما جون)، فکر میکنم دلگیریها، دلتنگیها و درون ریزیهای اجباری باعث این شده که فراموش کنید یا چشم ببندید به روی بعضی از این لحظه های خوب، البته حق میدم به شما با تعاریفی که میکنید. ولی نمیدونم چرا همش حس میکنم که روزهای نسبتأ خوبِ آقای سهند هم بر میگرده و شما نهایتأ منصرف میشید از جدایی، یعنی راستش رو بخواید همیشه قبل از باز کردن وبتون پیش خودم دعا میکنم

    پاسخ:
    سلام عزیزم 😍
    خوشحالم که باهات صحبت میکنم 
    ما لحظه‌های خوب با هم زیاد داشتیم که توی داستان زندگیم همه رو نوشتم.
    فراموشم نشده عزیزم همه‌ش تو ذهنم رژه می‌ره

    نمی‌دونم خدا می‌دونه آینده چی پیش میاد...
    ولی خب انقدی دلم شکسته و انقدی خیلی چیزها به حالت قبل برنگشته و سنم که دیگه اون آدم ده سال پیش نیستم و.... 
    حسرت یک لبخند و دل خوش و شادی و عشق و تفریح و لذت 


    ممنونم که برام نوشتی 
    ممنونم که برام آرزوی خوب داری 
    منم برات آرزوهای قشنگ قشنگ دارم ❤️

    یاسی الان تا میتونی گیسو رو بخور گازش بگیر بچلونش:) چون بعدا که فیلما و عکساش رو ببینی فکر میکنی کم کاری کردی:)

    من خواهرزاده ام رو تو این سن بغلش میکردم یواشکی میبردم تو اتاق تابلوهای روی دیوار رو بهش نشون میدادم در همون حین لپاش رو گاز میگرفتم از لذت بخش ترین حرکات زندگیمه این کار...

    چند روز پیش که داشتم فیلماش رو می دیدم با خودم فکر کردم چرا درسته قورتش ندادم؟؟؟؟؟؟؟

     

    پاسخ:
    ای جانم آره 🥺🥺🥺🥺♥️♥️♥️♥️

    عزیزم 😂😂😂 نوش جووووونت 
    اگر فقط یکمی هم به خاله‌ش رفته باشه چه عروسک کوچولوی جیگری بوده 😋

    🧐

    بسه دختر کم مامان بازی کن

    بیا بنویس لدفاااااااا .

     

    پاسخ:
    مامان بازی 🤣🤣🤣 
    صدای یکی دو نفر از مخاطبان مهربان چون شما در آمده ♥️ 
    چشمممم

    لازم نبود به من جواب بدی یا یارهات رو برای حمله بفرستی که بخوای باکلاس جلوه کنی .بهتر بود فکر میکردی رو حرفهام .چاره ای نیست برات جز تغییرت 

    ابرها رو کنار بزن .شوهرتو ولش کن با قدرت برو دنبال زندگیت ولی بعد تغییر .

    پاسخ:
    شما چرا انقد احساس وظیفه داری؟
    بهترین حرف رو هم اگر آدمی با زبان نادرست بگه اثر نداره‌
    ضمن اینکه من از شما راهنمایی نخواسته بودم 
    بعدم افراد ابعاد گوناگون دارند دوست من، منم بلدم حمله کنم ترجیح میدم این کارو نکنم 
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">