یاسی‌ترین

https://t.me/Yasitariin

یاسی‌ترین

https://t.me/Yasitariin

یاسی‌ترین

هرگز ندیده بودم چشم تو را چنین در خون و اشک غوطه‌ور، ای مامِ رنج‌ها! ای میهنی که در تو به خواری مثل اسیر جنگی یک عمر زیستیم. زین گونه زیستیم و به هق‌هق گریستیم.

به امید آزادی

بایگانی
آخرین مطالب

نیمه‌شبانه

دوشنبه, ۱۶ آبان ۱۴۰۱، ۰۲:۵۰ ق.ظ

 

 

روز ازل زنی عاشق شد.

زنی عاشق شد و وقتی لب‌های لرزانش روی لب‌های یار، می‌گریید، موسیقی در جانش جان گرفت.

وقتی موهایش را شانه می‌کرد و زیر لب زمزمه می‌کرد، موسیقی آفریده شد.

 

زنی عاشق شد و وقتی نیمه شب در تمنای یارش گریست، رقص اشک‌هایش به روی گونه، موسیقی را آفرید. 

 

زنی قلبش از غمی شیرین باردار بود.

زنی درد کشید و موسیقی را به دنیا آورد...

  • یاسی ترین

نظرات (۸)

  • آقای همکار
  • من که نفهمیدم چیشد :) فقط گویا دیشب بیخواب بودی.

    بجاش من دیشب خیلی راحت خوابیدم :)

    پاسخ:
    خدا وکیلی بیا سعی کن یکم بفهمی 😂😂😂😂

    بله، 

    خوش به حالت واقعا :)
  • آقای همکار
  • هر موقع شما فهمیدی پلی پارافنیلن ترفتالامید تو صنعت مو.ش.ک.ی چه کاربردی داره اون موقع منم میفهمم که اینی که نوشتی یعنی چی :))

    پاسخ:
    بابا به خدا فهمیدن این چیزا در حد هوا کردن موشک نیست آقای مهندس 😂😂😂 

    هر رشته‌ای کلمات قلمبه سلمبه خودشو داره 
    ولی این چیزا با احساسات آدم سر و کار داره حس بگیری متوجه میشی 
    حداقل با حسش کانکت میشی حتی اگر معنی بعضی کلمات رو متوجه نشی 

    ♥️♥️♥️

    پاسخ:
    عزیزم 😘😘😘

    خانم من به عنوان یک مرد به نظرم میرسه اگر همسری داشتم که حس میکردم این حد آویزونه و همیشه باید مثل یک کودک حواسم بهش باشه خیلی سختم بود

    برداشت من از نوشته های شما اینجوریه که شما دنبال شوهر نبودید و بیشتر پدر میخواستین و حتی هر کس دیگری هم بود به مشگل میخوردید

    مرد احتیاج به زن داره نه یک موجود کوچولویی که فقط نشسته توی خونه و منتظر مردش انرژی بده بهش 

    نمیدونم دانشگاه رفتید یا نه.ولی حتی دیپلم هم باشید میتونید مشغولیت اجتماعی داشته باشید و مثل زنهای مدرن باشید تا یک زن سنتی مثل دو نسل قبل .الان دیگه غیر از خشگلی و انتظار روابط گرم،مردها زن باهوش و صاحب دنیای هوشمند خودشون رو قبول دارند و چیزهای سطحی خلاصه شده در طبقات پایین جامعه.

    به نظرم بهتره از توهم بچه بودن خودتون و پدر بودن شوهرتون دربیایید .

    اگر کامنتم تند بود چون یک لحظه خودم رو جای شوهرتون گذاشتم و این فکر رو کردم.من غریبه ام میگم و میرم ولی بهتره یک نفر بهتون بگه شاید باورهاتون رو تغییر بدید

    پاسخ:
    این که کامنت تند گذاشتید انتخاب خودتونه، ولی اینکه من جواب شما رو تند بدم یا نه هم انتخاب من :)
    با این حال انتخاب میکنم که برای شمایی که حتی نمی‌دونی من چقدر سواد دارم، با لحن ملایمی بنویسم که دوست من، شما هیچی از من، نمی‌دونی چه برسه به همسرم چه برسه به رابطمون و حتی نمی‌دونی این دل نوشته نیمه شبانه من برای کی بود اصلا :)) ولی بر خود واجب دانستی چاقوتو تیز کنی و وظیفه انسانیتو انجام بدی!
    باشه مرسی!
    درسته که تو نمی‌دونی من چقدر هوش دارم، چقدر توانمندم، چقدر قوی هستم، چقدر مستقلم، از صد تا به اصطلاح مرد، بیشتر رو پای خودمم. سال‌ها تنهایی منو آبدیده کرده، درسته که تو هیچی نمی‌دونی ولی باشه مرسی!!!! باورهامو تغییر می‌دم.

    بچه بودن خودم و پدر بودن اون؟؟؟؟؟؟ هه هه 
    اون شلوار خودشم نمیتونه بالا بکشه 
    ولی من بدون اینکه صدام دربیاد زندگی و دو تا بچه رو مدیریت میکنم 

    اگر زنی از احساساتش نوشت بیچاره و آویزون و نیازمند نیست، صرفا یک زن نرماله همانطوری که خدا خلقش کرده. 

    من به عنوان مررررررد!اوه اوه نمردیم و مررررد هم دیدیم .

    بچه جون حق‌گو...مرد بودن به مردونگی و مرام و درک و مراقبت و حمایتگریِ.نه به اینکه صدا رو کلفت کنی نسبت به خانمی که هیییییچ شناختی نداری ،صرفا با خوندن دوتا پستش نظر کارشناسانه‌ی روانکاوانه بدی.

    من روانشناسی نخوندم ولی اطلاعات عمومیم میگه این ابراز نظر شما از سر ی خشم و عقده‌ی فروخورده هستش.تنفری که از کسی در اطراف خودت داری و با نشانه‌ای از اون اینجوری آتیش میگیری.و من دلم به اون زن بدبخت کنار شما میسوزه.

    اینکه یاسی جواب تو رو داد و توضیح داد از خانمیشه وگرنه در دهن آدم بی‌چاک و دهنی مثل شما رو باید گِل گرفت.

    ضمن اینکه هنوووز هم دنیا زنهای زیبا رو بیشتر میپسنده تا زنهای اجتماعی .اون تعریفی که شما کردید زنی با اختلال هورمونی افزایش تستسترونه که مجبوره هر صبح که میره تو جامعه ریشش رو تیغ بزنه.

    زنانه بودن و عاشقی خواستن و عاشقی کردن و ناز کردن عینِ خواسته‌ی یک مرد غیرهمجنس‌گراست .

    اگر شما نمیپسندی حتما یک چکاپ هورمونی بکنید .

     

    پاسخ:
    لیلا جان من «انتخاب» کردم که جوابش رو ملایم بدم،
    اما باید بدونه دیگران این انتخاب رو ندارند. 
    ممکنه کسی مثل شما تندتر پاسخ بده.

    لطف داری بهم عزیزم.
  • زهرا از خوزستان
  • یاسی بعنوان یک زن و یک مادر بهت افتخار میکنم خیلی قوی هستی نمیدونم شاید هم بخاطر دخترات مجبوری خودت قوی نشون بدی اما بنظر من قوی هستی همین که بدون بحثی بدون درگیری جدا شدی روی پای خودت ایستادی عالیه 

    یاسی بیشتر از خودت و جدایی بگو زیاد باادب پست ننویس کنجکاوم رفتی سرکار یا نه ..خرج زندگی چکار می‌کنی 

    کی میخوایی به خانواده ت بگی..وقتی فهمیدن راضی میشی بری پیششون یا همین شهری که هستی میکپی خخخ

    پاسخ:
    ممنونم زهرا جان 

    دیوونه 😂 میگه زیاد با ادب ننویس 

    خواهر شما که انقد سوال داری پیام بده فضول جان 😂😂😂

    من اینجا راحت نیستم انقد با جزئیات بنویسم اونم بدون رمز 
    می‌دونی که جزئیات رو با رمز نوشتم قبلا که رمز خدمتتون هست 😂

    یاسی قشنگم .زندگی ما تو دنیای بی‌رحم همیشه مورد قضاوته .از فامیل،آشنا،همسایه دوری میکنی که دنیای درونت رو قضاوت نکنند و وارد فضای مجازی میشی بلکه آدمها نشناسنت و راحت حرف دلت رو بزنی که ناگهان یک زبون تلخ قضاوتی میکنه برعکس اونچه بوده.

    یاسی من ۸ ساله میشناسمت،ما شده تو ۲۴ ساعت ۱۶ ساعت از نهار و شام و حموم‌رفتن و همههههه‌چیز هم خبر داشتیم و به جرات قوی‌تر و نشکن و محکم‌تر از تو ندیدم.یاسی هیچکس اونچه بر تو گذشت رو طاقت نمی‌آورد.تو سکوت کردی و پناه بردی به اون نجابت و اصالت وجودیت.چیزهایی از تو دریغ شد که نیاز اساسیِ یک زندگی نرماله...تو هیچ‌چیزی نخواستی و نگفتی .حتی همسرت به خودش جرات داده که نیمه‌شب بیاد و تو حتی نپرسی کجا بودی...تنهایی بار دخترها رو به دوش میکشی حتی واسطه‌ی ترمیم روابطش با خونواده‌ی خودش شدی.

    آدمها گاهی خیلی بی‌رحمند..خیلی آشغال و بیشعورند .مبادا بی‌شعوری عده‌ای خاص آزارت بده؟؟اونها فقط نوک بینیشون رو میبینند و بس.نمیدونند تو از میون کدوم نبرد سالم بیرون اومدی و زیر بار کدوم رنجها کمر راست کردی و صدات درنیومده...اینکه زنی توی خونه از یک مدیر هم قوی‌تره به حساب نمیاد ولی اگر بیرون رفت و نشست پشت میز قوی حساب میشه دیدگاه غلطیه.دیدگاهی سرشار از زن‌ستیزی و رذالت .

    پاسخ:
    اوهوم :) 

    آره خب ما خیلی از هم می‌دونیم. 
    لطف داری عزیزم ♥️

    حالا عصبانی نشو 😁 

    واقعا هرچقدر تو خونه کار کنی، دیده نمیشه :) 

    قضاوت از روی چند خط..

    تیغ کشیدن روی روح به اسم دلسوزی..

    مطمئنم اگه اون آقای کامنت گذار یاسی ترین رو می‌شناخت.. تا کمر به احترامش خم میشد..

     

    پناه میبرم از خودم به خدا که روزی کسی رو به ناحق قضاوت نکنم..

    پاسخ:
    چه عرض کنم :) 

    حنای قشنگم ♥️
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">