یاسی‌ترین

https://t.me/Yasitariin

یاسی‌ترین

https://t.me/Yasitariin

یاسی‌ترین

هرگز ندیده بودم چشم تو را چنین در خون و اشک غوطه‌ور، ای مامِ رنج‌ها! ای میهنی که در تو به خواری مثل اسیر جنگی یک عمر زیستیم. زین گونه زیستیم و به هق‌هق گریستیم.

به امید آزادی

بایگانی
آخرین مطالب

در وصف کم‌خوابی

دوشنبه, ۱۶ آبان ۱۴۰۱، ۱۰:۲۷ ب.ظ

عرضم به خدمتتون که، امروز صبح، از خواب پریدم و دیدم ای دل غافل ساعت یک ربع به هشته و من ساعت هفت که آلارم گوشی به صدا دراومده متوجه نشدم. اصلا یادم نمیومد که چطوری خاموشش کردم‌.

دیشب حدود ساعت چهار تازه داشت چشم‌هام گرم می‌شد که گیسو از توی تختش صدا زد مامان :| وقتی داشتم پتو رو کنار می‌زدم تا بلند بشم حس می‌کردم با دست و پایی که از توی چرخ‌گوشت برگشته دارم حرکت می‌کنم. رفتم بالا سرش میگه شام! ترکیبی از گریه و خنده بودم... شام؟؟؟؟؟ بعد هم گفت آب، سه بار آب دادم یک قلپ یک قلپ می‌خورد بعد باز می‌گفت آب. بعد شیر درست کردم شیشه رو دادم دستش منتظر موندم خورد بعد رفتم تو تختم تا دراز کشیدم و مچاله شدم لای پتو گفت مامان :| و در اوج بی‌رحمی این کارو دوبار تکرار کرد :))) دومین بار واقعا گریه می‌کردم و از تخت درمیومدم. 

خلاصه که نفهمیدم کی خوابیدم و نفهمیدم کی صبح خواب موندم. سریع از جا پریدم و آلما رو صدا زدم گفتم مامان پاشو یکم دیرت شده، خانم بلند شده گریه می‌کنه که چرا دیر شده من می‌خواستم برم مدرسه حالا چیکار کنم :| 

گفتم مادر نه به اون که دیروز گریه می‌کنی میگی نمیرم نه به الان که گریه می‌کنی دیرم شد، سر جدت پاشو بی‌صدا بریم بیایم تا این خواهرت پانشده.

ساعت هشت سر کلاسش بود! با سرعت نور.

 

همین حالا که می‌نویسم انقد خسته‌ام که وقتی چشم‌هامو می‌بندم سرگیجه می‌گیرم.

ناهار فردا روی گاز در حال پختنه و حداقل تا اون موقع مجبورم بیدار باشم.

امیدوارم با بوی سوختگی از خواب نپرم و ببینم ساعت یک شبه!

  • یاسی ترین

نظرات (۱۳)

وای ... 

موجودات کوچک عجیب ،،،. 

چقدر مسئولیت داشتن سخته 

خدا قوت بهت 

پاسخ:
آره واقعا آدم سر در نمیاره از سیستمشون! معلوم نیست بر چه مبناییه 😂
آره سخته.
قربونت برم عزیزم ♥️
  • شاگرد بنّا
  • کل بشر مدیون مادرهان

    خدایی ترین مخلوق آفرینش

    پاسخ:
    متشکرم 

    جاان

    اون کسی‌کی اولین بار فکر کرده که مدرسه و اداره باید ساعت ۸ صبح شروع بشه قطعا ی روانی مازوخیست بوده.اخه چه معنی داره بچه فسقلی ۸ بره .منم خواب موندم خیلی زیاد.پسرم کلاس اول میگفت شولو شده باشه من نرفتما...ولی شده بعر شولو هم رسیدیم ...خخخ.

    من هر روز ۶:۱۰  پامیشم کاملا جنازه‌ام میره آشپزخونه ک صبحونه آماده کنم .خیلی سخته .

    احتمالا آلما جون هم خوابش میاد که گریه میکنه نمیرم.طفلکیا.

    خداروشکر درس ما تموم شده از این مضخرف بازی راحت شدیم .کابوس همیشگی

     

    پاسخ:
    آره 😭😭😭😭 من هفته‌هایی که صبحی هست چشمام از صبح تا شب قد نخوده 😂

    الهی بگردم عزیزم ♥️♥️♥️ خدایا شولو 
    آخی هر روز شیش 😭😭😭

    واقعا واقعا 

    خوبه در جواب مامان نگفتی یامان :)))) آفرین به این صبر و شکیبایی 

    پاسخ:
    یه وقتام میگم 🤣🤣🤣 

    ده بار صبر دو بار جاده خاکی 
  • محبوب حبیب
  • سلام یاسی جون.

    خدا قوت. 

    و بچه ها جوری آفریده شدند تا دهن پدر و مادر را به طرق مختلف آسفالت بنمایند.... 

     

     

    اول پست بنویس مجردا یا بی بچه ها نخونن :دی

    پاسخ:
    سلام عزیزم
    فدات ممنون 
    😂😂😂😂😂 آااااره

    الان جوونا زرنگ شدن دم به تله نمی‌دن مثل ماها بدو بدو خودشونو بندازن تو هچل 🤣🤣🤣
  • محبوب حبیب
  • اینکه آلما اینقدر سریع آماده شده نشان از پیشرفت بزرگی داره

     

    حسنای من هنوز که هنوزه یک ساعت طول میده و قشنگ دهنم کف می‌کنه از بس باید یادآوری کنم...

    پاسخ:
    آره 
    البته خودمم خیلی کمک کردم حاضر بشه 
    تا حتی جورابشو پاش کردم وقتی تو بهت بود و به روبرو خیره شده بود 😂😂😂
    بهش میگفتم مامان قطع نخاع نیستی که یه تکونی بده به خودت

    خداییش مدرسه مگه کله‌پاچه فروشیه که اونموقع بازه:)) یه ذره بچه چه لزومی داره اونموقع صبح بره مدسه و یک ظهر برگرده!!

    الکی هم باعث ترافیک میشن صبحها

    پاسخ:
    به خداااااا حرف حق زدی 😂😂😂
    والا من عاشق کله پاچم به خاطر اینم حاضر نیستم صبح زود پاشم چه برسه مدرسه :/

    درکت می کنم...واقعا خواب نموندن صبح بچه اولی ها و شب بیداری بچه دومی ها 

    باهم نمی خواند و یک مادر له و لورده تحویل می دهد!

    من که حالت چشم هام عوض شده!توی عکس تولد زینا دیدم دارم شبیه ژاپنی ها میشم(گریه)

    پاسخ:
     آره مونا هماهنگ نیستن 😂😂😂 
    آی گفتی له و لورده

    الهی بگردم خواهر 😘

    یاسی من عاشق بچه ام خیلی دوست دارما سختیاشم دیدم از اونجایی که بچه آخر بودم و خب خواهرزاده هامم به شدت ناسازگار بودن.

    الان مجردم اما از الان دغدغه ام اینه که بچه ای به دنیا بیارم یانه.عشق به بچه یه طرف زن خونه نبودنم از اون طرف اصلا میلی به کارهای خونه و بچه داری ندارم...

    من کارای شخصی خودمم به زور حول و قوه الهی انجام میدم :)

    خلاصه که خیلی سخته 

    فقط امیدوارم انرژی و صبوریت روز به روز بیشتر بشه و کارها و سختیاش کمتر بشه.

    پاسخ:
    ببین الان عقلت به احساست غلبه کرده 😁
    بعدم تجربه کردی بچه‌های دور و ورت رو دیدی به این سادگی دم به تله نمیدی 😂

    منم تو کار خونه خیلی تنبلم، سختمه.

    فدات بشم قشنگم ♥️

    یاسی مدال غلط غولوط‌ترین کامنت سال رو بیزحمت عطا کن بیاد😅

    پاسخ:
    😂😂😂😂
    زیاد نبود که

    وای الهی😂😭❤️چقدر سخته

    پاسخ:
    آره 😂😂😂♥️♥️♥️

    من با دیدن خواهرم و تعریف‌هایی که از بدخوابی بچه‌هاش می‌کنه، کاملا می‌فهمم چی می‌گی.

    خدا بهتون صبر و قوت بده عزیزم.

    پاسخ:
    الهی :) آره واقعا سخته. خدا حفظشون کنه براتون 😍 

    ممنونم نسرین جون ♥️

    منم دیروز خواب موندم دیر رسیدم سرکار

    فکرکنم باید بندازم تقصیر گیسو:))))

    به جون خودم گیسو سربه سرت گذاشته بااون مدل آب خوردنش :)

    منم بچه بودم خوابم نمیبرد مامانم بیدار میکردم میگفتم تشنمه

    بعد یه قلوپ میخوردم :|

    کلا حوصله م سرمیرفت 

    پاسخ:
    😂😂😂😂 آره توام بنداز گردن گیسو کی به کیه 

    لعنت به ذاتت بچه 🤣🤣🤣 مرض دارید مگه
    به خدا 
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">