یاسی‌ترین

https://t.me/Yasitariin

یاسی‌ترین

https://t.me/Yasitariin

یاسی‌ترین

هرگز ندیده بودم چشم تو را چنین در خون و اشک غوطه‌ور، ای مامِ رنج‌ها! ای میهنی که در تو به خواری مثل اسیر جنگی یک عمر زیستیم. زین گونه زیستیم و به هق‌هق گریستیم.

به امید آزادی

بایگانی
آخرین مطالب

هر روز بی‌تو روز مباداست

يكشنبه, ۸ آبان ۱۴۰۱، ۱۰:۵۸ ب.ظ

یه وقتایی هست از بس کنار کسی بودی که ندیدتت، خودت هم یادت رفته چی هستی.

یه آدم، هرچقدر هم با اعتماد به نفس باشه، نمی‌تونه منکرِ تاثیر بازخوردِ مثبت باشه.

بعد که یکهو یک جایی یه بازخورد می‌بینی، یه چیز خیلی کوچیک و ساده، که طرف مقابلت ازش به وجد اومده، انگار تلنگر می‌خوری... می‌گی پس چطور اون؟...

بعد اون بازخورد مثبت، اون دیده شدن، برات میشه یه خاطره‌ی قشنگ، 

بعد هزار تا چیز ساده، میشن هزار تا خاطره قشنگ... بعد تو میشی یه مجنون، میون اون همه حس ناب؛ چیزی شبیه به سیراب شدن یک تشنه...

 

امروز یک مسئله‌ای باعث شد یاد چیزی بیفتم و از ته‌ترین قسمت قلبم بسوزم. همین سوزش و حسرت، اشکامو سرازیر کرد... 

یادم افتاد که چطوری تمامِ خودم رو صرف کردم. تمام قلبم.

یادم افتاد که چطوری زنده شدم به عشق و چطور مردم با عشق...

یادت میاد بهت گفتم تو منو زنده می‌کنی، می‌کشی و دوباره زنده می‌کنی... گفتی چقدر درد داشت حرفت... گفتم نه عشق داشت...

یادت میاد بهت گفتم اگر هزار هزار بار هم بمیرم باز حاضرم تو رو بخوام... گفتی که کاش آخرتی نباشه...

یادت میاد؟؟؟؟؟ اصلا تو چیزی یادت میاد؟ من که هر لحظه که زنده‌ام و نفس می‌کشم داره یادم میاد، وقتی می‌خندم، وقتی ساکتم، وقتی حرف می‌زنم، وقتی راه می‌رم، وقتی موهامو شونه می‌کنم، وقتی به گل‌ها آب می‌دم، وقتی کفش‌هامو می‌پوشم، وقتی پتو رو از روی خودم کنار می‌زنم، وقتی غذامو قورت می‌دم، وقتی چراغ‌ها رو خاموش می‌کنم، وقتی چای دم می‌کنم، وقتی پیراهنم رو درمیارم، وقتی دنده رو از یک می‌زنم دو، وقتی ...  وقتی... وقتی... وقتی...

 

 

یه تصمیم بزرگ گرفتم:

دیگه، هرگز! هررررگز کسی رو از اون قسمت از قلبم که سوخت دوست نخواهم داشت...

بذار اصلا اون سوختگی برای تو بمونه، محبوب قلبم...

  • یاسی ترین

نظرات (۹)

عشق حس خوشایندیست که امروز هست و فردا نیست ... 

چرا واقعا اینجوریه ???

پاسخ:
نمی‌دونم!
دردش زیاده با این حال ارزشش رو داره.
به نظرم کسی که از این دنیا بره و  تجربه‌ش نکنه با از دست دادن بخش مهمی از زندگی از این دنیا رفته.

 

همه عاشقهای عالم می‌فهمند چی میگی و دردت چقدر عمیق و دلت چقدر پرتلاطم و آشوب.

یاسی خاصیت عشق سوزوندن و خاکستر کردن و نابود کردنه.یجوری که حس میکنی با یک تلنگر میشه کلّ وجودت فرو بریزه.تو میشی پوسته‌ای شکننده،روح و قلب و ذهنت میشه یار...اینکه یار چجوریه،هست؟نیست؟نابیناست؟برای اون قلبی که بزرگ و بزرگتر شده تا اونهمه عشق رو جا بده فرقی نمیکنه و این دل که اینقدر بزرگش کردی یکهو زیر این پوسته از هم پاشیده میشه،تق تق تق تکه‌تکه میشه و به قول تو خاکستر.زانوهات،دستهات،چشمهات ،دیگه توانی ندارند .خودت رو بدون قلب فقط میکشی و میکشی تا بلکه تکیه‌گاهی پیدا بشه و تو بهش چنگ بزنی و مبهوت این حادثه‌ی عجیبت بشی.

عشق قشنگه،خیلی قشنگه.ولی دلبرکم جانت رو میگیره ودوباره می‌سازدت.

اینه که بزرگت میکنه .

تکه‌ها رو جمع کن.اون تکه‌ی سوخته رو هم یادگار قشنگی بذار برای روزهای بی‌قراریت .

 

پاسخ:
همه‌ی عاشق‌های عالم :) چه حس خوبی داشت حرفت 
توصیفات دقیقه...
قلبی که بزرگ و بزرگتر شده.... 

لیلا جانم ♥️♥️
  • شارمین امیریان
  • ای جان دلم... یاسی 😢

    پاسخ:
    قربونت برم ♥️

    آخ آخ یاسی عاشق من ایمان داشته و دارم که تو میبخشی و ادامه میدهی به عشق. چرا انسانها نمی بینند این حجم از توجه ، مهر، فداکاری

    ببخشید من چون خودم نزدیک نیم قرن سنم داره میرسه میگم واقعا زمان  مفید زیادی برای عاشق بودم و معشوق بودن و کلا زندگی کردن نداریم .

    اگر من یکی از افراد نزدیک ایشان بودم به هر حیله وترفندی بود نمیگذاشتم خود را از نعمت تو بی نصیب کند و به قهقراء برود چرا مگر کسی پیدا میشود که خودش برای خودش عزیز نباشد ببخشید واقعا .قصد اسائه ادب ندارم و سوء تعبیر نشود مگر میشود ؟؟؟؟؟؟

    ولی باز اطمینان دارم که میداند و به خود میبالد که تو را دارد ولی دریغ از نادیده انگاشتن ....

    پاسخ:
    مریم جانم تو دنیا همه چیز اون طوری که ما فکر می‌کنیم نیست، حتی یک وقت‌هایی تو دلت می‌شکنه، بعدتر می‌بخشی و می‌ری اما اون حتی نفهمیده که تو شکستی....

    حرفت درسته، گفتی نیم قرن هی فکر کردم میشه چقدر 😂 بالاخره بااین ریاضی داغونم حسابش کردم 


    خیلی چیزها رو آدم‌ها باید خودشون با اون نقطه برسند تا درک کنند.

    یاسی این همه عشق رو نمی تونم هضم کنم.

    خودم یه روزی این همه عاشق بودم...

    اما بعد از اون عشق حالا که سه سال از اون جدایی میگذره هنوز به خودم برنگشتم.

    هنوز دارم دنبال خودم میگردم. ماه پیش  داخل اتاق درمان به روانشناسم گفتم من اون خود قبلی رو میخوام. نمیدونم کجارفته؟ چی شده؟ بهم گفت تو بعد اون آدم این شدی بعد از اون رابطه. تواین نبودی...

    آدما با همدیگه چیکار میکنن که اینجوری میشه؟

    اصلن یادم رفته چطور اون دختر قبل باشم... چطور برگردم به خودم؟

    و همینطور یادم رفته چه جوری اون همه عاشق باشم؟ یا با تمام دلم وارد رابطه ای بشم.

    اصن منطقی نیست تو اوج جوونی انقدر بی ذوق و خسته ام. انقدر تنهام. انقدر هیچی از زندگیم نمیخوام.

    کی پس قراره به خودمون برگردیم؟

     

     

    پاسخ:
    خودم هم دیگه نمی‌تونم هضم کنم 🤣

    آره دوست قشنگم، دوست خیلی خیلی عزیزم... حرفت رو با تمام جان درک کردم 

    واقعا دیگه آدم قبل نمیشی عزیزم 
    ولی شاید یک روزی یک جایی طوری دیگه از زندگیت لذت بردی 
  • آقای همکار
  • خب این پست برای مخاطبی بوده که باید خودش بیاد جواب بده و به ما ربطی نداره که نظر بدیم.

    ولی به نظرم اون تیکه سوخته شده رو هم بده دست جراح تا ببره بندازه دور ! چیزی هم جایگزینش نکن حتی از نوع قلب مصنوعی.

    پاسخ:
    آره مخاطبش خاصه :)
    والا جایگزین که نه داره و نه دنبالشم اما بذار جای سوختگیش یادگاری بمونه، عزیزه.

    نمی دونم حرفم درسته یا نه ولی حدس میزنم اون روزی تو رو میخواد که که تو کنارش بذاری

    میدونی یاسی اون طعم خواسته نشدن رو نچشیده شاید وقتی براش پیش بیاری معنی عشقتو درک کنه

     

    پاسخ:
    عزیزم، 
    نمی‌دونم. حدس زدن واکنش‌های آدم‌ها سخت‌ترین کار دنیاس...
    ولی گاهی ما آدم‌ها دیگه اون قبلی نیستیم برای واکنش مناسب در مقابل واکنش‌ها...
  • شاگرد بنّا
  • و اگه ضلع سوم همه ی محبت ها خدا بود

    عمیق ترین نقطه ی قلب نمی سوخت...

    جوانه می زد.

    پاسخ:
    هرکسی به این نقطه نمی‌رسه دوست من 
    این نوع نگاه روح خیلی قوی‌ای می‌خواد :)

    خوش اومدین 

    یاسیِ مهربونم....

    چطور میشه تورو ندید،چطور میشه تورو نخواست، چطور میشه این حجم از عشق رو دید و کاری نکرد... یاسی یاسی تو یکی واقعا نگین الماسی...

    پاسخ:
    عزیزدلم ♥️
    شاید اگر در دید افراد مختلفی بنشینیم داستان‌ها هزار هزار روایت داشته باشند، من فقط راوی‌ام :) از دید خودم 


    دوست گلمی ❤️❤️
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">