یاسی‌ترین

https://t.me/Yasitariin

یاسی‌ترین

https://t.me/Yasitariin

یاسی‌ترین

هرگز ندیده بودم چشم تو را چنین در خون و اشک غوطه‌ور، ای مامِ رنج‌ها! ای میهنی که در تو به خواری مثل اسیر جنگی یک عمر زیستیم. زین گونه زیستیم و به هق‌هق گریستیم.

به امید آزادی

بایگانی
آخرین مطالب

شبا که ما می‌خوابیم آقا پلیسه بیداره

چهارشنبه, ۴ آبان ۱۴۰۱، ۰۲:۱۶ ق.ظ

خوابم نمی‌برد.

فکر، فکر، فکر...

جزو معدود بارهاییست که از فکر بی‌خواب شده‌ام؛ آن هم با این همه خستگی و بی‌خوابی این هفته.

 

کسی چه می‌داند الان که من سرم روی بالش است، سر خیلی‌ها کجاست؟

اصلا سرشان چه شکلیست؟ با جسم سخت برخورد کرده یا نه؟

هنوز شکل جمجه‌اش دست نخورده است؟

 

یا اصلا شاید سرشان بالای جاییست؟

یا قرار است باشد...

در سحرگاهی که ما خوابیم...

 

 

 

 

وقتی دستمان به آسمان برسد

وقتی که بر آن بلندیِ بنفش بنشینیم

دیگر دست کسی هم به ما نخواهد رسید

می‌نشینیم برای خودمان قصه می‌گوییم

تا کبوترانِ کوهی از دامنه‌ی رویاها به لانه برگردند.

 

غروب است

با آن که می‌ترسم

با آن که سخت مضطربم،

باز با تو تا آخر دنیا خواهم آمد.

سید علی صالحی

 

  • یاسی ترین

نظرات (۱۴)

  • آقای همکار
  • فکر و خیال همیشه هست. فقط باید دا*ور*ت کردن یاد بگیری حاج خانوم !

    اگر فکر و خیال های من رو داشتی که الان سرت بجای بالشت بر دار بود :)

    پاسخ:
    اون کارو زیاد می‌کنم🤣
    ولی خب گاهی نمیشه جلوی فکرها رو گرفت 
  • محبوب حبیب
  • یاسی جان.

     

    در مورد پلیس می‌نویسم بعدا. 

    بعداً بیا بخوان لطفاً و حتما. 

    نظرت فکر کنم عوض بشه در برخی موارد، بعد خوندنش. 

     

     

    پاسخ:
    با خوندنش مشکلی ندارم :)
    ولی آفتاب آمد دلیل آفتاب؛ همه چیز روشن است نیازی به چیزی نیست. 
  • آقای همکار
  • سرعت دای*ورت رو کمی بالاتر ببر موفق میشی :)

     

    + اسکل ترین پلیس ایران رو ما داریم ! باید مثل پلیس آمریکا  باشه همچین طرف رو عنایت کنه که خ*ارو م*ارش بیاد جلو چشماش :) [فحش نده خب در این یک مورد تفاهم نداریم] :)

     

    ++ من دو بار با پلیس هلند یک بار با پلیس سوئیس و پلیس ایتالیا چندین بار و پلیس ترکیه هم یک بار برخورد داشتم. تفاوت پلیس ها رو میتونم دقیق تشریح کنم :) امروز حتما یک پست در این خصوص مینویسم:)

    پاسخ:
    بله عدم تفاهم بالاخره وجود داره.
    ولی فحش رو نمیتونم تضمین کنم ندم 

  • آقای همکار
  • من تو کامنت های خصوصی ای که میگیرم روزی 100 تا فحش میخورم. تو جواب کامنت عمومیم هم حالا چند تا فحش بخورم طوری نیست :) دیگه پوست کلفت شدم :)

     

    + همه جان و تنم وطنم وطنم وطنم ! بخصوص دختراش خخخخخ

    پاسخ:
    😂😂 دیگه نگا کن به اعمالت ببین چرا انقد فحش‌خورت ملسه

  • آقای همکار
  • فقط اشکالی نداره که پست رو نوشتم این پستت رو لینک کنم یا این کار رو نکنم؟

    پاسخ:
    اگر مربوط هست طوری نیست لینک کن
  • شارمین امیریان
  • سلام.

     

    والا ترس‌ها و نگرانی‌ها و شاید حتی فحش دادناتم شاعرانه و خلاقانه‌س. 😁😍

    پاسخ:
    سلام عزیزم
    ما اینیم 😎🤣
    😘😘😘😘😘
  • آقای همکار
  • + شما باید بگید چرا فحش خورم ملسه :)

     

    ++ آره در خصوص همین پلیس ایران و پلیس های دیگه ای که دیدم میخوام بنویسم :) ریشه اش پست شما بوده برای همین گفتم لینک کنم ببینن ریشه اش کجا بوده :)

    پاسخ:
    اوکی حله :)
  • محبوب حبیب
  • همین که بخوانید برای من دنیاست...

     

    این پست من را بخوان لطفاً.

     

    برای چهلمین روز

     

    https://mahboobehabib.blog.ir/1401/08/04/%D8%A8%D8%B1%D8%A7%DB%8C-%DA%86%D9%87%D9%84%D9%85%DB%8C%D9%86-%D8%B1%D9%88%D8%B2

     

     

    و ببین چرا گریه میکنم که چرا من و تو ممکن است روزی از هم متنفر باشیم

     

    چون 

     

     

    حرف نمی زنیم....

     

     

    فقط همین یک دلیل. 

     

    بیا حرف بزنیم. 

     

    هیچ آفتابی نیست. همه چیز غبارآلود است. باور کن. 

    پاسخ:
    لطف داری دوست قشنگم 
    چشم می‌خونم

    من از هیچ انسانی متنفر نخواهم شد بخصوص عزیزانی مثل شما 
    تفاوت عقیده باعث تنفرم نمیشه 

    محبوب جانم من برای اون صحبتی که مد نظر تو هست نه انرژی دارم نه هنر 
    ولی یقین دارم همه چیز در کف خیابان چُنان اولین سپیده سحر شفاف است...

  • محبوب حبیب به آقای همکار
  • سلام

    در جواب خانم یاسی

    نوشتید که

    من دو بار با پلیس هلند یک بار با پلیس سوئیس و پلیس ایتالیا چندین بار و پلیس ترکیه هم یک بار برخورد داشتم. تفاوت پلیس ها رو میتونم دقیق تشریح کنم :) امروز حتما یک پست در این خصوص مینویسم:)

     

     

    من نمی دانم میخواهید چه بنویسید. شما را نمی شناسم اصلا. 

     

    من میخواهم بنویسم پلیس ما خیلی بدبخت است.. خیلی گناه دارد...

    میدانم چیزی که می‌نویسم فحش خورش بالاست. ولی عمیقأ قبول دارم. 

     

    نگاه من از خارج نیست. قانون داخل را میخواهم بررسی کنم تا نشان دهم چقدر بدبخت و مظلومند. 

     

     

    یعنی چه به وفق مراد من بنویسید چه مخالف من، دعوتید به این پست.  اگر صادقانه قرار است روایت کنید. 

     

    ممنونم. 

     

     

    راستی شما را نمی شناسم به این معنی است که شناختی ای از شما و تفکرات شما ندارم. منتها اتفاقی یک پست در وب شما دیدم و برای یاسی هم فرستادم 

     

    در این حد شما را میشناسم. 

     

  • محبوب حبیب
  • این کلیپ رو ببین، 

    کوتاهه

     

    https://wisgoon.com/pin/42648814/

     

    تفسیر من ازش اینجاست

     

    https://mahboobehabib.blog.ir/1401/07/29/%D8%AF%D8%B9%D9%88%D8%AA-3

    خیلی هم پست کوتاهی هست. وقت می‌کنی ببینی. 

     

    تا بدونی اصلا بعید نیست یک روزی تو به من سنگ بزنی، من به تو گاز پرت کنم... 

     

    اگر روند اشتباهات مردمی شهریور به بعد تموم نشه. .... 

     

     

    در خصوص شخص خودت، اصلا توقع ندارم الان حرف بزنیم. می‌دونم اصلا توقع نشدنی هست الان. 

     

     

    روزی روزگاری ... لطفا بیا حرف بزنیم. همین جواب برای من کافیه. 

     

    بقیه دوستان اگر من رو میشناسن و یاسی رو، و دوست مشترک مون محسوب میشن::

    در این صورت

    لطفاً بیایید وب من همگی حرف بزنیم در خصوص مسایل اخیر. 

     

    البته یه شرط دیگه هم داره. اگر وقت دارید. بحث می‌ره سمت تخصصی

    پاسخ:
    این کلیپ رو دیدم قبلا.
    و با تمام احترام برای تو دوست خوبم، سناریوی پشمکی‌ و ساختگی قالب مردم می‌کنن واقعا تاسف‌باره.
    نه دوست من، من به تو سنگ نخواهم زد. عزیزترین فامیل من دایی و عمه‌م هستن که با هم ازدواج کردند. داییم شغل حکومتی داشت و الان هم که بازنشسته شده عقاید رادیکالی داره هنوز. خانمش که عمه‌م باشه آنقدر تفاوت عقیده با من داره که تا ابروهاش داخل روسریشه. ولی تو نمی‌دونی چقدرررر با هم خوبیم و چقدررر برام عزیزن و چقدر براشون عزیزم. ما به معنای واقعی جونمون برای هم می‌ره ولی عقیدمون زمین تا آسمون متفاوته
  • محبوب حبیب
  • عزیزم داخل اون پست نوشتم که خطابم کلی است.

     

    نه دقیقا شخص تو.

     

     

    میدانم دقیقا خودخودت سنگ نمیزنی.

     

    راستی خود خود منم گاز پرت نمی کنم. همانطور که دوستان خیلییییی عزیزی دارم با عقاید ۱۸۰ درجه عکس خودم در مذهب. در دنیای واقعی. و خیلی با هم خوشیم اتفاقا. 

     

    بخوانی و بخوانند دوستان، متوجه می شوند چه میگویم. 

     

    پاسخ:
    اوهوم
    :) 

    میدونی یاسی اینکه الان انقدر اصرار دارن به حرف زدن خیلی خنده داره...

    تا قبل از شهریور جواب ما "هر کی ناراحته بره از اینجا " بود.

    حالا اصرار و التماس که بیاید حرف بزنیم پلیسای ما خیلی گناه دارن آخییییییی

    حتما بسیجیا و نیرو شخصیاتونم خیلی گناه دارن آخی باشه دیگه نفله شون نمی کنیم.

     

    پاسخ:
    آره واقعا 😂👌
    مردم الان احساساتشون خیلی جریحه‌دار شده کاشکی بس کنن

    مردم تنهان..این مردم نجیب که سالها ساکت بودن..

    دستی از غیب برون آید کاش..

    پاسخ:
    آخ حنا جانم 🥺🥺🥺😭😭😭

    سلام

     دقیقا سوار منم اینه که مردم الان از خیابون بیان خونه و با کی حرف بزنن؟

    کی بوده که به حرف مردم گوش کنه و الان هست؟

    و اونایی که قبلا فقط اعتراض داشتن و حرف زدن و اعتراضات و مطالباتشون رو گفته بودن الان کجان دقیقا؟ به حرفشون گوش داده بودن یا بردنشون جایی که عرب نی انداخت؟ و شدن ضد نظام و برانداز؟

    حرف زدن ما مردم با خودمون که راه به جایی نمیبره.. مسیولین باید گوش بدن که تو برنامه هاشون نیست شنیدن صدای مخالف.

     

    پاسخ:
    جوابی دارن اصن؟ 
    به فرض که حرف زدیم، اینا خودشون می‌دونن جوابی ندارن.
    یا باید برن یا باید با ظلم ادامه بدن.

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">