یاسی‌ترین

https://t.me/Yasitariin

یاسی‌ترین

https://t.me/Yasitariin

یاسی‌ترین

هرگز ندیده بودم چشم تو را چنین در خون و اشک غوطه‌ور، ای مامِ رنج‌ها! ای میهنی که در تو به خواری مثل اسیر جنگی یک عمر زیستیم. زین گونه زیستیم و به هق‌هق گریستیم.

به امید آزادی

بایگانی
آخرین مطالب

کجا

يكشنبه, ۱۸ تیر ۱۴۰۲، ۰۶:۳۱ ب.ظ

عرض کنم که 

بعد از خیلی وقت، سوار بی‌آر‌تی شدم.
از خانمه پرسیدم چطوری میشه کارت کشید؟ گفت تجریش تا پارک‌وی رو پول نمی‌گیرن!
گفتم پول نمی‌گیرن؟😳🤔 دولت پول نگیره؟ داریم؟ خانمه خندید. گفتم نکنه هممونو با هم دارن می‌برن؟ (اون خانم هم مثل من چیزی سرش نبود)
حالا دیگه نمی‌دونم داریم کجا می‌ریم :))
کولر روشنه. باد می‌وزه و بوی عرق از هم‌وطنای گلم به مشامم می‌رسه... دارم درختای خوشگل ولیعصرو تماشا می‌کنم و موسیقی گوش می‌کنم. به‌به.

  • یاسی ترین

نظرات (۳)

سلام

وبلاگ زیبایی دارین ، به من هم یک سر بزنین :
366day.ir

راستی ممنون میشم اگه من را هم به پیوندهای روزانه تون اضافه کنین.
سپاس فراوان

 

پاسخ:
سلام خیلی ممنونم متشکرم 

  • حامد سپهر
  • کمپوت بیاریم برا ملاقات؟:))

    پاسخ:
    چی فکر کردید شما؟
    دولت خادم ملته 😏 ما رو با عزت و احترام به مقصد رسوندن😂

    😂😂😂😂

    خدا نکشت یاسی.

    یه خبر بده از خودت ببینیم سالمی؟؟😁😁😁

    پاسخ:
    😂😂😂😂 
    آره عزیزم 
    سالمم 😁😁😁
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">