یاسی‌ترین

https://t.me/Yasitariin

یاسی‌ترین

https://t.me/Yasitariin

یاسی‌ترین

هرگز ندیده بودم چشم تو را چنین در خون و اشک غوطه‌ور، ای مامِ رنج‌ها! ای میهنی که در تو به خواری مثل اسیر جنگی یک عمر زیستیم. زین گونه زیستیم و به هق‌هق گریستیم.

به امید آزادی

بایگانی
آخرین مطالب

دیش دیش بوم

يكشنبه, ۱۰ مهر ۱۴۰۱، ۰۳:۳۱ ب.ظ

_تونستم فراموشت کنم؟

_نه.

_تونستی فراموشم کنی؟

_نه.

 

 

 

#از_آهنگ‌های_جردهنده

 

 

سال‌هاست پوست گرمی رو با شوق نبوسیدم، مدت‌هاست که توی آب صورتمو ندیدم.

دلم برای تو،

برای تو از نزدیک،

تنگه،

برای نفس تو یه گوشه‌ی تاریک.

دلم برای اشک، 

دلم برای خواب،

دلم برای سیب،

دلم برای آب،

.

.

.

.

.

 

 

 

 

 

 

  • یاسی ترین

نظرات (۳)

واقعا جردهنده وااااقعا

کلا آقای پاکزاد عزیز اکثرا همینن

پاسخ:
آره 😍👌

وااااقعا جر دهندهههه

 

یاد دانشجویی افتادم 

اوف اوف اوف

پاسخ:
😁😁😍😍👌👌

سال اول دانشگاه بودم که صدای  آقای پاکزاد مدام گوشم رو نوازش میداد هیچ وقت خسته نشدم...

پاسخ:
آخیییی 😍 آره واقعا آدم سیر نمیشه 
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">