یاسی‌ترین

https://t.me/Yasitariin

یاسی‌ترین

https://t.me/Yasitariin

یاسی‌ترین

هرگز ندیده بودم چشم تو را چنین در خون و اشک غوطه‌ور، ای مامِ رنج‌ها! ای میهنی که در تو به خواری مثل اسیر جنگی یک عمر زیستیم. زین گونه زیستیم و به هق‌هق گریستیم.

به امید آزادی

بایگانی
آخرین مطالب

سیب شیرین

شنبه, ۱۱ دی ۱۴۰۰، ۱۱:۵۷ ب.ظ

این روزها که آلما مثل همیشه در جدال با تربیت و تمدن و چارچوب و قالب، کلی ازم انرژی می‌گیره و گاهی کار به جاهای باریک می‌کشه، این روزا که گاهی یادم می‌ره اون فقط شش سالشه. این روزها که عذاب وجدانِ مادرانه از هفت روز هفته دست کم چهار روزش گریبانم رو می‌گیره، شبا که می‌خوابه نگاه می‌کنم به صورت معصومش و انگار کسی چنگ تو دلم می‌کشه...

این روزهایی که میگذره و می‌ره...

پس بزار حداقل یه یادگاری کوچیک ازش اینجا بگذارم. برای شستن و بردن تلخی پست قبل هم خوبه.

 

۱. آهنگ ترکی گذاشته بودم و داشتم تو آشپزخونه کار می‌کردم. آلما اومده می‌گه، مامان این چی داره می‌گه؟ گفتم، می‌گه قلبمو آتیش زدی. گفت از لحاظ خوب یا از لحاظ بد؟ گفتم از لحاظ خوب مامان جان :)

۲. بشقاب میوه رو گذاشتم جلوش، می‌گه مامان به نظرم توت‌فرنگی‌ها خانمن، موزا آقا :| گفتم چطور مگه؟ :/ گفت خوب موز شلوار پوشیده توت فرنگی دامن :)) گفتم آهاااااا از اون لحاظ!

۳. اگر حوصله دارید این مکالمه‌ی نسبتا طولانی رو گوش کنین

 

 

 

  • یاسی ترین

نظرات (۲۶)

ای جان دلم....

آلمای شیرین زبونم... میگه بیش از حد لاغر بودی 🤣🤣

احساس میکنم قدرت تخیل آلما خیلی عالیه... مثل خودت خوب خواهد نوشت خانوم جان 😍😍😍😘😘 ببین دختر دوتا نویسنده چی میشه 😍😘😘 عوض من محکم بوسش کن 😘😘😘😘

پاسخ:
بیش از حد 😂😂😂😂😂
آره تخیلش خیلی قویه
باید ببینیم چه خواهد شد! 😍
قربونت برم من 😘😘😘😘

قلبمو آتیش زدی! از لحاظ خوب یا بد؟😀🙄🙄🙄

من تازه دارم این چیزا رو می فهمم😃 بچه ۶ ساله آخه چرا اینجوری تحلیل میکنه🤪🥰😍

 

خواهر من از دید بچه ت تپلی😃😀 چرا الکی سفارش خواب میدی 🤣😄😃

پاسخ:
😂😂😂😂😂😂😂

حالا چی میشه تو خواب لاغر باشم😒 البته بیش از حد نه ها 🤣🤣🤣

ای جان دلم 😍😍😍

دلم غنج رفت واسه صداتون و واسه این گفتگوی آرام دونفره تون 🥰

عزیزم.مرسی که به اشتراک گذاشتیش 🤗

پاسخ:
عزیزم 😘😘😘

قربونت عزیزم ♥️♥️♥️😘🌹🌹🌹

آخیش شست و برد واقعا :)) 

اینقدر چاق و لاغر شدی دیگه پوستی هم برات مونده؟ 😄 

این بچه خیلی دغدغه‌ی سلامتیت رو داره‌ها که تو خوابم ولش نمیکنه😊 

لاغر شو عزیزم این ‌‌‌کابوس دست از سرش برداره😂😂

پاسخ:
دیدی هی حرفشو عوض می‌کرد 🤣🤣🤣 واقعا پوستم کش اومد
آره 😂😂😂
بلکه این کابوس دست از سر خودمم برداره 🤣🤣🤣

😍😍😍

خیلی قشنگ بود 

💋💋💋

پاسخ:
♥️♥️♥️ عزیزم 
  • مامانی ...
  • ای جاااان😅😅😅😅

    چقدر این بچه ها بامزه ن و قوه ی تخیلشون

    قویه😊😊😊😊

    وای یاسی من یه عالمه ازین مکالمات با دخترم دارم

    بعد مال چند سال پیشه.

    صداش اینقدر کوچولو و بامزه س که وقتی گوش میدم غش میکنم براش😂

    یادگاری های خوبی هستن.

     

    مرسی که برامون گذاشتی🥰🥰🥰

    پاسخ:
    😂😂😂
    آره خیلی 

    خیلی یادگاری‌های قشنگی هستن 🥺🥺🥺😍😍😍
    قربونت برم ♥️♥️♥️
  • شارمین امیریان
  • سلام.

     

    وای وای یاسی روحم تازه شد😂 چه حرفایی سر هم می‌کنه این نیم‌وجبی🤦‍♀️😂 خراب اون قسمتم که می‌گه ذهنم خواب‌ها رو می‌سازه بعدش دو ساعت داره الکی خواب تعریف می‌کنه 🤣🤣🤣🤣🤣

     

    خدا حفظش کنه شیرین عسل رو😍😍😍😍

    پاسخ:
    سلام عزیزم 😍
    اصلا خوراک خودت بود😂😂😂😂😂

    وای آره 🤣🤣🤣🤣🤣🤣

    فدات شم عزیزم ♥️♥️♥️♥️

    ای جااانم چه مادر دختری دلبرانه ای

    قشنگ معلومه ژن نویسندگی رو داره 

     

     

    پاسخ:
    عزیزم 😘
    آره احتمالا 😁😍

    عزیزم خدا حفظش کنه:********

    پاسخ:
    قربونت برم ♥️ 
  • گندم بانو
  • 3. خواب دیده کدو تنبل مامانشو خورده، بعد میگه خواب خندا داری بود:))))

     

    2. این قضیه مرد و زن بودن موزا و توت فرنگی ها، منو یاد یه جوک قدیمی انداخت:

    دو تا نی‌نی کنار هم خوابیده بودن، بعد یکیش به اون یکی میگه:«نی‌نی تو دختری یا پسر؟»

    اون میگه نمیدونم.

    میگه الان معلوم میشه... بعد میره زیر پتو میاد بیرون، میگه تو دختری!

    میگه از کجا فهمیدی؟!

    میگه آخه جورابات صورتی بود:)))) 

     

    + این عذاب وجدانا هیچ وقت تموم نمیشن! من بچه ندارم، اما یه خواهر دارم که 17 سال ازم کوچیکتره. الان 14 سالشه... اما هنوز گاهی بابت روزایی که درکش نکردم یا براش کم گذاشتم عذاب وجدان میگیرم. هنوز گاهی میشینم گریه میکنم که ازدواج راه دور کردم و تنهاش گذاشتم!:(

    پاسخ:
    🤣🤣🤣🤣🤣 خنده‌ش گرفته بچم

    وای آره یادمه این جوکه رو 🤣🤣🤣🤣🤣
     
    ای جانم عزیزم ♥️♥️♥️ خدا حفظش کنه 
    الهی عزیزم 🥺

    خداحفظش کنه..🥰

    چه هم صحبت شیرینی..🦋🦋🦋🦋

    پاسخ:
    مرسی عزیزم 😍
    آره حنا جون، خیلی 🥺🥺🥺😍😍😍

    ای جانم!!!!

    صدای دوتاشونو😍😍😍😍😍😍

    پاسخ:
    عزیزمممم❤️❤️❤️❤️❤️😘😘😘

    ۱. نکنه آهنگ «یاندیردین قلبیمی آمان» بوده؟ :)

    ۲. عاشق تحلیلاشم :))

    ۳. کاش یه کم بیشتر بود🤤

    پاسخ:
    آره دقیقاااااا!!! چه خوب حدس زدی 😂😂😂
    عزیزم 😘😘😘😘

    اخی... سیب شبرین.. آلمای قند عسل... چقدر خواباش هم یادشه .. ماشالله .. 

    پاسخ:
    عزیزم 😘😘😘♥️♥️♥️

    دختر شیرین زبون

    خداحفظش کنه براتون

    پاسخ:
    ممنونم عزیزم 😘🌺

    یاسی مادرت چطوره؟

    من که پارسال تا چندماه درگیر مشکلات پس از تولد بچه دوم بودم درحالیکه هرچه خوانده و گوش داده بودم می گفت بچه بالای پنج سال مشکل خاصی پیدا نمی کند!

    امسال هم درگیر تغییر شرایط از بچه بیکار به بچه مدرسه ای بودم

    اوووف چه روزهاییی برمن گذشت

    عذاب وجدان مادرانه خیلی بد دردیه😭

     

     

    پاسخ:
    بد نیست عزیزم ممنونم 
    فردا احتمال زیاد عمل میشه 
    الهی.... خدا حفظشون کنه هر دو رو ❤️❤️❤️

    واقعا بد دردیه! 😂

    آخ آخ دختر شیرررین...⁦❤️⁩

    پاسخ:
    😘♥️♥️

    آخ آخ دختر شیرررین...⁦❤️⁩

    ذهنش خواب میاره، خودش نمیاره که😂

    .

    چقد لهجه تهرونی قشنگی داری یاسی جون

    پاسخ:
    😂😂😂😂

    ا چه بامزه من لهجه تهرونی نشنیده بودم!

    بنظرم روزهایی که حالمون با خودمون خوش نیست بیشتر عذاب وجدان می گیریم و احساس کم کاری در حق بچه ها ... ولی واقعیت اینه که بچه ها خیلی زود مارو می بخشن و همینجوری با همه بداخلاقی ها و تند شدن های گهگاهی که هستیم دوستمون دارن و حس کمبود ندارن .....  یه زنجیره ی تلخیه این حس عذاب وجدان....من که تصمیم گرفته ام هر فکری که تو سرم بیاد و سودش فقط حس بد باشه رو استپ کنم ..

    راستی شماهم ترک هستید؟

    پاسخ:
    دقیقا همینطوره 
    وقتی حوصله نداری و حالت بده به بچه هم منتقل میشه دیگه
    امیدوارم خاطرات خیلی تلخی نو ذهنش نزاشته باشم.

    ولی راه حل اون عذاب وجدان همین استاپ کردنه که گفتی 
    ادامه دادنش توی ذهنمون فایده نداره
    بله. اصالتا ترک هستیم.
  • حامد سپهر
  • چه شیرین تعریف میکنه این عسل خانم😍

    خدا حفظش کنه 

    توی تصوراتش نمیتونه شمارو لاغر تصور کنه:))

     

    پاسخ:
    ممنونم سلامت باشی 💚

    بله 😕

    ولی خوشم اومد آخرش گفت همینطور خوبی 😌
  • مامانی ...
  • یاسی ، کجایی؟

    باز نیستی🤔

    پاسخ:
    عزیزم 😘😘😘
    قربونت برم که یادمی


    آره هی میام که بیام نمیشه 😕
    هر روز میام اینجا 
    نوشته‌های نصفه هم دارم 
    ولی نمیشه 

    دلم تنگ شده ☹️
  • مامانی ...
  • 💜💜💜😘😘😘

     

    ما هم دلمون تنگ شده و منتظریم

    ☹️

    پاسخ:
    ای جانم عزیزم ♥️♥️♥️♥️

    وای خدا خداااا:))))

    یعنی تضمین صد در صدی افزایش اعتماد به نفس بود اونجایی که می گفت آره زیاد لاغرم خوب نیستی همینجوری که الان هستی خوبه=)) حرف راستم که میگن باید از بچه شنید=)) خییییلی حرفش خوب بود قابلیت چسبیدنش به آدم میتونه با چسب اوهو رقابت کنه=)) 

    فکر کنم لقمه‌ش هم همش موند آخر:))

    پاسخ:
    میبینی نرگس 🥺🥺🥺🥺🥺🥺♥️♥️♥️♥️♥️♥️
    آره بابا نمیخوره هی حرف میزنم وسطش 😂😂😂😂
  • شارمین امیریان
  • سلام.

    تقاضای پست جدید💃

    پاسخ:
    سلام عزیزم ♥️♥️♥️
    چشمممم
    یکمی خسته‌م و شروع پلوغی

    قربونت برم من 😘

    سلام یاسی جان 

    خوبید انشالله .ما هر روز چند بار می اییم سر می زنیم. کم پیدایید.... انشالله که سلامت باشید

    پاسخ:
    سلام هانیه جون 
    قربونت من خوبم 
    درگیر کارای مامان شدم میام به زودی ممنون که یادمی♥️

    عزیزم .یادم اومد می گفتی عمل دارن ایشون

    .انشالله مامانتون عملشون به خوبی انجام شده و بهتر باشن

     

     

    پاسخ:
    قربونت برم عزیزم ممنون ♥️♥️♥️
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">