یاسی‌ترین

https://t.me/Yasitariin

یاسی‌ترین

https://t.me/Yasitariin

یاسی‌ترین

هرگز ندیده بودم چشم تو را چنین در خون و اشک غوطه‌ور، ای مامِ رنج‌ها! ای میهنی که در تو به خواری مثل اسیر جنگی یک عمر زیستیم. زین گونه زیستیم و به هق‌هق گریستیم.

به امید آزادی

بایگانی
آخرین مطالب

روم سیا

دوشنبه, ۶ دی ۱۴۰۰، ۰۳:۵۹ ب.ظ

دیشب داشتم فکر می‌کردم، از کسی اسم نبرم، به طور کلی سلام کنم به همه‌ی دوستام، مبادا که کسی جابیفته، بازم نمی‌دونم چرا شروع کردن نام بردن:/ از اون‌جایی که دوست زیاد دارم (حمل بر خودستایی نشه 😁 چه کلمه باحالی بود تا حالا استفاده نکرده بودم) بالاخره شد آنچه نباید می‌شد 🥺

 

  • یاسی ترین

نظرات (۱۳)

  • مریم بانو
  • چیشده؟؟ ( با لحن بچه فامیل دور بخون)

    پاسخ:
    یکی از دوستامو جاانداختم 😂😂😂
    خدا می‌دونه چند تا دیگه جاانداختم 
    فکر کنم باید برم از اول بیام 😂😂😂😂😂
  • مریم بانو
  • آها دوستت این یادداشت برات نوشته؟:))))

     

    عاقو این دوستت خیلی باحاله:)

    پاسخ:
    آره 🤣🤣🤣🤣
    بیشتر تو تلگرام بهم پیام می‌ده، نمی‌دونم چرا یادم رفت اسمشو بگم :| یعنی فکر کردم هرکس تلگرام باهام حرف میزنه دیگه وبلاگی نیست؟ واقعا خاک بر سرم

    آره 
    خیلی باحاله 😂😂😂 بهش گفتم اجازه بده یادداشتت رو بزارم وبلاگ، گفت هر غلطی می‌کنی بکن میمون زشت شما صاحب اختیارید 😁😁😁
  • مرضیه ‌‌
  • روناکه؟

    منم جا انداختی تازشم قهر کنم باهات؟:))

    پاسخ:
    نه عزیزم 
    دوست دیگری که لطف بسیاری به من داره 😂

    ای وای مرضیه 🥺🥺🥺🥺🥺 خاک بر سرم کنن
    واقعا هرچی بهم گفت حقم بود 😔

    یکی نیس بگه مرض داری نام می‌بری زن؟

  • مانی عسل
  • با اینکه معلومه عصبانیه و با عجله نوشته ولی چه دست‌خطی داره هزار الله‌اکبر

    خدا حفظش کنه برات 😁

     

    پاسخ:
    آره هزار الله اکبر 😂😂😂 سایه‌ش کم نشه 

  • مرضیه ‌‌
  • وای نگو اینطوری الهی بگردم شوخی کردم یاسی جاااان جانانم

    پاسخ:
    فدای تو مرضیه جونم ♥️
  • زهرا.سین
  • سلام یاسی جان 

    چه بامزه نوشته

    فکر کنم زهرا از خوزستان باشه، نه🤗؟ 

    پاسخ:
    سلام عزیزم 😍
    ای وای اسم تو رو هم یادم رفته بود 😑 
    تا من باشم دیگه نام نبرم 🤦

    نه اون زهرا هم نبود 😂

    عاقا من این نامه رو دیدم گفتم بیام ازت تشکر کنم که تو نامه قبلی اسمم رو بردی :)) 

    پاسخ:
    ای جانم عزیزم ♥️♥️♥️

    آقا این نام بردن مهم نیست.. ادامه داستان بذار... یه نفری من پیر کردی تو😩😩😩

    پاسخ:
    🤣🤣🤣🤣
    چشم
    امروز عصر دارم میرم تهران. حواسم بود که داستان عقب نیفته 
    یه قسمت در حال نوشتن دارم. ببین من چه خوب و به فکرم 😌😌😌😁😁😁
  • شارمین امیریان
  • یا خود خدا

    پاسخ:
    خووووب میبینم که پیدات شد 😏😏😏
    ببین کارادا
    هرچی شره از چالش‌های تو میخیزه🤣

    از ته دل میل دارم به قول رویا شوخی کلامی باهات کنم جیگر🤣🤣🤣🤣
  • حامد سپهر
  • ما یه بار عروسی یه دوستی رفتیم که کلا یادش رفته بود مارو دعوت کنه مارو که دید شوکه شد و کلی معذرت خواهی کرد که یادش رفته و کلی هم خوشحال شد که رفتیم عروسیش منم بهش گفتم دعوت مال غریبه‌هاس خودی‌ها که دعوت لازم ندارن باید بیان 

    حالا اینجا هم شما دیگه از اسم خودی‌ها فاکتور گرفتی نباید ناراحت بشن:)

     

    پاسخ:
    وای 🤣🤣🤣🤣🤣

    عروسی دخترعمه‌م بود عمه‌م یکی از فامیلا رو دعوت نکرده بود خودش با خوشحالی اومده بود کادو داد کلی هم رقصید 😁😁😁 ولی عمه‌م چونان شمعی آب شد 

    ناراحت نمیشن که 
    لطفشون زیاده دوستان 😂😂😂😂

    آهای یاسی جون زود بگو ببینم منظورت از تمشک من بودم یا اون یکی دوستمون که میشناسیم؟
    از محبوب چی؟ منظورت من بودم یا اون یکی دوستایی که من نمیشناسم؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
    اعتراف کن تا منم نامه ننوشتم بزارم توی وبلاگم :) :) :) :)

    پاسخ:
    ها دیگه عزیزم 😍
    من تمشک دیگه‌ای نمیشناسم
    منظورم هم از محبوب، محبوب حبیب بود فکر کنم بشناسی از بچه‌های قدیمی 
    خیالی نیست، آقا توام برو علیه من نامه اعتراضی و فحشی انتشار بده بیشتر صمیمی بشیم دور هم 
    والااااا 🤣🤣🤣

    عاقو شوخی کلامی منو مسخره کردی  آیا ؟؟!!!

    گفتم هر چی دیگه بنویسم شاید جالب نباشه برای نویسنده نامه  و دیگه همین به ذهنم اومد .

    به قول احسان عجب بی تربیتی هستی ، حقش بود همین رو می گفتم 🤣

    این ته ته فحش های ما هست البته خاک تو سر هم هرازگاهی می گم .🤣

    خواهرم می گه خیلی پاستوریزه ای با شما به آدم خوش نمی گذره :)) 

    دوستام بهم می گفتن خانم شخصیت 😀😀 از بس در حال تذکر بودم .

    پاسخ:
    آره 😂😂😂😂

    خودت داری میگی احسان! ببین! بی‌تربیت در حد احسان هست یکم فحش‌های مناسب سنت بده 🤣🤣🤣
    .خانم شخصیت 😂😂😂😂😂

    https://dream1400.blog.ir/1400/10/07/%DA%86%D8%A7%D9%84%D8%B4-%D8%AF%D8%B3%D8%AA%D8%AE%D8%B7

    اینم چالش دستخط من یاسی خانم.

    پاسخ:
    مرسیییییییی😍😍😍
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">