یاسی‌ترین

https://t.me/Yasitariin

یاسی‌ترین

https://t.me/Yasitariin

یاسی‌ترین

هرگز ندیده بودم چشم تو را چنین در خون و اشک غوطه‌ور، ای مامِ رنج‌ها! ای میهنی که در تو به خواری مثل اسیر جنگی یک عمر زیستیم. زین گونه زیستیم و به هق‌هق گریستیم.

به امید آزادی

بایگانی
آخرین مطالب

فرود

پنجشنبه, ۱۹ فروردين ۱۳۹۵، ۰۹:۱۷ ق.ظ
قصد کرده بودم بنویسم که یکباره برنامه‌ای جور شد تا چند ساعت دیگر دوتایی میرویم تهران؛ من و آلما.
روزهایی که گذشتند، نمیتوانم بگویم همگی تلخ بودند اما خیلی هم خوش نبودم! از همه بدتر اینکه به شدت احساس بی‌انگیزگی دارم و دست و دلم به کاری نمیرود. 
این پست را به احترام دوستانی نوشتم که میدانم هر روز این صفحه را باز میکنند.
ممنون از این همه محبت... 
دوست داشتم بنویسم اما یاسیِ یخ‌زده نمیتواند بنویسد!  امیدوارم وقتی برگشتم حال بهتری داشته باشم.
البته جای نگرانی نیست. روال زندگی همینست... 
ارادتمند
ننه آلما

  • یاسی ترین

نظرات (۲۸)

یاسی عزیزم خوبی؟ 
پاسخ:
آوای خوبم :**
ممنون
شکرخدا خوبیم :))
سلام یاسی عزیز..خودت و آلما جون خوبید؟ آره من از همونایی ام که هی میان و بهت سر میزنن و گاهی اصلن حس کامنت گذاشتن ندارن اما تو فکرتون ان...راستی ما عید مبارکی نکردیم...نه؟سال نو مبارک بیا جلو بوست کنم...اها حالا شد...مراقب خودتونم باشین
پاسخ:
سلام عزیزم خوبیم شکر 
ای‌جانم عزیزم مرسی که یادمی :)
آااااخخخ راس میگیا بیا.... ماچ موچ :))) سال خوبی داشته باشی کنار خانواده :**
  • مامان محمدامین
  • ننه آلمای عزیز انشاالله که خیره.زندگیه و بالا وپایین هاش....وجدانا یکنواختی معنا نمیده
    پاسخ:
    ایشالا
    آره ولی برای من گاهی فروداش خیلی عمقیه :)) تعادل ندارم که !! مخ تعطیل
    راستی یادته قرار بود یه قرن پیش برات کامنت خصوصی بزارم؟ گذاشتما، رسید؟ دیدیش؟
    تو همیشه قوی بودی عزیزم و همیشه تونستی با انرژی های منفی مبارزه کنی و بهترین چیزا رو رقم بزنی..وقتی اینهمه موفقیت و پیشرفتتو میبینم نگرانت نمیشم و میدونم ک بزودی شاد و سرحال میشی
    پاسخ:
    مرسی مرسی 
    ممنون عزیزم که این همه حس خوب یادم میاری :***
    خخخخخخخخخخخ
    ننه الما رو خوب اومدی
    پاسخ:
    :))))))
    یاسی جان صد دفعه اومدم و اینجا اما نبودی حالا هم که نیستی ...آرزوهای خوبم رو بدرقه راهت میکنم امیدوارم که زود خوب بشین
    پاسخ:
    آخییییی عزیزم
    لطف داری عزیزم ممنون مرسی گلم :*
    به امید فراز ها :)
    پاسخ:
    عزیزمی یاس خوبم :*
    عزیزمممم نگرانمون کردى، روابط باآقاى پدر خوبه که ایشالله؟
    پاسخ:
    آخی.... قصدم این نبود سعی کردم معمولی بنویسم :)
    ای بد نیست 
    بالا پایین داره و در حال حاضر خوبیم شکر 
    ممنون یادم هستین :*
    سلام یاسی نگران نمودی ما رو دختر این رخوت فکر کنم از علایم بهاره.منن اینقدر حالم گرفته است با یه بالا چشمت ابرو های های میگریم دلیل دارم بی دلیل نیست بار سنگینی رو این روزا خانوادم دارن تحمل میکنن.از شما و همه.دوستان التماس دعا دارم.
    پاسخ:
    سلام عسل جانم 
    الهی :(( ایشالا به خیری میگذره توکل به خدا...
    ببخشید نگرانت کردم :*
    سلام
    یاسی جان امیدوارم خیلی زود شادی رو دوبار از ته قلبت احساس کنی
    پاسخ:
    سلام ممنون دوست خوبم :**
    نگرانم کردی عزیزم . با الما میای تهران مواظب باش هوا هرروز یک جرو باز ی در میاره . من فکر میکردم تهران زندگی میکنی . خیلی مواظب باش توکل به خدا کن
    پاسخ:
    آخی ببخشید من سعی کردم پستم معمولی باشه و نگران کننده نباشه :)
    آره حسابی هوا قر و قاطی بود 
    بعد از ازدواج ترک وطن کردم :))
    عزیزمی :*
    عزیزم زیاد بهش فکر نکن این روزا تو زندگی همه مون هست حالا یکی بیشتر یکی کمتر توکل به خدا.
    پاسخ:
    واقعا هیچ چاره‌ای جز تحمل نیست
    میگذره 
    :) 
    ننه آلما:))
    پاسخ:
    :))))))
    کجایی عزیزم؟! 
    هنوز تهرانی؟ 
    ان شاء اله که حسابی خوش گذشته باشه بهت و پر انرژی برگردی.. 
    فقط یه خبر از خودت بده.. داریم کم کم نگرانت میشیم 
    پاسخ:
    جمعه برگشتم عزیزدلم
    ممنون دوست خوبم 
    میام ایشالا :***
    ببخش نگرانت کردم
    این بی انگیزگی ـای بهار مسریِ
    پاسخ:
    بهار.. آره :/
    کاش پاییز بود!
  • مریم(تداعی آزاد)
  • یاسی لطفا آلما رو اینجوری بی رحمانه از شیر نگیر.
     خو نمیگی یاسی خون ما اومده پایین درد میکشیم؟ :)  دلمون تنگ شده برات خوشگل خانم :) 
    پاسخ:
    عهههه من کی گفتم از شیر میگیرمش :))
    ای‌جانممم چقدر آخه گلی :*
    دارم میام دیگه :D
     
    سلام یاسی عزیزم
    خوبی؟خوشی؟
    تونستی به من سر بزن
    بعد از چند ماه زحمت کشیدم و آپ کردم.خخخخخ :)):)):))
    پاسخ:
    سلام عزیزم 
    قربونت شکر خوبم
    چشمممم :)
    خسته نباشی !!
    سلام مامانی. سال نوت مبارک. دلم تنگ شده بود واسه خوندنت. شهر ما خیلی سرد شده مراقب کوچول و خودت باش :*
    پاسخ:
    سلاااااااام دوست گلم سال نوی شما مبارک ای جان ممنون عزیزم
    اوووو بعله زمستونی بود برا خودش :))
    :**
  • مامان محمدامین
  • سلام یاسی عزیزم.بله رسید.منت به سرم نهادید.خونه نبودیم این چند وقت برگردیم سفارش میدهم که ارسال بشه.بی صبرانه منتظرم بخونم.المای عزیزم رو ببوس.وقتی نیستی انگار درب وبلاگستان رو برای من گل به کسر گاف گرفته اند.
    خیلی دوستت دارم.
    پاسخ:
    سلام عزیزم نههههه خواهش میکنم لطف داری شما.
    نظر لطفتونه
    ای جااانمممم لطف داری شما منم خیلی دلتنگ نوشتن هستم 
    :****
    سلام عزیزم خوبی؟دختر قشنگت خوبه؟دلم تنگ شده برات..میگذرن روزهای بی انگیزگی..اینقدر که بعد از اومدن بچه آدم درگیره خودشو کم کم یادش میره... که البته همینطور که بزرگتر میشه این حس سردی و افسردگی کمتر و کمرنگتر میشه...میبوسمت.
    پاسخ:
    سلام مهرناز جانم 
    قربونت برم گلم خوبیم شکر تو چطوری؟ مانلی جیگر چطوره؟
    امیدوارم :) مرسی از دلگرمیت دوست خوبم.
    راستی آیدی اینستاگرامتو خصوصی برام بزار فالوت کنم یادم رفته چی بود. اینستامو فعال کردم.
    فقط اونجا یاسی صدام نکنیا :)))) فداتشم
    بسه دیگه بابا پوسیدیم از دلتنگی!
    پاسخ:
    رفیییییققق :((( ای رفیق دست رو دلم نزار!!

    وقت نمیکنم 
    هرچی بزرگتر میشه خواب روزش کمتر میشه. تو اون تایم که خوابه مجبورم کارای واجبو انجام بدم :/
    وووووای یاسی بیخیال!:/ چه بساطیه پس!
    وای با حس بزرگ شدنش یه لحظه ای شلکی شدندی^_^
    :-D

    رشدش خوبه این جوجه ی ما؟:)

    دختر میتونی تو دو خط خعلی حرفه ای از خودت بگی که وقت زیادی نگیره؟دانشگاه میری ؟

    نمیشه روزی یه خط بنویسی هر جمعه یه پست هفت خطی بذاری:|؟ فک کن:|||| پستای یاسی ترین هفت خطه:_

    کی حسااابی بزرگ میشه این عشقول خب! دلمون تنگه عاغا:_
    وای!بیا جمعش کن دلم بچه خواست:|
    پاسخ:
    هووممم بعله داستانهایی دارم من...
    ای جان انقدم قیافش عوض شده بچم رنک رخش وا شده :)))
    یکمی با توجه به نمودار رشد، خوب نبود اما انگار الان بهتره. کمکی میخوره.
    دو خط... نمیدونم مگر اینکه با گوشی بنویسم. میدونی آخه من تا نشینم پشت لپ‌تاپ و حس نگیرم و یه صفحه بلند ننویسم اصلا احساس نمیکنم پست گذاشتم!!
    آخی عزیزم :* 
    دوستان از اتاق فرمان اشاره میکنن تا دو سه سالگی دهنم سرویسه :))))
    لطفا دلت بچه نخواد فعلا :/ چون از تخیل و فانتزی و عشق تا واقعیت جانفرسای(!) بچه‌داری خیلی فاصله است :)) خیلیا ینی خیلی :)))

    دانشگاه هم اگر خدا بخواهد و عمری باقی باشد از مهر :)
  • مامان محمدامین
  • دیدم نوشتی اینستا رو فعال کردی.شاید اونجا راحت تر ازت باخبر بشیم.خداروشکرf.amin
    پاسخ:
    آره عزیزم فعالش کردم 
    مرسی عزیزم :)
    چه خوب :***
    فقط یاسی صدام نکنی فدات :)))
    فالوت میکنم دایرکت میدم متوجه میشی منم 


    یاااااااااااااااااسی چرا نمی نویسییییییییییییییییییی
    پاسخ:
    به خدا سرگیجه دارم :))))) روز و شب نمونده دیگه
    دنبال فرصتم یه چیزایی دارم یواش یواش مینویسم

    ممنون به یادمین
    یاسی جونم خوبی؟؟ بنویس دااا
    پاسخ:
    فداتشم خوبم شکر 
    بله بله حتمن :)
    سلام مامان یاسی
    امدم یک ماچت بکنم و برم
    اینستای من vahide_lib
    پاسخ:
    سلام گلم ممنون 
    :******
    وحیده جانم ریکوئست دادم دایرکتم دادم 

    مامان محمد امین اگر صدامو از این تریبون داری من آیدیتو پیدا نکردم :)) ببخش میام وبت آیدی میزارم
    سلام عزیزم خیلی وقته نیستی نگران شدیم اینستای من 
    Maryam.karimi.65
    پاسخ:
    سلام عزیزم
    فالو کردم دایرکت دادم 
    ممنون به یادمید :**
    زود برگردید 
    پاسخ:
    عزیزممم 
    مرسی :*** ممنون که یادمین
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">