یاسی‌ترین

https://t.me/Yasitariin

یاسی‌ترین

https://t.me/Yasitariin

یاسی‌ترین

هرگز ندیده بودم چشم تو را چنین در خون و اشک غوطه‌ور، ای مامِ رنج‌ها! ای میهنی که در تو به خواری مثل اسیر جنگی یک عمر زیستیم. زین گونه زیستیم و به هق‌هق گریستیم.

به امید آزادی

بایگانی
آخرین مطالب

این روزها صبح‌هایم زودتر آغاز می‌شوند؛ نمی‌دانم اثرات سن است یا چه! شاید دارم برای روزهایی که کله‌ی سحر کابینت‌ها را به هم بکوبم و نگذارم دخترهایم بخوابند آماده میشوم! و همسرم که حتمن خودش آن روزها سحرخیز شده، جلوی آینه ریش پروفسوری سفیدش را شانه میکند، پالتویش را میتکاند و بوت‌هایش را واکس میزند، وسایل توی کیفش را بار دیگر چک میکند که هر کدام سر جای خودشان باشند و بعد مثل همیشه‌ها بی‌صبحانه به هوای قهوه‌ای بیرون میزند.

نمیدانم چروک‌های پای چشمم را دوست خواهم داشت یا نه. نمیدانم صورتم را که در اثر گذر زمان پف کرده و مثل شمع ریخته دوست دارم یا نه. 

نمیدانم چقدر چشمم به تلفن خواهد بود تا آلما یا هیلا تماس بگیرند...

هیلا؛ پرنده‌ی کوچکم! برای معنایش نوشته شده پرنده شکاری اما به چشم من هیلا پرنده‌ی کوچکیست که از دل آسمان آمده، پشت پنجره‌ی آشپزخانه‌ام نشسته تا من در آخرین روزهای زمستان در را برایش باز کنم... آمده تا آلما بداند خواهر داشتن چقدر خوب است تا بابایی یک دختر روی شانه‌ش بنشاند و یکی روی زانو...

 

این روزهایم گاهی چنان غرق در لذتم که هیچ چیز نمیتواند لبخندم را محو کند و بعضی روزها نمیدانم تحت تاثیر هورمون‌ها یا روزگار خانه‌نشینی یا ... در مرداب افسردگی فرو میروم. روزهایی که دلم از هرچه هست و نیست گرفته‌س و پناه میبرم به خیال. دلم برای بوسه‌ای گرم و لرزان پر میکشد. برای تپش‌های دردناک دلی که میسوزد برای کنار هم بودن. دستی که شانه‌ت را می‌فشارد و وقتی برمی‌گردی چشم‌هایی را میبینی که برایت آینه شدند.

این روزهایم گرچه پرند از پختن و شستن و بردن و آوردن، دستتو بشور، نمالی به مبل، جیشت ریخت برووووو خوب، صداشو کم کن، میشکنه خوب مادر من :/ نریزی، مامان مامان مامان ...چییییییه؟؟؟؟ بخواااااااااب فردا هم روز خداست :/ لیست خریدو اس‌ام‌اس کن، سلام و خداحافظ و شب بخیر زود بیایا، چرا اخمات تو همه، اگر بلدی شما بفرما :) یه نصف روز نگهش دار تا دیوونه شی...

اما دلم... :( دلم پر میزند برای اینکه به ناز صدایم کنی... دستت را توی فر موهایم فرو کنی و بویشان کنی... دلم ... دلم بی‌قرار است و خسته دوست دارم شبی دستی بازوهایش را برایم باز کند فقط برای اینکه بخزم و در پناهش آرام بگیرم.

  • یاسی ترین

نظرات (۹)

  • محبوب حبیب
  • چه توصیفات بی نظیری

    پاسخ:
    متشکرم :) :**

    ننهههههه:) کیثافت ما توقع داریم تو پی وی جنسیت بیبی رو بشنویم! قرار نبود بهم پی ام بدی هر وقت معلوم شد؟ ایش اه بلاک:)))

     

    + مردم چه قدر خوب مینویسن! پشم، ها، یم! 

    پاسخ:
    یااااااادم رفت :/ بببخشید
    بی‌حواس شدم رفت ننه

    خواهش میکنم نظر لطفتونه خانم مخاطب :))

    گاهی اونقدر غرق در روزمرگی هاییم که ناز کردن ها و ناز کشیدن ها و نیازهایمان زیر خروارها روزمرگی دفن میشوند

    خودمون باید به فکر خودمون باشیم:))

    سلامت باشی و دلخوش

    پاسخ:
    آره 😁😁
    ممنونم عزیزم 
    زنده باشی 🌹

    برمیگردی و چشم هایی را می‌بینی که برایت آینه شدند.. 

     

    چه لطف بزرگی خدا به آلما کرد که خواهر بهش داد

    تبریک🤗💖

    پاسخ:
    واقعا....

    ممنونم عزیزم 😗😗😗😗
  • خانم مخاطب
  • بسم الله الرحمن الرحیم. 

    لطفا به اون یاسمن ورپریده هم ابلاغ کنید، به خدا اگه وبلاگ تون دوباره تا سی سال بعد آپ نشه ما خیلی غصه میخوریم. 

    و به نستعین. 

    پاسخ:
    سلاملکمممممم مخاطب جان 
    چطوری 😍😍😍😍
    خانم یاسی 
    باشمان

    وای مبارک باشه عزیزم .. 

    چه خوب که آلما مونس دار شد .. 

    خدا برای هم حفظتون کنه یاسی جون . 

    ان شاءالله همگی سالم و سلامت باشین .

     

    پاسخ:
    ممنونم عزیزم سلامت باشی 
    آره واقعا خوش به حالش خواهر یه چیز دیگه‌س
    سلامت باشی عزیزم 😍😚

    مبارک باشه ،به سلامتی 

    پاسخ:
    مچکرم
    ممنون 😊
  • ستاره درخشان
  • یادمه آلما به دنیا اومده بود می کفتی چشم انتظار دستهای همسرت هستی،یعنی هنوزم چشم انتظاری؟ 

    من دیگه نیستم.

    پاسخ:
    آره همیشه هستم ... اوضاع بهتره البته ولی وقتی بیخیال بشم دیگه انگار مرده‌م
    ناامید نباش 😊
    میشه دنبال راه چاره بود

    چرا همین امشب نمی خزی و تو پناه آغوشش آروم نمیگیری؟ ؛)

     

    پاسخ:
    نمیدونم! توضیحش سخته 😊
    شایدم من زیاد فکر میکنم به همه چیز 
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">