یاسی‌ترین

https://t.me/Yasitariin

یاسی‌ترین

https://t.me/Yasitariin

یاسی‌ترین

هرگز ندیده بودم چشم تو را چنین در خون و اشک غوطه‌ور، ای مامِ رنج‌ها! ای میهنی که در تو به خواری مثل اسیر جنگی یک عمر زیستیم. زین گونه زیستیم و به هق‌هق گریستیم.

به امید آزادی

بایگانی
آخرین مطالب

بخت خندان و زمان رام

پنجشنبه, ۱۲ بهمن ۱۳۹۶، ۰۴:۳۷ ق.ظ
سرم را روی بالش میگذارم و فکر میکنم فردا که بیدار شوم، بیشتر خودم را کنترل میکنم؛ وقتی حرفم را گوش نداد، وقتی بهانه گرفت، وقتی نگذاشت دستشویی برم، غذا بخورم و حرف بزنم و نفس بکشم و... 
بارها به قصه‌ی بی‌مزه و تکراری مادربزرگم فکر کرده‌ام؛ همانی که روزگاری برایم خیلی قابل تامل بود ولی بزرگ که شدم یا نه، وقتی مادر شدم، فهمیدم که مادر توی قصه، بیخودی نه ماه تحمل بار و به زمین گذاشتن و شیر دادنش را لطفی بی‌دریغ و خودش را بزرگوار میدانست. مثل اینکه نکشتن عمدیِ مخلوقات را لطفی بزرگ بشمار بیاوریم.
فنجان چای‌ام را گذاشتم توی سینی و گفتم آره اصلا اینا که بزرگ شدن و رفتن، به جای اینکه بشینیم فکر کنیم چقدر بی‌وفان، دوتایی میریم سفر. خندید و گفت اینا؟ گفتم حالا به هر حال شاید چند تا شدن؛ کی میدونه.
خندید. با چشم‌هایش خندید؛ طوری که دوست داشتم چشم‌هایش را بغل کنم. چین زیر چشمش را نوازش کنم و سرم را بگذارم روی مردمک‌های شفافش. 
تازگی‌ها ستاره‌ای توی آسمان پیدا کرده‌ام؛ دوست دارم فکر کنم، اینی که هرشب و هر شب در یک نقطه‌ی خاص میدرخشد خداست. هربار میبینمش، ناخودآگاه  بلند‌بلند حرف میزنم؛ به قدرت خودم و تو ایمان دارم.
به نظرم تا بلوغش همینجوری مخ میخوره! میخندد و میگوید نه فکر کنم نهایتا تا پنج سالگی. میگویم نه من بچمو میشناسم! هر دو میخندیم. مثل دیشب که با یک هندزفیری دوتایی فیلم دیدیم و او انقدر خندید که چشم‌هایش خیس شد و بعد نفس عمیقی کشید و گفت چرا اینجوری نگام میکنی؟ گفتم خنده‌های از ته دل آلما رو دیدی؟ کپی خودته و او گفت دختر خودمه!
روزهایم را نمیشمرم، اصلا نمیدانم چطور پرواز میکنند و ماه و فصل و سال میگذرد. دو سال و دو ساعت برایم یکسان شده! دست‌های همسرم را میگیرم و چشم‌هایم را میبندم؛ نمیدانم از کِی ستاره‌ام را پیدا کرده‌ام...

  • یاسی ترین

نظرات (۱۵)

تبریک به این همه احساس..
پاسخ:
ممنون :) 
: )
پاسخ:
:)
خوشحالم برات :***
پاسخ:
ممنون عزیزم :*****
  • ابوالفضل ;)
  • زمین و آسمونتون مثل این شب پر از ستاره... اونم ستاره های خاص.
    پاسخ:
    ممنون :)
    الهی شکر .. چشم بد دور .. 
    پاسخ:
    ممنون عزیزم :) 
    :***
    خداروشکر عزیزم ، خوشحالم که رنگ عشق توی زندگیت پررنگ شده ، ان شاءالله روزبروز هم گرمتر و عمیق تر بشه یاسی جون .
    انگار پرحرفی واسه نسل آدما و بهار عادیه خخ 
    دخالت کردنشون تو همه کارا رو دیگه نگو !!!!
    پاسخ:
    ممنون عزیزززم همچنین برای تو :) :***
    الهییی :)))))
    ببوس بهارِ نازنینتو 
    ستاره ات همیشه درخشان..
    ماندگار است انشاءالله
    پاسخ:
    ممنون عزیزدلم :) 
    :***
    :*******
    پاسخ:
    عزززیزززمممم :*****
    کاش این پست رو تقسیم میکردم روزی یه خط میخوندم که یهو تموم نشه
    خیلی خوب بود! خیلی!

    +
    چه وضعشه خاااااااانم محترمممممم! د بیشتر بینیویس دیه مادر! ایش!
    پاسخ:
    عزیزممم 😘😘😘😘😘
    چشم چشم چشم :)))
    قربونت برم بچم 
    خداروشکر خداروشکر خداروشککککککککککککککککر برای این همه حال خوب و احساسات خوبت یاسی جان چقدر به دلم نشست این پستت.مهم نیست کی پیداش کردی مهم این که این ستاره حالا زندگیتو غرق نور و شادی کرده.امیدوارم هر روز بیشتر از روز قبل غرق بشی تو این حال خوب غرق بشی تو گرمای عشق و ستاره ات پرنور تر از روز قبل به زندگیت بتابه و خونه تون گرم تر بشه پرمهرتر😘❤
    پاسخ:
    ممنون دوست گلم 
    مرسی عزیزدلم :********  
    😘😘😘😘😘😘😘
    دیر به دیر میای ما هم دیر می رسیم 
    اینهمه احساس خوب توی پستت باور نکردنیه 💕
    زود بنویس 
    پاسخ:
    ممنون از لطفت عزیزم :) 
    :****
    به امید امیدواری.
    سال نو مبارک یاسی ترین.
    پاسخ:
    ممنونم عزیزدلم 
    سال نوی توام مبارک 
    کجایی پسسسسسسسس
    سال نو مبارک باشه با نام مقدس عشق برای تووعزیزترینم
    پاسخ:
    خودمم نمیدونم کجام!!!
    ممنون گلم ببخش منو دیر جواب دادم
    ایشالا سال بسیار خوبی برای شما هم باشه 
    دختر ناز وروجکتو ببوس 
    سلام عزیزم سال نوی شما مبارک ...دختر قشنگت خوبه؟ایشالله سال خوبی داشته باشید...ببوسش  دخمل نازتو... این بچه ها معلم های ما هستن...باید فقط ازشون یاد گرفت و آموخت...بهترینن...بی نظیرن...انسان واقعی ان.ببوسش.
    پاسخ:
    سلام عزیزم ببخشید که این همه دیر جواب میدم 
    سال نوی شما هم مبارک 
    ما خوبیم شکر خدا 
    ایشالا شما هم خوب باشین توام دختر نازنینتو ببوس :*****
    بله درسته :)
    چقدر دیر خوندم این پستت رو:)
    ولی چقدرررررررررر خووووووووووووووب بووووووووووود
    حالت همیشه خوب ان شاالله یاسی جان جانانم:*
    پاسخ:
    همه چیز اینجا دیره :))) طوری نیس!
    خیلی ممنونم عزیزدلم
    برای تو هم همینطور عزیزم 
    خوش باشی و خوشبخت دوست خوبم :******
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">