یاسی‌ترین

https://t.me/Yasitariin

یاسی‌ترین

https://t.me/Yasitariin

یاسی‌ترین

هرگز ندیده بودم چشم تو را چنین در خون و اشک غوطه‌ور، ای مامِ رنج‌ها! ای میهنی که در تو به خواری مثل اسیر جنگی یک عمر زیستیم. زین گونه زیستیم و به هق‌هق گریستیم.

به امید آزادی

بایگانی
آخرین مطالب

این داستان کچلی!

شنبه, ۱ اسفند ۱۳۹۴، ۰۸:۴۶ ب.ظ

نشستم روی صندلی وسط حمام و کمی بعد، او اولین دسته‌ی موها را روی زمین ریخت. نمیدانم دقیقا چه احساسی داشتم. خودم خواسته بودم اما دلم با تک‌تک تارها فرو میریخت. انگار او هم دلش سوخته بود. همش میگفت آخییی عزیزم... گفتم داستان موهامو مینویسی؟ گفت آخه خیلی غمگین میشه. با این حال هر دوتامان مدل جدیدم را دوست داشتیم. ماشین اصلاح، تمام سرم را دور زده بود و نشسته بود کناری و تماشا میکرد. همسرم همه‌ی موهایم را از روی زمین جمع کرد. نگاهم کرد و خندید:‌ بانمک شدی! گفتم واقعا؟ گفت آره بهت میاد. میخوای منم موهامو بزنم؟ خندیدم و سر تکان دادم. زیرپوشش را درآورد و ایستاد جلوی آینه. وقتی کارمان تمام شد ساعت پنج صبح بود. 
عکسم را برای دوستان فرستادم و کلی فحش خوردم! فقط یکی از بچه‌ها گفت زنی که موهاشو میزنه شجاعه. راستش دقیقا نمیدانم چرا اینکار را کردم! همیشه از قدیم میگفتم اگر یه بار از تهِ ته بزنم چی؟ او فقط میخندید. اما اینبار که داشتم میگفتم موهام موخوره شده و کاش وقت میشد برم آرایشگاه یکمی کوتاه کنم و اصلا کاش از ته میزدم... گفت پاشو بریم بزنم برات! گفتم الان؟ گفت آره یه بار این حرفتو عملی کن. گفتم اگر بد بشم چی؟ گفت عیب نداره دوباره بلند میشه. گفتم آخه... گفت آخه نداره :)
فردای آن روز خانواده‌ام آمدند. بعد هم که با هم رفتیم تهران. و من مدام با واکنش تعجب زیاد رو‌به‌رو میشوم!‌ خودم هم هنوز وقتی بی‌هوا توی آینه نگاه میکنم متعجب میشوم.
این هم بخشی از من!


  • یاسی ترین

نظرات (۵۲)

سلام عزیزم
آخی چه جالب منم بعد به دنیا اومدنش کوتاه کردم خیلی بلند بود و خیلی هم برای بلند بودنش زحمت و دردسر کشیدم تو بارداری سخت بود فقط بخاطر عکس بارداری بلند نگهش داشته بودم وقتی دخترم 10 روزش بود رفتم ارایشگاه و زدم و با اینکه تا حالا رنگ روشن نکرده بودم دلو به دریا زدم و روشن کردم واکنش همسرم جالب بود قبلش زنگ زده بود که رفتی ارایشگاه گفتم آره ولی کوتاه نکردم یه ذره لبه هاشو که موخوره داشت کوتاه کردم وقتی اومد خونه مامانم و منو دید دهنش وامونده بود داشت با بابام صحبت میکرد فقط نگاه میکرد منو
راحت شدم اینقد حموم رفتم مزه میده احساس میکنم سرم خیلی سبک شده
پاسخ:
سلام عزیزم. آخی :-) مبارک باشه. اولش آدم خودشم یه طوریه ولی برای بچه داری بهترین مدل مو همینه. وقتی بچه شیر میدی مدام باید بری حموم با موهای بلند خیلی سخته. 
دیدی حموم چه میچسبه ;-) 
همسرم میگه الان خوراک پس گردنی شدی :-D
من تا حالا موهامو رنگ نکردم!
سلاممممممممممم یاسی جونم برگشتنت بخیررررررررررر :* 
دلتنگ شما و گل دخترتان بودیم!^_^♥

وای یاسی دقیقا همین چند وقت پیش یه مدل موی کوتاه کوتاه پیدا کردم بعد گذاشتمش کنار برای زمان بچه داری :)) مخصوصا وقتی تو شکمه.. دوس دارم موادی که قراره برسه به موهام واسه تقویت سرم نی نیم بشه^_^ :)) و دوره بعد و بچه بزرگ کردنم که دیگه مو دست و پا گیره!


یاسی اون روشویی پر از موووووووو موهای خودته؟اگه اره که چه موج قشنگی دارن... دقیقا همین مدل تو ذهنم بود برای تو با این تفاوت که موهای قهوه ای :))


از همین عکس نصفت پیداست شدیدا بانمک و بامزه شدی:)) من حس میکنم خیلی به گردی صورتت میاد^_^


+ عاشق این حرکات یهوویی و جوگیرانم^_^ ایولا ،احسنت به شما و همسر:)


+ پس گردنی=))
پاسخ:
سلام عزیزکم ممنون گلم :-) 
ما هم بسیار دلتنگ شما ^__^
تا حالا به این بخشش فکر نکرده بودم شاید اگر حواسم بود تو بارداریم کوتاه میکردم :-) الیته اون موقع اندازه کافی قیافت عوض میشه!

بعلههههه اونا همش موهای من بودن!! رفت تو سطل آشغال!
آره انگاری بامزه شدم :-)

خیلی هیجان زده شده بودیم خوابمون نمیبرد :)))
بعله پس گردنی :| یکی دو تا زده تا حالا :-D
مبااااااااااااااااااااااااارکه
من آرزومه یه بار اینجوری از ته موهامو بزنم.
قول میدم این دفه که شکست عشقی خوردم این کارو بکنم!
:)))
پاسخ:
ممنون عزیزم.
:)))))))) شکست عشقی عالی بود! 
همین الان یادم اومد میخواستم پستمو یه طور دیگه بنویسم :-D 
عکس اول رو ک دیدم دلم ریخت اما از عکس دوم معلومه ک نتیجه کار خیلی خوب بوده..منم خ  خ خ دلم میخواد.اما میترسم زشت بشم
پاسخ:
البته شاید یه عکس نصفه گویای مطلب نباشه!
اما به نظر خودم، همسرم و برخی دوستان خوب شدم اما خانوادم دوست نداشتن و برخی دوستان نیز هم!!
به قول همسرم ی بار خواسته دلتو عملی کن! خوب دوباره درمیاد همیشگی نیس که. از من به عنوان یک کچل بپذیر :))) بزن موهاتو!
عججججججججججججب....
هووووم:))))
عالیه خووووو....
البته تاحالا اینقد موهامو نزدم ...من ازوقتی یادم میاد موهام بلند بوده...ته ته کوتاهیم یه بار تارو شونه هام کوتاه کردم....که حموووم بعدش کلی کیفوووور شدم
.....
پس گردنی...خووو توهم بزن:)
پاسخ:
آخییی :-) منم همیشه موهام بلند بود. حمومای الانم یه حالی میده که نگو. بعد حموم هم میتونی بدویی دنبال کارات نه خشک کردن میخواد نه سشوار نه لازمه چیزی بهش بزنی. 
زدم :-D
  • وقایع نگار
  • اوه منم موهام موخُره شده ولی اصلا دلم نمیاد بزنم :|
    تا کمر آخه :)) سخته!... دیر بلند میشه واسه من. شاید واسه این اندازه شدنش چند سال وایسادم... بعدم که میگن نزن :)) جالب نمیشی :|
    پاسخ:
    موخوره خیلی بده دیر بجنبی میاد بالاتر موهای منم چون خیلی وقت بود نزده بودم خیلی موخوره شد حالم بهم میخورد دیگه. 
    والا نزن جالب نمیشی رو همیشه همه میگن! حالا من بهت میگم بزن فوقشم جالب نمیشی یه مدت جالب نباش ببین چجوریه :-D
    عزیززززززززززم. معلومه بامزه شدی :)) مبارکه.
    ان شاالله زود زود زود رشد میکنه و دوباره همون اندازه میشه :*
    پاسخ:
    ممنون گلم :-) 
    مرسی عزیزم 
    یاسی پنج صبح؟ :))) یاسی موهاتو زدی؟ چقدر خوب شدییییییی من کل صورتتو تصور کردم :))
    وااای من خیلیییی فکر کردم به این قضیه ولی اصصصلا شجاعتشو ندارم... الان که دیگه ایلا میگه بیشتر از سه سانت حق نداری از زیر موهات کوتاه کنی اون سه سانتم به خاطر موخوره اجازه داده :|
    پاسخ:
    آره کارمون تموم شد دیدیم ساعت پنجه! حالا یادم رفت بنویسم وسط کار آلما بیدار شده بود و ما دو تا موجود پر از خرده مو :-D نمیدونستیم چجوری بغلش کنیم دیگه با پستونک یه جوری سرگرمش کردیم تا من دوش بگیرم و بهش شیر بدم
    جالبه ها انگار همه خانمها یه بار بهش فکر کردن آخی همسر منم همش میگفت کوتاه نکن... داداشمم که میخواست بکشتم :-D خدا رو چه دیدی شاید یک روز ایلا هم موهای تو رو زد!
    الهیییی یاسیییییی خیلی باحال بود جا خوردم :-)

    ولی به اونایی که تا حالا امتحان نکردن بگم این کاری که کردی به اکثر خانم ها میاد و خوشگل میشن . ظرافت صورت خانم ها کنار  موی کم  بیشتر خودشو نشون میده .
    کار همسرت خیلی باحال بود  عجب مرد پایه ایه :-)


    جوابت رو هم خوندم مرسی. آخه طرف یه جوری حرف زده بود من به شک افتادم از اولش هم میدونستم داره شر و ور میگه.
    پاسخ:
    :-) 
    آره از تصور من که خیلی بهتر بود انقدرا هم ترس نداشت ;-)
    آره باحال بود اگر میرفتم آرایشگاه اینقد میزدم شاید حسم بد میشد ولی وفتی خودش زد و وسطش کلی شوخی مبکردیم و اینا خیلی بهتر بود چون که آدم بیشتر از هرکسی نگران واکنش همسرشه ولی وقتی خودش زده اوکیه دیگه ;-)

    خواهش میکنم آرهههه :-D منم از حرف کاااااملااااا علمیش تعجب کردم!!
    هوم.راست میگی.اما من ترسوام....عید بگذره بعدش میزنم
    پاسخ:
    آخیییی 
    ایشالا که خوب میشه. نشدم ناراحت نباش دوباره درمیاد :-) 
    من یه سری کوتاه کردم خیلی به خودم خندیدم :-D چاقتر هم بودم حس میکردم عین هایده شدم البته خیلی کوتاه نکرده بودما. فک کنم تا نزدیک شونه ام بود. آرایشگر خل هم برداشت همه رو از زیر سشوار کشید :)))))) واااای الان یادم اومد چقد خندیدم. یه مانتوی عبایی زرد هم تنم بود :-D مثل شیر شدم. ولی خوب بلند شد دوباره :-)
    اوه یاسی! چه شجاعتی جدا !!
    من اگر بودم دلم نمی اومد موهامو دور بریزم. مخصوصا که چقدر هم زیبا بوده و یکدست کوتاه شده :)

    مبارک باشه یاسی جانِ زیبا
    پاسخ:
    پس جدی جدی انگار شجاعت میخواد !!! 
    آخیییی.... همسرم برد ریخت تو سطل آشغال من اصلا ندیدم 
    ممنون دوست گلم :****
    واییییی نه یاسی
    من تصور هم نمیتونم بکنم موهامو اینقد کوتاه کنم.همیشه موهام بلنده
    خواهر من هم بچه کوچیک داره موهاشو کوتاه کرده ولی نه اینقد
    فک کنم الان ی خانواده کچل شده باشید
    همسرت هم چقد پایه س
    پاسخ:
    چراااااا 
    ی بار بزن عادت میکنی :-) منم از عنفوان کودکی ! تا الان موهام بلند بود تا حالا بیشتر از یک وجب کوتاه نکرده بودم البته به غیر از یکی دوبار تا نزدیکی شونه 
    آرهههه :-D
    وااای یاسی با عکس اول دردم اومد اما عکس دوم حس میکنم خیلی نمک شدی.
    منم سال 92 بود که موهای بلند و بور و فرمو طی یک حرکت انتحاری و بخاطر تنبیه خودم بعد از حدودا 10 سال کوتاه کوتاه کردم طوری که آرایشگره ده دقیقه داشت باهام حرف میزد که منصرفم کنه و میگف من کوتاه نمیکنم تا آخر حرف من عملی شد اما من موهامو بافتم و بافتشون رو دارم اوایل خیلی لذت میبردم اما بعد بخاطر ناراحتی برادرم یه حسرت عمیق و غیر قابل جبران موند روی دلم.
    بگذریم...
    ولی خیلی دلم خواست ببینمت آدم خیلی خنگول و نمک میشه البته مورد اول دور از جونت عزیزم :)
    الما رو ببوس.
    چقدر خوبید شما دونفر .هه همسرتم بعدش خودشو شبیه ات کرده اونم ساعت 5 صبح.آفرین برشما!!!!
    پاسخ:
    آخی... آره عکس اول غم داره! ولی دیگه من از اونهمه مو دل کندم :-)
    آخیییی عزیزم من اصلا به ذهنم نرسید نگهش دارم! 
    الهیییی :'( دیگه بهش فکر نکن ... تو که از آینده خبر نداشتی گلم...
    برات میفرستم عکسمو :)))) واقعا خنگول شدم :-D 
    آرههههه فقط مونده کله آلما اونم ماشین میکردیم مث هم میشدیم :)))
    سلام فکر کنم خیلی میاد بهتون 
    از همین عکس نصف و نیمه همچین استنباطی کردم
    پاسخ:
    سلام عزیزم
    متشکرم ^__^

    وای...موهاشووو...چه انتخاب سختی...یه لحظه باید دیوونه شی که از خیر اینهمه مو بگذری...حالا همون لحظه و اولین حموم رفتن خیلی هیجان انگیز و ذوق آوره اما خداکنه پشیمونی های بعدش نباشه...البته تجربه شخصی من اینو میگه....


    اما یاسی جون تبریک میگم که تونستی دل بکنی...همون یه لحظه دیوونگی رو میخاد...که بتونی تصمیم بگیری...راستش منم خیلی دلم میخاد یه بار موهامو از ته زنم...نه مث شما ...از ته تر...البته به اینخاطرکه موهام جون بگیرن..آخه خیلی کم شدن...و چن ماه پیش البته مدل گوگوشی کوتاشون کردم...اونم با ترس از پشیمونی اما خدارو شکر همه گفتن بهت میاد...و الانم اگه این مهمونیهای خاندان شوهر که به آدم امان نمیدن چن ماهی برا خودش باشه_نبود،حتمن کچل میکردم...به قول شما در میاد خب باز...اما باز عید دوتا عروسی دعوتیم و حکمن بهار هم مهمونیهای کذایی که اگه نریم محکومیم به آدم به دور بودن...شکلک دهن کجیییی
    پاسخ:
    آره یه لحظه دیوونگی میخواد :-D
    اولین حموم عالی بود فقط هرچی میشستم خرده موها تموم نمیشد! 
    اگر اهل رنگ کردن هم باشی بهترین کار اینه که یه بار اینجوری کوتاه کنی تا موهایی که در اثر رنگ شدن بد شدن برن
    آاااااخ از مهمونی اجباری :/ خداروشکر ما خیلی فامیل نداریم البته احتمالا اون وقت من همه رو میپیچیدم :-D مگر اینکه واقعا خوش بگذره
    چه باحال چه شجاع
    پاسخ:
    :-) 
    چقد دلم خواست .. :) من فعلا مجبورم دست به موهام نزنم ( خدا رو چه دیدی شاید عروس شدم ^_^ ) ولی منم دوست دارم حتما یه بار این طوری از ته بزنم :) مخصوصا که حالا که خیلی بلند شدن موهام واقعا خسته ام کردن .. :) البته من بعد عروس شدنم اگه خواستم کوتاه کنم میفروشم موهامو :P این همه شکنجه شدم برا بلند کردنش :P والا :P 

    سبکی و رهایی نوش جونتون :) 

    بوس برای آلما :-* :)
    پاسخ:
    ای واااایییی شما از این هوسا نکن ایشالا که به زودی عروس میشی ;-)
    موی بلند خیلی رسیدگی میخواد من این چن ماه که آلما بود، از حموم میومدم هپونطور خیس گوجه میکردم حتی نمیرسیدم گاهی شونه کنم.
    عزیزمی :***
    وای یاسی جونم واقعا شجاعی دختره آفرین یعنی واقعا کچل کردی هورا - منم بعد از زایمانم موهام بلند بودم کوتاهش کردم ولی راستش اصلا جرات کچل کردن نداشتم.
    پاسخ:
    همیشه بهش فکر میکردم اگر کچل کنم چی میشه :-D 
    حالا به همه توصیه میکنم !! حال میده 
    چه کار شجاعانه ای! و چه جالب که همسرت این کار رو کرده برات
    اصلا از واکنش منفی دوستان و آشناها به کار خودت شک نکن، اگه دلت میخواسته خیلی هم خوبه عزیزم
    دوباره درمیاد) چشمک(
    پاسخ:
    آره دیگه پایه شد اونم :)))
    والا موئه  دیگه دوباره درمیاد!!
    ;-)
    منم وقتی بچم دنیا اومد تا دوماه اول که نگه داشتم بعد دیدم همش رو اعصابه  موهام اول رفتم رنگ کردم بعد هم زدم الان دیگه 4 ساله نزدم .....
    ولی خوب بود سبک شدم کامل
    پاسخ:
    آخییییی حیف شد که رنگات :-) ولی واقعا آدم سبک میشه انگار همیشه ی پتو پشتم بود:-D 
    آخیییی 
    ایشالا که خوب میشه. نشدم ناراحت نباش دوباره درمیاد :-) 
    من یه سری کوتاه کردم خیلی به خودم خندیدم :-D چاقتر هم بودم حس میکردم عین هایده شدم البته خیلی کوتاه نکرده بودما. فک کنم تا نزدیک شونه ام بود. آرایشگر خل هم برداشت همه رو از زیر سشوار کشید :)))))) واااای الان یادم اومد چقد خندیدم. یه مانتوی عبایی زرد هم تنم بود :-D مثل شیر شدم. ولی خوب بلند شد دوباره :-)



    یعنی یه دو دوری قهقه زدم از توصیفت شیر:-D
    پاسخ:
    :))))))
    ولی هنوزم تا کچلی خیلی فاصله داری یاسی...من دلم میخاد از ته ته بزنم...و فقط نگران واکنش مادر شوهر و خاهرشوهر هستم...آیکون ناراحت
    پاسخ:
    بیخیال بابا 
    فوقش میگن زشت شدی یا میگن خیلی خلی! 

    نمیتونم تصور کنم اون با دستای خودش موهامو بزنه
    اخه یه طور جدی ای همیشه میگه ک کوتاه نکن!
    پاسخ:
    زندگی همیشه یه جور نیس خوب ;-)
    اوووه انقدر روزای خوش کنار هم داشته باشین که.... یه روزم واسه تنوع یهو دیدی زد به سرتون :-D الان زوده برا این حرفا
    اوهوم.
    وااای آخ جووون زودی بفرس ببینمت.
    نگو آلما رو عزیزدلم گناه داره بچه مون.ولی خیلی شانس آورده ها که نرفتین سراغش پدر و مادر:)
    پاسخ:
    :)))))
    دلم میخواست موهاشو ماشین کنم که زبر بشه ولی شنیدم صداش برای اعصاب بچه خوب نیس بیخیال شدم 
    یاسیی بهترین کار برای جلوگیری از اعتراض و غر غر همسر اینه که اینجور مسیولیتها رو بدی ب خودش
    .ایندفعه بلند شد میری کرنری میزنی اونوخ خیلی مااه میشه,البته الانشم خیلی خیلی جذاب شده بود,یاسی رو مخش برو بره ی آلبالویی هم بخره رنگشم بزن اونوخ اووووف,اوووف,چی میشی
    منم ب همسر میگم بریم رنگ مو بخریم تو لایت کن موهامو,دو رنگ بشه,از نت هم چن تا فرمولاسیون و روش دراوردم اونم که شییییر شده میگه حتما,ولی  خودم میگم بعد پشیمون میشم,میگم بعد سفیدی رنگ,الان حیفه,
    پاسخ:
    آرههههههه :)) کرنری چیه دیگه ؟؟:-D
    اگر روزگاری رنگ کردم حتمن یا بادمجونی یا آلبالویی میکنم. ولی فعلا که دوست ندارم رنگ کنم. اوووف اوووف خودت چی بشی ;-) ♥♥♥♥
    ایول خوب کاری میکنی :-D 
    اینجوری حساب نیست. از ته ماشین صفر میزدی.
    من کوچیک بودم یه بار برام صفرزدن😄
    پاسخ:
    وای دلم میخواست ولی دیگه همسرم تا همینجا رضایت داشت. گفتم اونجوری بزنم خندید گفت نه دیگه !!
    منممممم نی نی بودم :-)
  • نفر سیزدهم
  • واااااای چه احساس سبکی ای!!! :) مباااااارکه
    پاسخ:
    آاااره :-) ممنون گلم :*
    آبجی بزرگه با دیدن این عکس همچی کف سرم خنک شدو حال اومد واااای عجب موهاییییی
    پاسخ:
    :)))) انقدر حموم حال میده 
    اوووه یه زمانی دوبرابر این مو داشتم تازه الان نصف شده باور کن اغراق نمیکنم
    ابجی بزرگه موهاتون خیلییییی قشنگه مشکیه پر کلاغی وااای انقد دوس دارمم موهای آلمام به مامانش رفته .. میشه همه حرفامو اینجا بزنم ... وااای قربون پشت گردنت خالههههه ضعف کردم کههه وااای یه بوس خیلی اروم ازش..تازه بچم کجا داره کچل میشه .. موهاش بلنده پایین جم شده اینجوری حس میشه ... قربووون تو خالهههه جوونه خالههههه ... اها این اقایون چرا انقد علاقه به زدن موهای ما اونم با ماشین اصلاح دارن بابای منم وقتی صورتشو اصلاح میکنه همش میگه بیا موهاتو بزنم عمرا فک نمیکردم همچی کاری کنن میگفتم بیا بزن خوبه خیلی سمتش نرفتم جدی قرار بود بگیره بزنه هااااا من فک میکردم صرفا تهدیده عملی نمیشه
    پاسخ:
    ممنون گلم لطف داری عزیزکم 
    الهیییی ^__^

    :))) پس مواظب باش یهو دیدی حدی جدی ماشینو گرفت رو سرت :-D 
    نمیدونم شاید ی دلیل ناخودآگاهی داره! 
    وای یاسی شک شدم یعنی چی ولی منم یه بار کوتاه کردم اما نه اینقدر یه ذره که رشد میکنه اعصاب خورد کن میشه
    پاسخ:
    وااای فک کن برسه به اون مرحله که نمیدونم باید چه کارش کنم! چقدر به خود خنگم بخندم اون موقع! !
  • مامان محمدامین
  • وای عزیزممممممممم چه همسر پایه ای.قبل از دانشگاه رفتنم موهام پر پشت وخیلی بلند بود هروقت به مامانم میگفتم کوتاه کنم دندونش به خرخره ام کار می کرد تااینکه بعد ثبت نام دانشگاه و خوابگاهی شدن در یک حرکت انتحاری خودش از بیخ زدشون تا راحت بشم.وای که چقدر با نمک شده بودم.برای عروسیم گذاشتم بلند شدند کمی.بعد از عروسی دیگه تنبلیم اومد رفتم عین قبل کوتاه کردم.همسرم هروقت میرم ارایشگاه وکوپ میزنم میگه :عین کرکه شدی."به ضم ک اولوکسر راوفتح ک دوم
    "خیلی هم باحال میشم.فکر کنم الان هرسه تون کچل شده باشید.فکرکن چقدر کچلی در اقتصاد خانواده تا ثیر گذاره.
    ۱_مدیریت زمان درحمام کردن
    ۲_کمتر مصرف کردن شامپو
    ۳_کمتر اب مصرف کردن
    ۴_عدم نیاز به سشوار کشیدن ودرنتیجه صرفه جویی در مصرف برق
    خلاصه اینم یک نمودی از اقتصاد مقاومتیه دیگه خوشگل خانم
    پاسخ:
    ای جانم :-) مامانا معمولا دوست ندارن دخترشون موهاشو بزنه :-) 
    این اصطلاح همسرت به چه زبونیه معنیش چیه؟؟؟

    :-D اقتصاد مقاومتی :)))))
    ولی جدی حموم کزدن خیلی خوب شده :-)
    الان من فقط میخوام بدونم با کدوم شماره زدی موهاتو ؟؟؟  عروسی داداشم در پیشه احتمالا سال بعد عروسی خواهرم هم هفته پیش بود  یعنی تا بعد عروسی داداشم همینجوری هوس زدن موهامو از ته در من باقی می مونه ؟؟؟؟
    پاسخ:
    شمارشو نمیدونم والا! روی ماشین اصلاح شونه داره تو عکس معلومه با اون شونهه زدیم. حالا شایدم شماره داره من نمیدونم :))
    آخییییی مبارکه به سلامتی ایشالا :-) خوب بزن موهاتو اینم ی مدلیه بعد با اعتماد به نفس بگو برا عروسی زدم :-D
    منم کچل کردم یه بار. در امتداد یک دعوای شدید با همسرم. 
    یک عمر دلم میخواست این خواسته ی دلم رو عملی کنم. ملاحظات خانوادگی دستمو بسته بود.
    دعوامون شد با همسر گرامی. بعد میدونستم عاشق موهای بلندمه.
    با بدجنسی خودم با قیچی از ته کوتاهشون کردم.
    شوکه شده بود.
    انگبزه ی کچلی من اصلا خوب نبود.
    اما نتیجه برای خودم خیلیییییی عاااااالی بود.
    راستش اگر بخوام نیمه مثبت لیان رو ببینم باید بگم اگه دعامون نمیشد هرگززز شاید به خواسته دلم نمیررسیدم!


    پاسخ:
    آاااااخیییی :/
    ایشالا که همیشه با دل خوش موهاتو کوتاه کنی :-) 
    برای کسایی مثل ماها که همیشه موهامون بلند بوده یکن غم انگیزه خوب :-)
    اما بعدش عادت میکنیم و حتی لذت میبریم :-)
    سلام یاسی تری یاسی...نمیدونی چه اندازه کامنت مهربونت حالمو خوب کرد...
     اینکه یکی بین گرفتاری ها و دوندگی هاش ،تو این ماه آخر سال ،اونم با یه دختر کوچولو بیاد و حال تو رو بپرسه یعنی یه حال بی نظیر ^_^ 
    من خوبم عزیزم،با کامنت تو بهترترترترتر شدم:)) 
    حسابی شلوغیا،این بدو بدوهای آخر سال دوبرابر شده با دخترت:) ببوسش از طرفم^_^ 
    خودت چطوری؟ سرت حسابی داره لذت میبره از خنکای اسفند بدون گیسای مزاحما:)))
    خیییییییییلی دلم تنگت بود ،ایشالا وقت کنی و بیای بنویسی و ماهم حالی عوض کنیم:)
    کلی بوس برای خودت و دخترک:************
    پاسخ:
    ای جانم عزیزدلم :****
    عزیزم چقدر بانمک که تازه الان به این قضیه فکر کردم که الان ماه آخره و... من فعلا دوندگیام فقط تو کارای خانم خلاصه شده!
    ممنون گلم خوبم :)‌ خوب خوب 
    بوس برای دخترک گل‌گلی دوست‌داشتنی :*****
  • محبوب حبیب
  • سلاااام بر یاسی با تم جدید :))
    اولش که دیدم اونهمه موی خوشگل داشتی حیفم اومد. بعدش دیدم چقدر موی کوتاهی که از همین تصویر نصفه پیداست بهت میاد گفتم خوب پس :) اکشال نداره. تازه مبارکت هم باشه. اساسی فرق کردی. 
    منم از همین الان کوتاه کردم موهام رو. البته قبلش هم خیلی بلند نبود تا کمی زیر شونه. الانم خیلی کوتاه نشده، یه چهار پنج سانتی هستن. خیلی راحت ترم الان. چون بعد تولد می ترسیدم نشه راحت بچه رو پیش کسی بزارم برم آرایشگاه الان رفتم خیال خودم رو راحت کردم. 
    حبیب هم که مخالف کوتاهی بود الان میگه کوتاهم خوبه هاااا. :دی
    چون موی سفید هم زیاد دارم (از محبوب حرص بخور غیر از این انتظار نمیره) رفتم رنگ هم کردم :) 
    پاسخ:
    سلام عزیزم :)
    ای جانم ممنون :**
    چه خوبه بهش فکر کرده بودی! من اصلا تصور نمیکردم بعد از تولد نی‌نی با موی بلند اذیتم و بهتره حداقل یکمی کوتاه کنم یا اصلا پیش کی بزارم برم آرایشگاه؟ بعدم به فرض که گذاشتی شیرش چی میشه؟! ینی کلا تصوری نداشتم دیگه!

    ای جانم فدا سرت موی هممون بالخره سفید میشه!

  • Alone in the silent
  • وای چقد کوتاه شد؟؟؟؟؟!!!!!!!! 
    من ک ی بار ت عمرم اینکارو کردم ب غلط کردن افتادم ولی فک کنم ب تو بیاد از این ی کم معلومه
    پاسخ:
    آاااره زدم ترکوندم!
    آخی چراااا 
    بهت نمیومده لابد. ولی خوبیش اینه که دوباره بلند میشه دیگه ;-)
  • Alone in the silent
  • اره الان تا کمرمه انقد کیف میکنم وقتی ب کمرم میخوره اصن حال میکنم ت خونه همیشه ک بیکارم میرم جلو اینه موهامو مدل میدم یا میبافم یا همه رو ی طرف میریزم اصن باهاشون عشق میکنم خیلی خوبه
    پاسخ:
    آااره دیگه باید وقت داشته باشی به موی بلند برسی
    من این آخرا دیگه خیس خیس فقط جمعش میکردم :-)
    سلام یاسی جون خوب ایشالا که بهت می آد راستی سرت سفید شد با شماره چند زدی به نظر من چند باری با ماشین بزن  تا پر پشت بشه  من خودم موهام تا زیر گوش هامه هستش تو که زدی باصفر می زدی بهتر نبود  به نظر من تا بلند نشده با صفر بزن بره دیگه فرصتش پیدا نمی کنی من خودم با دیدن اون عکسها دلم می خواد موهامو از ته بزنم .  به نظر شما مو هامو با ماشین 2یا 4بزنم خراب میشه فدای موهات  ممنون
    پاسخ:
    سلام عزیزم آره بد نشد :) نه سفید نشد با همون شونه‌های روی ماشین اصلاح زدم 
    :))) آره باید حسابی کچل میکردم ولی خب دیگه گذشت :)
    تو بزن بترکون :))) به نظرم از ته ته بزن خیلی حال میده !!!
    فدای محبتت 
    :****
    سلام عزیزم خوبی من خیلی دلم میخواد  موهامو از ته بزنم ولی از عواقبش می ترسم  واز صحبت های دیگران چی کار کنم  ممنون از دلگرمی هات همیشه شاد وسلامت باشی
    پاسخ:
    بزن بره بابا مگه چن سال زندگی میکنی که واسه حرف دیگران اون کاری که میخوای نکنی.
    بعدم مو یه چیزی هست که بالاخره دیر یا زود بلند میشه تا ابد که کچل نمیمونی !!
    فدات عزیزم‌:**
    سلام عزیزم ممنون از راهنمایی هات  به نظرت با ماشین چند بزنم یعنی ماشین چند سفید سفید  میکنه دوم اینکه می خوام  بدونم تو خونه میشه  این کار رو تنهایی کرد   آخه نمی خوام تو آرایشگاه  این کار روبکنم ممنون از شما
    پاسخ:
    مطمئن نیستم ولی فکر میکنم صفر سفید میکنه. تنهایی فکر کنم سخته تو خونه از کسی کمک بگیر 
    قربونت عزیزم
    یادم رفت بگم سلام :)
    خوب بودب بازم بزارید
    پاسخ:
    ممنون :)
    سلام یاسی خانم امیدوارم حالت خوب باشه می خواستم بدونم بازم قصد دارید مو هانو نو ماشین کنید . موهای من بلند  است   راستی شما که داشتید موهاتو می زدید چرا از ته صفر نزدید . راستی شما هم  موهای همسرتون را زدید تا حالا با ماشین مو زده بوده اید . من که دوست دارم شما موهای من رو روزی ده بار با ماشین وتیغ بزنید   من حمید 21ساله هستم ممنون از شما
    پاسخ:
    هاها 
    این مدلیشو ندیده بودم دیگه!!

    سلام یاسی جون. مبارکه . کچلی بهت میاد. موهاتم خیلی خوشگله. الان بعد از 6 ماه چه شکلی شدی؟ برنامه بعدیت برای موهات چیه؟ ممنون . بای

     

    پاسخ:
    سلام عزیزم ممنون 
    الان تو یه مرحله‌ای که به هیچ صراطی مستقیم نیست :))
    میزارم بلند شه
    خیلی باهاله مگه نه ؟ از خودت عکس بزار تا ببینیمت. با تشکر.
    پاسخ:
    آره خوبه.
    من از خودم عکس نمیزارم تو‌وبلاگ  عزیزم

    سلام یاسی جون خوبی چرا دوباره کوتاه نمی کنی من  دلم می خواد اما نمی تونم به نظرت با ماشین بزنم خراب میشه شونه چند برای مدل خیلی کوتاهی مناسبه 

    همیشه با شادی وخنده

    پاسخ:
    سلام 
    دیگه میخوام‌ بزارم بلند شه :)
    نمیدونم عزیزم من وارد نیستم تو‌این  چیزا

    سلام یاسی

    واقعا می خوای بلند کنی؟ الان بهترین موقعیت که تا میتونی کوتاه نگه داری و لذت ببری.

    مگه ما از موی بلند چی دیدیم. تو هم به نظر من بلند نکن همین امروز به شوهرت بگو با صفر برات بزنه بعد کف ریش بماله به سرت و کاملا برات بتراشه . اون وقت دست بزن به سرت ببین چه باهال میشه. نظرت رو بگو. با تشکر

    پاسخ:
    سلام 
    :))) عزیزم خسته شدم از موی کوتاه دلم برای موهای بلند تنگ شذه
    سلام من خیلی عاشق کچل کردنم 
    پاسخ:
    باشه
    سلام من خیلی عاشق کچل کردنم بزنگ بحرفیم 
    09195923840
    پاسخ:
    :)))))))))) عجبببب
    سلام یاسی. دوباره نمیخوای بزنی ؟ این دفعه کوتاه تر از دفعه قبل
    پاسخ:
    سلام نه بابا خسته شدم
    یاسی جون میشه یه شماره بذاری تا با هم درموردش مشورت کنیم منم خیلی دوست دارم. ممنونم
    پاسخ:
    نه‌ متاسفانه عزیزم :***
    موی کوتاه خوبه اما وقتی میفته به بلند شدن خیلی بده اون مرحله ای که نمیشه با کش بست همون مرحله پشت مو .
    من دو سال پیش کوتاه کردم البته نه به اندازه شما ،الان دیگه بلند شده 
    پاسخ:
    آره دقیقا
    سلام عشقم با شماره چند موهاتو زدی 
    پاسخ:
    والا یادم نیس