یاسی‌ترین

https://t.me/Yasitariin

یاسی‌ترین

https://t.me/Yasitariin

یاسی‌ترین

هرگز ندیده بودم چشم تو را چنین در خون و اشک غوطه‌ور، ای مامِ رنج‌ها! ای میهنی که در تو به خواری مثل اسیر جنگی یک عمر زیستیم. زین گونه زیستیم و به هق‌هق گریستیم.

به امید آزادی

بایگانی
آخرین مطالب

آمدید نبودم!!

يكشنبه, ۲۵ بهمن ۱۳۹۴، ۰۵:۰۲ ب.ظ

باسلام :))

من و آلما آمدیم تهران منزل پدر. از اینرو این خانه تا اوایل هفته آینده سوت و کور است.

با حرف‌هایی تازه و شرح دیوانگی‌هایی دلچسب برخواهیم گشت :))

سه‌شنبه شب گذشته زد به سرمان و حرکاتی زدیم... هفته آینده، با پستی مصور عرض خواهم کرد.

ارادتمند

یاسی‌ترین

  • یاسی ترین

نظرات (۱۵)

  • میثم یوسفی
  • چه کوتاه :|

    خوشحال میشم وبم رو دنبال کنید
    پاسخ:
    :)
    حال میده عین ی روانی دونه دونه لینکدونی رو برم لو بدم.
    کلا من کرم دارم 
    پاسخ:
    :))))))) عاشقتم
    روانی!
    عزیزم حسابی از حضورت مامانت استفاده کن و استراحت کن بهتون خوش بگذره .
    پاسخ:
    ممنون عزیزم :٭٭٭٭
    وای یاسی کل حس خوب داره فکر اینکه به یاسی و آلما گلی کلییییییییییییی نزدیک تر هستم این روزا:)) ^_^
    پاسخ:
    ای جانم عزیزمممم 
    تشریف بیارید نزدیکی‌های کوه در خدمتتون هستیم :))

    منتظریییم :)
    پاسخ:
    بله بله زود میایم :)
    چه خوب...
    پاسخ:
    :)
    :٭٭
    عزیزم خیلی خوش بگذره وبه سلامت برین وبرگردین
    چه وعده ی دلنشینی .. عاشق نوشته های مصور هستم :-*
    پاسخ:
    قربونت برم :٭٭
    :))
    ای به قربون الما و مامانش
    پس به ما نزدیکین که
    باید نفسارو عمیق بکشیم :*****
    پاسخ:
    خدانکنه عزیزم 
    الهیییی بفرمایین در خدمتتون باشیم ^____^
  • آقای سر به هوا ...
  • درود :))
    پاسخ:
    به‌به سرباز وطن :)
    درودبر تو
    خوش بگذره.سفر به سلامت
    پاسخ:
    فدات عزیزم
    یاسییییییییی
    بخدا قسم که خدارو خوش نمیاد اینجوری دل ما رو آب میکنی، خب حالا ما چجوری تا اول هفته صبر کنیم، حداقل نگو از قبل.
    آلمای قشنگم چطوره؟ من قربون کله گردالو و ماه گرفتگی ماهش برم.
    پاسخ:
    آخییی خودم خیلی هیجان‌زده شدم شاید چیز مهمی نباشه.
    ای جانمممم خوبه جوجویی خانمم :)
    دهع! من تا حالا فکر میکردم شما همینجایین!!
    پاسخ:
    :)
    ما در رفتو آمدیم! بچه جاده‌ایم!
    خونه خودم تهران نیس.  منزل پدر تهرانه
    زودی با خبرها و عکس های خوب برگرد! بوووووس
    پاسخ:
      عزیزم ;-) :-* 
  • اکاایران شوت
  • http://www.akairan.com/koodak/tarbiat1/lalayi.html
    پاسخ:
    :)
    متشکرم 
    یاسی جونم دوتا بووس براتون سپردم دست باد
    کافیه پنجره رو باز کنی :)
    پاسخ:
    ای جانم عزیزدلم :********
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">