یاسی‌ترین

https://t.me/Yasitariin

یاسی‌ترین

https://t.me/Yasitariin

یاسی‌ترین

هرگز ندیده بودم چشم تو را چنین در خون و اشک غوطه‌ور، ای مامِ رنج‌ها! ای میهنی که در تو به خواری مثل اسیر جنگی یک عمر زیستیم. زین گونه زیستیم و به هق‌هق گریستیم.

به امید آزادی

بایگانی
آخرین مطالب

پنج شنبه پنجم آذر ساعت پنج صبح

شنبه, ۷ آذر ۱۳۹۴، ۱۱:۴۲ ق.ظ
ماه شب چهاردهم ما تابید...
سه شنبه شب دردهای کمی داشتم. تا صبح خوابم نبرد. چهارشنبه صبح با درد رفتم بیمارستان و بالاخره بعد از دو روز تحمل انواع و اقسام دردهای وحشتناک پنج صبح روز پنج شنبه زیباترین جوجویی دنیا را در آغوشم گذاشتند. فراموشم نمیشود لحظه ای که اولین نفس هایش را میکشید...
دو روز به خاطر هموگلوبین به شدت پایینم بستری شدیم.  دیروز آمدیم خانه.
متاسفانه فعلا از شیر خبری نیست. من هم به شدت ضعیف و ناتوانم و به خاطر بخیه ها و کم خونی شدیدم. حتی نمیتوانم راه بروم یا بنشینم. دیشب جوجه کوچکم از شدت گرسنگی و گریه بستری شد. دکتر برایش شیر خشک تجویز کرده تا شیرم بیاید.
دیشب همه بیمارستان بودند و من خانه....
امروز هم همینطور...
به همین خاطر فرصتی شد تا به یاسی ترین سری بزنم و خبر خوش آمدنش را بگویم.
به امید خدا تا چند ساعت دیگر به آغوشم برمیگردد. هرچند با اولین گریه هایش میگریستم اما حالا نگرانش نیستم. میدانم این چیزها برای همه طبیعیست. هر نوزادی میتواند دچار مشکلاتی شود. شکر خدا که مشکل خاصی ندارد 
دختر کوچولوی مامان، صبورترین و خوش خلق ترین فرشته دنیاست. اگر گرسنه نباشد گریه هم نمیکند. دلم برایش تنگ شده. دلم پر میزند برای چشمهای معصومش.
حال روحی نسبتا متعادل الانم را مدیون همسرم هستم که نمیدانم چطور از حمایتش بنویسم. .. 
نمیدانم چگونه ممنونش باشم...
در اولین فرصت پستی خواهم نوشت و دوست دارم همه چیز را تعریف کنم.
ممنون از محبتهای همه دوستانم
از حالا شرمنده میدانم کامتتها را دیر جواب خواهم داد!

  • یاسی ترین

نظرات (۷۹)

وای تبریک یاسی جونمممم...عزیز دلم نمیدونی چقد واست خوشحالم ایشالا قدمش خیر و با برکت باشه.... وای انگار یکی از خواهرام زایمان کرده انقد که ذوق زده ام...
البته خیلی ناراحت شدم که زیاد درد کشیدی و بستری شدی و الما هم رفته بیمارستان اما به قول خودت اینا همه اش ممکنه پیش بیاد و من خودمو واسه خیلی بدتر از اینا هم اماده کردم.بالاخره هیچ گنجی بدون رنج بدست نمیاد.
حسابی مواظب خودت باش و قول بده به طور مفصل برامون از زایمانت بنویسی با تمام جزییات و تجربه هات...
چشم انتظارتیم مامان مهریون
پاسخ:
سلام مامان خانومی :-)
ممنون خواهر گلم :*******
الهی همه مامانای منتظر زود زود نی نی ها رو تو بغل بگیرن.
ممنون گلم. آزه واقعا ^__^ گنجه... باید بغل کنی تا حسمو بفهمی. .. ایشالا
خیلی دیدن گریه و رنج نوزاد دردناکه. اما مجبور شدم بپذیرم و گفتم خدایا شکرت که مریضی و مشکل خاصی نداره
چشممم حتمن گلم
  • ستاره درخشان
  • سلام،روزی چند بار چکت میکردم ،جوجوییت خیلی خوش اومده به این دنیا.امیدوارم حالت خوب باشه.
    پاسخ:
    سلام عزیزم 
    ای جانم ♥ 
    ممنون عزیزدلم :* * *
  • نسترن قدیم
  • و این بار لبخند با چشمهای پر شده از اشک شوق .. :) 

    هزار بار مبارک .. :) 

    دعا برای سلامتی هر دوتون .. :) و حتی هر سه تایی تون .. :) 
    پاسخ:
    جانم :-) 
    ♥♥♥♥

    قربونت برم ممنون
    وای یاسی جانم، این چند روز ننوشتی گفتم احتمالا مامان شدی.
    مبارکت باشه دختر مهربون :) ان شالله زودتر سرپا شی و از داشتن دخترت هم لذت ببری.
    خیلی خیلی تبریک :*
    پاسخ:
    آخی :-)
    ممنون گلم ♥ :* 
    فداتشم
  • از جنس باد
  • سلام عزیزم
    بسیار بسیار قدمش مبارک باشه
    یاسی من خیلی وقتا برای تو و دخترت دعا کردم ...منو دعا کن عزیزم
    ان شالله همیشه سلامت و شاد باشی
    حتما از اون روز بنویس...از حمایت همسرت بنویس
    پاسخ:
    سلام عزیزم 
    ممنون دوست گلم
    ای جانم ♥ چشم 
    حتمن :*
    خدایا شکرت
    حیف وسط راهروی دانشگاه فقط میتونم بغض کنم و جای گریه کردن نیست!
    مبارک باشه قدمش عزیییییزدلم
    شکرخدا و ان شاالله به زودی زود رو به راه بشی مامان یاسی مهربون
    الهی زیباترین روزهارو ببینی برای نازدونه ت. همیشه شاد باشه الهی
    پاسخ:
    آخییییی :)
    ممنون دلای گلم :**
    فداتشم :*
    اااای جووووونم عزیزدلم... قدم نو رسیده مبارک باشه خانومی. ان شاله خدا واست حفظش کنه...
    خانوم گل مادر شدنت مبارک... وااای منم لحظه اول که وانیا رو دیدم گریه کردم... اشک شوق...
    پاسخ:
    ممنون :) مرسی دوست خوبم 
    ممنون :**** الهییییییی
    بغض شادی...
    عجیب است.. مگر میشود برای شادی کسی که تا به حال او را ندیده ای بغض کرد..
    خوشحالم و آرزو میکنم قدم های کوچک فرشته گونش زندگیتان را سرشار از سفیدی کند..
    مبارک است مامان یاسی..O:-)
    پاسخ:
    ای جانم :) 
    عزیزدلمممممممم ممنون دوست گلم :*******
    من همیشه تا اینجا رو میخونم، یه لبخند ناخوداگاه با خودم دارم. این یکی خاص تره؛
    :)
    پاسخ:
    آخیییی :)
    یاسی‌ جان مبارک باشه اومدن دختر نازتون :) انشالا زود سرحال میشین و از داشتن جوجویی‌تون بیشتر لذت میبرین 3>

    پاسخ:
    ممنون عزیزم :)
    مرسی دوست من :**
    واییییییییییییییی یاسی...... مبارکه ، قدم اش پر از خیر و برکت باشه براتون عزیزم
    پاسخ:
    ممنون عزیزم مرسی :)
    :**
    سلاممممم
    قدم نو رسیده مبارک
    از کسی شنیدم که زنی که اولین فرزندش دختر است یعنی برای شوهر خوش قدم است .فکر کنم حدیثه
    خیلی تبریک.مامان یاسی مواظب خودت باش .
    پاسخ:
    سلام عزیزم
    ممنون 
    چه خوب :)
    قربونت ممنون گلم
    وااااااای خدایا شکر
    اشکمو دراوردی یاسی, اون هم سر کار, فکرکن!!!!!
    الحمدالله رب العالمین
    انقدر خوشحالمو تندتند میخوام خداروشکر کنم که انگار جای تو ام:-)
    الحمدالله بابت حمایت های اون تازه پدر مهربون, الحمدالله بخاطر سلامتی دخترگلت و حال خوب خودت, شک ندارم از دعای مهربانترین عالمه, خییییییلی شدید و عمیق منتظر همه ی جزییاتی که میخای بگی هستم, مثل بقیه
    خیییییلی زیاد مواظب خودتون باشید یاسی عزیزم
    پاسخ:
    ای جانم :)
    آخیییییی :)
    واقعا... آره منم حس میکنم نظر لطفشو
    عزیزی
    مبارکههههههههه
    ایشالا قدمش براتون پر از خیر و برکت باشه
    :****
    پاسخ:
    ممنون عزیزم 
    فداتشم :*******
    تبریییییییییییییییییییییییییک

    ایشالا قدمش پر از برکت باشه... البته ک خانوم کوچولو از تو دلتم برکت پراکنی میکرد :****

    خیلی شاد شدم...

    بووووووووووووووس برا مادر و دختر

    پاسخ:
    ممنون عزیزم
    مرسی گلم آرهههههه نی نی :)
    :******
    یاسی... دست هام جلو دهنم بود و چشام از حیرت گشاد وای یاسی قلبم اینقدر محکم تپید که شکه شدم! وقتی نیومدی فکرشم نمیکردی فرشته اومده یاسی یاسی یاسی ... به گریه افتادمم... وای یاسی مبارک باشه..انشالله عاقبت بخیر و خوشبخت... نیدونم چی بنویسم..سلام منو به جوجویی برسون 
    پاسخ:
    الهییییی :)) دیدی بالاخره غافلگیرمون کرد این جوجه :)
    ای جانم 
    فداتشم 
    عزیزم یاسی جونم خیلی مبارکت باشه گلم حسابی غافلگیر شدیم هزار هزار بار مبارک امیدوارم که به زودی دختر گلت مرخص شه و در کنارت باشه. مواظب خودتون باشید. خدا رو شکر که همسرت اینقدر خوب تو این شرایط در کنارت بوده آخه آقایون خودشون بیشتر دچار استرس می شن.
    پاسخ:
    ممنون عزیزدل :*
    فداتشم 
    آره شکر خدا :)
    یاسی خانم سلام:)
    خیلی خیلی خیلیییی مبارک باشه قدم دخترتون:) ان شاءالله سالیان سال سایه ی شما و پدرش بالای سرش باشه و زندگیش با کلی اتفاقای خوب گره بخوره و اصن اووووف:) 
    راستش من خاموش میخوندم وبتونو،از همون موقع ک توی بلاگفا مینوشتید،از اولین پستتون، خیلی جذابه قلمتون، ازتون خیلی چیزا یاد گرفتم شاید باورتون نشه ولی وقتی خسته میشدم از درس و زندگی وبتونو ک میخوندم خعلی حال میکردم با روحیه بالاتون، ب اینکه انقدر قشنگ زندگیتونو ساختید، واقعا تحسینتون میکنم بخاطره صبوری که داشتید و دارید. این روزهای آخر بارداریتون منم خیلی انتظار کشیدم، واسه اومدن نی نی جانتون،منتظر پستی بودم ک این خبرو بدین، خیلی خوشحالم براتون، امیدوارم خدا نگاه مهربونشو هیچ وقت از روی خانوادتون بر نداره^_^ 
    پاسخ:
    سلام عزیزم 
    ممنون دوست من
    فداتشم مرسی گلم 
    لطف داری عزیزم آخییی چه حس خوبی دارم :)
    جانممم مرسی 
    خوشحال شدم کامنت گذاشتی :**
    وای عزیزم...شکره خدا.قدم ه نورسیده مبارک باشه.چقدر  همه چیز خوبه
    پاسخ:
    ممنون دوست گلم :*********
    وای! من شکه ام! 
    پاسخ:
    عزیزم :*********
  • Alone in the silent
  • وایییی یاسی تبریک تبریک عزیزم ایشالله هردوتون سالم و سلامت باشین 
    خیلی منتظر بودم این پستو بخونم خیلی خیلی خوشحال بهترین ارزو هارو دارم براتون
    پاسخ:
    ممنون دوست خوب من :)
    فداتم :*)

    سلام یاسی جان.

    وقتی اینجا را پیداکردم من هم مدتی بود باردار شده بودم.فرشته کوچولوی تو نزدیک به دوازده هفته از مال من بزرگتره.الان که پستت  رو خونذم نمی دونم چرا اینقد اشک از چشام جاری شدو هنوزم خشک نشده.

    الهیییییییییی

    اومدن فرشته نازنینت مبارک.خوشحالم که قوی هستی .انشالله همه این مشکلات کوچولو حل بشن.خداروشکر نی نی سالمه

    پاسخ:
    سلام عزیزم خوشحالم از آشناییت 
    ای جونممممم بوس واسه نی نی گلت 
    ای جان...
    ممنونم 
    هزاران بار تبریک مامان یاسی.ان شاالله به ناز پدر و مادر بزرگ بشه.
    پاسخ:
    ممنون گلم :**
    ای جااااانم.مبارررررکه.
    نگران نباش اکثر بچه هایی که  الان دنیا میان یه چند روز بستری میشن، به علل مختلف.خود من که ریقو به تمام معنا بودم،مامانمم شیر نداشت.حله غصه نخوریا.
    یاسی این روزا حواست به رابطه با همسر باشه.خیلی از زنا تو این دوره دور میشن از همسرشون.
    پاسخ:
    ممنون عزیزم :*
    :))) الهی!

    واقعا...
    وااای خدایا شکرت
    مبارکت باشه
    خیلی خوشحال شدم و منتظرت بودم مامان یاسی
    پاسخ:
    :))
    ممنون عزیزدلم :)
    :**
    عه قبول نیست  من نگفته بودم برام چه دعایی کنی 
    مبارکتون باشه عزیزم. انشا... زودی میارنش خونه تو بغلت .
    واااای من همش سعی میکنم لحظه تولدش رو تصور کنم بعد خودمو میذارم تو اون لحظه که یه آدم از وجود خودم به دنیا میاد . الان مامان شدی یه آدم کوچولوی زنده ازت به دنیا اومده :-) احساس الانت با اون موقع که  آلما هنوز تو دلت بود چه فرقی کرده؟
    یاسی بخیه و درد :( الهیییی آجی خوجلم ضعیف شده :(
     

    پاسخ:
    ای جانممممم ما دعامونو کردیم دیگه خدا خودش در جریانه :)))))))))
    ممنون مریم جانمممم
    خیلی حس خاصیه خیلی...
    امیدوارم بتونم خوب براتون توضیح بدم  :)
    مریم :((((( خیلی سخت بود... اما شکر 
    الهی شکر قدم فرشته کوچولو مبارک باشه
    پاسخ:
    ممنون عزیزم :)
  • ღ یــــاس ღ
  • سلام مامان یاسى عزیز.

    قدم دختر گلت خیلى خیلى مبارک و پرخیر و برکت باشه ان شاءالله.

    بهترین لحظه ها رو در کنار هم تجربه کنید :-)

    پاسخ:
    سلام گلم ممنون عزیزم :*
    قربونت :)
    واییییی
    مبارکهههههههههههه
    اتفاقا میخواستم حالتو بپرسم و حدس میزدم رفته باشی بیمارستاااان
    عزیزمممم قلب قلب قلب قلب
    پاسخ:
    ای جونمممم مرسی خاله عسل :***
    وااااای عزیزم مبارک باشه.. 
    الهی شکر.. 
    خیلی خوشحال شدم یاسی جون.. روی ماهشو ببوس.. 
    پاسخ:
    ممنون گلمممم
    ایشالا خودتم به سلامتی فارغ میشی :*******
    مبارکت باشه یاسی عزیز

    پاسخ:
    عزیزمی ممنون :*
    به به یاسی جون عزیزم تبریک می گم
    خیلی خوشحال شدم امیدوارم زیر سایه پدر و مادر بزرگ شه
    یه چند مدتی هست اینترنت ندارم کم میام وبلاگ خونی حالا با این خبر خوش شارژ شدم
    سرزنده باشی گلم
    پاسخ:
    ممنون دوست گلم 
    فدات شم 
    ای جانم :******

    وای عزیزم مبارک باشه بسلامتی

    شک کردم چن روزی نبودی اومده باشه

    چراغ خونت همیشه روشن دلت شاد و سرت سلامت

    بالاخره طبیعی نشد پس؟؟؟

    عکسشو بزار برامون

    پاسخ:
    ممنون عزیزمممم
    فداتشم 
    چرا طبیعی شدم... 
    :)

    راستی برای هموگلوبین پایین

    اب هویج لبو و انار را با هم در ابمیوه گیری بگیر و روزی سه لیوان بخور معجزس

    برای شیرتم مایعات بخور میاد ماساژ بده سینه تو

    پاسخ:
    مرسی گلم از راهنماییت :*****

  • محبوب حبیب
  • سلام یاسی جون
    آخی. قدمش مبارک باشه. 
    ان شاء الله تو هم زودتر سرپا بشی عزیزم. بی صبرانه منتظرم بنویسی :)
    پاسخ:
    سلام محبوب جانم ممنون ایشالا تو هم به سلامتی فارغ شی خبر شیرینشو بهمون بدی 
    :*
    وااااااااااای یاسی عزیزم تبریک میگم .. خیلی خیلی خوشحال شدم انگاری که خواهر زاده ام بدنیا اومده .. خاله فدای اون لپ گلیا و چشای نازش بشه :** <3
    پاسخ:
    ای جونممممممم :)
    مرسی گلم :*******
    مبارکههههههههههههههه مبارکه مامان یاسی
    قدمش براتون پر از خیر و برکت و سلامتی باشه
    خیلی مراقب خودت و جوجویی باش و بسیار منو دعا کن یاسی
    به فکر کامنتا نباش عزیزم الان همه شرایطتو میدونن.
    پاسخ:
    ممنون عزیزم 
    مرسی مینو جونم :*******
    حتمن گلم 
    :)
    عزیزمممم قدم نورسیده مبارک! :***
    پاسخ:
    ای جانم چقدررررررررر دلم برات تنگ بود دختر!
    ممنون :*******
    واییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییی
    مبارک باشه عزیزم
    الهی زار ساله شه و همه این زمان سالم باشه و خوشبخت

    امیدوارم زودتر حالت خوبه شه و لذت ببری از زندگی 3 نفره ات
    پاسخ:
    ممنون عزیزمممم
    ممنون گلم :)
    :******
  • مریم بانو
  • وااای مبارکت باسه تجربه شیربن ترین حس دنیا الهی که قدمش پر از خیر و برکت باشه براتون
    نیومدن صبر یه چیز طبیعیه اصلا نگران نباش منم تا چند روز اول اینجوری بودم به مرور هر چی بچه بیشتر میک بزنه شیرت هم بیشتر میشه
    پاسخ:
    ممنون گلم 
    واقعا...
    آره درست شد عزیزم :*****
    یاسی,این ریتم پنجها و اسمش.
    یاسی اونقدر خوشحال بودم اونروز میگفتم کاش با خواننده های وبلاگت بیشتر آشنا بودم باهم خوشحالیمون رو تقسیم میکردیم,به ذهنم اومد قبل خودت برم بدوستهات بگم ولی ترسیدم لجت دربیاد:-D
    ...
    عزیز دل ...باز هم تبریک میگم بهت و برای جمع سه نفره تون آرامش آرزو میکنم.
    و ی بیگ لایک طلایی تقدیم به تو که اینقدر با اراده و محکم تونستی روی حرفت وایسی و طبیعی زایمان کنی,اون کله شقی خاصت اینجا به دردت خور.
    ...
    بیشتر مراقب خودت باش ملکه
    پاسخ:
    :)
    الهییییی حالا من نگران نگرانی تو بودم :) اون روز که بستری بودم و موبایل نداشتم...
    ای کلک :))))
    ممنون عزیزکم 

    :))))))) آرهههههههه اتاق درد همه رو به شکر خوری انداخته بود من جمله بنده! اما گذشت دیگه!
    فداتم 
  • عسل نوی نو
  • الهی یاسی مامان شدنت مبارک .روز سوم شیرت میاد هرچی بیشتر میک بزنه بیشتر شیرت میاد.سزارین شدی یاسی جان؟
    پاسخ:
    ممنون عسل جانم :)
    آره شیر اومد شکر خدا 
    نه عزیزم طبیعی 
    تبریک قدمش مبارک باشه زیر سایه پدر ومادر بزرگ بشه ان شااله
    پاسخ:
    مرسی عزیز دل :*
    سلام قدم نو رسیده مبارک اولین بار پیام میذارم ذوق زده شدم
    پاسخ:
    ای جانم :) ممنونم عزیزدلم 
  • وقایع نگار
  • اِ...... مبارک باشه عزیزم!!!!! نمیدونم چجوری تریک بگم که خوشحالی زیادمو نشون بده :))
    ولی واقعا فکر نمیکردم بعد مدتا سر زدن این خبرُ بخونم! تعجب کردم. به سلامتی... امیدوارم پاقدم خوبی داشته باشه واسه همتون :*
    پاسخ:
    ای جانم :)
    الهیییی 
    ممنون دوست خوب من :)
    یاسی جان حتما شیردوش دستی بگیر سیرت بدوش این عمل نه واسه شیر دوشی ن واسه اینه که غدد دور نوک سینه که در هاله قهوه ای هست تحریک شه و شیر تولید شه حتی شیری هم نیاد انجام بده هر چند ساعت و حتماااا اولین شیری که خارج میشه و بهش اغوز میگن به جوجویی فرشته ات بده عزیزم
    پاسخ:
    ممنون عزیزم 
    شکر خدا آغوزو خورد 
    حالا جریانات دوشیدنو میگم :)))))))))
    عزیزدلم یگ عالمه تبریک.....جییییییییغ.....هورااااااااا.خدا روشکر مامان یاسی.قدمش پر خیر و برکت باشه براتون.آرامش و شادی لبریز بشه از سقف خونتون و از تک تک سلول های بدنتون.خیلی خوشحال شدم عزیزدلم.
    عزیزدلم حتما خیلی اذیت شدی ولی دلگرمی و حمایت و همراه بودن همسر آدم به نظرم دردها رو هم شیرین میکنه.عشقتون پایدار.شادیتون ابدی و جاودان خانواده سه نفری یاسی ترین ماااا.
    پاسخ:
    ای جان :))
    ممنون عزیزدلم فداتشم :*****
    واقعا....
    مرسی گلم 
    عزیز دلم ورود این فرشته کوچولو رو به خونتون خیلیی خیلیی تبریک میگم
    یاسی جونم میدونستی الان تمام گناهات بخشیده شده و پاک پاکی؟ انگار تو هم از مادر متولد شده باشی :)
    عزیییییز دلممممم
    پاسخ:
    ممنون زینب جونم :**
    چه خوبه :)
    خدا قسمتت کنه عزیزدلم 
    وای خدای من کوچولو اومد بالاخره. مبااااااااارکه. خیلی دوست دارم نازگلت رو ببینم خواستی عکسشو برامون بذار. خدا نگهدارش باشه.
    پاسخ:
    آرههههههههه :))
    ممنون گلم
    ای جان مرسی عزیزم
    یاسی؟ بی صبریم براتون...
    پاسخ:
    ای جانممممممممم
    رفیق خوبم چه کردی با من با اون خصوصیت.... نگهش میدارم تا همیشه 
    حسابی احساساتیم کردیا :))
    ممنونم ازت 
    خیلی دوسش داشتم 
    :******
    ای جانمممم مبارکه قدمش
    اتفاقا امروز تو فکر بودم بیام ازت سوال کنم ببینم فرشته ات هنوز بالداره یا زمینی شده،
    ان شالله که سلامت باشید جفتتون،سینه رو بزار دهنش مک بزنه شیر مییاد ان شالله
    پاسخ:
    ممنون کمند جانم :)
    الهی :))
    ممنون دوست خوبم 

    سلام عزیزم مبارک باشه.قدمش خیر باشه واستون.
    منم مثل خودت درد کشیدم و پسرم بستری شد ولی حالا که تو بغلمه همه چی رو فراموش کردم.تو هم خیلی صبوری از پس همه چی برمیای گلم. دوست دارم دختر نازت رو ببینم.
    پاسخ:
    سلام گلم 
    ممنون :)
    مرسی از دلگرمیت :**
    به به قدم نورسیده مبااارک
    ممنون که با این حال مریضت ما رو هم در شادی خودت سهیم کردی.
    پاسخ:
    ممنون عزیزدلم :)
    فدای تو :*
    سلام یاسی جانم....
    قدم نورسیده مبارک... بوس به روی ماه دوتاتون...
    پاک شدنت از گناه رو بهت تبریک میگم... :) (مضمون حدیثی که زن وقتی بچه رو به دنیا میاره مثل روزی میشه که از مادر متولد شده و گناهانش پاک میشه و باید عملش رو از سر بگیره... پس خوش به سعادتت گلم) هردوتون متولد شدین... دست همسرت هم درد نکنه که حامی و همراهت بوده.... مشتاقانه منتظرم بیای و تعریف کنی :*
    پاسخ:
    سلام گلم 
    ممنون 
    جانم :*
    چقدر خوبه ها :))
    واقعا...
    ایشالا به زودی مینویسم
    سلام عزیزم تبرییییییک میگم مبارک باشه
    از خدا میخام آلمای قشنگت زیر سایه خدا و پدر و مادرش همیشه بهترین احساس های دنیا رو داشته باشه.بهترین ها رو براش آرزو میکنم
    انشاالله بزودی مشکل بخیه و شیر هم حل میشه.راستی برای افزایش شیر سعی کن همیشه با وضو ب گلت شیر بدی و روب قبله باشی ،خوندن سوره قدر هم برای افزایش شیر توصیه شده 

    پاسخ:
    سلام گلم 
    ممنون عزیزم ممنونم...
    ایشالا 
    ممنون از راهنماییت :*
    سلام عزیززززم.ای جانم تبریک میگم عسل طلات به دنیا اومد...بهترین روزهای زندگیت رو داری تجربه میکنی عزیزم...قدر تک تک لحظه های این روزها رو بدون...معصوم ترین موجود دنیا رو در آغوش بگیرو تا مبتونی نگاهش کن که بعد ها حسابی دلت برای این روزها تنگ میشه عزیزم...ایشالله یه روز خبر موفقیت های تحصیلیش و عروس شدنش رو بهمون بدی عزیزم...از دور روی ماه هر دوتون رو میبوسم عزیزم...
    پاسخ:
    سلاااااام :)
    ممنونم مهرناز جانم 
    واقعا...
    ممنون گلم
    بوس واسه تو و دختری :**

    سلام

    قدم نو رسیده ی آذرماهی زیبایتان مبارک ...

    به این میگویند شکفتن بهار در خزان

    پاسخ:
    سلام 
    ممنونم 
    :)
    بخش‌هایی از این نظر که با * مشخص شده، توسط مدیر سایت حذف شده است
    عزیییییزمممممممممم مبارککککککککک باششششششه
    آخی الان دستش تو دستته داری دست کوشولوشو هی بوس میکنی!؟؟؟؟
    از پنج شنبه بهترین حسای دنیا واسه توا.
    کلی خوشحال شدم آخی من تو ذهنم دارم کلی از رابطت با دخترت فانتزی میسازم* **** **** ** ****** ** **** ** ** ****** ***** ******* ** ****** ***** *** **** *** ******* ** ***** **** ******* **** *** *** **** **** *** ****** ** ** *** ***** ***** ** **** ** ** ***** *** *******
    *** * **** ** *** ** ****
    ***** **** *** **** ***** *** *** ***
    پاسخ:
    ممنون عزیزم لطف داری گلم 
    آرههههه انقدر دستشو میبوسم :)
    فداتشم 
    حدست درسته خاله مریم :)))
    بوس از طرف من و نی نی 
  • نازنین ایتالیا
  • عزیز دلم. من پنجشنبه خیلی به فکرت بودم. اگر می تونی بگو برات عصاره ماهیچه درست کنن که یک کمی جون بگیری. ضمنا از خرما هم غافل نشو. قدمش مبارک باشه 
    پاسخ:
    آخی ای جانم 
    ممنون عزیزم :-) ♥
    متشکرم :*
     چقدر ذوق کردم. قدمش مبارک باشه واستون 
    پاسخ:
    ای جان. ممنون عزیزم:-)

    سلام یاسی جون

    مبارکه عزیزم.5/5/5

    انشالله خودت و دخمل خانومت شاداب وسلامت باشید.

    پاسخ:
    ممنون عزیزم ♥ :* 
    عزیزززم مبارک باشه...چشمتون.روشن...ان شاالله به سلامتی....
    پاسخ:
    ممنون عزیزم ♥ متشکرم :-)
    مبارکت باشه عزیزم...ایشالله قدمش خیره...اشکال نداره که شیرت هنوز نیومده...میاد ایشالله...منم روز اول فقط در حد چند قاشق چایخوری آغوز داشتم و بعدش با مک زدن نینیم شیرم جاری شد...خداروشکر که خودت و نینی سالمید...گریم گرفت...
    پاسخ:
    ممنون عزیزم ♥ جونم نی نی تو :-) 
    قربونت برم :*
  • مامان محمدامین
  • عزیز دلم قدومش مبارک.خداروووووووشکررررررررررر
    انشاالله  زیر سایه پدرومادربزرگ بشه.پسرمنم ۵۲ روز زودتر به دنیا اومد.ومن تایک هفته شیر نداشتم.شیر خشک خورد ولی همش می گرفتمش بغل وشیرش میدادم.جوجوم اینقدر میک زد تا شیرم اومد.هرچند بعدها هم سرشار از شیر نبودم ولی تا میتونستم از شیر خودم میدادم ونهایتا روزی دو شیشه شیرخشک.به قول همسرم هم شیر مادر خورد هم شیر پدر.مراقب خودت باش.دلستر قطره شیرافزا.شیر رو زیاد میکنه.گندم برشته ونخودچی هم خوشمزش میکنه.مارو بیخبر نزار یاسی جونم
    پاسخ:
    ممنون عزیزم 
    ای جانم :-) 
    ممنون از راهنماییت گلم :*

    ای جااااانممممم ای جااااان
    اصن اصن نمیدونم که چی بگم
    اشکه شوقه فقط
    خدای من عاشقتم
    پاسخ:
    الهی ♥♥♥
    مبارکه یاسی جان
    روی لطیف نازشو می بوسم :)
    پاسخ:
    ممنون  عزیزم ♥ ♥
    ای خدااااااااااااا
    مبارکت باشه
    ان شاالله که هرچی براتون پیش میاد خیره
    بیا بنویس ببینیم سزار بهتره یا طبیعت خخخخخخخخخخخخخخ
    شیرین
    پاسخ:
    ممنون شیرین جانم :*
    فدات
    بعله میام میگم ایشالا :)
    عروس بیا دیه خب گنا داریم در انتظار
    پاسخ:
    ای جانم :)
  • مامان حسنا و طاها
  • ان شاء الله مبارک و خوش یمن باشه قدم این خانم کوچولو.
    پاسخ:
    ممنون عزیزم 
    :*****
  • آقای سر به هوا ...
  • واییییییییییییی چه هیجان انگیز !
    کلییییییییییییی مبارکههههههههههههههه !
    پاسخ:
    آخی :)
    ممنون متشکر :)
    وااای اومدی خدا رو شکرررر  یعنی الان بهتری :-) دختر کوچولوی نرمالوی ما چطوره؟ 
    خودت روبراهی؟ روزی چند بار اینجا رو باز میکردم خخخخخ 
    واییی یاسی از درد که میگی میگم نخواستیم بابا من میرم نی نی میخرم :-) 
    تق ای به توقی میخوره مامانا میگن مادر نشدی که بفهمی الان چند روزه تو از این معمای بزرگ سردرآوردی عاغا به اشتراک بذار !
    الان که یاسی اینا رو میخونه خونه اش بوی نی نی میده :-) من مطمینم مثل خودمی یعنی عین ندید بدیا وقتی خوابه میخوای زل بزنی به بالا پایین رفتن سینه اش و صدای هوف هوف خفیف نفس هاش و هی بو کنیش :) ای جااان 
    پاسخ:
    مریمممممم مرده و هلاک اینم وقت پیدا کنم بنویسم نمیشه :))) کامنتارو تو این چند روز کم کم خوندم و جواب دادم. امروز یکجا تایید کردم. یه دنیا عجایب و تازگی دیدم تو این یه هفته! پس کی بنویسم;-) 
    انقدر من و همسرم ندید بدید هستیم که خدا میدونه :) دیشب همسرم تو جواب مادرش که گفت چرا اینجوری حساسی؟ گفت پدر مادر نشدی بدونی :)))) من به شخصه سر قضیه شیر خوردنش که مینویسم ایشالا، فهمیدم مادر نشدی بفهمی ینی چی! چند روز سینه نگرفت داشتم هلاک میشدم
    اولش میترسیدم دستش بزنم انگار شکستنیه! الان راحت تر جا به جاش میکنم. انقدر نگاهش کردم ادا اصولشو حفظم :-) انقدر صدای هوف هوفش خوبه ^__^ مامانم میگه بوشو چطوری ببرم با خودم :-) 
    مریم لبخند میزنه... میدونم لبخنداش رفلکسیه و بی دلیل اما نمیتونم ضعف نکنم از خنده اش. فک میکنم به من لبخند میزنه ^__^
    من خیلی بهترم ممنون عزیزم.  نشیمن گز زدتم :-D (یادته تو برره یه ماری بود نشیمن گز) موقع نشستن پدرم درمیاد. اما داره بهتر میشه بخیه هام. 

    سلام مامان ِ‌ جوجویی 
    خیلی براتون خوشحالم یاسی جانم ....
    پاقدمش خیره و خونتون پر شد از برکت .... 
    دوستون داریم :******
    پاسخ:
    سلام گلم
    ممنون عزیزم :-) ♥ 
    فداتشم 
    مراقبر خودت باش خانومی الهی بگردم جای نشیمن گزت هم خوب میشه .الهی دردات با شیرینی حضور دخترت عسل بشه ننه:-) 
    آخی یعنی الان شیر خودت رو میخوره ؟ وای یاسی باورت میشه رسما مامان شدیا:)
    اتفاقا یکی از دوستای وبلاگی دیگم تازه پسرش دنیا اومده اون طفلی هم سرش خیلی شلوغه 
    واای منم انقد میترسم به بچه دست بزنم دوستم به فاصله یه سال  دو تا دختر به دنیا آورد همه بغلشون کردن جز من. میترسیدم بگیرمش له بشه گذاشتم همون جور تو تختش بمونه تماشاش کردم:/ خخخ فک کن اون بچه یه سالش هم شده بود من باز با احتیاط بلندش میکردم دستم که میرفت زیر بغلش میگفتم الان کبود میشه:| خدایی از هلو هم نرمتر بود:-)
    پاسخ:
    قربونت برم گلم ♥♥♥♥♥
    ممنون عزیزدلم 
    آره الان بچم شیر خودمو میخوره خیالم راحت شده :-)
    هنوزم باورم نمیشه مامان شدم :)))
    اگر پرسنل بیمارستانو ببینی چطوری بچه رو این رو اون رو میکنن سکته میکنی! 

    همچنین ما هلاک خوندن این روزهای تو^_^ یاسی شب نخواب بنویس:)))) هی همچنین خودخواهی هستم:))


    کامنت بالایی اون حرف همسرت عالی بووووووووووووود به مادرشون:)))))))))))))))))))))))) کلی خندیدم...

    یاسی ببووووووووووووسش سیب کوچولوی خوش بو رو... یاسی دلم ضعف میره از دور واسه پاهای فینگولیش:))))))ای جونممممم^_^ 
    پاسخ:
    ای جانمممم ♥ دلم انقدر برای همتون تنگ شده :'(
    خوش خیالی ها دخترکم !
    شبا هم نمیزاره این فسقلی.
    میدونی یه ریتمی داره خواب شیر جیش! بعد وسط این برنامه اگر نخوابی دیگه روز بعد سرپا نیستی.
    :))))) ببین این بابالنگ دراز داره جنبه های خیلی فانی از خودش رو میکنه!
    جووووونم چشم خاله جونم:*****
    سلام یاسی
    خدا رو شکر
    قدم نو رسیده , سیب سرخ بهشت مبارک
    انشالا سایه یاسی ترین و بابایی, آقای خاص بر سرش مستدام

    پاسخ:
    سلام عزیزم 
    ممنون دوست خوبم 
    مرسی گلمممم ♥ ♥ ♥
    :*

    سلام مامان یاسی  (:

    به به مبارک باشه! واقعا غافگیر شدم عصر جمعه

    فکر م یکردم هنوز خیلی مونده که فرشته تون رو بغل بگیرین!

    قدم هاش مبارک عزیز! خییییییلی مبارک!

    پاسخ:
    سلام عزیزممممممم ♥

    ممنون گلم سلامت باشی 
    :*
    تبریک ویژه برای ورود دختر کوچولوی قشنگتون :)
    پاسخ:
    ممنون عزیزم :**
  • Alone in the silent
  • و شب بیباری های یاسی شروع میشود...
    پاسخ:
    بلهههه
    :-)
    خیلی دوستت دارم خیلی زیاد...
    خیلی خوشحالم برات عزیزم خدا نگهدار خانواده گلت باشه
    پاسخ:
    فداااااااااتت :** 
    ممنون دوست مهربون من 3>
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">