یاسی‌ترین

https://t.me/Yasitariin

یاسی‌ترین

https://t.me/Yasitariin

یاسی‌ترین

هرگز ندیده بودم چشم تو را چنین در خون و اشک غوطه‌ور، ای مامِ رنج‌ها! ای میهنی که در تو به خواری مثل اسیر جنگی یک عمر زیستیم. زین گونه زیستیم و به هق‌هق گریستیم.

به امید آزادی

بایگانی
آخرین مطالب

من هرچه‌ام با تو زیباترم

شنبه, ۲۵ مهر ۱۳۹۴، ۰۷:۴۹ ب.ظ

خودم را به یک لیوان چای مهمان میکنم؛ هوای خنک و بارانی که از در باز بالکن به پاهایم میخورد، این غروب زود‌هنگام پاییز و صدای معین، حالم را یک طوری کرده. نمیدانم چطور؟ مثل حس این روزهایم که کمی گنگ است. مثل دلم و دلش که بی‌که حرفی زده باشیم پی هم رفته‌اند.

همین لیوان چای یادم را میبرد به سال دوم ازدواجمان، به پاییزی که همه‌ی غروب‌هایش را با مدرسان شریف گذراندم! به شب‌هایی که بابا‌لنگ‌دراز دوست‌داشتنی‌ام می‌آمد و سراغ درس‌های خوانده را میگرفت. چند ماه قبلش که تولدم بود، پانصد هزار تومان پول گذاشت جلویم و گفت میخواستم برات دوربین بخرم اما فکر کردم شاید بخوای بری کلاس کنکور... پانصد تومانی که اولین واممان از کتابخانه بود... بعدترها چقدر با یادآوری خاطره‌ی آن روز گریسته بودم. شب‌های زمستان آن سال، با نزدیک شدن کنکور سربه‌هوا شده بودم، خسته بودم، درست حسابی درس نمیخواندم... حتی حواسم به خودش نبود؛ به اویی که هر شب خموده‌تر از شب قبل به خانه می‌آمد. اصلا انگار برایم مهم نبود... دور شده بودیم... خیلی. نه که عمدی باشد، فکر نمیکردم حالا که غمگین است باید کاری کنم. شبی را یادم می‌آید که نشسته بودم پای کامپیوتر و با دوستی چت میکردم و او کنارم غمگین بود... حتی گفت که حالم خوب نیست و من... اگر الانم بود همه‌ی دنیا را برای دمی آرامش نگاهش دور می‌انداختم. بعدترها فکر میکردم ناامیدش کردم... فکر میکردم پول و امیدش را با هم به باد دادم. آن سال کنکور که قبول نشدم هیچ، همه‌چیز یکهو به سرم آوار شد. 

نمیدانم چرا فکر کرده بودم نباید به حریمش نزدیک شوم... نمیخواستم دور شویم. فقط فکر میکردم همسر درون‌گرای من به تنهایی نیاز دارد. هرچند هنوز هم تنهاست. همه ما تنهاییم. اما میداند که پشتشم... 

چایم را خورده‌ام و دل داده‌ام به تار بهداد بابایی. شکمم را میبینم که به یک سمت کج شده! نامش را تکرار میکنم، دختر کوچولویم حالا میدانم اسمت چیست! موبایلم را برمیدارم و برای همسرم مینویسم اسمشو بزاریم این! میگوید تصویب کردی؟ میگویم تو تصویب میکنی؟ میگوید میخوام دل تو راضی باشه. میگویم هست. دخترم عاشق موسیقیه... سرشو برد سمت آهنگ!

شاید دیوانه باشم، شاید از نظر دیگران خودآزار باشم... شاید هزار چیز دیگر اما نمیتوانم طور دیگری باشم؛ عشق برایم بغض است، مثل همین سوز حزین تار، شیرین است و دردناک. مثل زخمیست که دوست میدارمش. فکر میکنم اگر روزی اینطور نباشم مرده‌ام. اگر روزی چشم‌هایم به این آسانی تر نشوند یاسی‌ترین نیستم.

دلم چای دیگری میخواهد اما عمدا به اندازه یک لیوان دم کرده بودم که زیاد نخورم! یک ماه دیگر هم تحمل کنم مزه خیلی چیزها را دوباره میچشم. فقط یک بار دیگر توی هوای بارانی میروم توی بالکن و زانوهایم را بغل میکنم و خلاف کوچکی مرتکب میشوم! بعدش قول میدهم تا آخر شیر خوردن آلما استریل بمانم.

دلم میخواست همین حالا که شکمم به شدت بالا پایین میشود دوربینی بود و از حرکات دخترم فیلم میگرفت! برای روزی که شاید صحبتی مادر و دخترانه داشتیم! روزهایی خیلی دورتر از حالا... شاید برایش میگفتم از حس و حالم...

بالاخره توانستم تمام نوشته‌های بلاگفایی‌ام را توی دانلودهای موبایلم پیدا کنم! همه‌شان هست. دو سه هفته پیش بود که کمی خواندمشان. خوشحالم که نوشته‌های مربوط به آلما را دارم. باقیشان را هم دوست دارم. هرچند یادآور دردناک‌ترین روزهایم باشد.

دو ساعت و نیم دیگر زنگ خانه دو بار به صدا درمی‌آید و دلم مثل هر شب برای دیدارش میتپد. دلم هر شب و هر شب از ذوق سرشار میشود. هر شب خودم را محکم به آغوش استخوانی‌اش میچسبانم و گردنش را میبوسم. امشب هم حتمن همینطور خواهد بود... اما او نمیداند که امشب بیشتر دوستش دارم. نمیداند که غروبم را یاد همه‌ی آنچه با هم از سرگذراندیم پر کرده بود. نمیداند که چقدر وقت نوشتن این حرف‌ها خدایم را شکر کرده بوده‌ام که باری دیگر فرصت ابراز بهمان داد. دوربینی که میخواست برای تولدم بگیرد، بعدترها برای خودش خرید اما کادوی امسالش دوربین متفاوتی برای من بود. به فرصت‌های دوباره‌مان فکر میکنم و شکرگزارم.

خدایا تازه شده‌ام، مثل همین اولین بارش لطیف پاییزی... همیشه همین‌قدر تازه نگهمان دار! مثل بوی گردن آلما که برای لمسش بی‌قرارم... مثل جوانه‌های بذرهایی که همسرم میکارد. مثل چشم‌هایش که انگار همیشه خیس‌اند.

  • یاسی ترین

نظرات (۵۱)

چقد عالی بود این پست
چقددددد


شیرینی زندگیت مستدام، عاشق نرین یاسیه دنیا!
:*******
پاسخ:
مرسی عزیزم :*
متشکرم نازنینم ♥
  • ღ یــــاس ღ
  • سلام یاسى عزیز

    این پستت سرشار از احساسهاى قشنگ و رویایى بود.

    سالهاى سال در کنار هم عاشق باشید.

     

    "من ندانم که کیم

    من فقط مى دانم

    که تـــویـــى

    شـــآه بیـــت غـــزل زنــدگیـــم ..."

    پاسخ:
    سلام دوست خوبم ♥ نبودی جات خالی بود گلم
    ممنون عزیزم

    مرسی :-)
    ای جان دختر کوچولو اسم دار شد؛ مبارک هر سه تون.
    دختر خوبی باش دیگه خلاف نکنیا؛ آلما سرفه میکنه بچم:( 
    آره یاسی از تکون خوردناش فیلم بگیر خیلی باحاله بعدها ببینه خیلی خوشش میاد حالا واقعن تکون خوردن بچه اینقدر شدیده که تو فیلم بیوفته ؟
    پاسخ:
    ممنون عزیزم :-) ♥ 
    فقط یه دونه لفتن ( با گردنی کج و چشمانی چکمه پوش ) نه بابا دیگه نمیکشم به جز اون یه دونه.  اونم نمیزارم که دود بخوره. باباییش هم باید حسابی مواظب باشه.

    انقدر دوست دارم فیلمشو داشته باشم. یه بار باید حوصله کنم. آخه تا میخوای فیلم بگیری یا به کسی نشون بدی آروم میشه :|

    گاهی خیلی شدیده! تو فیلم نمیدونم اما با چشم که کاملا مشخصه. مثل اینکه زیر بلوزت یه موش قایم کردی و داره راه میره!  

    ای جان چه اسم قشنگی مبارکش باشه دختر کوچولو:-)
    وای یاسییییی انگار موش قایم کردی؟ چه باحال :-)
    یه موجود زنده تو دلت تکون بخوره !!!!!من تا حالا تکون شکم زنهای حامله رو ندیدم منم موخام:( 
    پاسخ:
    مرسیییی عزیزم :*
    مریممممم الان فیلم گرفتم و تو فیلم کاملا معلومه :))) خیلی باحاله 
     عزیزممم اگه میشد حتمن نشونت میدادم یکی از قشنگترین چیزای دنیاست ♥
    هممون تو زندگی گند زدیم.کم یا زیاد
    و مهم اینه ک تو الان در این سنی ک اونقدرها هم زیاد نیست چنان مدیریتی روی عشق و رابطه ات داری که قابل تحسینه.
    فقط همه ی راههای نادرست و همه ی لحظه های پر از غمی که داشتیم نشون میده و باید یادمون بیاره اون چه انجام دادیم,اونچه فکر کردیم,اونچه انجام ندادیم و....اشتباه بوده و پس از این باید با تکیه بر اونها روزهامون رو قابل پیش بینی کنیم.
    ...
    ای جانم به آلمای زندگیت و تلاشهاش برای ابراز وجود.
    پاسخ:
    خیلی خوب منو میفهمی عزیزم
     قشنگ انگار تو قلبمی و از همه چی خبر داری! 

    مرسی عزیزم :* مرسی خوشگلم مرسی که همیشه هستی :-) 
    اخر این پست من بغض و لبخند قاطی بودم...

    پاسخ:
    آخی :-) ♥ 
    یاسی اخه این کتاب های روانشناسی لامصب ها میگن مردای در خود فرو رفته ونارحت و اینا رو بذارین به حال خودشون.نیاز دارن به غار تنهایی و از این شر و ور ها :( آدم گیج میشه-_-
    پاسخ:
    آره منم یه همین دلیل یا شایدم به این دلیل که خودش معمولا نمیزاشت نزدیکش بشم بیخیال شده بودم. اما حالا فکر میکنم نه اون قدری باید دور شد که رها بشه نه اونقدری بچسبی که بخواد بهت بگه ولم کن راحتم بزار...
    الانا به نظرم خودشم میترسه خیلی بره تو غار. یکم راه میده که از دور هواشو داشته باشم. در کل نمیشه به اینجور آدما ایراد گرفت. همینقدر که من نیاز دارم هر روز مثل گربه تو دست و پاش بلولم اونم نیاز داره ساعتها بره تو یه اتاق دیگه یا تو بالکن تو فضای خصوصی خودش باشه .
    چن شب پیش بهش گفتم من میفهمم گاهی زیادی تو خودتی و کارای بیخود میکنی تا وقت بگذره  فقط میخوام بدونی من مدام تو فکرتم اگر حرفی نمیزنم دلیل نمیشه حواسم نیست. بعدش چشاش یه جوری شد حرفی هم نزدا اما انگار دوست داشت اینو بشنوه. بعد از فرداش روبراه تر بود.
    کلا آدمای درونگرا و ساکت خیلی بدقلقن :))
    یاسی جانم.... عزیزم... عالی نوشتی... همیشه عالی می نویسی...

    خیلی بااحساس و مهربونی.... از همون موقع که وبلاگ قبلیتو دنبال می کردم و فکر کنم اواسط نوشته هات بود حس خوبی بهت داشتم و دارم.

    تمام این روزهای قشنگ جواب صبوری های خودته... چشمتو ببند و با همه وجودت از طعمش لذت ببر... برای منم دعا کن. باشه؟

    دوستت دارم.

    بوس به خودت و دخمل کوچولو....
    پاسخ:
    متشکرم گلم.
    عزیزمی :-) ♥

    مرسی از امواج مهربونیت :-) 
    اگر قابل باشیم... چشم 

    منم دوستت دارم عزیزم

    ای جونم :**
    پستت پر از حس خوب بود اما چرا من چشام بارونی شد؟؟؟
    پاسخ:
    عزیزممممم
    3>
    :*
    ینی اسمشو میذاری تارا؟ :ی
    خب اسمشو بوگو مام بدونیم :ی
    پاسخ:
    :)))
    سلام عزیزکم
    چه پست لطیفی
    الهی عشق همیشه جاری باشه توی زندگی ت عزیزم
    چندوقت بود کامنت نگذاشته بودم. از بس همه زندگی م شده بود بدوبدو فقط هرچی فرصت می شد میومدم می خوندمت:)
    پاسخ:
    سلاااااااااام :)
    چطوری دختر؟
    ما که میایم میبینیم کلا نمینویسی!

    ممنون گلم :) 
    ای جان موفق باشی... خوش باشی :**
    بعضی وقتا اتفاقایی تو زندگی آدم می افته که اگه باهوش باشی، چشات رو بازتر می کنن.
    یاسی تحسینت می کنم که همیشه شکرگزاری. اینکه آدم یه سختی بزرگ رو گذرونده باشه و بازم سپاس گزار باشه خیلی خیلی عالیه...
    چشات که باز و روشن می شن، زندگی یه زیبایی فوق العاده جلوی چشات پیدا می کنه، زیبایی ای که اگه اون اتفاقات سخت نبود، هرگز جلوه نمی کرد! پس چه کاری بهتر از شکرگزاری؟!
    یاسی نازنینم خوشحالم باهم دوستیم. خیلی بهت نزدیکم. منتظرم خیلی زود با نی نی نازت بیای مشهد و بازم همو ببینیم...
    پاسخ:
    دقیقا اگرم نباشی که غر میزنی و...
    ممنون عزیزدلم 3>

    واقعا همینطوره....
    ای جاااان منم عزیزممم
    الهیییی 
    امیدوارم :)
    من با شخصیت همسر خیلی همزادپنداری میکنم
     یا ایهاالیاسی ترین، مواظبش باش خعلی زیاد :))
    از شما چه پنهون از بقیه هم پنهون نمونه که من اصن 50 درصد علاقم به اینجا به خاطر حرفا و کارای بابالنگ درازه :)))))) و البته روایت یاسی ترین :)
    پاسخ:
    ستاره‌ی بابالنگ‌دراز گرمه :)
    اینجا هم همه دوستش دارن و فامیل میشن باهاش! علاوه بر اینکه تو هم یه موجود عجیب غریبی مثل خودش!

    چشم مواظبتشان میشویم :))

    موتوچکراتیم!
  • وقایع نگار
  • من دیشب این جمله رُ از یکی شنیدم تعجب کردم... "همۀ ما تنهاییم" 
    یطوری شدم... 
    پاسخ:
    واقعا هم همینطوره خب...
    ته تهش هممون تنهاییم :)
    احساساتت خیلی لطیفه و خیلی خوب هم توصیف می کنی.
    فکر می کنم هرکس نوشته هات رو می خونه، حسودیش می شه به عاشقیت :دی
    پاسخ:
    :-) ممنونم عزیزم
    نمیدونم! شاید :)
  • مامان محمدامین
  • عزیزمی یاسی.یادم رفته بود حواسم به همسر عزیزم باشه.ممنون که بیادم اوردی.الان اسم عروس خوشگلمون چی شده ؟؟؟
    پاسخ:
    ای جانممم. چه خوب که یادت اومد. .. کلی عشقولانگی برات آرزومندم ♥♥♥
    من آدرس وبتو گم کردم گلم. برام بزار. میام خصوصی میگم 
  • آقای سر به هوا ...
  • خیلی سال مزخرفی بود سال کنکور !
    دقیقا حستون رو درک میکنم !
    من 30 سال نوشته هام پاک شد تو بلاگفا :|
    پاسخ:
    آدم پیر میشه!

    سی سال؟؟؟؟؟؟؟ چن سالته مگه؟ 
    شاید هم سی عدد کثرت بوده و منظورت اشاره به سال‌های زیادی بوده!!!

    بله بلاگفا یک جنایتکار جنگیست!!!
  • خاله/دایی آلما
  • از من به مامان محمد امین :

    ببقشیییییدا ولی دختر یاسی و فامیلمون بدون اجازه خاله/داییش حق ازدواج نداره منم اجازه نمیدم چون بچمون قصد ادامه تحصیل داره قراره تا پرفسوراشو نگرفته به چیزی جز درس فکر نکنه
     امضا : khshk
    پاسخ:
    :)))))))))))))))))

    حالا اونا همش هیچی، من عاشق امضاتم اصن :)
    آخ یاسی چقدر لذت بردم با خوندن این پست .... اره با خوبیها زندگی کن و بدیها رو اگه میشه نادیده بگیر تا از داشته هات لذت ببری ..... انشالله بموقع دخترک هم تو اغوشتون اروم میگیره و شما در حضور اون برای بار چندم عاشق شین 
    پاسخ:
    :)
    ممنون عزیزم :*
    مرسی گلم 3>
    یاسی اسمش چی شد ؟؟؟؟
    پاسخ:
    میام خدمتتون عرض میکنم :)
     

    خیلی دوست داشتنی هستی لعنتی:|  اصنش چرا اینجا اینهمه دوستت دارن اصنش من فقط دوستت دارم آبجی یاسی بزرگه ی خودمی:دی



    پاسخ:
    ای جاااااااااااانممممم عزیزدلی :)
    بیا بغل خوووووب 3>3>

    :*****

    خو منم از اون خصوصیا می خوام که به مامان محمدامین می خوای بگی(شکلک دختربچه بسیااااار لوس!)
    راستش یه مدتی حوصله نوشتن نداشتم و الانم وقتشو:)
    یه ماهی هست اومدم خونه خودم و دانشگاهمم شروع شده. حسابی مشغولم.
    پاسخ:
    بله بله چشم :)

    عههههههه مبارکههههههه عروس خانوم. چه بی‌خبر! 
    ایشالا به سلامتی :) بهترین روزه و شب‌ها... قشنگ‌ترین لحظه‌ها رو آرزومندم برات 3> خونه‌ات پر از شادی :)
  • وقایع نگار
  • یه مطلب ورزشی میخوندم تو یکی از این channel های تلگرام
    یه عکس بود زده بود: آخر خودت میمونی و بدنت. لااقل بکوش تا بدن قدی ای داشته باشی
    با این که پیام ورزشی بود ولی ته تهش راست میگفت. جدی فقط خودمون و جسممون میمونیم :|
    پاسخ:
    اوهوممم
    چقدرم که بدنای امثال من (ورزش گریز!) قویه و میشه روش حساب کرد!

    ولی واقعیته دیگه. خیلی از مشکلاتی که آدم مخصوصا تو سن بالا داره برا خاطر نپذیرفتن همین واقعیتاست. 
    یاسی همه ما اول راهمون اشتباهایی داریم... تا کم کم یاد بگیریم که چطور چیزها و آدم های ارزشمند زندگیمون رو باید مراقبت کنیم و حواسمون بهشون باشه
    ولی یاسی! تو فوق العاده ای! که چقدر عالی شرایط زندگی و حسی-ت رو بدست گرفتی و مثل یک دونه تازه کاشته شده کم کم و با حوصله بهش رسیدی

    + کَن آی نو ذَت اسپیشال نِیم؟ ;)
    پاسخ:
    اوهومم
    بهای زیادی هم میدیم تا یاد بگیریم :)

    متشکرم :)
    مرسی عزیزم از حسای خوبی که با خودت میاری :*****

    یسسسسسسسسس آف کورس!
  • مامان محمدامین
  • سلام ممنونم یاسی جان.من خیلی از نوشته هات رو برای همسرمم میخونم.واقعا حس خوبی ازت میگیرم.انشاالله به سلامتی این چند وقت رو هم پشت سر بگذاری.
    Aminjanam91.blogfa.com
    عزیزم راضی به زحمتت نیستم ولی طاقت هم ندارم صبرکنم.خیلی برام جالبه اون اسمی که از کانال گزیش شما رد شده باشه.
    فدات
    پاسخ:
    سلام عزیزم خواهش میکنم :-) ممنون گلم ای جاانم لطف داری شما.  ایشالا... ممنون.
    موتشکرم! برات کامنت گذاشتم عزیزم. 
    بابا مگه ما کی هستیم؟ خجالتمون نده خواهر :-) 
  • مامان محمدامین
  • از من به خاله/دایی آلما
    من چیکار کنم خوووووووووویک دل نه صد دل نادیده عاشق یاسی شدم.از قدیم گفتن مادر رو ببین دختر رو ببر.من مادرش رو با تمام وجودم دوست دارم وحس میکنم.از همین تریبون هم اعلام میکنم که قدم دخترکش رو چشمم..
    پاسخ:
    ای جانم ♥ خوبی از خودته دوست من :-)
    قربونت برم گلم دل به دل راه داره :*****
    هربار فکرم سو میکنه به سمتت یاد یه موش قایم شده زیر لباس میافتم! یعنی دلم واسش ضعف میره فسقلی رو...
    :))

    :)))))))))))))))این صخره دیوونس وای میشنوی صدای منو صخره؟خیلی خوبی:))))) اجمالی داشتم کامنتا رو از نظر میگذروندم چشمم خورد به امضاش بعد تازه به اسمش مستفیض شدم خاله/دایی آلما:))))
    پاسخ:
    ای جاااان عزیزدلم ♥ فک کنم اگر همچین صحنه ای رو ببینی غش کنی ;-) یه جا واینمیسه شیطوووون! مدام داره ورجه وورجه میکنه!
    صخره عالیه :)))))) 
    بشنووو ای صخره!
    یاسی جون عالی بود این نوشتت ولی بدون همه ما از این اشتباها تو زندگیمون کم نداشتیم گلم فقط خدا کنه به موقع بفهمیم که از دست ندیم باارزشترین آدمای دور و برمونو . مواظب خودت باش عزیزم. 
    پاسخ:
    ممنون عزیزم :-) 
    اوهوم  دقیفا.... 
    مرسی عزیزدلممم :****
    عروس مهربون منی تووووو:))))))
    پاسخ:
    ای جانم ♥ :*
    قربونت برم که اینقدر احساساتى هستى
    منم مثل توام خیلى چیزارو بروز نمیدم ، ولى دخترت بیاد یه آرامشى میگیرى که حد نداره،اینهمه عشق که الان وجودتو لبریز کرده خرج اون جوجو میشه
    عزیزززززززززم،الان خیلى نازک و شیشه ایى شدى،خیلى مراقب خودت باش عسل خانوم
    پاسخ:
    ای جانمممم ♥ شما تحربه کردی نی نی داشتنو... دختر داشتنو.. چه خوبه از زبون شما میشنوم :-) 
    فدات شم ممنون گلم :*
    :)
    پاسخ:
    :*
    اوه فردا کلاس داری و ما دلتنگ ! ای ای ! مراقب خودت و دخترت باششششششششششششش یاسی حسابی!
    پلنگتونم از طرف من ماچ کن:)))))))))))9
    پاسخ:
    ای جانمممم منم دلتنگ میشم گلم :*
    فدااات عزیزم ♥


    ههههههه :))))))
    وااااای عروسم داره میرررررره دوباره:-( 
    مواظب خودت باااااش یاسی ترین عزیزکم


    وای وای سلام منم به پلنگتون برسون:-D
    کامنتارم میخونم:-D 
    بهههد یه سوال این پلنگ قراره چیجور روانشناسی از اب در بیاد عویاح؟
    پاسخ:
    چشممممم مهربونم :-) :***

    :)))) سلامت باشی عزیزم 

    والا برا منم سواله! 
    خب خودش به وضوح اختلال داره.... خب همینا میشن روانشناسایی که مردمو خل میکنن :|
  • خاله/دایی آلما
  • از من به مامان محمد امین

    خب از اونجایی که شما پاشه در خانه را ما از جا کندید ، اجازه بدین ببینم... خب من دیگه مخالفتی ندارم اصل دختر و پسرن اگه همو پسندیدن که ایشالله به پای هم پیر بشن 
    البته همواره قبل دکترا گرفتن دخترمون خاستگار راه نمیدیم:-D

    پاسخ:
    آقاااا آقااااا
    اینا جنینو شوهر دادن رفت :))))

    جدا دخترم خودش خواسته؟
    خواست دخترم برام از همه چی مهم تره :)))) جو داشتی؟ سریع رفتم تو نقشم!
    حالا درسشم میخونه یواش یواش :-D
  • مامان محمدامین
  • عزیزم انشالله که قدمش مبارک باشه.وبه سلامتی ومیمنت زایمان کنی. از زایمان نترس یک حس نابه که تا تجربش نکنی لذتش رونخواهی چشید. مواظب عروسک خوشگل ما باش
    پاسخ:
    قربونت برم عزیزم 
    مرسی گلم ♥♥♥♥♥

    ای جانم 
  • پری خانوم
  • خیمه ماه محرم زده شد بر دل ما / باز نام تو شده زینت هر محفل ما

    جز غم عشق تو ما را نبود سودایی / عشق سوزان تو آغشته به آب و گل ما . . 

    پاسخ:
    تشکر دوست من
    سلام علیکم مامان یاسی گلB-)
    ما از مسیر وب تون رد می شدیم.
    دیدیم صدای  :)):-*
    یکم یواش تر 
    پاسخ:
    سلام خاخوری جیگر خودم ;-) 
    ای بلا خصوصیت هم خوندم :))))

    خیلی خیلی دوستت دارم گل دختر :***** ♥♥♥♥♥
  • Alone in the silent
  • گریه خوبه اشک چش خشک نمیشه حداقل 
    منکه اشکم انقد دم مشکه ک گاهی وقتی ب پهلو دراز میکشم یهو ی قطره مزاحم میاد
    اسمش همون آلما تصویب شد؟؟یا چیز دیگه ای؟؟؟
    واس فندق همیشه اهنگ بزار حال کنه حالا ک دوس داره 
    وقتی ب دنیا بیاد هم زیاد شیطون نمیشه :-)
    پاسخ:
    :)) آره دیگه 
    آاااخی :))) آره منم گاهی اشکم اینطوری میاد!

    نه عزیزم یه چیز دیگه گذاشتیم میام بهت میگمش.
    فکر کردم تو وبم مثل قبل بنویسم آلما :-)

    عزیزمممم :-)
    یاسی جان این ماهای آخر دل ما دوستدارانت برات شور میزنه گاهی بیا بگو خوبی :-) یه بوس از طرف من بذار رو شکمت دقیق رو لپ آلما کوچولو 

    میگم ملت چه شانسی دارن هنوز دنیا نیومده خواستگار دارن! هعععععی سیاه بخت مریم:-)
    پاسخ:
    الهی بگردم چشم :-) 
    ای جااااانممممم ♥♥♥♥ چشمممم مرسی خاله مریم آخه میدونی من تقریبا میتونم حدس بزنم لپش کجاست :-) 

    :)))))) ای خل :))))

    رسول خدا (ص) فرمودند:

    دختران چه خوبند مهربان و نرمخو...

    مدد کار و آماده به کار...

    انیس انسان...

    بابرکت...

    وعلاقه مند به پاکیزگی...


    همچنین ایشان می فرمایند:

    خداوند به دختر مهربان تر از پسر است.

    کسی که باعث خوشحالی دخترش شود

    خداوند روز قیامت او را خوشحال می کند.


    وفرمودند:

    آنکه دارای دختر است اگر او را از خود نراند

    اهانتش نکند وپسران را بر او مقدم ندارد

    خداوند وی را وارد بهشت می کند.

    پاسخ:
    مرسی نرگس جانم :*
    اسم آلما لدفن
    پاسخ:
    :)
    اولین فرصت چشم

    تو کدوم یاسمنی؟
    عروس در اسرع وقت برایمان بنویس که سخت دلتنگ پست هاتیم
    پاسخ:
    ای جانممم ♥ 
    ممنون
    :)
    انلاینی هنوز؟!
    پاسخ:
    آره گلم 
  • Alone in the silent
  • اومدی ولی مگفتیااااا آخر از فضولی شهید میشم بیا اونور بگو

    پاسخ:
    آخ آخ ببخشید یادم رف
    الان میام
     بلا!؟
    یه دوستی منو ""شیطون و شاد و شنگول"" صدا می زنن  B-)
    گناه ندارم من!!؟
    طفلی منT_T
    به به..صدا ماچیدن میادB-)
    مامان یاسی؟چرا دیوارها تون تلیدی پنل نیس؟؟ما برای عروس مون داریم یه واحد پنل با درب و پنحره دو جداره میسازیما :-*
    خاطر مبارکش جمع :-*:-*:-*
    بهش بگین رنگ سرویس بهداشتی چی دوس داره؟
    پارکت طرح چوب خوبه؟
    اسمشونم به مام بگینB-):-*:-*:-*:-*
    یاسی جون کتلت رو حواستون باشه ها...خوب بلد باشه B-)
    وای..قربون عروس گلم برم:-*:-*:-*
    خیلی دوست تون دارم :-*:-*:-*:-*
    پاسخ:
    :)))))) ای جانمممم هستی دیگه! همشون هستی ;-) 

    خوش به حالش چقدر براش امکانات در نظر گرفتین ;-) 
    میفرماین که سرویس بهداشتی سفید لطفا! بلی طرح چوب هم خوبست

    چشمممم می ای میلم برات :))

    عزیزمی :*******
    یاسییی خواننده هات کتکم نزنن؟!
    میگم خو وقتی میگی اسم دخملیم سکرته چرا هی میپرسیم بعد تو هم ک خجالتی یک ب یک باید بری بگی.
    من کمپین نپرسیدن اسم دختر یاسی جون رو تشکیل میدم,پایه هاش یا علی
    پاسخ:
    :))))
    چه عرض کنم والا :-) راحت باشید دور هم 
    سلامممممممممممم یاسی بانو جانم بوس روی انگشت برای دختر گلت 
    خوبی؟ پلنگتون خوب بود؟:دی
    همسر جان؟ خانه؟بالکن؟ گیاهان..
    :دی
    پاسخ:
    ای جاااااااااانم ♥ ممنون عزیزدلم
    خوووبیم ممنون عزیزم 
    پلنگ هم خوب بود :))))

    ای جان همه خوبن ^__^
    من اولین یاسمنه وبلاگ ...چجوری بگم خو کدوم اخه
    پاسخ:
    ای جانم ♥
    اگه بگی اولین خواننده ام یا بگی آجی کوچیکم یادم میاد :-) 
    :**
  • عسل نوی نو
  • سلامممم یاسی برادرزادم به دنیا اومد یه اقا پسر که روز تاسوعا به دنیا اومد.............. اسمش شد امیر عباس
    پاسخ:
    سلام عزیزم ای جانم ♥ مبارک  باشه :-) ایشالا به سلامتی 
    ی عالمه بوس واسه نی نی تازه ^__^
    یاعلی روناک جان
    نمی پرسیم ابجی بزرگه خخخ
    پاسخ:
    گلم برات ایمیل زدما :******

    روناک :))))
    سلام ابجی بزرگه فراوان فراوان لطف کردین :********
    پاسخ:
    سلام گلم
    خواهش میکنم کاری نکردم که :**
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">