یاسی‌ترین

https://t.me/Yasitariin

یاسی‌ترین

https://t.me/Yasitariin

یاسی‌ترین

هرگز ندیده بودم چشم تو را چنین در خون و اشک غوطه‌ور، ای مامِ رنج‌ها! ای میهنی که در تو به خواری مثل اسیر جنگی یک عمر زیستیم. زین گونه زیستیم و به هق‌هق گریستیم.

به امید آزادی

بایگانی
آخرین مطالب

زیباترین گردنه دنیا

سه شنبه, ۲۴ شهریور ۱۳۹۴، ۱۲:۰۰ ب.ظ
باز هم سفر!
هم خوشحالم هم مضطرب؛ وقتی مادرم گفت آخر این هفته با هم برویم حیران، دلم نمیخواست نه بگویم. درست است که خودم خیلی دوست دارم بروم. اما هم به خاطر جوجویی کمی میترسم هم دلم میخواست همسرم با خوشحالی کامل بیاید نه اینکه بگوید حالا واقعا بریم؟ وقتی هم بگویمش که چرا اینطوری؟ بگوید خب من اونجوری که با خانواده خودم میریم سفر و راحتم با خانواده تو نیستم :| جلوی اونا هر پنج دقیقه یه بار هم اگر بخوام میتونم غیبم بزنه برم سیگار بکشم. ولی با بابات اینا باشیم با خفت باید موقعیت جور کنم. این هم از آن وقت‌هاییست که همسرم حرفی میزند که روی اعضای خاصی از بدن انسان کرفس میروید. صبح داشتم فکر میکردم بروم بنشینم جلوی بابام و بگویم بابا! این شوهر من سیگار میکشه! آخیشششش. شش ساله از عقدمان گذشته و قطعا بابا که خودش هم سیگاری بوده فهمیده. مامان هم که خانم مارپل هستن. رو کنیم راحت شویم! 
گفتم ببین من نمیخوام با این قیافه بیای که. اخلاق منم میدونی آدمی نیستم بگم باااااید منو ببری. دلم میخواد خوش بگذرونیم. گفت میدونم. خوب اونطوری از ته دل خوشحال نیستم چی کار کنم؟ ولی گفتم میبرمت میبرم. سکوت کردیم و شام خوردیم. بعد گفت برای مامان‌بزرگت هرچی سوغاتی میخوای بگو بخرم. خوشحال شدم که ضمنی گفت میریم و بحث نکردیم. اما تمام دیشب تا الان توی فکر بودم که نکنه برامون اتفاقی بیوفته؟ و اینکه کاشکی همسرم خوشحال بود. توی دلم گفتم خدایا خودت میدونی من دلم میخواست خانواده‌ام رو خوشحال کنم. دلم نمیخواست بگن بازم اینا نیومدن. پس خودت مراقب جوجوم باش.
طبق قرار دیشبمان امشب میرویم تهران و فردا هم حرکت میکنیم به سمت حیران. حدودا ده ساعت توی راهیم و باتوجه به مشورتی که از دوستم که ماماست گرفتم هر دو سه ساعت باید توقف کنیم و من کمی راه بروم. دستشویی‌ام را نگه ندارم و با سرعت نرویم و آقای همسر هم از جیمز باند بازی در جاده اکیدا خودداری کنند
فک کن... حیران و آخر شهریور... دلم کش می آید! پلور که باران آنچنانی نبود چند قطره فقط. اما من میدانم الان آنجا چه خبر است... میدانم مثل دیوانه ها به آسمان و درخت و زمین و مه خیره خواهم شد!!!
دوستان خوبم برایمان انرژی و دعای خیر روانه کنید کمی نگران جوجه بند انگشتیم هستم. شنبه برمیگردم.


  • یاسی ترین

نظرات (۲۷)

این کوتاه ترین پستت بود غیر از اونهایی که خبررسانی بود بیشتر اما هیچ از انرژی های خوب و دوست داشتنی بودن بقیه  ی پستها کم نداشت یاسی..

:))))))))) آخــــــــــــــــــــیش!!! یاسی :)) وقتی میدونن بذار این هسر طفلکیم راحت باشه خو:)) دلم براش ککباب شد یه لحظه::))

یاسی مهربون عزیز دوست داستنی خوشگل اصلا اصلا نگران نباش مطمئنم کلییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییی حال خوب میده بهتون این سفر..یاسی من حیران نرفتم تاحالا  الان عکساشو سرچ کردم و دهنم باز موند از اینهمه زیبایی و سبزی و باران! وای یدونم عالی میشه براتون و آلما کلی کیف ممیکنه! یاسی جانم:* به سلامت بری عزیزدل ..دلتنگت میشیم کلی بوس برات...
اینقدر دوستت دارم که خوشحال میای تهران و نزدیک تر میشی بمون اصن!:) 
خوش بگذره
خدا به همراهتونه :*
پاسخ:
:-)

خیلی پروئه ولی منم تو این زمینه دلم براش میسوزه گاهی! میگم پررو چون واسه خاطر همچین چیزی اخم میکنه. خودت میدونی که من مخالف سبگار نیستم ولی نه جوری که آدم تو جمع بودنش تحت تاثیر باشه.  دم در خونه بابام اینا عطر میزنه آدامس میجوه یه وضی :)))

امیدوارمممم ♥
حتمن تو برنامتون بزارید برید. اونم یا اردیبهشت یا شهریور دیوونه میشی سعی میکنم عکسای خوبی بگیرم بیارم ببینی
الهیییی عزیزممم 
ممنون خوشگل :***
میبینی چه رویی دارم وسط جمع آوری وسایلم کامنت جواب میدم :)))
سفر بی خطر یاسی جان. به سلامت بری و با شادی برگردی
پاسخ:
ممنون عزیزدلم ♥
سفر بخیر یاسی جان
جاده حیران خودِ بهشته... دیوانه کننده است

خدا به همراهتون 
پاسخ:
ممنون عزیزم :-)

بعلههههههه ♥

مرسی گلمممم
اگه کسی از همسفرا سرما نخوره، خوش میگذره، وگرنه بدجور متحیر میشید از این ضد حال. 
بعدشم یه سر به سرعین(اردبیل هیچی نداره جز سرما) بزنید. الان یادِ دیزیاش افتادم :))
پاسخ:
خداروشکر کسی مریض نشد. آره واقعا ضدحاله!
دیگه سرعین نطلبید:))) اردبیل هیچی نداره واقعا اما خوراکیاش خوبن. کباب و دیزیش خوشمزس. میوه و صیفی جاتش هم عالین.
سفرتون سلامت یاشی،حسابی بهت خوش بگذره عزیزم
کاش هیچوقت هـیچ کس سیگار رو اختراع نمیکرد ونمیکشید
پاسخ:
ممنون عزیزم ♥
:*******
واقعن خانوادت هنوز بعد از ۶ سال نمیدونن؟ به منم از این مخفی کاریا یاد بده:-)
انشا... همیشه به خوشی و سفر 
پاسخ:
شایدم میدونستن. اما علنی نبود ;-)  بعلهههه ما اینگونه مخفی کاری هستیم :)))
ممنون گلم
سلام یاسی جون
تولدت مبارک با تاخیر :-*** امیدوارم امسال شروع بهترین سالایه عمرت باشه...
و سفر خوبی داشته باشی
مواظب خودتون باشین
ماچ
پاسخ:
سلام عزیزم :***
ممنون عزیزم متشکرم.
مرسی عزیزم. 
♥♥♥♥
امیدوارم سلامت بروید و برگردید. خوش بگذره. 
پاسخ:
ممنون عزیزم ♥ :*

یاسی جون نگران نباش عزیزم اتفاقی نمی افته همون چیزایی رو که گفتی رعایت کن برو خدا پشت و پناهت مطمئن باش بهتون خیلی خوش میگذره همون منظورت گردنه حیرانه دیگه نه اونجا بهشت واقعیه حتما بلال هم بخور و عسل هم بخر خودت دیگه اینا رو حتما خوب می دونی عزیزم مواظب خودت و اون فرشته باش.

پاسخ:
آره عزبزم منظورم همونجاست. واقعا عالی بود. هیچ اتفاقی بدی هم نیفتاد:-) 
ممنون گلم ♥ 
خوش بگذره گل قشنگم...من فکر میکنم واسه بچت خیلی  هم خوب باشه...مطمین باش آرامش اونجا به اون هم منتقل میشه
در مورد آقاتون هم که ... جای دیگه بهت میگم :دی
پاسخ:
مرسیییییی عزیزدل
همینطورم شد :-) 

بلی بلی :)))) 
خوش بگذره عزیزممممممممممممممممممممممممممم
جای منم لذت ببر از طبیعت زیبای خدا و تشکر کن از کسی که احسن الخالقین است
نی نی رو هم بسپار به همون مهربون
منتظر سفرنامت هستیم هاااااااا
پاسخ:
مرسی گلمممم 
واقعا عالی بود و جای همه دوستان خالی 
خودش مراقبمون بود هیچ سختی ای حس نکردم
فردا احتمال زیاد مینویسم :-) 
چه پست باحالی D:
من دچار هیجان شدم یاسی :))
حس پستت جالب بود واسم
توام مث من هی اهمیت میدی... به حرفا و حالتا
اینجوری نباش 
به نظرم وقتی بری تو موقعیت انقدر بهت خوش میگذره بعد یاد این ذهنیتات میافتی میخندی :*
پاسخ:
آخی :-) 
چه با مزه :))
اوهوم اهمیت میدم :/ البته به نزدیکانم. همسرم و خانواده ام.  برای غریبه ها خوب بلدم دایورت کنم :)))
آره دقیقا همینطورم شد. خیلی خوش گذشت.

من مطمعنم الان حال همه تان خوب است
پاسخ:
الهییی عزیزم :-)
واقعا هم تو اون زمان که کامنت گذاشتی عالی بودیم :-)
سلام یاسی جون به نظرم مطرح نشه بهتره چون مثلا هم بدونن جلوی پدر و مادرت سیگار بکشه یا عنوان کنه  بی احترامی وقتی گفته برای مادر بزرگت چی سوغاتی میخوای یعنی تمومه دیگه . همسر منم  توی جمع خانواده من معذبه.
پاسخ:
سلام عزیزم خوبی؟ 
اوهوم. ولی یه چیزی شد که جلو بابام اعتراف کردم :)) اما بازم علنی نمیکنیم
آدم دوست داره راحت باشن.... اما خب گاهی نمیشه
خوش بگذره عزیزم:)
به سلامت برگردی ان شاالله
پاسخ:
مرسیییی عزیزم 
:* 
قربونت گلم
سفرت بی خطر عزیزم . انشاالله بسلامتی باشه و حسسسسساااااببییییی خوش بگذره . منم عاشق هوای ابری و بارونی و مه هستم . مخصوصا یه جای سرسبز و پر دار ودرخت . متل جواهرده ... تا حالا حیران نرفتم . ولی تعریفش رو خیلییی شنیدم انشالله قسمت بشه برم .
.
.
.
برای لطفی که به عکسهام داشتی ، شرمنده م کردی و البته بسیار خوشحال که عکسهامو دوست داری . امیدوارم بازهم عکسهام همراه نگاه زیبات باشه :*****


پاسخ:
ممنون عزیزم ♥ مرسی گلمممم :*
فوق العاده است فقط باید ببینیش
جواهر ده متاسفانه نرفتم

خواهش میکنم عزیزم واقعا زیبا هستن :-)
نیومدی هنو؟جاتون خالیه:-(
پاسخ:
وقتی اینو نوشتی دقیقا تو همین ساعت تازه از خونه مامان بزرگ حرکت کردیم :-)
ممنون به یادم بودی عزیزم
یاسی ما نیومده هنوز
پاسخ:
عزیزمممم 😍
یاسی بانو رسیدن بخیر عزیزمممممممممممممممممم:دی
پاسخ:
اون نوقع که اینو واسم نوشتی تو جاده بودم گل گلی :-)
ممنون عزیزم ♥
صخره کم کم نگران میشود
پاسخ:
الهیییی ببخشید عزیزدلم. دیر اومدیم.   نت نبود.   بعدم که بود خستگی بیهوش بودیم!!
الو؟!امروز یک شنبه نیست مگه!؟!؟!؟
پاسخ:
بلی یک شنبه میباشد ;-) ما تاخیریدیم!
الوووووح
پاسخ:
الو الو :)) صدات میاد
وای یاسی داشتم جواب کامنتی که داده بودی رو میخوندم کلی خندیدم.دوستم آتلیه عکاسی داره افغانی ها میان مثلا میخوان عکس دسته جمعی بندازن میگن ما عکس جمع آوری میخوایم....
عزیزم ایشالا مسافرت کلی خوش بگذره.جوجویی هم حس کنه به مامان باباش خوش میگذره اونم حالش خوب میشه مطمئن باش
پاسخ:
:))))))) خیلی با حاله

ممنون گلممم :***
:)))))))) منتظر پستتم
پاسخ:
عزیزی ♥
  • آقای سر به هوا ...
  • سفر بی خطر ...
    من تا حالا نرفتم گردنه حیران :(
    پاسخ:
    متشکرم :)
    تو برنامتون بزارید. عالیه :)
  • و ما ادریک ما مریم؟
  • برگشتی...
    پاسخ:
    بله مریم جونم :) 
    خوبین دیگه؟
    پاسخ:
    بعلههههههههه :)
    ممنون مهربونم
    :*********
    پستی در حال خروج داریم :) تا دقایقی دیگر!
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">