یاسی‌ترین

https://t.me/Yasitariin

یاسی‌ترین

https://t.me/Yasitariin

یاسی‌ترین

هرگز ندیده بودم چشم تو را چنین در خون و اشک غوطه‌ور، ای مامِ رنج‌ها! ای میهنی که در تو به خواری مثل اسیر جنگی یک عمر زیستیم. زین گونه زیستیم و به هق‌هق گریستیم.

به امید آزادی

بایگانی
آخرین مطالب

روزهای سایلنت

چهارشنبه, ۱۴ مرداد ۱۳۹۴، ۱۰:۱۰ ب.ظ
همیشه، هر روز نوشتن را دوست‌تر میداشتم. آرام‌ترم میکرد. اما این روزها از هیچ‌چیز متاثر نیستم  و از این‌رو حرفم نمی‌آید و مدام ساکت‌تر میشوم. نه انقدر ذوق‌زده‌ام که از سر شوق بنویسم و نه انقدر غمگینم که حرف‌هایم سَر بروند. و نه حتی اتفاق خاصی افتاده است که دلم بخواهد تعریفش کنم! 
هفته‌ی پیش، یک طرف آشپزخانه را پر از گلدان‌های سفالی رنگی کردیم. ریحان،‌ نعناع، گوجه‌گیلاسی، توت‌فرنگی، کاهو هلندی و گل پروانه‌ای الوان، با دست‌های مهربان بابایی کاشته شدند. کلی گلدان داشتیم که از هر رنگی خالیند و هر روز به انتظار رویش برگ کوچک سبزی،‌ نگاهشان میکنیم. 
دیروز سه جوانه‌ی خیلی ظریف،‌ از گلدان پروانه‌ای الوان رویید! انقدر کوچک و نحیفند که همسرم با احتیاطی شدید اسپری‌شان میکند. جالب است که با تمام کوچکی‌شان،‌ به سمت نور خم شده‌اند.
همان‌روز، یک بسته خاک هلندی، به بزرگی یک کیف سامسونت، دو بسته خاکی که شبیه یونولیت بود و یک بسته کود خریدیم. من اصلا نمیدانستم این سامسونت را که توی آب بخیسانی، کم‌کم شل میشود و با یونولیت‌ها که مخلوطش کنی میشود همان خاکی که بهش میگویند کوکوپیت. همسرم اما میدانست و با ژستی مهندسانه،‌ همه را وسط بالکن با هم مخلوط کرد و من روی صندلی‌ای نشسته بودم و کنجکاوانه نگاهش میکردم. گلدان‌ها که پر از خاک شدند گفت برو یه چیز مثل مداد بیار بذرا رو بکاریم. توی وسایلم گشتم و مدادی پیدا کردم که مدرسان‌شریف جلوی حوزه‌ی کنکور بهمان داده بود! به همسرم گفتم بیا با مداد مدرسان بکارشون زود درمیان! همسرم بسم الله گفت و مداد را توی خاک فرو کرد و بذرهای میکروسکوپی را با دقت توی سوراخ‌هایی که ایجاد شده بود انداخت. گفت خدا کنه دربیان. گفتم مگه میشه درنیان؟! دست‌های تو گذاشتتشون تو خاک. اصلا تو نماد کاشتنی :)) ادامه دادم تمثیلو حال کردی؟! گفتم منم خاک این گلدونام. گفت میدونی دارم به چی فکر میکنم؟ گفتم چی؟ گفت موضوع برای نوشتن پیدا کردی!! 
گفتم خیلی کثافتی! و از آن لحظه نوشتنم خشکید! فکر میکنم این در جواب آن روزی بود که کیفش خیس شده بود و گفتم حالا موضوع داری برای نوشتن!‌ فکر میکنم تلافی کرد :))‌ انگار وقتی کسی این‌طور میگوید کلا گند میزند به حس آدم نسبت به آن ماجرا. از همین تریبون میگویم تو روحت!
عرض کنم که این روزها رکورد جدیدی در سرانه‌ی مطالعه ثبت کرده‌ام؛ روزی دو الی سه صفحه! این‌همه کتاب داریم و من به محض دست‌گرفتن کتابی،‌ انگار که کسی از دور، دارت بیهوش کننده به گلویم پرتاب کرده باشد،‌ غش میکنم. کارهای خانه را با سرعت حلزون انجام میدهم اما خداروشکر نتیجه خوب است و خانه مثل دسته گل. باقی ساعت‌ها،‌ تنها به انتظار پایان روز نشسته‌ام. ورزش هم کماکان تعطیل است. همین یک ذره احساسی که برای ورزش دارم تنها به خاطر ترس از سزارین است وگرنه که ورزش بیهوده‌ترین کار دنیاست!
فیلم و سریال هم به طور کامل تعطیل است. فقط هفته‌ی پیش کارتونی با همسرم دیدیم که خیلی دوستش میداشتم BoxTrolls
جوجویی کوچولو ضربه‌های محکم‌تری میزند؛ حالا میتوانم به این ضربه‌های دوست‌داشتنی بگویم لگد! گاهی هنوز هم باورم نمیشود جنینی پنج ماه و نیمه و سالم توی دلم دارم. نمیدانم چرا از قبل‌ترها این قضیه انقدر توی ذهنم دور از دسترس بود. اما حالا کمتر از چهار ماه مانده تا معجزه‌ی خداوند را در آغوش بگیرم. ظاهرم هم کم‌کم دارد شبیه باردارها میشود! اما هنوز هم میشود با لباسی گشاد،‌ مخفی‌اش کرد!
چند روز پیش با همسرم نشستیم پشت لپ‌تاپ و کمی توی فروشگاه‌های اینترنتی،‌ وسایل نوزاد نگاه کردیم و دلمان ضعف رفت! مادرم به شدت درگیر عروسی پسر خاله ح است و گفته هفته‌ی آینده که عروسی تمام شد میتوانیم برویم و اولین گشت و گذارهایمان را در خیابان بهار بزنیم. فقط کاش همسرم هم می‌آمد.
برای عروسی، پیراهنی انتخاب کردم که از زیر سینه چین میخورد. وقتی پوشیدمش که همسرم ببیند خوب است یا نه هر دو ذوق کردیم! گردالی خوشگلی تشکیل شد که خیلی دوستش میداشتیم. حس خیلی خوبی داشتم وقتی با تحسین نگاهم کرد و گفت همینو بپوش خیلی خوب شدی. بعد هم گفت بزارش تو یه نایلون ببرمش خشکشویی برات.
چند تا اسم جدید به ذهنمان رسیده، اما من کماکان آراز را برای پسرم بیشتر میپسندم و آلما را برای دخترم. همسرم میگفت اسم فرید را خیلی دوست دارد. دلم میخواست من هم این اسم را دوست میداشتم تا انتخابش میکردیم و همسرم را خوشحال میکردم ولی دوستش ندارم :/ اما اسم دخترانه‌ای که پیشنهاد داد دوست داشتم: نوا. اسم دستگاه موسیقی هم هست! همیشه از اسم ماهور به این خاطر خوشم می‌آمد. اما همچنان آلما برایم نماد سرخی عشق است و دختری مهربان با لپ‌هایی گل‌انداخته.


  • یاسی ترین

نظرات (۵۱)

عجب وبلاگی !!
پاسخ:
:)
عنوان پستتو که توی قسمت وبلاگهایی که دنبال می کنم دیدم گفتم چه عنوان به جایی! چقدر سایلنت شده بود یاسی جانمان این مدت:)
لگدای جوجویی رو عشقه:*
اسم آلما را هم بسیاارررر دوست می داریم:))
پاسخ:
:)
آره عشقه واقعا... 3>

ای جان :) سیب کوچولوی ناز منه دیگه :)
 به به..انشاله نام دار بشه...گل پسر تون...مامان یاسی :-*
  سایلنت مادری تونم مبارک:-*:)
حس خوبی هست...انگاری یه تخته روی آب...آرام در حرکت:)
 ما روی ماه شما را بوس :-*می نماییم...

پاسخ:
فدات عزیزم :**
:) آره حس بدی نیس!

قربونت برم عزیزم 3> 
سلام .اخی گشت و گذار تو بهار خیلی حال میده  منم دلم میخواد ولی وقتی نی نی معلوم نیست چی بخری خوب.ما رسم داریم که از هفت ماه  به بعد میخریم .الان خیلی زود خوب دلت اب میشه
پاسخ:
سلام عزیزم آرههههه حال میده
میخوایم کلا یه چیزایی دستمون بیاد. بعدم من ترجیح میدم یه لباسایی واسه جوجو بخرم که ساده باشن و به هر دو جنس بخورن. مثلا لیمویی یا سفید ولی وقتی معلوم شد دختره یا پسر اگر دختر بود واسش صورتی رو کنار رنگای دیگه انتخاب میکنم :)
دوست دارم لباسا طرح نداشته باشن یا طرح خیلی کوچولو. رنگا ملایم باشن و یواش :)
آراز خوبه.قبلنم فک کنم گفته بودی،منم گفته بودم! ولی هربار بگی،منم باز میگم که آراز خیلی اسم باشخصیتیه.
فریدم خوبه. من یه همکار داشتم اسمش فرید بود. خیلی پسر خوبی بود. اتفاقن هربار هرکی میگه فرید ،منم باید بگم فرید خیلی پسر خوبی بود!
:))))
پاسخ:
:))))))) 
دیدی چقدر آدمایی که قبلا تو زندگیمون بودن رو احساسمون نسبت به اسم تاثیر دارن. من تنها فریدی که میشناختم یه دکتر داخلی بود که پیشش میرفتیم!
ای جانم...
بوس به کوچولوی معصومت... من همچنان منتظرم بیای جنسیتشو برامون بگی... اصلا هم فرقی نداره ها ولی ذوق دارم و خوشحالم :)
دیگه چه برسه شما که مامان باباش هستین... :)
آخی... یاسی جانم فکر کن... بوی تن نوزاد...
مشکل ازدواج ما حل بشه فکر کنم زود نی نی دار بشیم... بس که دلم ضعف میره واسه نی نی :)
برای گلدونهای خوشگلتون هم تبریک...
پاسخ:
آخی خاله نرگس مهربون 3> 
وایییی آره فک کن ...

الهی عزیزم... منم  مثل تو از قبل عقدم به بچه فکر میکردم!!! ایشالا زودتر حل میشه :********* 

مرسی عزیزم
سلام یاسی عزیزم
برای همه ی لحظه هات ذوق کردم.خصوصا همون گردالی دوست داشتنی ووووی خداااا
نمیدانم ب یادت ماندم تا دعایم کنی یا نه،اما کسی ک برایت گفته بودم اینروزها دلم را ب زندگی گرم کرده
اون پروانه ای ک تمام روز تقریبا خواب بود تا ب مشکلاتش فکر نکنه اینروزها از 6 صبح بیداره ب سقف اتاق خیره میشه و لبخند میزنه(خل شدم نه)
یاسی دوس داشتن چقدر قشنگه..اینکه کسی بی چشمداشت دوستت داشته باشه
یکی هست ک اینروزا فقط میخواد من باشم همین!! هیچ توقعی ازم نداره..اصلا پروانه ئیم کرده
دلم نمیاد بخوابم. دلم میخواد این عشقو با همه ی اونایی ک تنهایی رو مث من چشیدن تقسیم کنم
برام دعا کن هفته دیگه انشاالله میریم واسه آزمایش
دعا کن زندگی بمنم لبخند بزنه
پاسخ:
سلام گلم ممنون عزیزم :)
ای جاااااااااانم شکر خدا معلومه که یادم بود کلی دعات کردم اون روز که برام خصوصی گذاشتی. گفتم ایشالا اگر توش خوشبختی و عاقبت به خیریه جور بشه.
الهی شکر
نوش حونت این روزا :))‌ خیلی حال میده! حسابی لذت ببر که دیگه تکرار نمیشه.
سلام سایلنت جان چی طوری؟؟

منم تازگیا اسم احسان رو دوست دارم دکتر شریعتی یه کتاب داره خطاب به پسرش نوشته "احسانم..." از وقتی متن رو خوندم عاشق احسان شدم ..البته اسمش ...حالا ببینیم اسم پدر بچه احسان نشد اسم خودشو می ذارم احسان 
پاسخ:
:)
قربونت تو خوبی؟

آخی چه قشنگ :)‌ 
نمیدونستم همچین کتابی داره
آره داره اسم کتاب هم"با مخاطبهای آشنا" 
پاسخ:
ممنون گلم
خوب نوشتی یاسی
و من خوشحالم برات. بوس
پاسخ:
ممنون عزیزم :*

یاسی جووون من دوست دارم گلدونای رنگیتو ببینم میشه عکسشو بذاری؟؟؟
پاسخ:
ای جانم :)‌ باشه. عکس میگیرم میزارم 
منم گلدون و بذر و خاک بازی میخام :(((((
خدایی اسمایی تو انتخاب کردی قشنگترن :))
و اینطور گفتی معنی خیلی زیبایی داره ...
پاسخ:
الهییییییی :) واقعا حس خوبیه

بابا من کارم درسته :))))
مرسی عزیزم آخه من عاشق رنگاااام
پاسخ:
ای جون دوست رنگی من 3>
گذاشتم عکسشو
یاسی حداقل یه عکس از گلدونا میزاشتی سبز میشدییییییییییییییییم
پاسخ:
گذاشتم عزیزم :*****
زبونم داره باز میشه!!!
بهمان برخورد!تجربه کنید اول بعد بگویید ورزش بیهوده ترین کار دنیاست من تمام انچه دارم را پس از خدا و خودم از ورزش دارم وگرنه در همان دوازده سیزده سالگی شاید فلج هم میشدم حتی… یا شاید هم  پس از فرار سگم در همان سیزده چهارده سالگی تا ابد افسرده میماندم یا شاید که نه احتمال زیاد سیگاری میشدم و .... ورزش را عاشقم نفرمایید بد است لطفن

الما خیلی خووووووشگله!:-) کارای شاد کنید که نی نی شاااااد باشه 
+منم گلدون سفالی و یه عالمه از اونایی ک گفته شد میخواااااام مسعولین پاسخگو باشین
++خیابان بهار عوولیست عکس خریدتان را میشود برایمان بگذارید لطفن؟
±±± اون سوژه جدید نوشتن گفتن هایتان خیلی با نمک است 

±±±±±خوشحالم زبانم باز شد صلواااااتی عنایت بفرمایید:-D
پاسخ:
:)) ببشقید خب!! خدارو شکر واسه تو اینقدر خوب بوده. من که میگم یهوده است و در میرم دستت بهم نرسه!
شکر خدا که برای تو معجزه بوده
سگت چرا فرار کرد آخه :/ مگه نمیگن باوفان؟!

اوهوم بلی چشم :)

ای جااان 
اونم چشم حتمن 

:))))))))))
منم رنگ لیمویی دوست دارم:)
یه چیزی به من میگه نی نی ت دختره . فک کن یاسی اگه دختر باشه رسمن سرت هوو اومده:)) دختربچه ها سه چهار سال اول خیلی خوردنی هستن .
منم دلم یه دختر کله فرفری میخواد دلم میخوام باهاش شعر بخونم, گل بازی کنیم, موهاشو ببندم. اگه جایی دیدی برام بخر خب؟:))

پاسخ:
ای جاااااااااااااااانم عزیزدلم میخرم برات 3> 3> 3>

هوو نمیخوام :/ من میخوام هنوز خودم دختر بابایی باشم
واااای گلدوناشونووو عزیزممم
من انقدددر این مدت رفتم تو جو گلدووون  که هرگلدونی میبینم کیف میکنم
ایلا هم اسم دختر رو ماهور پیشنهاد داد :) منم اسم پسره رو انتخاب کردم :)))) ونداد
والاع ..اون انتخاب کنه من انتخاب نکنم؟
پاسخ:
بعلههههه این گلدونا هم نی‌نی‌هامون هستن :))
ماهور اسم قشنگیه
ونداد... جالبه
بله خب شما داری نه ماه توشکم بزرگش میکنی :)))
دستم بهتان میییرسد در نرویییییید درست ورزش کنید بعدن اگر دلتان امد بگویید بیهوده است بد میگویم؟!

سگ هم به ما رسید وفاشو یادش رفت!فصل جفتگیری و ایناش بود یه ماده ولگرد مخشو زد:-(

هووووورا عکس گلدوناتون چه باحاله اون نارنجیه چیه؟من عاااااشق رنگ نارنجیم
پاسخ:
نه عاااااااااامو کی حال داره؟!!!!! :)))))))) ببین من شاهکار ورزشیم یکی دو سال کلاس یوگاست که اونم ولش کردم. برخلاف تصور عموم یوگا ورزش آسونی نیست. اتفاقا تو بعضی حرکات آدم خیس عرق میشه اما حداقلش اینه که نمیدوی!‌ یه جا وایستادی!‌ میدونی چه آپشن خوبیه؟!‌ من اگرم ورزش کنم فقط یوگا :)) مدیتیشین باشه چه بهتر :))) خو کارای فیزیکی از من نخواه دیگه!!! گذشته از شوخی یوگا فوق‌العاده است. هر ورزشی به صورت قهرمانی دنبال شه بالاخره آسیب داره اما یوگا درمان هم هست.

ای بابا. چقدر بد :((

:)‌ توی اون گلدون نارنجی،‌ کاهو خانوم نشستن! 
آخییییی عزیزم چقدر نازن مرسی که گذاشتی دوستم.
ایشالا همیشه سبز و ریشه دار بمونن مثل زندگیتون
پاسخ:
ممنون عزیزم :-) 

قربون تو گلم ♥♥♥
عزیزم انشالله به سلامتی،فارغ بشی. من معمولا هاموش،میخوندمت.
ولی اومدم یه نکته در مورد اسم آراز بگم. من اذری ام. اسم اراز هم اذری شده ی ارس هست که یه روده.
اما نکته ای،که هست اینه مه اراز یه معنی دیگه هم تو ترکی داره به معنای وسطتان!!
ارا به معنای وسط هست و ز هم کلمه ی مالکیت برای مخاطب.
مثلا فک کن بگی اراز خیلی خوشگله...یا اراز خیلی بزرگ شده ماشالله!
چه معنی ای میده خخخخخخ
مخصوصا کسی ترکی بلد باشه دقیقا ممکنه این بیاد ذهنش.


پاسخ:
مرسی عزیزم ممنون  گلم
من با اینکه پدرم ترکه اینو نمیدونستم. همسرم از یکی از دوستاش شنیده بود بهم گفت من سعی کردم خودمو به نشنیدن بزنم :))) خیلی ضایعه؟؟؟ 
ممنون که گفتی. :***
تا جاییکه من میدونم آراس هم تلفظ میشه و دیدم بعضی از ترک ها از این لفظ استفاده میکنن. اینجوری  مشکل "وسط" هممون حل بشه:-)
پاسخ:
:)))))))))

آخه خیلی این اسمو دوست دارم... البته آراز نزارم سهند گزینه بعدیه ;-)
خب همان یوگارا کار کنید دیگر برای نی نی هم تازه خووووب است 

اوهوم واقعن بد:-(

ای جااااانم کااااااهو:-*:-* 
پاسخ:
آره برای بارداری عالیه
انشالله که کوک همی خواهیم زد بر موضع مورد نظر یا شاید هم ساسونی گرفته و به یوگا مشغول شویم

:-) ♥
وااااااااااااااااااااای یاسی این گلدونا چقدررررررررررررررررر قشنگن!!!!!!!!!!!! واای دلم ضعف رفت واسه این گوشه ی خونتون 
پاسخ:
ای جااان :)
حتمن وقتی همشون رشد کنن و بزرگ بشن خیلی خوشگل‌تر هم میشن :)
فک کن توت‌فرنگی‌ها و گوجه گیلاسی‌ها آویزون بشن :) 
چه گلدونای رنگی رنگی و خوشگلی ((:
حتی از دیدن عکسشون هم ادم لبریز انرژی میشه.
پاسخ:
:)
ممنون عزیزم :*
فرهادم قشنگه ها...بزرگ شد عاشق پیشه میشه؛)
منم فرید دوس ندارم...درمورد ورزش کاملا باهات موافقم.منم اصلااااا ورزش دوس نمیدارم.
پاسخ:
کلا از اسمای ف دار خیلی خوشم نمیاد!!!
این بچه همینطوریشم احتمال عاشق‌پیشگیش بالاست!

:))) اوهووووم ورزش زیادی بچه مثبت بازیه و حال میخواد که ما نداریم!
  • ستاره درخشان
  • سلام
    گفتی از ترس سزارین ورزش میکنی منظورت چی بود عزیزم؟
    پاسخ:
    سلام عزیزم
    وقتی بدن آدم ورزیده و آماده نباشه زایمان طبیعی سخت میشه.
    واسه همین دکترا میگن پیاده‌روی کنین و... اگر بخوری بخوابی احتمالش هست که نتونی طبیعی زایمان کنی. 
    ما ه تو رای گیری شرکت کنیم؟:)) 
    آلما خیلی خوشگله 
    من زیاد با اراز ارتباط برقرار نکرد چون فکر میکنم اسم یه روز برای اسم بچه خیلی معنی جزئی داره اما رفتم دیدم معنیش سرزنده هم هست !:دی الان باهاش موافقم:))
    راستی "آیکان" قشنگ نیست؟ اسم ترکی...معنیش هم میشه کسی که خونش مثل ماه شفافه :)

    پاسخ:
    بلی بلی شرکت بجویید :)))

    ای جانم 3>

    ببین آیکان منو یاده Icon میندازه!
  • نسترن قدیم
  • وااای چه گلدونای خوشگلییییییییی 
    ما هم دلمان خواست شدیییید 

    در مورد نظر سنجی بنده به عنوان یک ترک با آلما موافق و با آراز کمی مخالفم :P  البته چون شما تو منطقه ترک نشین نیستین فکر کنم اون مشکل وسط :D  چندان دردسرساز نباشه اما تو مناطق آذری زبان من کلیییی خاطره شنیدم از داداشای دوستام تو دبیرستان در مورد بازی با این اسم آراز :D 

    البته در نهایت مهم دل مامان یاسیه که چی بخوااااد :******* هر چی عشق مامان یاسی بکشه همون مییییشه :*******

    شاد باشید گل بانوی خونه :********* :)
    پاسخ:
    چشماتون قشنگن خانوووووووووووم :)
    وای خدا :)))))))))) نه انگار قضیه وسط داره مهم میشه!! یادم میاد اون روز که همسرم این قضیه رو پرسید من سوت‌زنان عبور کردم!! یه دوست ترکی بهش قضیه وسطو گفته بود. اینم میگفت نکنه بچمو تو مدرسه مسخره کنن! منم گفتم هوم؟؟؟ نمییییییییییدونم! البته واقعیتش عمق فاجعه رو نمیدونستم. 
    احتمالا بیخیال این اسم خواهم شد!

    ای جاااااااانم :) مرسی گلم :************
    شما هم شاد باشین دوست مهربون من 
  • ستاره درخشان
  • یاسی ترجیح میدی طبیعی زایمان کنی؟ چرا؟ چرا سزارین نه؟
    پاسخ:
    آره. هرچیزی طبیعیش بهتره. حتمن یه چیزی هست که خدا اینو تو وجودمون گذاشته. هیچ کار طبیعت بی‌حکمت نیس. همه چیز رو نظمه. 
    من تا این حد میدونم که وقتی بچه طبیعی دنیا میاد، برای خودش و مادر بهتره. هر دو سالم‌ترن. از سرطان‌های بعدی هم جلوگیری میکنه برای مادر.
    درمورد شیر دادن هم همینطور.
    سزارین یه راهیه که اگر نمیشد و خطرناک بود ازش استفاده بشه. من حتی شنیدم میگن تو کشورای خارجی بچه‌ای که ناچارا سزارین شده از کانال تنگی عبور میدن تا زایمان طبیعی براش شبیه سازی بشه و آسیب‌هایی که به بدنش میرسه کمتر بشه.

    اینم شنیدم که میگن وقتی زایمان طبیعی میکنی یه جور احساس رهایی و سبکی داری که با هیچ‌چیز قابل مقایسه نیس
  • محبوب حبیب
  • سلام یاسی جون
    خوبی؟
    من هم برگشتم. بعد از یک غیبت طولانی!
    چقدر حس های خوب اینجا جاری شده. خیلی خوشحالم برات.
    منم تازگی چندتا گلدون رنگی رنگی گرفتم و باغبون شدم :) خیلی حس خوبیه :) 
    پاسخ:
    سلام عزیزممممممممممم ای جانم خوب شد اومدی 3>
    من خوبم. امیدوارم حالت روبراه باشه. 
    مرسی عزیزم

    ای جانم آره عالیه :)
    انشالله منتظر خبر یوگا کار کردنتان هستم:-D
    مراقب جوجویی باشین لطفن 
    ±±±مراقب گلدون کاهو جان هم باشید نارنجیست:-Dاون بشکنه من یه شب تا صب گریه میکنم :-D
    پاسخ:
    امیدوارم :)
    چششششششششششم

    ای جااانم نههههههههه گریه نکن عزیزم :) چشم مراقبت میشویم!
    ممنون بابت عکس
    ببین اون آبشاری ها که از تو گلدون گندمی زدن بیرونو خب تکثیر کن
    حیفه اونجوری آویزون باشن!
    پاسخ:
    قربونت عزیزم.
    ببین این گندمی ما خیلی موهاش زود زود رشد میکنه! همش بابایی چتریاشو کوتاه میکنه همش درمیاد :)
    الان دوباره وقت آرایشگاهش شده!!
    اگه توی مذاکرات با همسرِ گِرامی به مشکل برخوردین٬ این گزینه‌ی جدید رو بذارید رو میز:
    فرید+آراز = فراز
    چون بالاخر توافق باید برد برد باشه. نصف مامان نصف بابا.

    پیش‌بَدبینیِِ (پیش بینی+بدبینی) من اینه که وختی صدایِ عووَ عووَ تو خونه‌تون بلند بشه٬ این روزای سایلنت بیشترم میشه.

    پاسخ:
    :)))))))) خوووبه 

    آره به نظر منم درست پیش‌بدبینی کردی!

    واژه‌سازیت :))
    یاسی جانم اسم « ترمه » هم خوشگله ها... :)
    پاسخ:
    ای جان آره :)
    همین ک سایلنتی یعنی آرومی و این آرامش چقدررر خوبه,خداروشکر
    یاسی پسر عمه ی من میگه اسم پدر و مادر و بچه باید با اسم بچه مچ باشه و از لحاظ حروف ابجد بهم بخوره تا طالعش بلند بشه,البته من چون از مبحث دعا و ابجد و ماورا و تاثیرش در زندگیم میترسم ن در مورد پسر خودم و ن دختر خواهرم ازش کمک نخواستیم,حالا این پسر عمه من دکترای رشته ی همسر شماست  ن اینکه فک کنه ی بیسواده ک این حرفهارو میزنه .حالا شما اطرافت ک داری,ی سوال کن ببین تا چ حد درسته .این پسر عمه حتی اسم بچه های خواهرش و خود خواهرش رو هم عوض کرد و به همه اعلام کردند چون از لحاظ حروف ابجد مچ نبودند و زندگیشون دچار تنش شده بود.
    پاسخ:
    اوهوم :)
    تاحالا نشنیده بودم روناک!
    مرسی پرس و جو میکنم :٭٭
    عجب آشپزخونه ای! چه گلدونایی... چه دختری :****
    پاسخ:
    :)
    :٭٭٭٭٭٭
    سلام یاسی چقدر گلدوننات قشنگند من اصلا  گلدون بهم نمیاد .زود خشک میشوند خونه ما با وجود اینکه خیلی بهشون رسیدگی میکنم.
    پاسخ:
    سلام عزیزم ممنون 
    آخی... خونه ما بابایی مسئول گلاس راستش من فقط از تماشاش لذت میبرم حوصله رسیدگی ندارم!!
    ایول .گلدونهای زیبایین.
    پاسخ:
    مرسی عزیزم :)
    واااااااییییییی ابجی یاسیییی الان غش میکنمممم چه گلایییییی چه گلدونایییییی هی وای من...عاشق گل و گیاهم ینی عاششششقااااا
    پاسخ:
    ای جاااان عزیزم عزیزمممممم :٭٭٭٭
  • وقایع نگار
  • عجیبه واسم تقریبا حال من و تو همیشه تو یه مقطع از زمان یکیه
    منم تو همین شرایط روحی ام...
    نمی دونم چرا 
    پاسخ:
    چه بامزه!
    جالبه ها :)
    عجب. پس در لایه‌های زیرین ذهنت دوست داری بچه دختر باشد.
    پاسخ:
    بلی :) دختر خیلی دوست دارم.دوست‌تر دارم. اما اگر پسر باشه هم عاشقشم.
    یاسی جون،بنویس دیگه
    پاسخ:
    تهرانم عزیزم. نت ندارم. ایشالا هفته آینده مینویسم :)
    ن اون گلدون آبیه رو عاشقم! چی کاشتین توش؟^_^
    پاسخ:
       آخی :) توت فرنگی
    سلام سایی جون ....مخفف سایلنت جون
    در مورد پست طب سنتی بی زحمت نظر تخصص شما رو  خواستاریم
    با تشکر رویا جون عزیز :)))
    پاسخ:
    سلام :))))
    چشمممممم در اولین فرصت :****
    سلام یاسی تنبل هنوز سنگین نشدیا اینجوری مینویسی نی نی بیاد نیای خداحافظی .بنویس دیده
    پاسخ:
    سلام عزیزم :))
    آخه خونه نبودم که! تازه اومدم  خواهم نوشت به زودی گلم
    ابجی یاسی منم 10 تا گلدون رنگی کوچولو دارم کاش میشد عکسشو نشونتون بدم
    سه تام گلدون بزرگ دارم اما اون رنگیا یه چی دیگن


    پاسخ:
    ای جاااااااااانم ♥ 
    دیگه وبتو نمینویسی خب چرا :/ تو وبلاگت عکسشو بزار خب
    آلما رو قبلا هم گفتم که چه ارادت خاصی به این اسم دارم :))
    آراز هم که بسیار زیباست یاسی

    چقدر آشپزخونه ات با این گل ها حس زندگی داره دختر

    جوجویی نازنین رو می بوسم 

    پاسخ:
    ای حانم :-) 

    ممنون گلم ♥

    الهییی مرسی عزیزم
    حالا دیگه نه اینفدر سایلنت! لااقل ویبره ای چیزی برو یاسی جان :/
    :))))))))
    پاسخ:
    :)))))))))) ویبره‌اش خرابه!!
    دیگه حسش نیس از سرم پرید کلا
    پاسخ:
    :/
    خب بیا بنویس دیگه!!!!
    پاسخ:
    نگاشتم!! 
    داشتم فک میکردم یه روز بیام اینجا عکس بغل وب عوض شده باشه جاش یه دخمل زشتتتتتتته کچل اون گوشه باشه و تل یاسی هم دستش باد کنه 

    ±هر گونه فحش استثنا ازاد است:-D 

    حالا دخار خوشگلم بود عب نداره فقط کچب باشه:-D:-D اونم نبود بازم عب نداره سالم باشه:-D

    دیگه غحش ازاد نیست 
    من برم نه؟ممممییییگ میییییگ
    شااااد باشینا خدافیییظ
    پاسخ:
    :)))))))))  ای جاااااااااانم ♥ عزیزدلم دخمل کچل خودممممم 

    عزیزی شما :****
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">